۷ ترند جذاب مو در سال ۲۰۲۲

6 دقیقه مطالعه
۷ ترند جذاب مو در سال ۲۰۲۲
''New Year , New You'' یک ضرب المثل متناسب با حال و هوای این روز های ما است، اینطور نیست؟ یکی از راه های تازه کردن روح و احساس و ظاهرتان این است که مدل مو را تغییر دهید و یک شمای جدیدی را امتحان کنید. نه لازم است افراطی باشید و نه به نظر برسد که چیز زیادی تغییر نکرده. اما یک تغییر جدید در استایل ، می تواند به شما احساس یک فرد جدید را بدهد.

در اینجا میخواهیم در مورد ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲ در همه جا وجود خواهد داشت صحبت کنیم:


کوتاهی مو یا HairCut

بر اساس گفته Luke Hersheson نقطه شروع برای همه مدل موهای خوب یک کوتاهی مو خوب هست حتی اگر شده ۲ بار در سال میتوان یک فرم کلیدی بسته به خلق و خوی هر فرد رو به بالا یا رو به پایین خلق کرد.

از دید لوک هزینه کردن برای کوتاهی مو خیلی بهتر است از خرید حالت دهنده های مو ، در واقع این کار به شما این امکان را می دهد تا کارهای زیادی با موهایتان کنید. تا ۱۰ سال پیش اکثر مردم فقط موی خود را حالت می دادند و به لایه های زیرین مو کاری نداشتند. اما امروزه مردم هم به این باور رسیدند که کوتاهی مو و فرم دهی از لایه های زیرین مو به شما کمک میکند تا انواع ترندها را امتحان کنید.
از امتحان کردن فرهای طبیعی گرفته تا خشک کردن لایه لایه موهایتان در هوا که به مدل مو هایتان ویژگی منحصر به فردی می دهد.

Luke-Hersheson

در همین حال لری کینگ آرایشگر موفق اضافه می کند. که بدلیل همه گیری پاندمی، مردم قالبا زمان بیشتری را میتوانند صرف مدل مویشان بگذارند و مدل مو ها برای مدت زمان بیشتری دوام می آورد و خوب به نظر می رسد.
این نکته را باید اضاف کرد که همه چیز به اصلاح مو مربوط می شود و ماندگاری بیشتری را نیز به همراه می آورد. مدل مو های بافت دار و خرد شده طول عمر کوتاه تری دارند . و باید امسال داشتن موی سالم را در دستور کار قرار دهیم.

bob-haircuts

مدل موی باب; یکی از ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲

بدون شک این مدل مو (باب) که در سال ۲۰۲۱ ترند بود برای سال بعد به جایی نمی رسد . جورج نورث وود آرایشگری که در اجرای مدل باب خیلی حرفه ای بوده نیز گفته که من در طول سال های کاری هیچ موقع به این اندازه درخواست برای مدل های کلاسیک ندیده ام.

BellaHadid-bob-hairstyles-2022

می توان گفت که امسال مدل موی الکسا استایل باب هنوز در خط مقدم ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲ باقی مانده و مدل های دیگری با تغییرات جدید نیز به آن اضافه شده مثل تغییر در طول ، ظاهر ، حجم و استایل که همین مدل ها باعث تنوع بسیاری می شود و حق انتخابی وسیع را برای همه می گذارد.

taylorlashae-alexa-bob-hairstyles2022

برای کسانی که آماده تغییر هستند الآن زمانی هست که یک مقدار به کوتاهی مو فکر کنند. البته که منظور ما از کوتاهی مو، تا کنار فک هست و نه بیشتر :)) با وجود این که میدانیم که این یک خواسته زیادی از خانم ها است اما اعتماد کنید، زیرا که باعث میشود که از حالتی بی ربط، یک حالت معاصر و جدیدی بوجود بیاید.
جورج نورث وود از مدل موهای دهه ۱۹۷۰ الهام می گیرد و طول مو ها را تا روی شانه می آورد. کوتاه و بلند کردن مو در مدل باب راهی عالی برای به روز کردن این مدل است.

George-Northwood-Model-haircuts

نورث وود همچنین از نمایش بهار و تابستان ۲۰۲۲ سلین الهام می گیرد، جایی که مدل موهای باب در قسمت جلویی و کناره های مو کوتاه تر هستند. چیزی که به گفته او برای صورت های استخوانی و استخوان های گونه معجزه می کند و یک شکل شمایل عالی به موهای پرپشت می دهد. "من دوست دارم لبه های مو را به حالت شکسته در بیاورم و با دادن موج به مو به آن استایل دهم"
که نتیجه آن کمی به مدل موهای پانکی مشابه هست ولی با مدل موهای این دوره مطابقت دارد.

CELINE-WOMEN-SUMMER2022

CELINE-WOMEN-SUMMER22

بافت های جعبه ای بدون گره

شارلوت منسا می گوید : الگو های پیچیده بافت مو در فرهنگ آفریقایی بسیار محبوب بوده و جزئیات استایل های مو کورنرو و بافت های جعبه ای بدون گره در رنگ ها و اندازه های مختلف هم یکی از ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲ است، که خیلی مورد توجه قرار میگیرد . دقیقا همان چیزی که از یک مدل مو میخواهید . جذاب و منعطف که کاملا به چشم می آید.


Zendaya-Knotless-box-braids

براق کردن مو بوسیله سشوار یکی دیگر از ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲

برای مدتی ما به مدل موهایی اهمیت می دادیم که به صورت ماهرانه اما با زحمت کم شکل می گرفت. اما خیلی از آرایشگران پیش بینی میکنند که در حال بازگشت به دوران قدیم و شکل دهی های قدیمی که با زحمت زیادی نیز همراه بود ، هستیم. که نگاه ظریف تر و بهتری به مو را در بر دارد.
Syd Hayes آرایشگر معروف می گوید : به ادل توجه کنید ; مو های پرپشت و براق
هرشسون همچنین خاطر نشان میکند که این مدل مو های کلاسیک دهه ۹۰ی حسی از شرقی ها ، براقی ، درخشانی و لوکس بودن می دهد و بروس رولی هایی که قبلا استفاده می شد و حس ناخوشایندی داشت، مجددا حس خوبی را منتقل می کند. او همچنان این متد شیک را برای مشتریان خود مثل Dua Lipa استفاده کرده.

Dua-Lipa-Glossy-blow-dries

BaByliss 9000
یکی از راه های آسان برای درست کردن این مدل مو در خانه استفاده از ابزارهای مو مثل برس داغ شارژی BaByliss 9000 است که این مدل موی حجیم ادل که در فیلم های قدیمی هم دیده می شود را بدون نگرانی می توان درست کرد. به همین راحتی می توانید یکی از ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲ را داشته باشید.

BaByliss-9000

Dyson's AirWrap
در همین حال Dyson's AirWrap هم یک انتخاب عالی است برای انجام این مدل ، که به کم شدن موخوره و صاف شدن مو نیز کمک میکند. Hersheson می گوید که این روش و مدل روی موهای بلندتر بهتر عمل میکند و هشدار می دهد که برای موهای کوتاه تر خوب عمل نمی کند.

Dyson's-AirWrap

حتی اگر هنوز با سشوار براق کننده مو وسوسه نشده اید، یکی از راه های استفاده از این مدل موی لوکس براق کردن موهایتان است ، حالا هر مدل مویی که دارید.
نورث وود در فیلم Scarface از سشوار برای موهای میشل فایفر استفاده می کند و موهای او را صیقلی میکند و می گوید سشوار حرفه ای بهترین راه برای رسیدن به این موهای براق است. اما اگر در خانه می خواهید این سبک مو را داشته باشید به دنبال محصولاتی باشید که این پوشش براق را برای شما ایجاد کند.

Michelle-Pfeiffer-Scarface

اکسسوری های مو

پاپیون های بزرگی را که در مدل موهای مدل ها در فشن شو Channel در Metiers D’Art 2021 اخیر و همچنین مراسم ازدواج اینفلوئنسر فرانسوی Camille Charriere’s استفاده شده را مشاهده کردید


Camille-Charriere’s-hair-accessories

این ها همه نشانه این است که امسال این اکسسوری ها در سال جدید ترند است. Mensa پیش بینی می کند که بند مو ، پاپیون ، روسری و گیره در سال ۲۰۲۲ رایج خواهد شد : "مهم نیست مدل موی انتخابی شما چیه ، تزئینات مو وجود دارد" و از دیگر ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲ می باشد.

Metiers-D’Art-2021-Chanel

مدل موی فر از جمله ترندهای جذاب مو در سال ۲۰۲۲

امسال ، مدل های مو به دهه ۷۰ میلادی بازگشته ، به گونه ای که هر چند سالی که می گذرد ، موهای درهم برهم و موهای فر وحشی محبوب تر می شوند. و دنیا با این روند به سمت پذیرش بافت طبیعی مو و نمایش بهترین موهای فر همراه است.

 emmanuellek-curly-hair