۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار - پارت ۲

8 دقیقه مطالعه
۵۰ استایل برتر ادوار اسکار
در ادامه نگاه مان به استایل های برتر مراسم اسکار می توانیم نگاهی کنیم به یکی دیگر از موارد برجسته لباس غیرمنتظره Balenciaga نیکول کیدمن با جزئیات زیبای پاپیونی، که در سال ۲۰۰۷ به تن کرد. حتی خیلی از این استایل ها لحظات غیر منتظره ای را در اسکار فراهم کرده ، لباس جالب و بکوارد Christian Dior از سلین دیون ، لباس قو Björk از برند Marjan Pejoski یا پوشش آرمانی سلما هایک در سال ۱۹۹۷ که با یک تاج، استایل کاملی را انتخاب کرده بود.

در ادامه ۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار - پارت ۱ از دید کارشناسان مجله ووگ می پردازیم به :



ویولا دیویس در Armani Privé در سال ۲۰۱۷ یکی از ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار

برنده اسکار ۲۰۱۷ به خوبی ارتباط جهت گیری مد در سینما را نشان داد و لباس قرمز رنگ آرمانی او این جهت گیری را ثابت کرد . هر قدم ویولا در این مراسم یک چشم انداز واقعی بود .

- کاساندرا پینترو، تهیه کننده سرمقاله ووگ



سلما هایک در لباس Armani در سال ۱۹۹۷

سلما با این لباس آرمانی و تاج زیبایش یک شاهزاده فوق العاده و مدرن بود و توانست نشان دهد که یکی از ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار است

-پوجا پراکاش، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی ووگ



کیت بلانشت با لباس Givenchy Couture در سال ۲۰۱۱

اولین باری که مجموعه لباس های بهار ۲۰۱۱ جیونچی را که در سالن gilded Place Vendôme به نمایش گذاشته شد را خوب یادم می آید. کنار هم قرار گرفتن بافت های نرم و خیاطی فوق العاده، زیبایی بی نظیر فرشتگان را تداعی می کرد. کیت بلانشت لباس زیبای یاسی و بنفش رنگ از این کلکسیون را به تن کرده بود و دقیقا همان تاثیر دیدار اول این لباس را تایید کرد.

-استل تانگ، سردبیر ارشد فرهنگ ووگ



السی فیشر در لباس Thom Browne سال ۲۰۱۹

وقتی به لباس های اسکار مورد علاقه ام توجه می کنم ، واقعا به این فکر می کنم که چه حسی می توانم از پوشیدن این لباس ها روی فرش قرمز یکی از بزرگترین شب های هالیوود داشته باشم. احتمالا اگر این امکان بود از پوشیدن کت و شلوار تام براون Elsie Fisher در سال ۲۰۱۹ خیلی خوشحال می شدم . یک کت و شلوار کلاسیک و شیک که خیلی راحت به نظر می رسد . این دقیقا همان پوشش یک بازیگر ۱۵ ساله برای شرکت در اسکار بود.

- اما اسپکتر، نویسنده فرهنگ ووگ



جین فوندا در لباس Yves Saint Laurent در سال ۱۹۷۲

جِین فوندا که بخاطر بازی در فیلم Klute در سال ۱۹۷۲ برنده بهترین بازیگر زن اسکار شد ، با پوشیدن تونیک و کت شلوار پشمی مشکی ایوو سن لورن با موهای فوق العاده اش که موهایش مشابه شخصیتش در فیلم بود تداعی کننده یک کاراکتر و شخصیت مدرن و کامل در مراسم بود.

-همیش بولز، یکی از سردبیران بین المللی ووگ



هیل بری با لباس Elie Saab در سال ۲۰۰۲ یکی از ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار

وسواس من نسبت به استایل هایی که در اسکار می دیدم با هالی بری در این لباس Elie Saab در مراسم اسکار ۲۰۰۲ شروع شد. چیزی بسیار نمادین و قدرتمندی که در این لباس وجود دارد از شکل و شمایل کلی این لباس تا گلدوزی های دقیق و ظریفش ، علاقه مطلق من است. در حالی که او بهترین بازیگر زن و اولین زن سیاهپوستی بود که این جایزه را دریافت کرد که او را پرقدرت تر نمایش می داد.

- آتالی گیمل، معاون مدیر رسانه های اجتماعی ووگ



میشل ویلیامز با لباس Vera Wang در سال ۲۰۰۶

میشل ویلیامز با لباس زرد رنگ خود از Vera Wang در سال ۲۰۰۶ در لیست خوش پوش ترین های مراسم اسکار قرار گرفت. روی کاغذ همه چیز در مورد پوشیدن این لباس با این رنگ اشتباه به نظر می رسید اما او این ریسک بزرگ را پذیرفت و یک سایه زیبا و رژ لب قرمز پر رنگ را برای تکمیل استایل خود پیدا کرد.

—استف یوتکا، ویرایشگر اخبار مد ووگ



وینونا رایدر با لباسی از Chanel در سال ۱۹۹۷

وینونا در این لباس فوق العاده بود و به نظرم بیشترین کم توجهی به استایل رایدر در بین تمامی استایل های سال ۱۹۹۷ صورت گرفت.

-الیزابت فون تورن، ویرایشگر استایل ووگ



جنیفر لارنس در لباس Christian Dior در سال ۲۰۱۳

لباس کریستین دیور جنیفر لارنس در مراسم اسکار ۲۰۱۳ مثل لباس های عروس فانتزی بود و گردنبند ظریفی که روی کمر او آمده بود بسیار زیرکانه بود و استایل او را با طراوت تر کرده بود . و وقتی او از پله ها برای دریافت جایزه بالا می رفت ، واقعا حیرت آور بود. تمام این ها دلیلی شد تا او نیز در ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار جای بگیرد.

- الکساندرا میکون، ویراستار ووگ

نیکول کیدمن Balenciaga در سال ۲۰۰۷

لباس قرمز گیلاسی بالنسیاگا نیکول کیدمن در سال ۲۰۰۷ هنوز هم بسیار مدرن و شیک است. هرکسی امسال این لباس را بپوشد، هرگز کسی نمیتواند حدس بزند که طراحی این لباس ۱۵ سال پیش انجام شده.

—امیلی فارا، نویسنده اخبار مد ووگ



آنجلینا جولی با لباس Marc Bouwer در سال ۲۰۰۴ یکی از ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار

آنجلینا جولی در لیست من هیچ استایل بدی ندارد ، یکی از جذاب ترین استایل های او در فرش قرمز را زمانی که پا به آتلیه ورساچه در سال ۲۰۱۲ گذاشت دیدم . در حالی که لباس Elie Saab او در سال ۲۰۱۴ ظرافت فوق العاده ای داشت، اما بهترین ظاهر و استایل او در تمام ادوار اسکار ، در سال ۲۰۰۴ با لباسی از برند Marc Bouwer بود . آرایش زیبا ، لباس ساتن سفید واقعا یکی از بهترین های آنجلینا بود.

- کریستینا لیائو، یکی از نویسندگان ووگ



زندایا در لباس Giambattista Valli Haute در سال ۲۰۱۸

رنگ قهوه ای شاید سخت ترین رنگی باشد که می توان در همچین مراسمی پوشید ، اما آن را به زندایا بسپارید تا بهترین حالت نمایش این رنگ را بوحود آورد. من عاشق آستین های نامتقارن و پارچه نرم این لباس هستم. فوق العاده زیبا و جاودانه. قطعا زندایا آمده تا هر سال استایل های جدیدش را در ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار جا کند.

کریستین آلر، نویسنده مد و استایل ووگ



هیلاری سوانک در لباس Guy Laroche در سال ۲۰۰۵

لباس فوق العاده Guy Laroche که نشان دهنده یک استایل رسمی و شیک از جلو و یک استایل مناسب مهمانی از پشت لباس داشت که هیلاری آن را در سال ۲۰۰۵ پوشید. رنگ آبی تیره جایگزین مناسبی برای رنگ مشکی بود و طراحی ای که از هر زاویه ای جلوه ی قدرتمندی داشت . یک هیلاری سوانک کاملا تراشیده که بخاطر بازی در Million Dollar Baby جایزه بهترین بازیگر زن را برنده شد.

—ماریا وارد، نویسنده اخبار مد ووگ



فِی داناوِی در لباس Theadora Van Runkle در سال ۱۹۶۸

استایل فِی در اسکار ۱۹۶۸ ، من حتی نمیدانم که این کت است یا لباس ، ولی من هرچیزی را با تزئینات پَردار دوست دارم. استایل او از سال ۱۹۶۸ هنوز جزء ۵۰ استایل برتر تمام ادوار اسکار است.

- نیکولا جوچیچ، طراح گرافیک ووگ



بیورک با لباس Marjan Pejoski در سال ۲۰۰۱

وقتی بیورک آن لباس قو Marjan Pejoski را در اسکار ۲۰۰۱ پوشید ، Joan Rivers گفت : این دختر یک دیوانه است. اما من فکر نمیکنم او کوچکترین دیوانگی کرد، گرچه شاید گذاشتن آن تخم شترمرغ روی فرش قرمز کمی عجیب بود.

- لوک لیچ، ویراستار ووگ



شِر در لباس Bob Mackie در سال ۱۹۷۴

شِر از نظر ظاهری نقش مناسبی را در مراسم اسکار ایفا کرده . چه در سال ۱۹۷۳ با پوشیدن ست ۲ تکه Bob Mackie همراه با جواهرات طلایی و یا لباس مشکی پر زرق برق Bob Mackie که در سال ۱۹۸۶ پوشید. او همیشه با استایل هایش در این مراسم چیزی را از خود به یادگار گذاشته، اما این ظاهر او در سال ۱۹۷۴ به نظر من کمتر از آنچه که شایستگی داشت مورد توجه قرار گرفت. یک طرح آبرنگی از رنگ های پاستلی با یک دامن همسان ، که ظاهر را با یک خط چشم متناسب و یک گردنبند گل، درخشان کرده بود.

-راشل هان، نویسنده اخبار مد ووگ



سلین دیون در لباس Christian Dior در سال ۱۹۹۹

پوشیدن این چنینی لباس، خیلی عجیب بود و در عین حال هوشمندانه . آن هم درست در زمانی که همه لباس های پر عیب و نقص و خسته کننده ی پری دریایی را می پوشیدند.

—میشل رویز، ویراستار ووگ



دیاهان کارول در سال ۱۹۶۹

برای من تصویر دیاهان کارول در سال ۱۹۶۹ با این لباس با شنل پر زرق و برق آراسته شده با جواهرات و آن آرایش زیبا یک لحظه دوست داشتنی است. او یک مظهر ظرافت و سلطنت بود.

- الکسیس بنت، نویسنده تجارت ووگ



آنجلیکا هیوستون در لباس Halston در سال ۱۹۷۵

Halston و اسکار ۱۹۷۵ دقیق مثل یک مسابقه با هم رقابت می کردند. آنجلیکا در کنار جک نیکلسون درست مثل یک پری دریایی مدرن با رعایت جزئیات یک ماهی شگفت انگیز به نظر می رسید. ظاهری که در واقع ثابت کرد زرق و برق و راحتی می توانند در کنار هم باشند.

-زو رافنر، ویرایشگر زیبایی ووگ

استایل های برتر اسکار در پارت ۳ را از دست ندهید