استایل برد پیت در مناسبت های مختلف

5 دقیقه مطالعه
استایل برد پیت
استایل برد پیت به‌عنوان یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود همواره مورد توجه بوده و هست. این سلبریتی خوش تیپ و خوش استایل جذابیتی دارد که حتی لباس‌های نه‌چندان جالب هم روی تن او شیک و بی‌نقص به نظر می‌رسد. در این مطلب نگاهی داریم به سبک لباس پوشیدن برد پیت و معروف‌ترین استایل‌های او در مناسبت‌های مختلف. اگر به مطالب مرتبط با این سلبریتی علاقه دارید تا انتها همراه ما باشید!


نگاهی کوتاه به بیوگرافی برد پیت

آنجلینا جولی و برد پیت

برد پیت (Brad Pitt) با نام کامل ویلیام بردلی پیت متولد سال 1963 شهر شانی واقع در ایالت اکلاهما آمریکاست. پدر او مالک یک شرکت حمل و نقل و مادرش مشاور مدرسه بود. او پس از فارغ‌التحصیلی در دبیرستان برای تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری وارد دانشگاه میزوری شد. او در پایان دوران تحصیلش در دانشگاه به این نکته پی برد که علاقه‌ای به این حوزه ندارد و بیشتر به دنبال فیلم و سینماست. برد پیت قبل از آنکه مدرک تحصیلی‌اش را دریافت کند به لس‌آنجلس نقل مکان کرد تا در آنجا شانس خودش را در دنیای بازیگری امتحان کند.

اولین تجربۀ بازیگری برد پیت در سال 1987 با بازی جزئی در فیلم "هیچ راهی وجود ندارد" رقم خورد. فیلم‌های Se7en و Fight Club در سال‌های 1995 و 1999 تأثیر زیادی در به شهرت رسیدن او داشتند. شاید معروف‌ترین فیلم او که بسیاری از مردم با آن خاطره دارند و برد پیت را با آن به یاد می‌آورند فیلم "TROY" باشد. او در این فیلم در نقش آشیل، پهلوان اسطوره‌ای یونان، بازی کرد. در سال 2000 او با جنیفر انیستون بازیگر هالیوودی ازدواج کرد و در سال 2005 از او جدا شد. همسر دوم او آنجلینا جولی، بازیگر جذاب هالیوودی، بود که آنها پس از یک رابطۀ طولانی مدت در سال 2014 به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2019 از هم جدا شدند.

بعد از جدایی آنجلینا جولی و برد پیت از یکدیگر صحبت‌هایی در مورد رابطۀ برد با نیکول پوتورالسکی مطرح شد. جزئیات این رابطه اما خیلی به بیرون درز پیدا نکرد. حالا با این مقدمۀ کوتاه از زندگی این بازیگر مشهور وقت آن رسیده که به سراغ موضوع اصلی این مقاله یعنی "بررسی استایل برد پیت" برویم.

استایل برد پیت در انگلستان

استایل برد پیت در انگلستان

استایل برد پیت برای نمایش فیلم Bullet Train در انگلستان با دستبندهای مهره‌ای و آرایش موی برجسته‌ای که دارد در کنار ته ریش خاکستری او و کت مشکی رنگش یکی از تصاویر جذاب هالیوود است که به‌راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

این روزها اخبار مربوط به فیلم بابل (Babylon) با هنرنمایی برد پیت هم یکی از چیزهایی است که طرفداران او را به‌شدت جذب می‌کند. در این فیلم هنرمندان مشهور دیگری مثل مارگو رابی و توبی مگوایر نیز ایفای نقش می‌کنند. تاریخ اکران این فیلم آذرماه امسال است. او سر صحنۀ فیلم‌برداری Babylon هم با لباس‌هایی زیبا و شیک حاضر می‌شود که تمام توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

استایل برد پیت با دامن!

دامن پوشیدن برد پیت

یکی از جنجالی‌ترین خبرهای اخیر در مورد برد پیت مربوط می‌شد به تابستان امسال که این بازیگر معروف در اقدامی عجیب برای حضور در مراسم اکران فیلم Bullet Train در آلمان دامن پوشید! او این دامن کوتاه را با یک ژاکت و چکمه‌های ارتشی ست کرد و در زیر ژاکت هم یک پیراهن صورتی گشاد پوشید. برد در توجیه این ظاهر عجیب و غریب گفت: "همۀ ما قرار است بمیریم پس نباید در زندگی خیلی سخت‌گیر باشیم." اگر او می‌خواست این حرفش را اثبات کند این سبک و استایل عجیب به‌تنهایی برای اثبات حرف‌هایش کافی بود.

استایل برد پیت در پاریس

استایل برد پیت در پاریس

برای اکران فیلم Bullet Train در پاریس، این هنرمند محبوب کمی از سبک عجیبش در برلین فاصله گرفت و یک کت نارنجی‌رنگ را به تن کرد. این لباس خاص که تا حدودی شبیه به لباس‌های ورزشی به نظر می‌رسید با یک جفت کفش ورزشی سفید تکمیل می‌شد.

اکران Bullet Train در لس آنجلس

تیپ غیر رسمی برد پیت

تیپ و ظاهر برد پیت برای اکران Bullet Train هم دست کمی از برلین و پاریس نداشت. ظاهراً این سلبریتی هالیوودی قصد دارد به همه نشان به دهد که گذر زمان تأثیری روی انرژی و روحیۀ شاد او نداشته است. او برای شرکت در این مراسم شلوار جین را با کت سبز رنگ ست کرد و کفش‌های زرد رنگ ورزشی پوشید. باید اعتراف کنیم این ظاهر سرگرم‌کننده به‌خوبی توانست شور و نشاط و انرژی درونی برد پیت را منعکس کند.

استایل برد پیت در اسکار 2020

استایل رسمی برد پیت

بیایید از تیپ‌های غیر رسمی برد پیت فاصله بگیریم و به سراغ لباس‌های رسمی برویم. در این عکس او را می‌بینید که با پوشیدن یک تکسیدوی مخملی به طرز ماهرانه‌ای یک استایل کلاسیک مردانه را ایجاد کرده است و در این لباس مثل همیشه خوش پوش و شیک به نظر می‌رسد. او برای مراسم گلدن‌گلوب 2020 هم یک کت و شلوار سه تکه بسیار زیبا را به همراه پاپیون انتخاب کرده بود که از نظر جذابیت دست کمی از این لباس نداشت.

فستیوال فیلم ونیز 2019

فستیوال وینز 2019

استایل برد پیت در جشنواره فیلم ونیز در سال 2019 هم بسیار جذاب و تماشایی بود. این ستارۀ معروف نشان داد که در سن 55 سالگی هنوز هم می‌شود خوش استایل و شیک بود و گذشت زمان تأثیری روی تیپ و ظاهر ندارد.

یک ظاهر تماشایی در مراسم خصوصی

استایل نیمه رسمی برد پیت

تا اینجا طرز لباس پوشیدن برد پیت به دو شیوۀ رسمی و غیر رسمی را دیدیم؛ اما اگر بخواهیم یک حالت بینابین را انتخاب کنیم این عکس که از سال 2018 به یادگار مانده است بهترین انتخاب خواهد بود. برد پیت برای هفتمین جشن سالانۀ شان پن این لباس‌ها را انتخاب کرد و با آن پیراهن یقه باز و کت مشکی رنگ با کمترین تلاش یک ظاهر تماشایی را به وجود آورد.

اکران فیلم Allied

تیپ و ظاهر برد پیت

یک استایل ساده و تحسین برانگیز دیگر از این بازیگر مشهور را در نوامبر 2016 می‌بینیم. او برای مراسم اکران فیلم Allied در لندن یک پالتوی ساده مشکی رنگ پوشید که این سادگی با مدل موی کوتاه او یک نوع همخوانی کامل را ایجاد می‌کرد. این استایل زیبای با یک شال گردن بنفش تکمیل می‌شد که در کنار رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می‌رسید.

شما کدام‌یک از استایل‌های این هنرمند معروف را می‌پسندید؟ تا چه حد فیلم‌ها و اخبار این سلبریتی خوش استایل را دنبال می‌کنید؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین اخبار دنیای مد مطلع شوید!