هفته مد لندن پاییز 2020 با لباس های جذاب

5 دقیقه مطالعه
هفته مد لندن پاییز 2020
هفته مد لندن پاییز 2020 سرانجام برگزار شد تا به علاقه مندان دنیای مد و فشن یک بار دیگر طراحی های جذاب و شگفت انگیز را ارائه بدهد. در این مطلب به طور خلاصه وقایع این رویداد خاص یعنی هفته مد لندن در پاییز 2020 را برای شما شرح می دهیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید!

آغاز هفته مد لندن پاییز 2020

هفته مد پاییز 2020

4 ژانویه آغاز هفته مد مردانه لندن پاییز 2020 بود. این رویداد را می شود پانزدهمین فصل هفته مد لندن به حساب آورد. در این مراسم استعدادهای نوظهور توان خودشان را در عرصه مد و فشن به نمایش گذاشتند. این مراسم همچنین با جشن مد بریتانیایی مصادف شده و هفته مد بریتانیایی را آغاز می کند. پس از LFWM رویدادهای دیگر عرصه مد و فشن از جمله هفته مد پاریس برگزار خواهد شد. ظاهرا شورای مد بریتانیا برای این رویداد توانسته نظر مثبت نهادهای تجاری در پاریس و میلان را جلب کند تا میزبان برخی استعدادهای انگلستان باشند. همین موضوع باعث شد تا این رویداد بیش از گذشته جلب توجه کند.

برنامه هفته مد لندن پاییز 2020

رویداد هفته مد لندن 2020

تنها تغییر محسوسی که در اجرای برنامه LFWM رخ داد این بود که از روز شنبه ظهر مراسم شروع شد. این رویداد مثل همیشه در بخش شرقی پایتخت انگلستان برگزار شد و در آن شاهد حضور برندهای مطرح بین المللی بودیم که این شهر را برای نمایش طرح های خودشان انتخاب کرده بودند. همچنین این اولین باری بود که برند قاسمی بدون حضور خالد القاسمی به روی صحنه رفت. (اگر با این برند آشنایی ندارید باید بگوییم که این برند در سال 2008 تاسیس شد و خالد القاسمی بنیانگذار و طراح مد این مجموعه بود. او بیشتر به خاطر عناصر عربی به کار رفته در طراحی لباس هایش در بریتانیا معروف شده است.)

در یک اقدام جدید از سوی شورای مد بریتانیا مراسم LFWM همزمان از طریق حساب کاربری اینستاگرام این نهاد به صورت مجازی برای عموم مخاطبان پخش شد.

مروری بر رویدادهای مراسم LFWM

هفته مد لندن 2020

در روز اول مراسم LFWM یعنی شنبه 4 ژانویه 2020 افتتاحیه مراسم با ارائه A Cold Wall شروع شد. این سازمان نوپا که در سال 2013 توسط طراح مد و فشن، ساموئل راس، تاسیس شد در حوزه بررسی و مطالعه پارچه و متریال از دریچه مدرنیته فعالیت دارد. ساموئل راس سابقه همکاری با برندهای معروف نظیر نایکی را دارد. او با اینکه یک طراح جوان است اما توانسته در این عرصه به سرعت پیشرفت کند.

در این رویداد همچنین شاهد کت واک برای نمایش طراحی های جدید جردن لوکا، ادوارد کراچلی و ارائه استودیو 1X1 بودیم. علاوه بر این در ساعت 16 همان روز شاهد کت واک برای طراحی های جدید پریا فرزانه، طراح مد ایرانی تبار بودیم که بخش مهمی از مراسم محسوب می شد. اجرای روز شنبه سرانجام در ساعت 21:30 همان روز با رویداد Late In Gold We Trust به پایان رسید و مابقی مراسم به روز بعد موکول شد.

روز دوم هفته مد لباس مردانه لندن پاییز 2020

هفته مد لندن لباس مردانه

روز یکشنبه مراسم LFWM از ساعت 9 صبح با کت واک برای نمایش طرح های برند کره ای مان شروع شد. در ساعت 12 حسین چیالان طراح مد و فشن قبرسی طرح های خودش را با کت واک برای حضار به نمایش گذاشت. پس از آن نوبت به کت واک پر گوتسون (Per Gotesson) رسید. در ساعت 14 زاندر ژو طراح چینی کارهای خود را به مهمانان معرفی کرد.

کت واک زاندرو ژو یکی از مهم ترین قسمت های مراسم بود چرا که نوآوری او در این مراسم توجه افراد زیادی را جلب کرد. او با الهام گرفتن از فیزیک کوانتومی طرح های خود را پیاده سازی کرده بود تا این پیام را برساند که از هر شخص در جهان های موازی نسخه دیگری هم وجود دارد. می توان گفت زاندر ژو یکی از مفهومی ترین نمایش ها را در LFWM به اجرا در آورد. ساعت 16 به نمایش برند قاسمی اختصاص داشت. پس از آن نوبت به استربد اندرسون رسید و سپس کاوشیک ولندرا اجرا داشت. در نهایت روز دوم این مراسم با رویداد مارتین رز و رویداد بعد از مهمانی بیاسئا ساندرز به پایان رسید.

روز پایان مراسم LFWM

روز دوشنبه که آخرین روز مراسم محسوب می شد با رویدادی که شورای مد بریتانیا و همکاران تجاری اش ترتیب دادند آغاز شد. پس از پایان این رویداد که از ساعت 8:30 صبح الی 9:30 ادامه داشت کمپانی هکت (Hackett) که یک برند لوکس بریتانیایی است برنامه خود را شروع کرد. ارائه لو دالتون نیز از ساعت 9:30 تا 11:30 به طول انجامید. در این میان کت واک کارهای فنگ چن وانگ نیز یک اجرای بسیار عالی بود. خانم وانگ طراح مد معروف قبل از این مراسم نیز وظیفه طراحی لباس تیم المپیک چین را برای مسابقات زمستانی برعهده داشت. او در هفته مد لندن 2020 طرح های جسورانه ای برای لباس های مردانه به نمایش گذاشت که در نوع خود بی نظیر بودند.

نمایش فنگ چن وانگ

LFWM 2020

خانم وانگ که فارغ التحصیل کالج رویال هنر است برای طرح های خود از کوه های Wuyi در نزدیکی شهر زادگاهش الهام گرفته است. در لباس های او سایه های خاکستری و یخی به چشم می خورد که ریشه در رنگ های سپیده دم در هنگام طلوع خورشید دارند.

فنگ چن وانگ همچنین به جهت همکاری با شرکت پپسی برای اهداف تبلیغاتی از رنگ های آبی و قرمز در لباس های اسپرت استفاده کرد. برای پالتوهای بلند، کت و شلوارها و لباس های رسمی او از حالت لباس های محلی فوجیان چین کمک گرفت تا شانه های اغراق آمیز و بزرگ، لبه های دندانه دار و شلوارهای پیوست شده ایجاد کند.

مراسم LFWM در روز پایانی با چند رویداد به کار خود خاتمه دادو مراسم شام و رویداد پایانی تا پاسی از شب به طول انجامید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مراسم می توانید به آرشیو BFC مراجعه کنید.

این یک گزارش خلاصه از مراسم هفته مد لباس های مردانه لندن در پاییز 2020 بود که تقدیم شما شد. اگر پیگیر اخبار روز دنیای مد و فشن هستید خبرنامه مجله ژومنت را دنبال کنید تا از جدیدترین رویدادها و حواشی این صنعت مطلع شوید. امتیاز دادن به این مطلب را فراموش نکنید و دیدگاه خودتان را در مورد آن با ما در میان بگذارید!