معرفی +15 کیف دستی لوکس زنانه 2020

5 دقیقه مطالعه
کیف دستی لوکس زنانه 2020
در این مطلب به بررسی چند کیف دستی لوکس زنانه 2020 می‌پردازیم. کیف دستی برای خانم‌ها یکی از اکسسوری‌های اصلی و ضروری محسوب می‌شود و به همین خاطر در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند. اگر به فکر خرید یک کیف جدید هستید باید علاوه بر شکل ظاهری به کیفیت آن هم توجه کنید. در بین مدل‌های مختلف موجود در بازار، کیف های لوکس کلاسیک بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. در ادامه برخی از این مدل‌ها را با هم می‌بینیم.


Chanel 2.55 یک کیف دستی لوکس زنانه

کیف دستی لوکس زنانه

از جمله مدل‌های بسیار عالی برای خرید که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد محسوب می‌شود. این کیف دستی لوکس زنانه 2020 را می‌توانید برای روز و شب استفاده کنید و اندازه و شیوۀ طراحی آن، این کیف را به یک گزینۀ ایده‌آل تبدیل کرده است.

کیف دستی لوکس زنانه Gucci

کیف لوکس 2020

کیف Horsebit گوچی برای اولین‌بار در سال 1995 معرفی شد و امروز آن را در فهرست بهترین کیف های دستی زنانه می‌بینیم که یک استایل زنانه زیبا را پدید می‌آورد. این کیف زیبا با بند چرمی رنگارنگی که نماد گوچی را تداعی می‌کند یک انتخاب مناسب برای خانم‌های شیک‌پوش و پیرو مد روز است.

کیف دستی لوکس زنانه لویی ویتون

کیف لوکس زنانه 2020

این کیف چرمی شیک از برند لویی ویتون با قیمت 3450 پوند یکی از گران‌قیمت‌ترین گزینه‌های موجود در این فهرست محسوب می شود که البته زرق و برق ظاهری آن و طراحی خاصی که دارد کاملاً ارزش این قیمت را دارد.

Prada Cleobag از کیف های لوکس خاص

کیف دستی زنانه 2020

اگر لویی ویتون یک کیف پر زرق و برق را به شما پیشنهاد می‌دهد برند پرادا دقیقاً نقطۀ مقابل آن محسوب می‌شود. این کیف با ظاهر شیک و در عین حال ساده‌ای که دارد در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. فشن ادیتورها و اینفلوئنسرهای بسیاری این محصول خاص را معرفی و به علاقه‌مندان توصیه کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت آن یک روند صعودی را طی کند و هر روز به تعداد خریداران آن اضافه شود.

کیف لوکس پرفروش دیور

کیف دستی زنانه لوکس دیور

شکل ظاهری این مدل یکی از دلایل محبوبیت بالای آن محسوب می‌شود. اصطلاحاً با این کیف، Book tote می‌گویند و شباهت زیادی به یک کتاب دارد. جزئیات ریز و طرح‌های روی این کیف یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

Sainl Laurenl یک کیف لوکس دیگر

کیف دستی لاکچری زنانه

اندازۀ کوچک این کیف لوکس باعث نشده تا کارآمدی خودش را از دست بدهد. این کیف دستی لوکس زنانه 2020 بدون شک یک قطعۀ ارزشمند از کمد لباس شما را تشکیل می‌دهد و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

Loewe

کیف دستی شیک 2020

یک گزینۀ ساده برای خرید، کیف Loewe است که ظاهری شبیه به یک پازل دارد. کمپانی سازنده، این مدل را در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف و متنوع عرضه می‌کند که رنگ شنی آن از پرفروش‌ترین آنها به‌حساب می‌آید. این کیف دستی زنانه در کمد لباس هر خانم خوش سلیقه‌ای می‌درخشد.

کیف برند هرمس

کیف دستی لاکچری 2020

اگر به دنبال کیفی با قیمت نجومی و فوق لوکس هستید باید به سراغ محصول برند هرمس بروید. این کیف نیازی به معرفی ندارد. هرمس برکین یکی از معروف‌ترین برندهای کیف دستی در تمام دوران بوده است و کمتر کسی می‌تواند محصولات این شرکت را در دست بگیرد. این مدل خاص مربوط به سال 1993 است و می‌شود گفت گذر زمان باعث نشده که از زیبایی آن کاسته شود. اگر بخواهیم یک کیف دستی زنانه ماندگار را نام ببریم باید از این مدل به‌عنوان مثال یاد کنیم.

کیف دستی لوکس زنانه 2020 سلین

کیف دستی ساده لوکس 2020

سلین از محبوب‌ترین برندهای اکسسوری است که از مجلل‌ترین مواد برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. در این مدل یک رنگ خاص و دوست‌داشتنی را می‌بینید که قهوه‌ای مایل به زرد است؛ اما اگر این رنگ را نمی‌پسندید می‌توانید به سورمه‌ای هم فکر کنید.

Marni

کیف لوکس زنانه مارنی

یک برند مطرح دیگر که در زمینۀ تولید انواع اکسسوری عالی عمل می‌کند. این کیف دستی کرمی رنگ کوچک با بند زیبایی که دارد یک انتخاب ایده‌آل برای خانم‌های خوش سلیقه است.

کیف لاکچری بالنسیاگا

کیف دستی بالنسیاگا

شکل خاص این کیف دستی اولین چیزی است که در نگاه اول شما را جذب می‌کند. اگر بخواهیم ظاهر شبیه به ساعت شنی را یک نوع به‌روزرسانی در نظر بگیریم باید گفت از این نظر با یک طراحی مدرن روبه‌رو هستیم. همین طراحی منحصر به فرد از طرف دیگر باعث می‌شود تا این مدل به یک کیف همه‌کاره تبدیل شود.

الکساندر مک کویین

کیف دستی لوکس 2020

یکی از شیک‌ترین مدل‌ها در بین لوازم جانبی الکساندر مک کویین، کیف دستی لوکس Curve است. شکل خاص طراحی آن ما را به یاد کیف‌های سطلی می‌اندازد؛ اما در عین حال تفاوت‌هایی با آن مدل‌ها دارد و سبک خاص آن به‌گونه‌ای است که برای دهه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد بدون اینکه از مد بیفتد.

کیف دستی لوکس ژیوانشی

کیف لاکچری زنانه 2020

کیف نسل چهارم (4G) ژیوانشی یک بند بلند شانه قابل جابه‌جایی و تنظیم دارد که براق و ساده است. این ویژگی به شما امکان این را می‌دهد که این کیف دستی زیبا را به هر شکلی که می‌خواهید حمل کنید.

کیف کلوئی

کیف چرمی لوکس کلوئی

کیف کوچک محصول برند کلوئی با چرم فوق‌العاده نرم ساخته شده است و طراحان برای تولید آن از ابزارهای مجسمه‌سازی کمک گرفته‌اند.

محصول برند ورساچه، یک کیف دستی لوکس زنانه دیگر

کیف دستی ورساچه 2020

"ظرافت" و "زرق و برق" دو عبارت کوتاه برای توصیف این محصول ورساچه است که لوگوی طلایی این برند روی سطح چرمی آن می‌درخشد. اگر می‌خواهید یک قطعۀ عالی به کمد لباستان اضافه کنید باید این کیف را به‌عنوان یکی از گزینه‌هایتان در نظر بگیرید.

APC

کیف دستی چرمی 2020

برای افرادی که به دنبال یک کیف دستی لوکس زنانه با قیمت مقرون به صرفه می‌گردند که در عین حال ظرافت و زیبایی خاص خودش را داشته باشد محصولات APC را پیشنهاد می‌کنیم. کیف Half Moon یک گزینۀ کلاسیک واقعی است که ظرافت و زیبایی آن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کیف دستی لوکس زنانه 2020 دولچه گابانا

کیف لاکچری دولچه گابانا

این کیف دستی در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و خیلی راحت با هر کالکشنی ست می‌شود. این کیف همه‌کاره برای استفاده روزمره گزینۀ مناسبی است.

Off White

کیف زنانه لوکس 2020

یک انتخاب دیگر برای استفادۀ روزمره که علاوه بر کارا بودن، جذابیت زیادی هم دارد. جک هم کراس بادی Off White از نظر قیمت هم درست مثل APC یک انتخاب مقرون به صرفه است اگر بخواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

Balmain

کیف زنانه 2020

اولیور روستینگ با الهام از بهترین طرح‌های بنیانگذار پی‌یر بالمین جدیدترین مجموعۀ خودش را که شامل کیف‌های 1945 است به بازار عرضه کرد. این مجموعۀ زیبا، زرق و برق را وارد زندگی شما می‌کند.

این مدل‌ها از بهترین کیف دستی های لاکچری زنانه 2020 بودند که معرفی شدند. شما چه مدل‌های لاکچری و گران‌قیمت دیگری را می‌شناسید که باید به این لیست اضافه شوند؟ پاسخ‌های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد عضو سایت ما شوید!