رنگ لاک ناخن پاییز 2020

5 دقیقه مطالعه
رنگ لاک ناخن پاییز ۲۰۲۰
با تغییر هر فصل طرز لباس پوشیدن و استایل افراد هم عوض می‌شود. در این مطلب به طور خاص چند رنگ لاک ناخن پاییز 2020 را به شما معرفی می‌کنیم که مناسب روزهای سرد سال هستند. با ما باشید تا این طرح‌ها و رنگ‌ها را بهتر بشناسید!


چند رنگ لاک ناخن پاییز 2020 پرطرفدار

مد و فشن تنها راجع به لباس و اکسسوری نیست. خانم‌های شیک‌پوش این را می‌دانند که آرایش و زیبایی هم درست به اندازۀ طرز لباس پوشیدن در بهبود ظاهر اشخاص تأثیر دارد. زیبایی ناخن ها و انتخاب لاک مناسب یکی از ترفندهای آرایشی مهم برای خانم‌های خوش سلیقه‌ای است که می‌خواهند در هر موقعیتی عالی به نظر برسند. در ادامه چند رنگ لاک ناخن را به شما معرفی می‌کنیم که به‌خصوص برای فصل پاییز و زمستان گزینه‌های مناسبی هستند.

متالیک، رنگ لاک ناخن پاییز 2020

لاک ناخن متالیک پاییزی

یکی از رنگ های لاک ناخن پاییز 2020 متالیک است؛ فرقی نمی‌کند که بخواهیم از زرد طلایی یا پلاتینی استفاده کنیم در هر صورت طیف رنگ‌های متالیک و فلزی در حال حاضر جزو رنگ لاک های ناخن محبوب به شمار می‌آیند. طبق پیش‌بینی مانیکوریست‌های معروف دنیا این رنگ‌ها حتی در سال‌های آینده نیز کماکان پرطرفدار باقی خواهند ماند و به‌سادگی از مد نمی‌افتند.

زرد ساده یک رنگ لاک ناخن پاییزی دیگر

لاک ناخن پاییز 2020

فصل پاییز با برگ‌های زرد و خشکیده‌اش شناخته می‌شود. اگر بخواهیم کمی با حس و حال پاییز همراه شویم می‌توانیم رنگ زرد ساده را به‌عنوان یک رنگ لاک ناخن پاییز 2020 انتخاب کنیم. این رنگ لاک ناخن حتی در مراسم مت گالا 2019 هم یکی از محبوب‌ترین‌ها بود و بعضی از سلبریتی‌ها آن را برای آرایش ناخن‌هایشان انتخاب کرده بودند.

سبز تیره (رویال) و آبی کلاسیک

رنگ لاک ناخن پاییزی

اگر بخواهیم فقط یک رنگ را به‌عنوان رنگ لاک ناخن پاییزی معرفی کنیم بدون شک سبز تیره یا رویال خواهد بود. به طور کلی اکثر مانیکوریست‌ها و آرایشگرها روی این موضوع اتفاق نظر دارند که سبز تیره برای مدت زمانی طولانی جزو ترندهای روز باقی خواهد ماند و خانم‌های خوش سلیقه به‌شدت از آن استقبال می‌کنند. البته لازم به ذکر است که رنگ آبی کلاسیک هم که به‌عنوان رنگ سال 2020 انتخاب شد یکی دیگر از رنگ‌های تیره محبوب پاییز است که از تا حد زیادی به سبز تیره شباهت دارد. اگر خیلی روی جزئیات حساس هستید می‌توانید یکی از این دو مورد را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌ای کاملاً رضایت‌بخش به دست خواهید آورد.

آبی کلاسیک

طرح های راه راه ظریف

طرح راه راه

اگر بخواهید رنگ لاک ناخنتان را به شکل خاصی تزئین کنید که ظرافت و زیبایی آنها بیشتر به چشم بیاید بهترین راه این است که از طرح‌های ساده و در عین حال ظریف بر روی ناخن‌هایتان استفاده کنید. طرح‌های راه‌راه به همراه رنگ‌های متالیک یک ترکیب جذاب و شیک را به وجود می‌آورند.

شیرکاکائویی

لاک پاییزی شیرکاکائویی

رنگ شیرکاکائویی یک حالت نوستالژیک دارد و بیشتر شما را به یاد مد دهه 70 میلادی می‌اندازد. اما نباید منکر شد که این رنگ قهوه‌ای هنوز هم جذابیت خودش را دارد و به‌خصوص با حال و هوای فصل پاییز همخوانی دارد. اگر بخواهید لاک ناخن به این رنگ را انتخاب کنید در کنار آن از مانتوهای چرمی و بوت‌های ساق بلند غافل نشوید!

رنگ های خنثی

لاک خنثی

از رنگ‌های فوق‌العاده جذاب برای لاک ناخن در سال 2020 می‌توان به رنگ‌های خنثی اشاره کرد. فرقی نمی‌کند که ناخن‌های شما کوتاه یا بلند باشند در هر صورت این رنگ‌های درخشان موجب زیبایی هر چه بیشتر دست‌های شما می‌شوند. لاک سفید رنگ هم یکی دیگر از رنگ‌های خنثی محبوب در پاییز است که می‌توانید به‌عنوان یک گزینۀ جایگزین به آن فکر کنید.

قرمز؛ یک رنگ لاک ناخن پاییز 2020 جذاب

رنگ لاک پاییزی قرمز

رنگ لاک ناخن قرمز هم درست مثل رنگ زرد با حال و هوای پاییز همخوانی کامل دارد. این رنگ شاد و پرانرژی به‌خصوص در غروب‌های دلگیر این فصل به شما یک نوع شور و نشاط خاص می‌دهد. این رنگ هم برای ناخن‌های کوتاه و هم برای ناخن‌های کاشت بلند مناسب است.

لاک رنگین کمانی

لاک رنگین کمانی

یک ترند پاییزی دیگر برای سال 2020 لاک های ناخن رنگین کمانی است. در اینجا شما باید برای هرکدام از انگشتانتان یک رنگ متفاوت را در نظر بگیرید. بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان رنگ‌های سرد و روستیک مثل آبی صورتی و یشمی است. اگر این تنوع رنگی خیلی مورد پسند شما نیست می‌توانید از چند رنگ خنثی کمک بگیرید و رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای و کرمی را در کنار هم استفاده کنید.

لاک اکلیلی

لاک اکلیلی

اگر به یک مهمانی یا جشن دعوت شده‌اید از لاک ناخن اکلیلی غافل نشوید! این لاک‌ها برای مجالس یکی از بهترین گزینه‌ها هستند و در فصل پاییز خیلی جذاب‌تر به نظر می‌رسند. لاک های اکلیلی یا سه‌بعدی را با لباس‌های مجلسی مشکی ست کنید تا زیبایی دستان شما بیشتر به چشم بیاید. برای تکمیل آرایش صورت هم بهتر است از کمی اکلیل برای سایه چشم استفاده کنید تا همه چیز کاملاً هماهنگ شود.

لاک هولوگرامی

لاک هولوگرامی

لاک های هولوگرامی را اولین‌بار جیجی حدید در استایل خودش به کار برد. بعد از آن بود که خیلی از طرفداران مد به استفاده از این رنگ خاص رو آوردند. این رنگ محبوب یک حالت متالیک خاص به ناخن‌ها می‌دهد و از نظر درخشش و براق بودن کمی آینه‌ای به نظر می‌رسد. اگر به دنبال یک مانیکور متفاوت هستید این مورد را حتماً باید امتحان کنید.

این 10 مورد از جمله بهترین رنگ های لاک ناخن برای پاییز هستند که در مورد آنها توضیح دادیم. شما چه رنگ‌های دیگری را برای فصل سرد سال مناسب می‌دانید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید و برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!