چند پیشنهاد برای ست کردن رنگ قرمز با دیگر رنگ ها

5 دقیقه مطالعه
ست کردن رنگ قرمز
یکی از بزرگترین سوالاتی که در هنگام خرید لباس ذهن را درگیر میکند این است که کدام رنگها با یکدیگر بیشتر هماهنگ هستند و ترکیب جالب تری را به وجود می آورند. در این مقاله می خواهیم چند پیشنهاد برای ست کردن رنگ قرمز با سایر رنگ ها به شما ارائه بدهیم تا با کمک آن بهتر بتوانید گزینه های مناسب را انتخاب کنید. پس همراه ما باشید تا ببینید چه ترکیب هایی را میتوان با قرمز ایجاد کرد!

نکات کوچکی در مورد رنگ قرمز

رنگ قرمز جزو رنگ های اصلی محسوب می شود و همچنین در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد. در بحث روانشناسی رنگ ها و همچنین نمادگرایی قرمز همواره مفاهیمی مثل عشق، انرژی، خون، خشم و شجاعت را تداعی می کرده است. درست مثل سایر رنگ ها، قرمز هم زیرمجموعه هایی دارد که بعضی روشن تر و برخی دیگر سایه تیره دارند. از قرمز بیشتر برای دوخت لباس های مجلسی استفاده می شود. رنگی را نمی توانید پیدا کنید که به اندازه قرمز بتواند شما را به کانون توجه دیگران تبدیل کند. اگر بخواهید در یک مهمانی مثل ستاره ها بدرخشید یک لباس قرمز کاملا با هدف شما سازگاری دارد. اما بیایید بیش از این در مورد جزئیات صحبت نکنیم و به سراغ بهترین ترکیب ها برای ست کردن رنگ قرمز برویم!

ست کردن رنگ قرمز به ساده ترین شکل ممکن

ست رنگ قرمز

اول از همه با گزینه ای بسیار ساده شروع کنیم. اگر قرمز یکی از رنگ های اصلی است پس چرا لباس های سرتاپا قرمز را انتخاب نکنیم؟ شاید این پیشنهاد برای شما کمی عجیب به نظر بیاید اما کافی است آن را امتحان کنید تا ببینید که همیشه هم لازم نیست مسائل بیش از حد پیچیده شوند. لباس قرمز تیره خودتان را با کفش های قرمز روشن ست کنید. خانم های خوش سلیقه با یک رژ لب قرمز می توانند این ترکیب را تکمیل کنند و مطمئن باشند که با این کار به کانون توجه همه حاضران در مهمانی ها تبدیل خواهند شد.

ست کردن رنگ قرمز با صورتی

ترکیب رنگ قرمز و صورتی

یک پله پایین تر می آییم بدون آنکه از رنگ های روشن و پرشور فاصله بگیریم. صورتی در کنار قرمز یک ترکیب بسیار مناسب به نظر می رسد. این دو رنگ حتی از نظر مفهومی هم هماهنگی بسیار زیادی با یکدیگر دارند. صورتی به عنوان یکی از نمادهای احساسات و عشق با معانی قرمز قرابت هایی دارد. شلوار صورتی روشن را می توانید با کت قرمز ست کنید. یا می شود تاپ صورتی را با دامن یا شلوار قرمز ترکیب کرد. و نتیجه ای که به دست می آید بدون شک مورد پسند شما خواهد بود!

ست قرمز و زرد

ست قرمز و زردگزینه مناسب دیگری که می توان برای همراهی با رنگ قرمز پیشنهاد کرد رنگ زرد است. این ترکیب گرم به خصوص برای فصل تابستان توصیه می شود.

ست قرمز و سبز

ترکیب قرمز و سبز

نمی شود در مورد ترکیب رنگ ها صحبت کرد اما رنگ های مکمل را نادیده گرفت. ست قرمز و سبز یک حالت کلاسیک و در عین حال بسیار محبوب است که همیشه می توان از آن استفاده کرد. باید بدانید که در کشورهای دیگر این ترکیب به خصوص در ایام کریسمس و جشن سال نو محبوبیت بالایی دارد. قرمز روشن در کنار سبز تیره یک حالت جالب را ایجاد می کند. پیشنهاد ما به شما این است که برای ست کردن رنگ قرمز و سبز پارچه های مخملی را انتخاب کنید. در این مورد جنس پارچه هم می تواند به بهترشدن ظاهر شما کمک کند.

ست قرمز و آبی

ست قرمز و آبی

به خصوص در کشور ما و به ویژه در بین طرفداران ورزش، به غیر از قرمز و سبز دو رنگ قرمز و آبی نیز به شکلی رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند. اما شما می توانید در اقدامی سنت شکنانه قرمز و آبی را در کنار یکدیگر استفاده کنید. این دو رنگ از آنجا که هر دو از رنگ های اصلی محسوب می شوند در نتیجه ترکیبی را به وجود می آورند که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. اگر بخواهید رنگ و لعاب بیشتری به این ترکیب بدهید می توانید از سفید در کنار قرمز و آبی استفاده کنید تا حالت جذاب تری را ایجاد کنید. ساده ترین راهکار برای ست کردن رنگ قرمز این است که یک ژاکت یا مانتو قرمز را با شلوار جین بپوشید. پارچه های جین عموما به رنگ آبی هستند و از این بابت یک گزینه ایده آل برای شما خواهند بود.

ست کردن قرمز با مشکی

لباس قرمز و مشکی

کنار هم قرار دادن قرمز و مشکی شاید از نظر برخی افراد یک حالت کسل کننده به وجود بیاورد اما همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. در حقیقت ست قرمز و مشکی یک ایده بسیار خوب است. اینکه یکی از رنگ های اصلی را با رنگ خنثی ترکیب کنید تا حدودی باعث ایجاد تعادل نیز می شود. قرمز حالتی پرشور و شاد دارد و از طرف دیگر سیاه حالتی جدی و رسمی را به وجود می آورد. اگر نمی خواهید بیش از حد کانون توجه دیگران باشید قرمز را به همراه مشکی استفاده کنید.

قرمز و خاکستری

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری

همراهی قرمز با خاکستری یک انتخاب خوب به خصوص برای محل کار است. اگر دوست دارید رنگ های شاد را استفاده کنید و در عین حال در محیط کار کاملا رسمی و جدی باشید می توانید با کمک خاکستری تا حد زیادی اثرات قرمز را تلطیف کنید. خاکستری برای اشخاصی توصیه می شود که به دنبال رنگ مکمل خنثی هستند ولی نمی خواهند از مشکی و سفید استفاده کنند. در این حالت جایگزین مناسب، خاکستری خواهد بود. لباس های خاکستری خودتان را با کمربند و کفش قرمز ست کنید تا نتیجه مطلوبی را که می خواهید به دست بیاورید!

قرمز در کنار بژ یا شتری

لباس هایی به رنگ بژ، شتری یا برنزه در کمد لباس خانم ها به احتمال زیاد یافت می شود چرا که بسیار پرطرفدار است. جالب است که بدانید بژ نیز رنگ خنثی دیگری است که به همراه رنگ های اصلی یک ترکیب ملایم و آرام را ایجاد می کند. همراه کردن قرمز با بژ یک حالت متفاوت به استایل شما می دهد.

ست رنگ قرمز و بژ

شما فکر می کنید جای کدام رنگ ها در این لیست خالی بود؟ دیدگاه خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و اگر این مطلب برای شما مفید بود امتیاز دادن به آن را فراموش نکنید!