همکاری آدیداس و گوچی

5 دقیقه مطالعه
همکاری آدیداس و گوچی
پیش از این شایعاتی مبنی بر همکاری برند لوکس گوچی با برند ورزشی آدیداس به گوش می‌رسید. اما این شایعات هیچ وقت تایید یا تکذیب نشدند. در نهایت وقتی زمان شوی پاییز و زمستان 2022 گوچی فرا رسید، حضور مدل ها با لباس هایی که لوگوی گوچی همراه با سه خط آدیداس بر روی آن نقش بسته بود، این خبر را تایید کرد.

همه چیزهایی که تاکنون درباره همکاری آدیداس و گوچی می‌دانیم

هفته مد میلان در فوریه، لحظات دیدنی بی شماری برای ما رقم زد. یک طرف بلا حدید و جیجی حدید بودند که لباس های مبلی برای موسکینو پوشیدند. در سمت دیگر کندال جنر که موهای قرمزش با قدم برداشتن با صلابت در بین پاپاراتزی ها در هوا تکان می خورد، بسیار جلب توجه کرد. کیف های کوچک از برند Fendi نیز طرفداران زیادی پیدا کردند. در بین تمامی این رویدادها از همه مهم تر افشای همکاری آدیداس و گوچی بود و انتظاراتی که طرفداران از این دو برند داشتند.

برای مدتی شایعاتی در مورد همکاری احتمالی بین این دو برند وجود داشت. اما نمایش AW22 Exquisite گوچی این خبر را با فرستادن مدل هایی بر روی صحنه که روی لباس های آنها مونگرام GG و لوگوی راه راه آدیداس در کنار هم قرار گرفته بودند، تایید کرد. الساندرو میکله با همکاری مربی های کلاسیک آدیداس مدل ها را به صحنه فرستاد تا کالاهایی را که مدت ها منتظرش بودیم، به ما نمایش بدهد. کت های زیبا به همراه شلوارهای ورزشی مدرن که خطوط راه راه بر روی آنها به چشم می خورد. در کنار آنها لباس های بافتنی که لوگوی آدیداس روی آنها نقش بسته بود و لباس های اسپرت شیک و اکسسوری های بسیار جذاب از جمله کلاه، کیف، دستکش و کفش که هرکدام طراحی خاص و منحصر به فرد خودشان را داشتند.

چشم اندازی از لوازم ورزشی آدیداس و گوچی

چند ماه بعد گوچی یک بار دیگر با مجموعه ای از پست های اینستاگرام که مدل هایی را با لباس های الهام گرفته از سبک قدیمی در حالی که اشکال مختلف ورزش را انجام می دهند، به این مجموعه اضافه کرد. با در نظر گرفتن میراث ورزشی غنی هر دو برند، دور از انتظار نیست که به زودی وسایل هایی شامل کیف های گلف چرمی، چوب های گلف، چوگان ها و دامن های الهام گرفته شده از لباس تنیس، آنوراک های شیک و هر اکسسوری با پوشش لوگوی این دو برند را در بازار ببینیم.

دوست‌داران مد و فشن در سراسر جهان از زمان برگزاری این نمایش، چشم انتظار اخباری در مورد کاهش قیمت های محصولات این دو برند هستند. ولی آنطور که ابتدا فکر می‌کردیم، دستیابی به محصولات این مجموعه کار ساده ای نیست.

همکاری گوچی و آدیداس

چگونه می توان محصولات همکاری گوچی و آدیداس را پیش خرید کرد؟

اولین مجموعه adidas x gucci در 7 ژوئن به صورت آنلاین عرضه شد. این مجموعه در حال حاضر فقط از طریق پلتفرم های My Gucci یا Adidas Confirmed قابل خرید است. قیمت ها از 375 پوند برای کلاه های بیسبال شروع می شود تا به سایر محصولات با قیمت های بالاتر می رسد. علاقه مندان به این محصولات بهتر است که در هر دو سایت محصولات و فروش این دو برند ثبت نام کنند تا از وضعیت موجودی کالاها مطلع شوند. محصولات همکاری گوچی و آدیداس که اولین بار در فوریه در یک خانه مد ایتالیایی به نمایش گذاشته شد بالاخره امروز در دسترس عموم قرار دارد. مجموعه هایی پر از لباس ورزشی و آرم های پشت لباس فوتبالیست ها.

G-U-C-C-I-X-A-D-I-D-A-S

کاتالوگ آدیداس در سال 1979 حکم یک راهنما و منبع الهام را برای طراحی های جدید داشت. در همکاری کامل Gucci x Adidas رد پای طراحی های نوستالژیک و در عین حال ورزشی را با برخی از شکوفایی‌های سال 2022 می شود به وضوح دید. ژاکت ها و شورت های اسپرت و هماهنگ در پارچه های ژاکاردی مجلل می درخشند. لباس های گرم کن دارای سر شانه هایی تیز هستند. لباس های رسمی، کیف های بولینگ چرمی و کفش های جیر با طرح راه راه آدیداس در نوع خود زیبا و دیدنی هستند. در حال حاضر، برای خرید لباس های این مجموعه می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های منتخب گوچی اقدام کنید.

G-u-c-ci-x-A-d-i-d-a-s-2

فروشگاه های فیزیکی

راه دیگری برای خریداران همیشگی و وفاداران این دو برند وجود دارد، که محصولات آدیداس و گوچی را به کمد های خود بیاورند. این دو برند در حال افتتاح ۲ فروشگاه پاپ آپ موقت در کالیفرنیا هستند. یکی از این فروشگاه ها در مرکز خرید لس آنجلس ملروز و دیگری در ساوات کوست پلازا خواهد بود. دیزاین تمامی این فروشگاه ها با کمک چاپ رترو و از پیوستن مونوگرام گوچی به لوگوی سه ضلعی آدیداس انجام شده است. این طرح در تمام ویترین های فروشگاه ها موجود است.

G-u-c-c-i-x-A-d-i-d-a-s-3

G-u-c-c-i-x-A-d-i-d-a-s-4

اگر به دنبال لباس های مربوط به همکاری گوچی و آدیداس هستید ممکن است بخواهید که با دیگر محصولات جدید این زوج نیز آشنا بشوید. در هفته گذشته این زوج یک اکسسوری ورزشی با لوگوی مونوگرام طلایی گوچی و آدیداس روانه بازار کردند. در این مورد می شود گفت گوچی ایکس آدیداس، بهترین اکسسوری و محصولات را دارند. این اکسسوری ها در عین شیک بودن کمی اسپرت هم هستند و ارزش خرید و تبلیغات را دارند.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت فروشگاه های پاپ آرت Gucci x Adidas به صورت آنلاین از محصولات ین دو برند دیدن کنند. برای دیدن تصاویر طرح های جدید این دو برند می توانید به این آدرس مراجعه کنید: https://www.harpersbazaar.com/fashion/trends/a40207282/gucci-adidas-collaboration/

G-u-c-c-i-x-A-d-i-d-a-s-5

کلام آخر

از نظر شما همکاری این دو کمپانی با یکدیگر چه تاثیری بر محصولات آینده آنها می گذارد؟ آیا محصولات همکاری این دو برند نسبت به محصولات تکی هر کدام شیک و پر مخاطب خواهد بود؟ با مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت همراه باشید تا به روز ترین اخبار مد فشن را با شما به اشتراک بگذاریم. نظرات خودتان را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.