استایل آنا د آرماس

9 دقیقه مطالعه
استایل آنا د آرماس

آنا د آرماس بازیگر کوبایی، ملکه فیلم های اکشن در سال‌های اخیر به لطف فیلم‌هایی مانند Knives Out و رابطه رمانتیک خود در دوران قرنطینه با بن افلک، مورد توجه بسیاری از مردم به ویژه آمریکایی ها قرار گرفت. او اواخر سال ۲۰۲۱ با بازی در فیلم جدید جیمزباند "زمانی برای مردن نیست" (No Time to Die) به شهرت زیادی رسید. آنا همچنین با بازی در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند مورد توجه بسیاری از افراد واقع شد. در این مطلب به بهانه اکران فیلم بلوند در فستیوال فیلم ونیز ، استایل آنا د آرماس را مورد بررسی قرار می دهیم.



بیوگرافی مختصری از آنا د آرماس

آنا سلیا دی آرماس کاسو، بازیگر 34 ساله کوبایی و اسپانیایی است. او کار خود را در کوبا آغاز کرد و در درام عاشقانه Una rosa de Francia در سال 2006 نقش اصلی را داشت. قبل از موفقیت در هالیوود، او در 18 سالگی به اسپانیا نقل مکان کرد و در عرض دو هفته پس از ورود خود، بازیگری خود را آغاز کرد. او شش فصل در درام محبوب نوجوانان ال اینترنادو (مدرسه شبانه روزی) و همچنین چندین فیلم اسپانیایی زبان بازی کرد.

آنا د آرماس-ال اینترنادو(مدرسه شبانه روزی)

او پس از یادگیری زبان انگلیسی و نقل مکان به لس آنجلس شروع به بازی در نقش های کوتاه هالییود کرد. آنا پس از بازی در فیلم چاقو کشی و همچنین رابطه عاشقانه اش با بن افلک بود که به شهرت رسید. او به تازگی با بازی در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند که مدت‌ها انتظارش را می‌رفت از رمان جویس کارول اوتس مورد توجه بسیاری از افراد واقع شد.

او در یکی از مصاحبه هایش راجع به سختی این نقش اینگونه گفت که تمامی حرکات این بازیگر جذاب از جمله حرف زدن، راه رفتن، مراقبت های زیبایی مرلین مونرو و لبخند معروف او را تمرین کرده است تا بتواند این نقش را به خوبی ایفا کند.

بیوگرافی از آنا د آرماس

استایل فرش قرمز آنا د آرماس

این بازیگر جذاب خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور می کنید روی فرش قرمز قدم زده است. او یکی از شرکت کنندگان مورد علاقه در رویدادهای مد در مادرید بود. دی آرماس قبلاً در مراسم گلدن گلوب و دو مهمانی اسکار Vanity Fair نیز شرکت کرده است.

استایل فرش قرمز آنا د ارماس

آنا در مراسم SAG 2023

آنا در این مراسم با استایل کاستومی از برند لویی ویتان حاضر شد. استایلی که نگاه ها را نیز به سمت خودش برد. جایی که چهره و آرایش او نیز یکی از بهترین آرایش ها محسوب می‌شد.


اکران فیلم بلوند در جشنواره ونیز ۲۰۲۲

آنا د آرماس با استایل های متفاوتی و در جشنواره های بسیاری بخاطر بازی در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند حاضر شد. که یکی از بهترین استایل های او مربوط به حضورش در جشنواره ونیز با لباس یک دست و زیبای لویی ویتان بود.

استایل آنا د آرماس در اکران فیلم بلوند


اکران فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ در لندن

فیلم مرد خاکستری بخاطر داستان و شخصیت پردازی بسیار خوبش خیلی مورد توجه قرار گرفت. در لندن و در اکران عمومی این فیلم آنا د آرماس به همراه رایان گاسلینگ و کریس ایوانز حضور یافتند که طبق معمول آنا با لباسی زیبا از برند Louis Vuitton بر روی فرش قرمز قدم گذاشت.

استایل آنا د آرماس Gray man

اکران فیلم زمانی برای مردن نیست 2021

استایل آنا د آرماس در چند ماه گذشته روی فرش قرمز، در اولین نمایش فیلم جیمز باند که مدت ها به تعویق افتاده بود؛ بسیار خیره کننده بود. در این فیلم او در نقش یک مامور سیا به نام پالوما بازی می‌کند. او روی فرش قرمز، با لباسی زیبا از برند لویی ویتون ظاهر شد. این اولین فرش قرمز بزرگ او پس از پایان دادن به رابطه ی خودش با بن افلک بود.

استایل آنا دی آرماس درزمانی برای مردن نیست 2021

استایل آنا د آرماس گلدن گلوب2020

او برای اولین بار در نمایش بزرگ جوایز آمریکایی با لباس آبی تیره از رالف و روسو در این مراسم ظاهر شد و مثل همیشه درخشید.

استایل آنا د آرماس درگلدن گلوب2020

چاقوکشی؛ لندن 2019

آنا د آرماس در اکران فیلم چاقو کشی (Knives Out) با استایل رسمی کت و شلوار با طراحی الکساندر ووتیه (Alexandre Vauthier) بر روی فرش قرمز قدم گذاشت. رایان جانسون با ساخت این فیلم به او کمک بسیاری کرد و باعث شد که به عنوان یک ستاره واقعی در آمریکا تثبیت شود.

استایل آنا د آرماس در چاقوکشی لندن2019

اسکار Vanity Fair

او در سال 2017 در پر زرق و برق ترین استایل هالیوودی خود با طراحی الی صعب (Elie Saab) با موهای بلوند مواج در اولین مراسم اسکار سریال Vanity Fair، بر روی فرش قرمز قدم گذاشت.

استایل آنا د آرماس در اسکار Vanity Fair

آنا دی ارماس در دومین حضورش در سال 2018 برای اسکار Vanity Fair یک لباس مجلسی قرمز رنگ دولچه و گابانا را برای این مراسم انتخاب کرد.

 آنا د آرماس در اسکار Vanity Fair

نمایش برند بوتگا ونتا 2018

او با حضور در نمایشگاه برند Bottega Veneta در بورس اوراق بهادار نیویورک، توجه جامعه مد جهانی را به خود جلب کرد. در این فشن شو افراد معروفی از جمله پریانکا چوپرا (PRIYANKA CHOPRA) نیز حضور داشتند.

استایل آنا د آرماس نمایش برند بوتگا ونتا8 201

کنفرانس مطبوعاتی Blade Runner 2049

د آرماس با لباس Proenza Schouler برای این رویداد Blade Runner 2049، درسال 2017 ظاهر شد. این رویداد شروع آشنایی او با طراحان آمریکایی بود.

استایل آنا د آرماس Blade Runner 2048

جشنواره کن 2016

اگر به تازگی با این ستاره آشنا شدید قطعا نمی دانستید که او فیلمی را با آشر ساخت که در جشنواره کن نیز به نمایش در آمد.

آنا د آرماس و آشر

جشنواره ساندنس 2015

این سال اولین سالی بود که او در یک جشنوارۀ آمریکایی شرکت می‌کرد. در حالی که جشنواره فیلم ساندنس (Sundance) با بدنامی برگزار شد، اما او در آن همچنان استایل شیک و جذابی داشت.

 استایل آنا د آرماس در جشنواره ساندنس 2015

نمایش بخاطر چند بوسه 2014

این بازیگر جذاب در اولین نمایش فیلم اسپانیایی بخاطر چند بوسه (Por Un Punado de Besos) با لباسی سفید با تزئینات گلدار دور کمر شرکت کرد.

استایل آنا د آرماس درنمایش بخاطر چند بوسه 2014

استایل آنا د آرماس فیلم مالاگا 2014

این بازیگر جذاب در سال 2014 با ظاهری بلوند، در مراسم شرکت کرد. در اولین نمایش Dioses y Perros در جشنواره فیلم مالاگا او خودش را به عنوان یک بازیگر با استایل حرفه ای در فرش قرمز تثبیت کرد.

استایل آنا د آرماس فیلم مالاگا 2014

در دومین روز از جشنواره، استایل شیک خود را با رنگ زرد و رژ لب قرمز تکمیل کرد.

ana de armas فیلم مالاگا 2014

رویداد GQ اسپانیا 2012

در جوایز مرد سال GQ اسپانیا، آنا با یک لباس مشکی بلند نظر همه را به خودش جلب کرد.

استایل آنا د آرماس رویداد GQ اسپانیا2012

همچنین استایل او در پایان مراسم با استایل باربارا گوناگا بازیگر با لباس‌های مشکی و کت‌های رنگارنگ هماهنگ شد.

انا د ارماس و باربارا گوناگا

اکران اسکای فال مادرید 2012

در اکران اسکای فال (Skyfall) در مادرید در سال 2012، د آرماس به عنوان یک سلبریتی محلی روی فرش قرمز رفت بدون اینکه فکر کند روزی خودش هم به یک دختر باند تبدیل خواهد شد. شاید هم این استایل پر زرق و برق به سرنوشت او کمک کرد!

استایل آنا د آرماس اسکای فال مادرید 2012

نمایش صدای خواب 2011

بازیگر اسپانیایی و ستاره ی هالیوود در اولین نمایش فیلم صدای خواب (La Voz Dormida) در سینمای کاپیتول مادرید در 20 اکتبر 2011 در مادرید اسپانیا یک لباس سیاه و سفید ساده اما شیک را انتخاب کرد.

استایل آنا د آرماس نمایش صدای خواب2011

استایل خیابانی آنا د آرماس

اگر فکر کرده اید که افراد مشهور این روزها چه می پوشند، طیف گسترده ای از ظاهرها وجود دارد. در حالی که برخی لباس های راحتی را برای بیرون انتخاب می کنند، برخی دیگر لباس های زیبا و جذاب را می پوشند. اما د آرماس، بهترین‌های هر دو دنیا را با هم ادغام می‌کند و لباس‌های زیبا می‌پوشد که در ابتدا به راحتی گره خورده‌اند. مرلین مونروی جدید، به درستی می داند چگونه استایل راحت و شیکی داشته باشد. او با یک ست ورزشی ساده در عین حال جذاب استایل خیابانی خود را تکمیل کرد.

استایل خیابانی آنا د آرماس

لباس‌های اخیر ستاره فیلم بلوند نشان می‌دهد که او برای جدایی‌های آسان اینجاست که استایل را فدا نمی‌کند. در اوایل این ماه، آنا و دوستش در حال قدم زدن با سگ‌هایشان دیده شدند، که برای آن او یک گروه شیک و سودمند را با یک لباس سرهمی گوچی تکان داد. طرز لباس پوشیدن او از سبکی راحت پیروی می کند.

طرز لباس پوشیدن آنا د آرماس

راز زیبایی آنا د آرماس

در این قسمت راز زیبایی و مراقبت های پوستی و همچنین جلوگیری از چین و چروک را از زبان خود آنا د آرماس، سفیر استی لادر (esteelauder) مورد بررسی قرار می دهیم.

راز زیبایی آنا د آرماس بدون آرایش

"مراقبت زیبایی و خواب من با حیوانات خانگی‌ام از خواب بیدار می‌شوم، آنها معمولاً قبل از به صدا در آمدن آلارم بیدار می‌شوند، من آدم سحرخیزی نیستم. تنها به قهوه ام و کمی موسیقی نیاز دارم. از آنجایی که در زمان قرنطینه، وقت زیادی در خانه داشتم از صبح لذت می برم و از آن برای مراقبت واقعی از خودم استفاده می کنم. زیبایی فقط در مورد آرایش کردن نیست، بلکه یک فرآیند است."

راز زیبایی آنا د آرماس

او در مورد مراقبت پوستی خود در زمان کم این چنین می گوید: "من همیشه صبح وقت زیادی ندارم، بنابراین روتین مراقبتی پوستم را شب انجام می دهم. و همیشه صورتم را با ابزار رز کوارتز و همچنین سرم ها و روغن ها ماساژ می دهم. ماسک های چشمم و یا حتی ماسک کامل صورتم را در ماشین گذاشتم و در حین رانندگی از آن ها استفاده می کنم."

انا د آرماس و مراقبت پوستی

سبک آرایش آنا د آرماس

"من هر روز آرایش زیادی نمی‌کنم، اما همیشه چشمانم چیزی است که به من احساس شاداب بودن می دهد و باعث آمادگی من در طول روز می شود. بنابراین همیشه ریمل می زنم و گاهی اوقات کمی سایه چشم می زنم تا احساس آمادگی کنم معمولاً مقداری رژگونه هم به من احساس شادابی و جوانی می دهد."

سبک آرایش آنا د آرماس

راز داشتن پوستی درخشان

"بدیهی است که افراد مختلف نوع پوست متفاوتی از با یکدیگر دارند و به نظر درست نیست که طوری صحبت کنم که همه از روتین مراقبتی من استفاده کنند. چیزی که برای من مناسب است ممکن است برای شخص دیگری جواب ندهد. من پوست کاملی ندارم و نسبت به پوستم فوق العاده حساس هستم. به نظر من در کل، خواب کامل به پوست کمک بسیاری می کند و ضد آفتاب یکی از مهم ترین لوازم است. اما بیشتر فکر می کنم که زیبایی به احساسات شما مربوط می شود. احساس شما همان چیزی است که بیشترین تاثیر را دارد."

ana de armas skin care

تغییر سبک زندگی در دوران کرونا

"قبل از قرنطینه، من مرتباً به اسپا می‌رفتم و فیشور می‌کردم ولی حالا نمی‌توانم این کار را انجام بدهم. بنابراین باید یاد بگیرید که خودتان این کار را انجام دهید و بفهمید که چگونه به تنهایی همان درخشش را به دست آورید. در این دوران چیز زیادی تغییر نکرده است به جز اینکه پوست من از استراحت خوشحال تر است."

مراقبت پوستی آنا د آرماس

آنا دی آرماس و عطر مورد علاقه اش

"عطر زیبای ماگنولیا (magnolia) از برند استی لادر مورد علاقه من است. من عاشق رایحه ی گل این عطر هستم و از آن روی مچ دستم و دور سرم استفاده می کنم."

آنا د آرماس و عطر زیبای ماگنولیا (magnolia)

راز زیبایی آنا د آرماس با ورزش

به عنوان ملکه فیلم اکشن می بایست برای فیلم های اکشن آمادگی جسمانی خوبی داشته باشد. به گفته ی این بازیگر، او از صبح تا بعدازظهر ورزش می کند و سپس استراحت می کند. او آخر هفته ها نیز به میدان تیر می رود و با سلاح هایی که باید در فیلم استفاده کند تیراندازی را تمرین می کند. او در مصاحبه ی خود می گوید: "من مدیتیشن را خیلی دوست دارم و هنوز در حال یادگیری آن هستم. وقتی شروع به انجام آن می کنید و با آن سازگار هستید، متوجه می شوید که چقدر به اتفاق هایی که برای شما پیش می آید کمک می کند."

راز زیبایی آنا د آرماس با ورزش

در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت سعی کردیم جذاب ترین استایل آنا د آرماس و همچنین راز زیبایی و مراقبت های پوستی او را جمع آوری کنیم. شما کدام یک از استایل های او را دوست دارید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!