بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022

9 دقیقه مطالعه
best jewelry in cannes 2022
علاوه بر لباس و آرایش، جواهرات بخش مهمی از ظاهر سلبریتی ها در مراسم ها و رویداد های مهم را تشکیل می دهند که به درخشش آن ها کمک بسیاری می کند. امسال همه چیز در مورد نبرد بین الماس و سنگ های رنگی بود که با انبوهی از گوشواره ها و گردنبندهایی که از جواهرسازی ها و یا طیف وسیعی از طراحان مستقل قرض گرفته شده بودند، به اوج خود رسید. به گونه ایی که یک مقاله ی مجزا در مورد بهترین جواهرات در فرش قرمز کن2022 را به همین موضوع اختصاص دادیم.

فرش قرمز کن 2022

ولخرجی زیاد و آشکار را می توان کلید اصلی در جشنواره فیلم کن 2022 دانست که به صورت انکارناپذیر پر زرق و برق است. و می توان از آن به عنوان یک سرگرمی یاد کرد. بازیگران که در کنار فرش قرمز در تفرجگاه ساحلی معروف La Croisettethe قدم می زنند، به جواهراتی نیاز دارند که به اندازه دریای مدیترانه بدرخشند و به عنوان پس ‌زمینه در عکس‌های آنها ظاهر شود در جشنواره فیلم کن 2022 جواهرات طراحان مستقلی، از جمله السا جین و سیندی چائوو و حسن زاده در کنار برند های مشهور مانند بولگاری، شوپارد، چاومنت، کارتیه و پیاژه وجود داشتند. در این مقاله بهترین جواهرات در فرش قرمز کن2022 را با یکدیگر مرور می کنیم.

فرش قرمز کن 2022

بهترین جواهرات بازیگران زن در فرش قرمز کن2022

موضوع امسال همچنان جواهرات با ارزش است، شامل گوشواره های بزرگ، گردنبند هایی با سنگ های بزرگ قیمتی و یا یقه های برجسته است. در اوایل سال جاری، تغییر مد و استایل بیشتر به سمت خلاقیت های بزرگ، جسورانه و زیبا بوده است، بنابراین دیدن اوج زرق و برق بالا در این مسیر نیز شگفت انگیز است. واضح است که نبرد بین الماس و سنگ های رنگی، در مراسم مت گالا و اسکار امسال ترسیم شد و همچنان به سمت رنگ های رنگین کمان تغییر می کند. 

جواهرات بازیگران زن در فرش قرمز کن2022

برند بولگاری یکی از بهترین جواهرات کن 2022

بررسی بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022 را با ستاره ی هالییود آن هاتاوی، شروع می کنیم. او به عنوان سفیر برند مشهور بولگاری با یک گردنبند مدیترانه ایی با یاقوت کبود خیره کننده از جدید ترین کالکشن این برند از مجموعه ی Eden – the Garden of Wonders که هنوز منتشر نشده است، در این مراسم ظاهر شد و زیبایی خیره کننده ای را برای خود ایجاد کرد و از رابرتز پیشی گرفت.

آن هاتاوی

این یکی از گرانبهاترین آثاری است که تا کنون توسط خانه جواهرات رومی ساخته شده است، به این دلیل که حاوی یک یاقوت کبود 107.15 قیراطی سریلانکا است که با یاقوت های کبود و الماس تراش خورده احاطه شده است. او همچنین با یک انگشتر هشت ضلعی با یک یاقوت کبود بیضی شکل 18.12 قیراطی از سریلانکا در فرش قرمز کن 2022 ظاهر شد.

آن هاتاوی-گردنبند

همچنین جولیان مور، بازیگری است که مورد توجه بولگاری قرار گرفت. او گردنبندی از مجموعه جواهرات لوکس Eden - the Garden of Wonders را نیز پوشید.

جولیان مور

او یک لباس مشکی را با ست گردنبند Tribute to Paris با زمرد کلمبیایی 35.53 قیراط، شش الماس گلابی شکل 6.08 قیراط، به علاوه با بسیاری از الماس‌هایی با تراش فانتزی و سنگ‌های پاوه ست کرد. این ظاهررا با انگشتر Emerald Ode با زمرد کلمبیایی 11.38 قیراط و 10 الماس فانتزی تکمیل شد.

جولیان مور،گردنبند بولگاری

از دیگر سلبریتی هایی که از جواهرات برند بولگاری استفاده کردند می توان به الیزابت گریس(Grace Elizabeth ) ، کارلا برونی (Carla Bruni)، کایلی مینوگ(Kylie Minogue)، نائومی کمبل (Naomi Campbell) ، رالین شاه (Raline Shah) اشاره کرد. عکس های آن ها را می توانید در گالری تصاویر ببینید.

برند Chopard

یکی دیگر از ستاره های بزرگ هالیوود، جولیا رابرتز امسال به عنوان سفیر برند و مادرخوانده افتخاری Trophée Chopard در جشنواره امسال بود. او در مراسم نمایش فیلم آرماگدون تایم (Armageddon Time) با ترکیب یک کت و شلوار مشکی دوخت با گردنبند از شوپارد همه را تحت تاثیر قرار داد. این گردنبند به همراه یک الماس غول پیکر زرد به وزن بیش از 100 قیراط طراحی شده است. این گردنبند زیبا به اندازه لبخند افسانه ای او خیره کننده بود.

جولیا رابرتز 

این ترکیب رنگی و الماس سفید برای شوپارد در سال 2022 مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. لاشانا لینچ، نومی راپس همگی زمرد سبز و الماس های دنباله دار را به عنوان بهترین جواهرات فرش قرمز کن انتخاب کردند.

Noomi Rapace in Chopard

Lashana Lynch in Chopard

با این حال، ظاهری با الماس سفید ساده برای جلب توجه افرادی مانند بلا حدید، دیم هلن میرن، مگی جیلنهال و ال فانینگ در فرش قرمز کن 2022 رقابت می‌کرد.

Bella Hadid in Chopard

Bella Hadid in Chopard

Elle Fanning in Chopard

Maggie Gyllenhaal in Chopard

خیره کننده ترین های برند Chopard

تعداد انگشت شماری از بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022 وجود دارد که شایسته ی نگاه ویژه هستند. مدل برزیلی ایزابلی فونتانا، سنجاق سینه Elsa Jin's Life 2022 را با زمرد 71.93 قیراط و الماس بر روی یقه لباس مشکی خود استایل خود را  به صورت دو چندان جذاب کرد.

ایزابلی فونتانا

مدل کاترینل مارلون  ظاهر خود را با یک جفت گوشواره بلند به همراه لباس سبز یشمی اش را تکمیل کرد.

کاترینل مارلون
او در روز دیگر مراسم با گوشواره ی پروانه ای شکل فیروزه ای استایل خود را جذاب تر کرد.

کاترینل مارلون

مدل معروف ناتالیا وودیانوا (Natalia Vodianova) نیز ظاهر خود را با گردنبندی از مجموعه ی Chopard با زمرد کبود گلابی شکل را با یک انگشتر با نگین 57.55 قیراط تکمیل کرد.

Natalia Vodianova in Chopard

 از دیگر افراد مشهور در برند شوپارد به امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski)، ایزابل گولار (Izabel Goulart)، شیلا اتیم (Sheila Atim)، Aamito Lagum، پارک سو جو (Soo Joo Park) و Rym Saidi اشاره کرد.

برند Messika

مدل لوری هاروی مجموعه ای زیبا از الماس های برند مسیکا را برای فرش قرمز کن انتخاب کرد.

لوری هاروی

و بازیگر و چهره ی محبوب سینمای هند آیشواریا رای ( Aishwarya Rai Bachchan) گوشواره ی تمام گوش از این برند را انتخاب کرد.

Aishwarya Rai Bachchan in Messika

یکی دیگر از چهره های مورد توجه مسیکا، مدل ژوزفین اسکریور بود که گوشواره ایی از کالکشن Voltige Illusionistes را با گردنبند الماسی مدل چوکر (choker) از مجموعه ی روزی روزگاری (Once Upon A Time) از Zelda پوشیده بود.

ژوزفین اسکریور

و آخرین نفر در این برند سارا سامپایو (Sara Sampaio) است که جزو بهترین جواهرات کن 2022 قرار دارد.

Sara Sampaio

برند هندی Sabyasachi 

بازیگر مشهور هندی دیپیکا پادوکن (Deepika Padukone)، یکی از هیئت داوران جشنواره امسال با جواهراتی از برند هندی سابیاساچی (Sabyasachi) ظاهر شد. در اولین روزهای جشنواره او با گوشواره‌های لوسترآبشاری و چند نگینی طراحی با یک هدبند همسان با یک پیچ و تاب هنری ظاهر شد. ایده ی این هدبند از ماتا پتی که سربند سنتی عروس های هندی است که توجه همه را به خود جلب کرد. آرایش چشم او به گونه ایی بود که باعث می شد جواهرات زیبای او بیشتر در مرکز توجه قراربگیرد.

دیپیکا پادوکن-برند هندی

همانطور که می دانید، مهمانان اغلب در چندین رویداد در طول جشنواره شرکت می کنند. بنابراین من دوباره توجه شما را به Deepika Padukone جلب می کنم. او همچنین با گردنبند Sabyasachi Lucknow Rose با سنگ های قیمتی و الماس های درشت همگی را شگفت زده کرد. اگرچه این گردنبند زیبا نمادی از سنت هندی است، اما نشان دهنده گرایش به روند "به هم ریختگی گردن" (neck mess) است که در طول سال شاهد آن بودیم.

Deepika Padukone in Sabyasachi

 و در آخر یکی از برجسته ‌ترین مدل‌های الماس تمام سفید سال، بر گردن این هنرپیشه زیبای هندی بود. او یک گردنبند خوش فرم کارتیه با قطره الماس بیضی شکل را انتخاب کرد. می توان گفت جزو بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022 است.

Deepika Padukone in Cartier

برند Piaget

شاید این رنگ است که افراد را جسورتر می کند. کاترین لنگفورد، هنرپیشه، یک گردنبند زمرد و الماس ازبرند پیاژه را به عقب زده بود، به طوری که نسبت به لباس او زیبایی دو چندان داشت.

Katherine Langford in Piaget

 در روز دیگر از فرش قرمز کن 2022، این بازیگر انگشتر باغ مدیترانه Limelight را با زمرد 14.67 قیراط پوشید. او همچنین یک جفت گوشواره Wings of Light، را با یاقوت کبود زرد و یاقوت کبود صورتی به وزن 5.85 قیراط زیبایی استایل خود را تکمیل کرد.

Katherine Langford in Piaget

 و رایلی کیئو (Riley Keough) نیز از این برند برای خیره کردن نگاه ها به خود استفاده کرد.

Riley Keough in Piaget

 برند Chaumet جزو بهترین جواهرات کن 2022

 سیندی برونا مدل فرانسوی بود گردنبند Promenades Impériales را با یاقوت کبود گلابی شکل 16.81 قیراط پوشید. او یکی دیگر از افرادی که بود که ترند کانسپت پشت به جلو  برای گردنبند خود پیروی کرد.

Cindy Bruna in Chaumet

Cindy Bruna in Chaumet

برخی از بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022 به شکل چوکر بودند که امسال نیز در فشن شو ها مورد توجه زیادی قرار گرفتند. دایان کروگر یک قطعه بغل گردن از این برند را انتخاب کرد.

Diane Kruger in Chaumet

در حالی که وبلاگ نویس آمریکایی کریزل لیم یک گردنبند طلای زرد و الماس سفید و گوشواره های همسان به تن داشت. علاوه بر این، طلای زرد در جشنواره فیلم کن امسال برجسته نبود و اکثریت شرکت کنندگان جواهرات سفید داشتند

کریزل لیم

و دیگر افراد مشهور Ahmad Kontar،Letitia Wright،Coco Rocha، Letitia Wright و Kat Graham نیز از این برند استفاده کردند.

جواهری حسن زاده از بهترین جواهرات کن 2022

به دنبال حضور پرافتخار سال گذشته نمایندگان جواهرات حسن زاده در فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم کن، این برند در جشنواره کن امسال نیز با تعدادی از چهره های  معروف در دنیای هنر و مد جهان  حضور یافت. می توان گفت که این برند در کنار سایر برندهای معروف جواهرات جهانی کاملا رقابت می کرد. جواهر حسن زاده حدود یک قرن پیش توسط شیخ حاج حسین حسن زاده تاسیس شد و به طور رسمی کار جواهرسازی خود را آغاز کرد.

جواهرات حسن زاده

جواهرات حسن زاده

جواهرات حسن زاده

برای دیدن چهره های بیشتر می توانید از سایت جواهری حسن زاده دیدن کنید.

سایر برند ها به عنوان بهترین جواهرات کن2022

یکی از بهترین جواهرات را می توان گردنبند خاص از نور آریدا، یک وبلاگ نویس مد لبنانی، دانست که گردنبندی برجسته و مجسمه ای از Boucheron با مرکز الماس مستطیلی شکل بزرگی به گردن داشت. این سبک از جواهر برای ما جدید است. بنابراین پیش‌بینی می شود که امکان دارد بخشی از مجموعه جواهرات لوکس باشد. که در چند ماه آینده رونمایی شود.

نور آریدا

ربکا هال، یکی از اعضای هیئت منصفه امسال با گوشواره‌های کریستالی بی‌رنگ در مراسم افتتاحیه ظاهر شد. جواهر زیبای او تعادل و هماهنگی بی نظیری با لباس‌ رنگارنگ او از برند گوچی داشت.

ربکا هال

 بهترین جواهرات آقایان

بالاخره آقایان را فراموش نکنیم. سنجاق‌های برجسته‌ای در این مراسم وجود داشت. از جمله بازیگر فرانسوی پیر دلادونشان در سنجاق سینه شیر Espiègleries از برند Chaumet را برای استایل خود انتخاب کرد.  این سنجاق سینه با یاقوت کبود در طلای سفید، همراه با یال طلای زرد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

Pierre Deladonchamps in Chaumet

بازیگر ادگار رامیرز یک سنجاق یقه‌ای کارتیه به پلنگی روی کت و شلوار مخمل آبی خود ‌پوشیده بود.

ادگار رامیرز

در حالی که پل لسکال، بازیگر ایرلندی، در جشنواره فیلم کن به عنوان سفیر کارتیه انتخاب شد. ساعت پاشا د کارتیه گریل (de Cartier Grille) را در کنار سنجاق سینه ای قدیمی با طراحی Maison از طلای زرد و الماس به همراه داشت.

پل لسکال

همانطور که می ‌توانید تصور کنید، اگر زمان نا محدودی داشتم، می‌توانستم ساعت‌ها درباره بهترین جواهرات در فرش قرمز کن 2022 صحبت کنم. با این حال، برند های دیگر مثل Pomellato، ،channel ،Tiffany & Co و Louis Vuitton نیز جذابیت خاصی در این جشنواره را برای بازیگران ایجاد کردند. تصاویر آن ها را در قسمت گالری می توانید مشاهده کنید. 

به نظر شما کدام یک از برند ها، جواهرات زیباتری طراحی کردند؟

 پیشنهاد می کنم اگر به اخبار دنیای مد علاقه دارید، در مجله ی اینترنتی مد و فشن ژومنت عضو شوید تا مطالب را راحت تر پیدا کنید. نظر و لایک شما به من کمک بسیاری می کند. پس نظر خود را برایم بنویسید.

گالری تصاویر