۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار - پارت ۳

6 دقیقه مطالعه
۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار
در قسمت آخر ۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار می خواهیم به لباس بوهمینی شکل کامرون دیاز از Emanuel Ungaro Couture یا حتی به گذشته دور برگردیم و لباس شفاف باربارا استرایسند توسط Arnold Scaasi که در سال ۱۹۶۹ پوشیده شد را نگاهی بیاندازیم.

در ادامه باقی مانده استایل های برتر اسکار در طول تاریخ از دید کارشناسان مجله ووگ را مشاهده کنیم:


 

کلِیر دِینز در لباس Cerutti by Narciso Rodriguez در سال ۱۹۹۷

این لباس رو به تن کلِیر دقیق یادمه ! طرحی با سه برش مورب در قسمت پایین لباس ، یک لباس خیلی مدرن که هنوز هم تازگی دارد و رنگ فوق العاده ای هم دارد . البته که از آرایش چشم های او نیز نمیتوان ساده رد شد.

- اویانا هارتمن، ویراستار ووگ




کامرون دیاز در لباس Emanuel Ungaro Couture در سال ۲۰۰۲ یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ

من بین اوما تورمن در لباس سفید و زیبای Christian Lacroix در سال ۲۰۰۴ و کامرون دیاز در لباس Emanuel Ungaro شک داشتم که در نهایت گزینه دوم را انتخاب کردم . بخاطر این که دیدن زرق و برق در اینچنین استایل بوهویی ذهنم را دیدن استایل های کلیشه پاک کرد. ناگفته نماند که زیبایی ظاهری این بازیگر بعلاوه شخصیتی که من از این بازیگر میشناسم هم در انتخابم تاثیر گذار بود.

-لیرد بورلی-پرسون، سردبیر آرشیو ووگ



گوئنت پالترو در لباس Tom Ford در سال ۲۰۱۲

برای گوئنت پالترو و استایلش در سال ۲۰۱۲ روی صحنه اسکار فقط سه چیز میتوان گفت : بی نظیر ، بی نظیر و بی نظیر و همین باعث شد که استایل او یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ از دید مجله ووگ باشد.

- جین چون، مسئول رونوشت ووگ



اوما تورمن در لباس Prada designed by Barbar Tfank در سال ۱۹۹۵

یک استایل مینیمال بر تن یک پرنسس در دهه ۹۰ . چیز بیشتری نیاز است بگویم؟


-آنی چوی، ویراستار بازار ووگ


لوپیتا نیونگو در لباس Calvin Klein در سال ۲۰۱۵

علیرغم این واقعیت که این لباس مجلسی احتمالا سنگین بود ولی من شکل ساده آن را دوست داشتم که بی نهایت به لوپیتا می آید. در واقع باید گفت که مروارید از او می چکید.من شخصیت پوشش او را دوست دارم، چون همیشه بهترین ها را انتخاب می کند و جایی برای انتقاد نمی گذارد ولی آیا لوپیتا در شبی به اندازه آن شب درخشیده است؟

- کریستین آلر، نویسنده مد و استایل ووگ


ریس ویترسپون در لباس vintage Christian Dior در سال ۲۰۰۶

سال ۲۰۰۶ سالی بود که او برای بازی در فیلم Walk the Line برنده جایزه اسکار شد و درواقع در تمام شب از فرش قرمز تا صحنه اسکار درخشید. ویکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ از دید مجله ووگ را به تن کرد. که من عاشق روبان های صورتی رنگ روی لباس او شدم.

-الا رایلی آدامز، ویرایشگر ووگ


باربارا استرایسند در لباس Arnold Scaasi در سال ۱۹۶۹

در دنیایی از لباس های پرنسس ها ، تصور چیزی جذاب‌تر از حضور در یک کت و شلوار پولک‌دار شفاف روی فرش قرمز دشوار است. ظاهر برنده جایزه اسکار ، باربارا در سال ۱۹۶۹ که برنده اسکار نیز شد ، شاید در آن زمان خیلی مورد توجه قرار نگرفت اما نشان داد که سرگرم شدن و برجسته شدن با مد همیشه وجود داشته و وجود خواهد داشت.

- الساندرا کودینا، ویرایشگر فرهنگ ووگ

مدونا در لباس Olivier Theyskens در سال ۱۹۹۸ یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ

لباس مدونا در سال ۱۹۹۸ توسط Olivier Theyskens تعادل جذابی بین یک استایل مجلسی و پانکی بود. ظاهری که در واقع مدونا آن را خوب و بی دردسر جلوه داد.

-بروک باب، نویسنده اخبار مد ووگ

ناتالی پورتمن در لباس vintage Christian Dior در سال ۲۰۱۲

تنها چیزی که بهتر از ناتالی پورتمن در لباس مجلسی کریستین دیور است، ناتالی پورتمن در لباس مجلسی قدیمی کریستین دیور است. پوشیدن این لباس مجلسی قرمز رنگ با خال خالی های مشکی از مجموعه چاپی ۱۹۵۴ این برند یک شیرینی خاصی به این مراسم داد و حیرت زده ام کرد. در کل ترکیب ناتالی پورتمن و دیور می شود یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ

—لیلا رمزی، دستیار ویرایشگر ویژگی های ووگ

آلیشیا ویکاندر در لباس Louis Vuitton در سال ۲۰۱۶

آلیشیا ویکاندر اولین اسکار خود را با لباس زرد کم رنگ Louis Vuitton پذیرفت . لباسی که پولک های نقره ای بصورت مورب روی دامن مثل باران باریده . لباسی که آلیشیا به طرز باور نکردنی از پوشیدن آن هیجان زده به نظر می رسید.


-مونیکا کیم، سردبیر اخبار مد ووگ

تیلدا سوینتون در لباس Lanvin در سال ۲۰۰۹

به نظر می رسد استایل تیلدا همیشه برخلاف اصول فرش قرمز است و یکی از نگاه های مرزی مورد علاقه من استایل او در لباس Lanvin در سال ۲۰۰۹ بود. اگرچه برخی این ظاهر را شایسته بدترین لباس ها می دانستند اما من متوجه شدم که استایل سوینتون شاهانه و ظریف است.

-کربی مارزک، سردبیر ارشد بازار ووگ

میشل ویلیامز در لباس Louis Vuitton در سال ۲۰۱۲

برای پوشیدن درست لباس قرمز رنگ روی فرش قرمز اسکار، یک استایل و چهره خاصی نیاز است که میشل ویلیامز آن را دارد. این لباس مجلسی پر جنب و جوش لویی ویتون هر ساله در لیست لباس های مورد علاقه من قرار می گیرد. و تطبیق رژ لب با لباس یک امتیاز ویژه ای در لیست من داشت. این ریسک او جواب داد و او حالا یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ از دید مجله ووگ است.

-جنا رنرت، ویرایشگر زیبایی ووگ

ویونا رایدر در سال ۱۹۹۶

ویونا در سال ۱۹۹۶ باورنکردنی بود. تعداد کمی از مردم 2به اندازه رایدر به زرق و برق قدیمی هالیوود می پردازند، و عشق او به وینتیج اغلب به این معناست که او از دوره هایی که به آن اشاره می کند، لباس می پوشد.

-جانل اوکودو، نویسنده اخبار مد ووگ

جنیفر لارنس در لباس Calvin Klein در سال ۲۰۱۱

قبل از اینکه جنیفر لارنس را از Red Sparrow ، Mother و یا Silver Linings Playbook بشناسید او از Winter’s Bone شناخته شد. یک فیلم مستقل کوچک که اولین نامزدی اسکار را برای این بازیگر ۲۰ ساله به همراه آورد. در حالی که خیلی ها در اولین حضورشون در اسکار سعی می کنند سر و صدا کنند اما جنیفر لارنس با یک لباس مینیمال قرمز رنگ پا به این مراسم گذاشت. چیزی که نشان داد او با خیلی ها فرق می کند و نشان از حضور یک ستاره در آینده هالیوود دارد.

-الیسه تیلور، نویسنده ووگ

نیکول کیدمن در لباس Christian Dior Couture در سال ۱۹۹۷ یکی از استایل های برتر اسکار در طول تاریخ

یکی از لحظات نمادین در تاریخ مد یا فرش قرمز را باید نیکول کیدمن در لباس کریستین دیور کوتور جان گالیانو در سال ۱۹۹۷ دانست. لباس ساتن زیبا با اصالت زیبای آسیایی اش و کیف زنانه جذایش ترکیب ایده آلی را به همراه داشت. لباس نیکول، به معیار جدیدی در فرش قرمز تبدیل شد که افراد بی شماری را ترغیب کرد که همیشه در تلاش باشند که آثاری از خود به جا بگذارند.

-ادوارد بارسامیان، ویرایشگر سبک ووگ


۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار - پارت ۱
۵۰ استایل برتر تاریخ اسکار - پارت ۲