استایل جدید بیلی ایلیش

6 دقیقه مطالعه
استایل جدید بیلی ایلیش

بیلی ایلیش خواننده محبوب و جوان آمریکایی در سبک پاپ این روزها در بین مخاطبان ایرانی هم چهره ای شناخته شده به شمار می رود. علاوه بر موسیقی و آهنگ هایش یک ویژگی خاص دیگر نیز در او مورد توجه عموم است و این ویژگی چیزی نیست جز سبک لباس پوشیدنش. در این مقاله می خواهیم استایل جدید بیلی ایلیش را مورد بررسی قرار بدهیم. اگر تیپ جدید بیلی ایلیش در مراسم و رویدادهای مختلف را دوست دارید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید!



ویژگی اصلی لباس بیلی ایلیش

ویژگی لباس بیلی ایلیش

اینکه طرفداران و عموم مردم یک چهره مشهور و یا اصطلاحا سلبریتی را الگوی خود قرار دهند یا اینکه در موارد مختلف از شیوه و سبک زندگی او تقلید کنند یک موضوع کاملا طبیعی است. در این بین بیلی ایلیش یک ویژگی منحصر به فرد دیگر هم دارد و آن سن کم و جوانی اوست. مسلما طرفداران با دیدن موفقیت های یک سلبریتی که به زحمت 20 سال سن دارد انگیزه بیشتری پیدا می کنند. موفقیت های بیلی ایلیش در عرصه موسیقی این پیام را به طرفداران می دهد که آنها هم اگر اراده کنند می توانند قله های موفقیت را فتح کنند. به همین خاطر ترغیب می شوند تا در مسیر او قدم بگذارند و برای این کار چه راهی ساده تر از استایل بیلی ایلیش؟

لباس های خاص او

لباس های بیلی ایلیش در نگاه اول نمایشی از یک اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر محسوب می شود. این سوال که "چرا بیلی ایلیش لباس های گشاد می پوشه؟" تبدیل به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در بین طرفداران او شده است. خود ایلیش در پاسخ به این سوال می گوید هرگز دوست ندارد دنیا همه چیز را در مورد او بداند و به همین خاطر است که لباس های گشاد می پوشد. او می گوید با همین ترفند ساده دیگر هیچکس نمی تواند در مورد بدن او نظری بدهد چرا که اساسا هیچ چیزی در مورد فیزیک بدن او قابل رویت نیست. او همچنین می گوید این طرز لباس پوشیدن او را خوشحال می کند و این تمام چیزی است که اهمیت دارد.

بیلی ایلیش تصریح می کند که با سبک های دیگر هیچ مشکلی ندارد و هرکس آزاد است هر طور که می خواهد لباس بپوشد؛ آنچه بیش از همه مهم است این است که احساس خوبی در مورد خودتان داشته باشید. حالا که این مسائل را می دانیم بیایید نگاهی به بهترین لباس های بیلی ایلیش داشته باشیم.

استایل بیلی آیلیش در گلدن گلوب ۲۰۲۴

با توجه به اینکه رنگ قرمز، یکی از رنگ‌های ترندی سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. بیلی استایل جدیدی از موهای خود با رگه‌های قرمز رنگ را رونمایی کرد. او در این مراسم از لباس اورسایز دیگری اما این‌بار از برند Willy Chavarria برای پوشش خود استفاده کرد.

استایل متفاوت بیلی در LACMA 2022

در مراسم پرستاره LACMA Gala 2022 بیلی آیلیش با دو سورپرایز وراد صحنه شد. سورپرایز اول رونمایی از خِسه روترفورد دوست پسرش که برای اولین بار در یک مراسم باهم حضور پیدا کردند و سورپرایز دوم که البته انتظارش را از شخصی مثل بیلی داشتیم حضور با یک لباس جذاب از گوچی بود. بیلی که از طرفداران پروپاقرص گوچی است این بار هم ترک عادت نکرد و به سبکی جسورانه و با یک لباس خواب شیک با دمپایی و چشم بند و حتی پتو روی صحنه قدم گذاشت.

بیلی آیلیش در مراسم Environmental Media Association Awards

جوایز انجمن رسانه های محیطی یا EMA's که در لس آنجلس برگذار شد به افرادی که در مبارزه با تغییرات اقلیمی تاثیر داشته اند و تاثیرات مثبتی جهت حفظ سیاره زمین داشته اند جوایزی اهدا شد که بیلی ایلیش به همراه مادرش در این مراسم حضور پیدا کردند. طرفداران بیلی که در این سال ها او را با لباس های گوچی دیده بودند این بار نیز او را با لباسی از برند Gucci روی صحنه دیدند اما این بار با این تفاوت که او لباس سفارشی گوچی که در سال ۲۰۲۰ پوشیده بود را به تن کرد. که این خود اصل پایداری مد را نشان می‌داد. 

استایل جدید بیلی ایلیش در مت گالا 2022

استایل جدید بیلی ایلیش 2022

استایل جدید بیلی ایلیش در مت گالا 2022 شامل یک لباس گوچی زیبا می شد که به او حالت یک شاهزاده خانم در داستان های فانتزی را می داد. این لباس از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده بود که برای او به عنوان یک وگان مزیت بزرگی به حساب می آمد. دامن ابریشمی این لباس در نهایت به یک جفت کفش گیاهی ختم می شد. این دومین مراسم مت گالای او بود که در آن توانست مثل همیشه یک تیپ عالی را ارائه بدهد. سال گذشته نیز او با لباس های متفاوتش به تیتر رسانه های خبری تبدیل شد که از نظر شکوه و زیبایی دست کمی از لباس امسال نداشت.

مراسم BRIT Awards 2020

تیپ جدید بیلی ایلیش در مراسم BRIT Awards 2020 هم بسیار بحث برانگیز بود. در سال 2015 وقتی او اولین آهنگ خودش را در ساند کلود منتشر کرد طرز لباس پوشیدنش چندان مورد توجه برندهای مطرح قرار نگرفت. با گذشت زمان و به خصوص پس از انتشار نخستین آلبومش در 2019 بود که بیلی تبدیل به کانون توجه خانه های مد شد. حالا دیگر بربری، لوئی ویتون، گوچی و دیگر نام های بزرگ دنیای فشن تغییراتی را در طرح های خود ایجاد کردند تا باب سلیقه این ستاره نوظهور دنیای پاپ باشد. از آن به بعد دیگر لباس هایی با آستین های گشاد، شلوارهای آزاد با رنگ های براق به یک پای ثابت این صنعت تبدیل شد.

استایل جدید بیلی ایلیش در مراسم اسکار 2020

استایل بیلی ایلیش اسکار 2020

تیپ جدید بیلی ایلیش در مراسم اهدای جوایز اسکار سال 2020 یک ظاهر شیک و منحصر به فرد را به وجود آورد. او یک کت و شلوار اورسایز شنل به تن کرده بود که لوگوی CC این برند معروف بر روی آن خودنمایی می کرد. این لباس با یک جفت کفش کتانی سیاه و سفید ست شد و همچنین اکسسوری هایی که پای ثابت استایل بیلی ایلیش هستند. زنجیرهای طلایی که این خواننده جوان به گردن انداخته بود در کنار انگشترها و گوشواره های خیره کننده باعث زیبایی هر چه بیشتر او می شدند. در نهایت باید به ناخن های بلند و مشکی رنگ او اشاره کنیم که بیشتر به اسلحه سرد شباهت داشتند و یکی از ویژگی های بارز سبک او به شمار می روند.

لباس مراسم گرمی 2020

طرز لباس پوشیدن بیلی ایلیش

مراسم گرمی 2020 رویداد دیگری بود که این ستاره پاپ در آن شرکت داشت و توانست تمام جوایز بزرگ این رویداد را از آن خود کند. برای این مراسم بیلی یک کت و شلوار گوچی را انتخاب کرد که از نظر ظاهر شباهت به یک پیژامه داشت. در طرح مشبک این لباس از دو رنگ مشکی و سبز لیمویی استفاده شده بود. رنگ سبزی که با رنگ موهای او هماهنگی داشت. به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم پوشیدن ماسک، بیلی ایلیش یک ماسک مشکی سبز رنگ را هم با این پوشش خاص ست کرد.

بهترین هنرمند جدید اسپاتیفای

Spotify Best New Artist

رویداد دیگری که در سال 2020 بسیار خبرساز شد Spotify Best New Artist بود. ستاره جوان پاپ برای این رویداد یک لباس سبز روشن را انتخاب کرد که با رنگ موها و فریم عینک آفتابی اش ست می شد. این لباس خاص که کار لویی ویتون بود شباهت زیادی به گرمکن های ورزشی داشت و تا حدودی هم طرح آن به جلیقه های نجات نزدیک بود.

شما در مورد این طرح های خاص لباس بیلی ایلیش چه نظری دارید؟ کدامیک از تیپ های جدید او از دید شما بهتر از بقیه است؟ نظرات خودتان راجع به این موضوع را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.