12 کیف دستی ترندی 2022 که بازار را تسخیر کرده اند

طاهره زارع 2 سال پیش
12 دقیقه مطالعه
کیف دستی ترندی
امروزه تعداد بسیار زیادی از برندهای کیف دستی در بازار کیف و کفش و صنعت مد و پوشاک وجود دارند. به گونه‌ای که همراه شدن با جدیدترین ها و بهترین ها در این زمینه می‌تواند به عنوان یک کار تمام وقت محسوب شود. و برای بررسی و معرفی تمامی آنها باید وقت زیادی را اختصاص داد. برند هایی که هر روزه تعدادشان درحال افزایش است و تبلیغات آنها را میتوانیم در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی به وفور ببینیم. در این مطلب کیف دستی های ترندی 2022 را مورد بررسی قرار می دهیم؛ با ما همراه شوید!


نقش سیاهپوستان در تولید کیف دستی های ترند 2022

پس از کمی فکر و بررسی برندهای پرطرفدار موجود در بازار به روشنی می توان فهمید که از بین تمامی این برندها، تعداد اندکی از آنها متعلق به سیاه پوستان هستند. می توان گقت که به طور اختصاصی نامی از سیاهپوستان تنها در تعداد انگشت شماری از برندهای کیف دستی به چشم می خورد.

از نظر افراد تازه وارد به این عرصه، صنعت مد برای سیاهپوستان به گونه‌ای بود که تعدادی از برندهای مشهور بتوانند محصولات جدیدی از جمله کیف هایی در سبک های متنوع به خریداران ارائه کنند. که منحصر به فرد و خاص باشند. 

برای افرادی که تمایل به ورود به این بازار را دارند و به دنبال داشتن سبک ها و مدل های جدید در زمینه انواع کیف می گردند ما تعدادی از برندهای محبوب کیف دستی که به طور اختصاصی با هدف حمایت از جامعه سیاهپوستان تشکیل شدند را ارائه کردیم. این برند ها توانستند بر بازار کیف های دستی ترندی سال ۲۰۲۲ مسلط شوند و در صدر جدول رده بندی برندهای پرطرفدار قرار گیرند. علاوه بر آن ما تعدادی از محصولات خوب و برگزیده هر یک از آن ها را برای مطالعه افراد علاقه مند در این مقاله قرار دادیم تا بتوانند از اطلاعات این محصولات به نحوی که می خواهند استفاده کنند.

طبق جدیدترین بررسی ها در سال ۲۰۲۲ تعدادی از این برند های کیف دستی حامی سیاه پوستان توانستند بازار را به طرز شگفت انگیزی با تولید محصولات خاص و جذاب احاطه کنند. که در اینجا از تعدادی از این برندها و محصولات شاخص در سال 2022 نام می بریم.

کیف دستی ترندی 2022 برند آمریکایی Brandon Blackwood

براندون بلک وود (BRANDON BLACKWOOD)، یک طراح مد و تاجر آمریکایی است که شرکت خود را در سال ۲۰۱۵ در شهر نیویورک تاسیس کرد. در اکتبر سال ۲۰۲۱ این طراح نیویورکی طرح های متفاوت و متنوعی از کیف های دستی را ارائه کرد. که پس از گذشت ماه ها همچنان محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کردند. بر اساس محبوبیت فراوان این دسته از کیف ها طراح آن با همکاری برندهایی مانند UGG اقدام به ایجاد تنوع و ترکیب کردن اشکال مختلفی از این کیف ها با یکدیگر کردند. که بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفت، طرح هایی که علاوه بر محبوبیت، فروش بیشتری نیز نسبت به کیف های قدیمی تر داشتند. یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین کیف های دستی این برند در سال 2022 کیف دستی Arlen mesh top handle bag است.

این کیف دستی ترندی 2022 با شکل هندسی منظم خود دارای دوره هایی از چرم است. همچنین یک بند شانه ای قابل تنظیم دارد و در رنگ های شاد و متنوعی تولید می شود.

کیف دستی ترندی 2022 پرطرفدار

کیف دستی ترندی جدید

کیف دستی ترندی 2022 برند only made

این برند که بر پایه خلاقیت و استفاده از دانش ذهنی طراحانش شکل گرفت اولین فعالیت خود را در زمینه جواهرات آغاز کرد و کم کم آن را گسترش داد. این کمپانی که اکنون بیشتر در زمینه تولید کیف های دستی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در جهت حمایت از جامعه سیاه پوستان و برای همراهی با اعتراضاتی که با عنوان "جان سیاه‌پوستان مهم است" کیف کوچکی طراحی کرد که روی آن عبارت پایان نژادپرستی سیستمیک به چشم می خورد. او هدف خود را از این کار مخالفت با نژادپرستی و ظلم سیستمی به سیاهپوستان دنیا عنوان کرد. در حالی که در آغاز تولید تنها ۵۰۹ عدد از این کیف تولید شد اما پس از آن هزاران کیف دیگر توسط مردم سراسر دنیا خریداری شد. کیف دستی ترندی 2022 این برند Rowe Mini Bag نام دارد.

افرادی که این برند را به خاطر جواهرات ظریف و بی‌نظیرش می شناسند قطعاً مجذوب ظرافت و زیبایی کیف های آن نیز خواهند شد. این کیف تمام چرم که با خلاقیت و بسیار ماهرانه ساخته شده است به شکل نیم دایره یا نیمه ماه و هلالی شکل است. بندهای چرمی این کیف به صورت بافت هستند و یک لوگوی برجسته در کنار کیف قرار دارند.

کیف ترندی 2022

کیف دستی ترند 2022

کیف دستی ترندی 2022 برند vavvoune

اکنون نوبت به معرفی یکی دیگر از برندهای محبوب کیف دستی حامی سیاهپوستان می رسد. واوُون که تلفظ درست آن سبکی از کیف های دستی است که بیشتر تمرکز آن بر روی تولید کیف های کوچک و جمع و جور است. طراح این کیف ها والری بلیز انجام اهل بروکلین است. در طراحی این سبک از کیف ها مولفه نوستالژی و خاطره انگیز بودن را در نظر گرفت و آن را با ذهنیت پویا و فعال خود طراحی کرد. در ساخت و تولید این برند بیشتر از تجربه و توان صنعتگران و زنان نیویورکی که در زمینه پوشاک فعالیت داشتند استفاده گردید. تا بتوان محصولی با کیفیت و  عالی را جهت ورود به بازرهای شلوغ مد و استایل تولید کرد.

کیف شانه ای جعبه ای شکل و از جنس چرم که در آن با یک قفل آهنربایی باز و بسته می شود و دارای یک بند بر روی شانه است که قابلیت تنظیم شدن دارد. با نام Riya leather shoulder bag در بازارهای دنیا موجود است. این مدل نیز یکی دیگر از کیف دستی های ترندی 2022 محسوب می شود.

کیف دستی ترندی 2022-3

کیف دستی ترندی 2022-4

برند A.A.K.S

یک برند لوازم جانبی لوکس است که توسط Akosua Afryie Kumi فارغ التحصیل دانشگاه کینگستون لندن در رشته مد و صنعت پوشاک درکشور غنا راه اندازی شد. زیباشناسی او ترکیبی از میراث و ریشه های قومی و قبیله ای او در آفریقا است. بافت کیف های دست ساز که حاصل کار افراد بومی آفریقا است در کنار رنگ‌های شاد و درخشانی این کیف ها مجموعه‌ای بی‌نظیر را به بازار مد و پوشاک در سراسر دنیا عرضه می‌کند. برند AAKS به عنوان یک برند نوظهور در آفریقا معرفی شد که بافندگان کیف های زیبای آن ترکیبی از تکنیک های سنتی آفریقا و عناصر ساختمانی مدرن را برای ساخت این مجموعه استفاده می کنند.

Tia Ruffle Shoulder Bag یکی از کیف دستی های ترند ۲۰۲۲ این برند است که به طرز ماهرانه‌ای به شکل یک سطل با حاشیه های زیبا بافته می شود. این مدل دارای یک فضای داخلی جادار برای قرار دادن وسایل ضروری شماست. بافت بلند، جزئیات چرمی و آستر داخلی که دارای جیب داخلی و دستساز است، این کیف را به یک کیف دستی پرطرفدار در سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده است.

کیف دستی ترندی 2022-5

کیف دستی ترندی 2022-6

برند edas; یکی دیگر از کیف دستی های ترندی

این برند در سال ۲۰۰۵ توسط تیمی از فروشندگان ایتالیایی تاسیس شد. این برند طراحی ساخت و عرضه محصولات متنوعی از جمله کیف، کفش و پوشاک را برعهده دارد و محصولات آن در تمام نقاط دنیا به فروش میرسد. یکی از محصولات برند edas که در سال 2022 در صدر جدول برترین های کیف قرار دارد Collection mini belt bag است.

این کیف چرمی کوچک که روی یک کمربند پهن چرمی قابل تنظیم قرار دارد، یک مجموعه منحصر به فرد است. دسته بالای این کیف به صورت مهره ای و قابل تنظیم است که از سنگهای طبیعی ساخته شده اند. یک کیف کوچک در کنار آن قرار دارد که قابلیت جدا شدن دارد. این کیف ساخت آلت گلد تن در آمریکا است و در لیست کیف دستی های ترندی 2022 قرار دارد.

کیف دستی ترندی 2022-7

کیف دستی ترندی 2022-8

برند Ashya

این برند توسط دو طراح زن آمریکایی و جامائیکایی به نام های اشلی سایمون و مویا آنیس پایه گذاری شد. هدف آن ها از تاسیس این برند کمک به جوامع سیاهپوستان و پرهیز از تبعیض و نژادپرستی بود. این برند تولید انواع مختلفی از کیف را بر عهده دارد. اما از بین تمامی آن ها کیف Heritage checker bolo bag به عنوان یکی از برترین مدل های کیف در جدول رده بندی کیف های پرطرفدار سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

کیف دستی ترندی 2022 این برند عمودی است و با یک بند بلند از گردن آویزان می شود. چرم گاو برجسته و شطرنجی در تاشو روی آن با یک مهره آهنربایی باز و بسته می شود بند های بلند آن قابل تنظیم هستند. این کیف ها محصول آمریکاست.

Trend Hand Bag 2022

Hand Bag 2022

Cise برند

شعار محافظت از افراد سیاه پوست، شعاری است که این برند آن را برای خود برگزید. این شعار توسط کمپانی Cise که در شهر لندن قرار دارد به یک فراخوان بزرگ تبدیل شد. بلیک ون پوتن این برند منتسب به سیاه پوستان را در سال ۲۰۲۰ تاسیس کرد. او که یک طراح مد است در ابتدا این شعار را بر روی تیشرت های کمپانی خود قرار داد و در نهایت توانست این سه کلمه را بر روی کیف های دستی خود که آنها هم محبوبیت فراوانی دربین مردم داشتند بگذارد. او کم کم به طور اختصاصی به حمایت ویژه از زنان سیاه پوست پرداخت.

بر روی بسیاری از کیف های این برند چه بزرگ و چه کوچک عبارت سه کلمه های " محافظت از سیاه پوستان" به وضوح در وسط کیف ها قرار گرفته است. Sterlo statement bag یکی از محصولات این برند است که دربین کیف های منتخب برندهای متعلق به سیاهپوستان و کیف دستی های ترندی در سال 2022 قرار دارد.

این کیف منحصر به فرد از چرم گیاهی ساخته شده است. با یک زیپ برای بسته شدن و یک جیب داخلی کوچک که می تواند وسایل ضروری شما را در خود جای دهد. همچنین این کیف دارای یک بند جدا شدنی و قابل تنظیم برای آسان تر کردن حمل و نقل آن است.

Trend Hand Bag-3

برند Petit Kouraj

این برند در شهر لندن و در بین پناهندگانی از کشور هاییتی متولد شد. کیف هایی که این برند تولید می کند شاید در بین برندهای معمولی به نوعی غیر معمول باشد. داستان تولید این کیف هایش از آنجا آغاز شد که طراح آن پس از سفری که به زادگاهش هاییتی داشت، با الهام گرفتن از مردمان سرزمینش و به خصوص زنان هاییتی مصمم شد تا به نحوی به زنان زادگاهش کمک کند و علاوه بر آن فرهنگ و هنر سرزمینش را در تمام دنیا به نمایش بگذارد.

بنابراین تصمیم به تاسیس این شرکت گرفت. این شرکت در لندن مستقر است اما کیف های آن به صورت دست ساز توسط زنان هاییتی بافته می شوند.

Large Fringe Top Handle Bag از جمله کیف های این برند است که در جدول  برترین کیف های دستی ترندی سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

این کیف ها از جنس پنبه ای و ارگانیک هستند دسته های ۱۰۰% چرمی، با حاشیه هایی از ابریشم مصنوعی بافته شده. تمام کردن هر کیف به حدود ۸ الی ۱۲ ساعت زمان و نیروی کار انسانی نیاز دارد.

Trend Hand Bag-4

Trend Hand Bag-5

homage year برند

در سال ۲۰۱۴ توسط طراح جوانی به نام آنتوان منینگ تاسیس شد. افرادی که از جدیدترین برندهای کیف در دنیای مجازی و رسانه های اجتماعی اطلاعاتی دارند و آنها را دنبال می کند قطعاً با طرح های رنگارنگ و متنوع این برند رو به رو شده اند.

در حال حاضر این برند بیشتر به خاطر طراحی کیف های دستی تخم مرغ شکل خود که در رنگهای شاد و متنوع تولید می شوند شهرت دارد. به گفته طراحش کیف های رنگی این برند برای ادای احترام به مردمش ساخته شد و پشت هر کیفی که با رنگ جدید طراحی و تولید می شود پیامی است که یک فضیلت برگزیده را به مردم دنیا ترویج می دهد. به عنوان مثال رنگ سبز در این کیف نمادی از آرامش و کیف قهوه ای نشانه همبستگی است.

Ova vinyle top handle bag یک کیف براق با شکلی منحصر به فرد و دسته هایی که به صورت منحنی طراحی شده‌اند. در جلوی کیف لوگوی این برند به صورت برجسته حک شده است. دو جیب بیرون و در قسمت جلو کیف کنار هم قرار دارند که طراحی این کیف را خاص تر و جذاب تر می کند.

Trend Hand Bag-7

Trend Hand Bag-8

برند anima iris

این برند توانست با گنجاندن عناصر آفریقایی در طراحی کیف های دستی خود، برندی خلاقانه، تأثیرگذار و پیشگام را در صنعت مد ایجاد کند. این برند با الهام از نسل گذشته و عناصر پرقدرت کشورهای آفریقایی محصولات خود را تولید می‌کند. به عبارت دیگر تاریخ جسورانه آفریقا را در تک تک قطعات کیف هایش منعکس می کند. تمامی اجزای این کیف ها را متخصصان با تجربه ای از کشورهای سنگال و داکار می سازند و با هنر بی نظیر خود جزئیات ظریفی را در کیف های این برند خلق می کنند.

Zouri gold کیف شش گوشه جذاب از برند Anima iris که بدنه آن از جنس چرم برجسته پوست ماری ساخته شده و یک حلقه طلایی در بالای کیف قرار دارد که از آن به عنوان دسته کیف استفاده می کنند. این کیف بی نظیر نیز در بین کیف های دستی ترندی منتخب ۲۰۲۲ است.

Zouri-gold-anima-iris

Trend Hand Bag-9

برند Telfar

تلفار کلِمِنز یک طراح سیاه پوست اهل کویینز در نیویورک است. او فروشگاه مد خود را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرد. تلفار با فعالیت های بی نظیری که داشت طی سالها طرفداران بسیاری را از گوشه و کنار دنیا به خود جذب کرد.کارهای او در هفته مد نیویورک به شدت مورد تجلیل قرار گرفت و در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه شد. که او را بیشتر در کانون توجهات قرار داد تولید کیف های این برند از سال ۲۰۱۴ آغاز شد. اما اوج تنوع و شهرت کیف هایش از سال ۲۰۱۸ آغاز گردید و در طول سالیان گذشته علاوه بر افراد سیاه پوست تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر دنیا از کیف های رنگارنگ و پرطرفدار برند تلفار استفاده می کنند.

Telfar quilted shoulder bag با همکاری شرکت آمریکایی تلفار این کیف مشکی پوست بره را ارائه کردند. این اکسسوری زیبا و جادار یک کیف دارای دو دسته در بالا و بند شانه‌ای قابل تنظیم و جدا شدن است.

Trend Hand Bag-10

Trend Hand Bag-11

برند Land'd; کیف دستی ترندی

یک برند کیف دستی است که شرکت آن در آتلانتا قرار دارد و هدف آن طراحی محصولات چرمی منحصر به فرد با قیمت های امروزی است. کیف های این برند همگی دست ساز هستند و توجه زیادی به جزئیات آن ها می شود. یکی از کیف های دستی برتر این مجموعه در سال 2022 که در زمره 12 کیف برتر متعلق به سیاهپوستان در این سال قرار گرفت کیف Shelly-black بود.

کیف جدید برند معروف Land'd که از چرم گاوی تولید می شود. ظاهر این کیف به شکل مستطیل افقی کوتاه است که جیب داخلی آن با یک گیره در پایین کیف بسته می شود.

Trend Hand Bag-12

Trend Hand Bag-13 

شما راجع به این کیف دستی های ترندی 2022 چه نظری دارید. دیدگاه خودتان را در سایت ژومنت ما به اشتراک بگذارید!