استایل گروه بی تی اس

شیدا رضایی 2 سال پیش
8 دقیقه مطالعه
استایل گروه BTS

گروه BTS از اعضای پر شور و هیجانی تشکیل شده است که در زمینه خوانندگی و سبک و استایل، روز به روز نسخه جدیدی از خودشان را به نمایش می گذارند. آنها در این زمینه نهایت خلاقیت خود را روی کار می آورند و دنباله روی هر چه که مد می شود، نیستند. حال به بررسی استایل گروه بی تی اس می پردازیم. برای آشنایی با شیوه شیک پوشی این تیم با ما همراه باشید!


آشنایی با گروه BTS

بی تی اس یک مجموعه هنری کره ای متشکل از 7 پسر جوان پر شور، بانشاط و باانگیزه است که در زمینه خوانندگی، هنر و استعداد خودشان را به رخ می کشند. استایل این گروه در حال حاضر به شهرت و معروفیت جهانی دست پیدا کرده است. در ادامه استایل های اعضای این گروه را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با گروه بی تی اس

راز شیک پوشی گروه BTS

دنباله روی مد نبودن

اعضای گروه بی تی اس هیچ وقت به دنبال مد نیستند و ترجیح می دهند که دنیای مد را به سمت خود بکشند. به طوری که از آن ها الگو برداری شود. به همین دلیل است که در استایل هایشان از شلوار جین که قدیمی است و شاید در دنیای امروزی در تن کمتر کسی دیده باشید نیز، استفاده می‌کنند.

استفاده زیاد از اکسسوری

راز جذابیت این گروه، استفاده از اکسسوری های خاص و زیبا است. انگشترها، گردنبند، کیف های کمری جذاب، پیرسینگ ها و دیگر اکسسوری هایی که آن ها استفاده می کنند به شدت جذاب و دیدنی است.

استفاده از لباس های اور سایز

یکی دیگر از نکات جذابیت تیم BTS که مطرح است، پوشیدن لباس های گشاد و اور سایز است. بیشتر تیشرت های oversize را مورد استفاده شان قرار می دهند. همچنین استفاده از این لباس ها، در جوان تر نشان دادن آن ها، تاثیر زیادی دارد.

استایل اور سایز گروه بی تی اس


رنگ موهای جدید

رنگ موهای گروه بی تی اس

اعضای BTS در انتخاب رنگ مو، دستشان کاملا باز است. هم چنین برای جلب توجه بیشتر، از رنگ های جیغ و روشن که چشم گیر است، استفاده می کنند. برای مثال آنها رنگ موی صورتی، زرد و یا بنفش و... را به کار میگیرند.

مشکی پوشی

در صورت پیدا نکردن رنگ به روز و جدید، آنها ترجیح می دهند استایل سر تا پا سیاه را انتخاب کنند.

استایل مشکی گروه بی تی اس

استایل گروه بی تی اس 

استایل کوکی (جئون جونگ ‌کوک)

استایل کوکی

جئون جونگ در سن 15 سالگی به تیم BTS ملحق شد و با گذشت زمان و تلاش های زیاد، امروزه بعنوان یکی از خوانندگان چشم گیر و با استعداد کی پاپ جهان در بین مردم مورد توجه و حمایت عظیمی قرار گرفت. ویدئو های TikTok کوکی در فضای مجازی دنبال کنندگان و هواداران زیادی دارد. تعداد زیادی از افراد بر این باورند که او استعدادی باور نکردنی در زمینه کارگردانی دارد.

او از جوان ترین اعضای گروه بی تی اس با استایلی شیک، خاص و متنوع است. جالب این است که اگر کوکی کالایی را خریداری و یا تن کند، در کمترین زمان ممکن در بازار به فروش می رسد. استایل کوکی با سبکی چند بعدی روی صحنه می آید. بیشترین مصرفش در ماه های گرم سال، استفاده از پیراهن های دکمه دار از برند های معروف گوچی (Gucci) و پرادا (Prada) است.

جونگ کوک اکثر مواقع از کلاه های Bucket، ژاکت های Bomber و تی شرت های گشاد استفاده می کند و شیفته آنهاست. هم چنین اغلب در استایل هایش تی‌شرت اورسایز یا پیراهن‌های بولینگ همراه با شلوار جین و یک کفش ورزشی را به کار می برد.

استایل جین (کیم سوک جین)

استایل جین

از اعضای قدیمی گروه بی تی اس است. در تمام دنیا، او را بعنوان خوش تیپ های این تیم می شناسند. البته خودش نیز از قبل اصطلاح خوش پوش را روی خود گذاشته بود و خود را به این لقب خطاب کرده بود. لازم به ذکر است که گفته شود گرفتن این لقب از آنجایی که استایلش در گروه BTS چشم گیر شد نیز بی تاثیر نیست. کیم سوکجین دستش در انتخاب سبک های مختلف باز است و انواع استایل ها در سبک های متنوع را می پوشد.

صورتی از رنگ های مورد علاقه اوست و در اکثر استایل هایش از آن استفاده می کند. او اغلب لباس های oversize و شلوار های جین زاپ دار را انتخاب می کند. برای اینکه بخواهید به سبک جین لباس بپوشید، دقت داشته باشید که از لباس های گشادی که در تن تان جذابیت ندارد استفاده نکنید. لباس های oversize که انتخاب می کنید باید به طور سفارشی سایز شما باشد که در تن شما نیز شیک به نظر بیاید. بجز رنگ صورتی، رنگ های دیگری مانند پاستلی را نیز می توانید مورد استفاده قرار دهید. با توجه به استایل تان کفش های مجلسی یا کتانی را انتخاب کنید.

استایل شوگا (مین یونگ)

استایل شوگا

نسبت به دیگر اعضاهای تیم BTS استایلی ساده دارد. در صورتی که به سبک او میخواهید لباس بپوشید، تهیه لباس های چرم مشکی با کیفیت باید جزو اولویت های شما باشد. او برای تکمیل استایلش بیشتر ژاکت چرمی به همراه پیراهن مشکی و ساده، هم چنین شلوار جین ساده، از دو برند کلوین کلاین (Calvin Klein) و ایو سن لورن (Yves Saint Laurent) خریداری می کند.

لباس های oversize که انتخاب می کنید باید به طور سفارشی سایز شما باشد که در تن شما نیز شیک به نظر بیاید.

اغلب رنگ موهای این خواننده کی پاپ با لباسش در تضاد هستند. او سایه چشم هایش را رنگ روشن و ریمل مژه هایش را تیره انتخاب می کند. یونگ به غیر از لباس های چرم از لباس های دیگری نیز استفاده می کند. مثلا یکی از لباس های مورد پسند او ژاکت یا پالتوی مشکی است که از برند های Visvim و Mastermind Japan هستند.

استایل جی‌هوپ

استایل جی هوپ

بی شک و تردید بگویم که یکی از رقصندگان گروه BTS جی هوپ است. هوپ در گذشته و قبل از آشنایی و پیوستن به این گروه، در تیم رقص Neruron عضو بود و فعالیت داشت. او چندین بار نیز در مسابقات رقص نیز جوایز ویژه ای را بدست آورده است. علت اصلی این که او در تیم بی تی اس به چشم آمده و طرفداران زیادی دارد، تمرکزش روی دنیای مد و تغییرات و تحولات آن است.

بعد از زمانی که BTS اعلام کرد که قصد دارد مدتی استراحت کند. جی هوپ مسیر درست شرکت در مراسم ها و فستیوال ها را با استایل های جذاب خود پیش گرفت. او در استایلش بیشتر از رنگ های روشن و دلباز استفاده می کند. و در ترکیب این رنگ ها بسیار شجاعانه و بدون هیچ مانعی عمل می کند. او به شلوارک های جین و کلاه های باکت نیز علاقه شدید دارد. جی هوپ در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ با لباسی از لویی ویتان و در روزهای بعد با لباس دیور و هرمس در هفته مد پاریس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: مبانی رنگ شناسی

استایل RM (کیم نامجون)

استایل آر ام

در گذشته بعنوان یک رپر زیر زمینی فعالیت می کرد. مسیرش از سال 2010 تغییر یافت و به گروه بی تی اس ملحق شد. او با یادگیری زبان انگلیسی از فیلم Friends، رهبری تیم را بدست گرفت. اما تصمیم گیری ها به صورت نوبتی انجام می شد و یک نفر به صورت دائم رهبری و تصمیم گیری نمی کرد. به سبک استایل خیابانی بشدت علاقه مند است. نمونه آن نیز استایل خیابانی ژاپنی می باشد.

نامجون در استایل های راحتی اش از لباس های رنگ روشن برند WTAPS و شلوارک های جین برند Visvim استفاده می کند. او به طور کلی اغلب در ست لباس هایش به شیوه ای عمل می کند که استایلی خاص را تشکیل دهد که کمتر کسی مانند آن را در جایی دیده باشد.

استایل پارک جیمین

استایل گروه BTS

بر اساس نظر اکثر افراد تاج خوش پوش ترین عضو تیم بی تی اس متعلق به پارک جیمین است. از استایل های شیک و ناب او، ست پیراهن های چهارخانه و طرح دار از برند گوچی و راف سایمونز به همراه شلوارهای ساده رنگی برند کلوین کلاین (Calvin Klein) است.

پارک همچنین به صورت مدام از پیراهن های گشاد همراه شلوار چرمی تنگ و یا کت و شلوار جین و در کنار آن از کیف های چرمی دستی استفاده می کند.

انتخاب های فوق العاده و شیک پارک، افراد مشهوری همچون Timothy Chalamet و A$AP Rocky را به خاطر می آورد.

استایل به سبک وی (کیم تهیونگ)

استایل وی

تهیونگ علاقه زیادی به موسیقی دارد. او در دوران مدرسه اش، نوازندگی ساکسیفون را آغاز کرد. او در استایل های شخصی اش به طور مداوم از لوک‌ بوک های Gucci و Louis Vuitton ایده می گیرد.

تهیونگ در استایل هایش بیشتر از شلوارهای بگ و پیراهن های ابریشم رنگی استفاده می کند. او علاقه مند به اکسسوری و باندانا و هدبندهای ورزشی است و آن ها را در استایلش به کار می برد.

اگر به دنبال پیروی از سبک او هستید یک پیراهن با رنگی دلخواه به همراه یک شلوار بگ را انتخاب کنید. در کنار آنها می توانید از اکسسوری های کوچک و کفش مجلسی هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : استایل گروه بلک پینک

تا اینجا سعی کردیم استایل های جذاب اعضای گروه بی تی اس را مورد بررسی قرار بدهیم. شما تا چه حد با این گروه آشنایی دارید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. با عضویت در مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت، از آخرین اخبار دنیای مد و استایل آگاه شوید؛ پس اگر پیگیر این موضوعات هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید!