کالکشن 2020 بهاره کلوئی

5 دقیقه مطالعه
کالکشن 2020 بهاره کلوئی
کالکشن 2020 بهاره کلوئی در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاص خودش را داشت. این مجموعه تابستانه تعریفی جدید از ظرافت را ارائه می‌داد و هیچ‌کدام از طرح‌های آن بیش از حد پیچیده نبودند. در این مقاله قصد داریم مجموعه 2020 تابستانه برند کلوئی را مورد بررسی قرار بدهیم و کمی راجع به این کمپانی معروف در زمینه مد صحبت کنیم. همراه ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید!


نمایش کالکشن 2020 بهاره کلوئی

دعوت‌نامه نمایش کالکشن 2020 بهاره کلوئی شامل یک نقاشی از هنرمند خوش‌ذوق، ریتا آکرمن می‌شد. ناتاشا رمزی لوی طراح مد و کارگردان هنری این مجموعه در پیش‌نمایش فشن شو کلوئی گفت: "این مجموعه حاصل کار افراد خلاق است. لباس‌های ما عالی هستند اما بیش از همه خلاقیت زنان است که برای من اهمیت دارد." این اظهارات او با واکنش مثبت و تأیید حضار روبه‌رو شد.

کالکشن 2020 بهار تابستان کلوئی

لباس‌هایی که روی صحنه به نمایش در آمد شامل بلوزهایی با پارچه‌های لطیف، کت و شلوارهایی به سبک دهه 70 میلادی، شلوارهای گشاد و راحت و کت‌هایی با آستین‌های تاخورده می‌شد. بلوزها مزین به دکمه‌های نگین‌دار ظریفی بودند و روی لبه لباس‌های مجلسی هم قلاب‌بافی‌های زیبایی انجام شده بود. طرح‌های ریتا آکرمن نیز روی برخی از محصولات کلوئی وجود داشت که به‌خوبی همراهی مد و هنر را نشان می‌داد. همه می‌دانند که همراهی مد و هنر همیشه هم نتایج خوبی به بار نمی‌آورد اما این مورد از جمله موارد خوب و مثبتی بود که یک نتیجه فوق‌العاده را رقم زد.

مجموعه 2020 تابستان کلوئی

جواهرات یکی دیگر از ملزومات برند کلوئی است که همیشه در بین محصولات جدید، این دسته از اکسسوری ها را نیز مشاهده می‌کنیم. در کالکشن 2020 بهاره کلوئی هم سنجاق سینه‌های درخشان روی یقه کاپشن‌ها و کت‌ها به چشم می‌خورد. روی یکی از این سنجاق‌سینه‌ها عبارت "girls forward" به چشم می‌خورد و این عبارت کاملاً با حس و حال فشن شو هماهنگ بود. به‌نوعی می‌شد همین عبارت را به‌عنوان پیام اصلی مجموعه تابستانه 2020 کلوئی در نظر گرفت بدون آنکه نیاز به توضیح بیشتری باشد. ناتاشا رمزی-لوی در توضیحی مختصر راجع به این مجموعه گفت: "برند Chloe به شما آزادی کامل می‌دهد تا هر برداشتی را که دوست دارید از لباس‌هایی که می‌پوشید داشته باشید." به عبارت دیگر مفهوم اصلی لباس‌ها را خودتان تعریف می‌کنید و طرح‌ها به حدی انعطاف‌پذیر هستند که مفاهیم مختلفی را در ذهن هر شخص ایجاد می‌کنند.

نگاهی کوتاه به برند کلوئی و حوزه فعالیت آن

کلوئی یک خانه مد لوکس فرانسوی است که در سال 1952 تأسیس شد. دفتر مرکزی این کمپانی با قدمتی در حدود 70 سال در پاریس، پایتخت فرانسه قرار دارد. مؤسس این برند در شهر اسکندریه کشور مصر به دنیا آمده بود و در سال 1945 به کشور فرانسه مهاجرت کرد. بسیاری از ستارگان هالیوود و سلبریتی‌ها از محصولات این برند استفاده می‌کنند. از جمله آنها می‌شود به: مدونا، کامرون دیاز، اما استون و کیت هولمز اشاره کرد.

ناتاشا رمزی-لوی در توضیحی مختصر راجع به این مجموعه گفت: "برند Chloe به شما آزادی کامل می‌دهد تا هر برداشتی را که دوست دارید از لباس‌هایی که می‌پوشید داشته باشید."

برند کلوئی در حال حاضر در تورنتو، لاس وگاس، نیویورک، سیدنی، شانگهای، دوحه، دوبی، کویت و... نمایندگی فروش دارد.

ناتاشا رمزی-لوی؛ کارگردان هنری کالکشن 2020 بهاره کلوئی

ناتاشا رمزی لو

ناتاشا رمزی-لوی کارگردان هنری برند کلوئی برای نمایش مجموعه بهاره 2020 اصالتی فرانسوی دارد. این طراح مد متولد سال 1980 است و از سال 2017 با این برند همکاری می‌کند. او سابقه همکاری با برندهای دیگری مثل لویی ویتون را هم در کارنامه خود دارد. لوی در سال 2019 ریاست هیئت داوران جشنواره بین‌المللی مد و عکاسی را برعهده داشت.

ناتاشا رمزی لوی طراح مد و کارگردان هنری این مجموعه در پیش‌نمایش فشن شو کلوئی گفت: "این مجموعه حاصل کار افراد خلاق است. لباس‌های ما عالی هستند اما بیش از همه خلاقیت زنان است که برای من اهمیت دارد."

مفاهیم و ارزش‌ها در مجموعه بهاره برند کلوئی

خیلی از افراد ممکن است ساعت‌ها در بوتیک‌های مختلف به دنبال لباس‌های مورد علاقه‌شان بگردند. طرح‌های ارائه شده توسط برندهای مطرح گاهی به دلیل پیچیدگی بیش از حد مورد پسند عموم مردم قرار نمی‌گیرد. برند کلوئی در این میان یک استثنا به شمار می‌آید. در مجموعه بهاره 2020 کلوئی خبری از طرح‌های عجیب و غریب نبود. لباس‌های این مجموعه شامل طرح‌های عامه‌پسند بود که می‌شد آنها را برای مدت طولانی استفاده کرد و پوشید بودن اینکه احساس تکراری بودن به شما دست بدهد.

این روزها با وجود معضلاتی که فست فشن به وجود آورده است بیشتر از قبل راجع به مد پایدار بحث می‌شود. صنعت مد و به‌خصوص کمپانی‌های مطرح و خوش‌نام به دنبال آن هستند تا به سمت مد پایدار و حفاظت از محیط زیست بروند. رمزی لوی هم به‌عنوان یکی از طرفداران مد پایدار می‌گوید: "پایداری از نظر من یعنی اینکه با گذشت فصل‌ها نیاز نباشد ظاهر و استایل خودمان را به طور کامل عوض کنیم. آنچه در ذهن من می‌گذرد این است که روزی برسد که دیگر هیچ کالایی در دنیا دورریختنی نباشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم در نمایش امسال طرح‌ها را به سمتی ببرم که دائمی تر باشند."

رویکرد لوی در این نمایش با توجه به دیدگاه خاصی که داشت در نهایت منجر به این شد که ترند مخصوص به خودش را خلق کند. طرح‌های او از دامن‌ها و لباس‌های چین‌دار تا لباس‌های گل‌دار لطیف همه به‌نوعی ماندگاری و پایداری را تداعی می‌کردند. طراح‌هایی که با گذر فصل‌ها کاربرد خود را از دست نمی‌دادند.

رمزی لوی هم به‌عنوان یکی از طرفداران مد پایدار می‌گوید: "پایداری از نظر من یعنی اینکه با گذشت فصل‌ها نیاز نباشد ظاهر و استایل خودمان را به طور کامل عوض کنیم."

کلام آخر

برند Chloe در طی سال‌های فعالیتش به‌خوبی توانسته خودش را به مشتریان اثبات کند. عناصر زیبایی‌شناختی و خلاقیت این برند باعث شده تا بسیاری از چهره‌های سرشناس به طرفداران محصولات کلوئی تبدیل شوند. به نظر شما آیا این برند می‌تواند در زمینه مد پایدار هم به موفقیت دست پیدا کند؟ دیدگاه‌های خودتان راجع به طرح‌های جدید کلوئی با ما در میان بگذارید و اگر پیگیر اخبار و مطالب دنیای مد و فشن هستید مجله ژومنت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. اگر این مقاله برای شما جالب بوده فراموش نکنید که به آن امتیاز بدهید.