بررسی استایل کریس همسورث؛ ابر قهرمان مارول

شیدا رضایی 2 سال پیش
4 دقیقه مطالعه
chris hemsworth's style

کریس همسورث، بازیگر استرالیایی هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم های ابرقهرمانی مارول به شهرت رسیده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی استایل کریس همسورث بپردازیم. اگر می خواهید در مورد این هنرپیشۀ جذاب بیشتر بدانید با ما همراه شوید!


بیوگرافی کریس همسورث

کریستوفر همسورث (Christopher Hemsworth) بازیگر استرالیایی متولد 11 اوت 1983 است. این هنرمند 39 ساله در شهر ملبورن (Melbourne) کشور استرالیا به دنیا آمده است. پدرش کریگ (Craig) نام دارد و در حوزه مشاوره خدمات اجتماعی فعالیت می کند.

مادر کریس، لئونی (Lonie) دبیر زبان انگلیسی است. کریس همسورث به غیر از خودش دو برادر دیگر به نام های لوک (Luke) و لیام (Liam) دارد. کریستوفر دومین پسر خانواده است. لوک برادر بزرگتر و لیام برادر کوچکترش است که مثل کریس در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند.

کریس علاوه بر شهر ملبورن، دوره ای را نیز در شهر بولمن (Bulman) زندگی کرده است. خانواده او مدام در حال جابجایی و رفت و آمد بین این دو شهر بودند. دو شهری با سبک زندگی های متنوع و مختلف. کریس دوران تحصیلات دبیرستان خود را در کالج هیتمونت (Heathmont) به پایان رساند. از سال 2002 تا 2010 او شروع به کار در حرفه بازیگری کرد. کریس در اوایل سال های فعالیتش در سریال های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرد.

استایل های کریس همسورث

کت و شلوار مخمل قرمز کریس

استایل کت و شلوار مخمل قرمز کریس

استایل کریس همسورث در جشنواره فیلم سن سباستین

استایل کریس همسورث در جشنواره فیلم سن سباستین

کریستوفر در مراسم راه اندازی TAG Heuer

استایل کریستوفر در مراسم راه اندازی TAG Heuer

دیگر استایل های جذاب کریس همسورث

استایل جذاب کریس همسورث

استایل جذاب و دیدنی کریس همسورث

استایل شیک و جذاب کریس همسورث

استایل کریس همسورث

استایل کریس همسورث

معرفی بهترین فیلم های کریس همسورث

فیلم ثور (Thor)

فیلم ثور

این فیلم اولین فیلم مجموعه ثور است که توانست موفقیت زیادی کسب کند. کریس با همین فیلم به ستاره سینما تبدیل شد. Thor محصول سال 2011 بود که با بودجه 150 میلیون دلاری تولید شد. این فیلم در گیشه توانست 499 میلیون دلار بفروشد.

فیلم ثور: رگنراک (Thor: Ragnarok)

فیلم ثور: رگنراک

این فیلم در سال 2017 پخش شد و از فیلم های پرمخاطبی است که پس از اکران آن، نظرات مثبت زیادی از بینندگان دریافت کرد. تهیه‌کنندگان بودجه 180 میلیون دلاری برای ساخت آن در نظر گرفتند. این فیلم توانست چیزی حدود 854 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World)

فیلم ثور: دنیای تاریک

دومین فیلم مجموعه فیلم های ثور، که کریس همسورث در آن ایفای نقش کرد. ثور: دنیای تاریک با بودجه 170 میلیون دلاری تولید شد و 644 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم کلبه‌ای در جنگل (The Cabin in the Woods)

فیلم کلبه‌ای در جنگل

کلبه ای در جنگل از برترین فیلم هایی است که کریس در آن نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم در سال 2011 اکران شد. تولیدکنندگان برای ساخت آن بودجه ای 30 میلیون دلاری در نظر گرفتند. کلبه‌ای در جنگل در گیشه، فروشی 65 میلیون دلاری داشت.

فیلم انتقام‌جویان (The Avengers)

فیلم انتقام‌ جویان

انتقام‌جویان به کارگردانی جاس ویدون و هنر پیشگی کریستوفر همسورث، از بهترین فیلم های تولید شده سال 2012 است. این فیلم ابرقهرمانی بازخوردهای مثبت زیادی از طرف منتقدان دریافت کرد و استقبال مردمی از آن بسیار زیاد بود. کریس همسورث با ایفای نقش در این فیلم جایگاه خودش را به‌عنوان یک ستاره دنیای هالیوود تثبیت کرد. این فیلم با بودجه 220 میلیون دلاری ساخته شد و 105 میلیارد دلار به فروش داشت.

فیلم پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness)

فیلم پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی

پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی با بازی کریس همسورث محصول سال 2009 است. بودجه به کار برده شده برای تولید این فیلم 190 میلیون دلار بود. پیشتازان فضا در نهایت 467 میلیون دلار فروش داشت.

همسر کریس همسورث

همسر کریس همسورث

کریس در سال 2010 با یک بازیگر اسپانیایی به نام السا تاپاکی (Elsa Pataky) آشنا شد و در همان سال با او ازدواج کرد. حاصل ازدواج آنها یک دختر و دو پسر دوقلو است که به ترتیب در سال 2012 و 2014 متولد شدند.

شما با کدامیک از فیلم های این بازیگر سرشناس آشنایی دارید؟ استایل کریس همسورث در کدام مراسم از نظر شما جذاب‌تر بوده است؟ نظرات خودتان را در مجله اینترنتی ژومنت با ما به اشتراک بگذارید.

استایل کریس همسورث