کالکشن گوچی 2020 برای بهار و تابستان

5 دقیقه مطالعه
کالکشن گوچی 2020 برای بهار و تابستان
محصولات شرکت های ایتالیایی همیشه جایگاهی خاص در صنعت مد و فشن داشته و دارند. به همین خاطر است که وقتی صحبت از کالکشن گوچی 2020 برای بهار و تابستان می شود توجه تمام دوستداران صنعت مد به آن جلب می شود. برند گوچی به عنوان یک برند لوکس ایتالیایی همیشه به خاطر کیفیت بالای محصولات و نوآوری در دنیای فشن مورد توجه بوده است. در این مطلب نگاهی اجمالی به مجموعه بهار و تابستان 2020 گوچی داریم و طرح های جدید این شرکت معروف ایتالیایی را بررسی می کنیم. با ما همراه شوید!

اوج هنر الساندرو میکله با کالکشن گوچی 2020

الساندرو میکله، طراح مد ایتالیایی، همیشه این توانایی را دارد که یک نمایش احساسی را به اجرا دربیاورد. نمایشی که تمام شور و اشتیاق درونی تماشاگران را برانگیزد کند. برخی حتی او را تاثیرگذارترین طراح در عرصه مد به حساب می آورند. این ادعا چندان هم اغراق آمیز نیست اگر به آمار و ارقام فروش محصولات گوچی در سراسر دنیا نگاهی بیندازیم. رنگ سبز و قرمز این برند این روزها به یک نماد شناخته شده در بین مردم تبدیل شده است. کالکشن گوچی 2020 نیز یک اثر هنری دیگر بود که این طراح مشهور آن را به روی صحنه آورد تا ثابت کند گوچی همچنان در نقطه اوج خودش به سر می برد.

مجموعه گوچی برای تابستان 2020

راز موفقیت طراحی های میکله را اگر بخواهیم در یک کلمه بیان کنیم، آن کلمه "نوآوری" خواهد بود. او در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی خود گفت: "چیزهای تکراری و رایج حوصله ام را سر می برد. به همین خاطر همیشه دنبال خلق محصولات جدید و نو هستم". میکله برای نمایش کالکشن تابستانه 2020 گوچی علاوه بر خلاقیت و نوآوری عنصر سرعت را هم به ترکیب همیشگی خود اضافه کرد. در آغاز نمایش یک نور سفید همه جا را روشن کرد و سپس درهای نرده ای باز شدند تا مدل ها از پشت صحنه به روی سن بیایند. 21 طرح مختلف در این فشن شو به نمایش گذاشته شد و بعد در کمال تعجب نمایش به پایان رسید! سپس در حالیکه تماشاچیان غرق حیرت بودند و نمی توانستند با این شو کوتاه کنار بیایند ناگهان نور به صحنه برگشت و نمایش اصلی شروع شد!

نگاهی به مجموعه بهار و تابستان 2020 گوچی

حالا بیایید نگاهی به بهترین طرح ها و مهم ترین المان های موجود در کالکشن گوچی 2020 بیندازیم. به هر حال از نمایشی که اینطور غافلگیرانه شروع می شود انتظار می رود که نقاط قوت زیادی داشته باشد.

پیش از هر چیز دو المان ساده در این طراحی ها وجود داشت که جلب توجه میکرد. اول برش های خاص لباس ها بود که الگوی آن در تعدادی از لباس ها به چشم می خورد. دومین مورد عینک های آفتابی بود که زنجیرهای آنها به شکل اغراق آمیزی بزرگ بود و نمی شد از آنها چشم پوشی کرد.

مجموعه تابستانه گوچی برای 2020

بعد از آنکه مدل هایی با لباس های سفید به صحنه آمدند (طوری که فضا تا حدودی شبیه به فضای یک بیمارستان شده بود!) نوبت به طراحی های قوی و زیبا رسید که چشم ها را خیره می کردند. سورپرایزهایی که میکله برای مخاطبان تدارک دیده بود تمامی نداشت. در یک اقدام سنت شکنانه، کالکشن تابستانه 2020 گوچی شامل لباس هایی با رنگ مشکی نیز بود. این حرکت برای طرفداران پر و پا قرص گوچی تازگی داشت چرا که این کمپانی معمولا از رنگ های تیره و مخصوصا مشکی در کارهای خود استفاده نمی کند. الساندرو میکله اما این بار حتی از چارچوب های همیشگی این برند هم فاصله گرفت تا نشان دهد هیچ محدودیتی برای کارش نمی شناسد.

در این فشن شو همچنین رنگ ها حالتی یکدست به خود گرفته بودند. این حرکت نیز برخلاف روش همیشگی گوچی بود که ترکیب های مختلفی از رنگ ها را در لباس ها به کار می گیرد.

بازگشت به عقب در کالکشن گوچی 2020

مجموعه 2020 گوچی شامل کت و شلوارهایی به سبک دهه 70 و 90 میلادی نیز بود که طراحی آنها را می شد نوعی بازگشت به گذشته و سفر در زمان به حساب آورد. حتی در این کت و شلوارها نیز ردی از امضای معروف میکله در طراحی را نمی شد پیدا کرد. او همیشه از طرح های شلوغ و عجیب بهره می گیرد ولی این بار تمرکز بیشتر بر روی محیط لباس ها بود تا جزئیات سطحی آنها. تنها چیزی که شما را به یاد کارهای سابق میکله می انداخت شاید اکسسوری هایی بود که در کنار بعضی از لباس ها خودنمایی می کرد. به عنوان مثال این سنجاق سینه طرح پروانه که روی یقه یکی از کت ها وجود داشت با طرح ساده کت در تضاد بود.

کالکشن گوچی 2020 برای تابستان

شاید ایده گرفتن از لباس های دهه هفتاد و نود از نظر ما چندان جذاب به نظر نرسد اما طراح معروف مد در مجموعه تابستانه گوچی نشان داد که با چاشنی خلاقیت می شود آثار شگفت انگیزی را خلق کرد. آنچه در تابستان 2020 به روی صحنه رفت در واقع چکیده ای از کارهای گوچی در طی دهه های هفتاد و نود بود.

اهداف دیگر الساندرو میکله

کالکشن تابستانه گوچی برای 2020

همانطور که گفتیم میکله چندان پایبند قواعد و چارچوب های سنتی در دنیای مد نیست. طرز تفکر او به نوعی در لباس های او نیز نمود پیدا می کند. او در مصاحبه خود با نشریه نیویورک تایمز این موضوع را به صراحت عنوان کرد:

"جامعه امروزی توان محدود کردن فردیت را دارد؛ به همین خاطر من تصمیم گرفتم گوچی را به پادزهری برای این قدرت بازدارنده تبدیل کنم. نمایش من در حقیقت بازتابی از آزادی و خلاقیت بود. آن جلیقه های سفید رنگ چسبان در ابتدای نمایش که شبیه لباس های تیمارستان بود نمادی بود از محدودیت های اعمال شده به جامعه توسط کسانی که آن را کنترل می کنند. من می خواستم در این نمایش روحیه آزادی و مستقل بودن را در مخاطبان تقویت کنم."

شما در مورد مجموعه بهار و تابستان 2020 برند گوچی چه فکری می کنید؟ به نظر شما طراح مد مروف این کمپانی در لباس های خود تا چه اندازه توانسته مفهومی را که در ذهنش بوده به مخاطبان منتقل کند؟ نظرات خودتان را با ژومنت در میان بگذارید. اگر پیگیر اخبار دنیای مد هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید!