بهترین استایل های جنیفر لارنس

2 سال پیش
6 دقیقه مطالعه
بهترین استایل جنیفر لارنس

جنیفر لارنس بازیگر سرشناس هالیوودی که این روزها دیگر به یک چهرۀ شناخته شده در بین تمامی دوستداران سینما تبدیل شده است در عرصۀ مد و فشن هم به‌صورت جدی فعالیت می‌کند. امروز تصمیم گرفتیم به مناسبت روز تولد این ستارۀ هالیوودی بهترین استایل های جنیفر لارنس را مورد بررسی قرار بدهیم و ببینیم شیک‌ترین لباس های او کدام است. با ما همراه شوید!


مروری بر استایل جنیفر لارنس در مراسم های مختلف

جنیفر لارنس بازیگری سرخوش و اهل خوشگذرانی است؛ از مهمانی‌های بزرگ تا مراسم‌های رسمی مربوط به دنیای سینما او هر کجا که بهانه‌ای پیدا کند از شیطنت و بازیگوشی غافل نمی‌شود. در مراسم اسکار سال 2018 بود که بالارفتن او از صندلی‌های تئاتر دالبی با یک لیوان نوشیدنی در دست حسابی جنجال به پا کرد. در سال 2013 جنیفر در حین بالارفتن از سن برای گرفتن جایزۀ اسکار، زمین خورد و این موضوع تا مدت‌ها موضوع بحث رسانه‌های مختلف بود. جنیفر لارنس به‌عنوان سفیر برند دیور هم فعالیت می‌کند. او با اینکه طرفدار محصولات فرانسوی است اما از لباس‌های مقرون‌به‌صرفه و عادی هم استقبال می‌کند. به همین خاطر طرز لباس پوشیدن جنیفر لارنس، درست مثل حواشی و خبرهای سینمایی مربوط به او، توجه طرفداران را به خود جلب می‌کند.

استایل خیابانی جنیفر لارنس

برای سلبریتی‌ها و بازیگران مشهور حریم خصوصی تقریباً وجود ندارد! آنها هر کجا که بروند با خبرنگاران رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها روبه‌رو می‌شوند. طرز لباس پوشیدن آنها در خیابان هم مثل مراسم‌های رسمی مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد. آنچه در ادامه می‌بینید برخی از بهترین لباس‌های جنیفر لارنس در روزهای عادی است که برای گردش یا وقت‌گذرانی در شهر نیویورک از خانه بیرون می‌رود.

استایل جنیفر لارنس و همسرش در یک روز عادی

طرز لباس پوشیدن جنیفر لارنس

لارنس و مارونی در این عکس با لباس‌های هماهنگ و ساده‌ای که دارند تصویر کاملی از یک زوج خوشبخت را به نمایش می‌گذارند. جنیفر لارنس و همسرش برای پیاده‌روی به مرکز شهر نیویورک رفتند که خبرنگاران این تصاویر را از آنها گرفتند. هنرپیشۀ فیلم Don’t Look Up در این روز یک جین گشاد کرم رنگ را انتخاب کرده بود و همسرش یک شلوار سورمه‌ای رنگ متمایل به مشکی پوشیده بود. آنها تیشرت‌های سفیدشان را با هم ست کرده بودند. تنها اکسسوری‌هایی که کوک مارونی داشت شامل یک ساعت مچی کلاسیک و یک عینک آفتابی می‌شد. از آن طرف جنیفر لارنس یک کیف پاستیلی همراهش بود با یک عینک آفتابی به چشم و یک گردنبند طلای ساده هم به گردن داشت.

استایل جنیفر لارنس در مهمانی شام

استایل خیابانی جی لاو

مدتی پس از آنکه جنیفر لارنس فعالیت‌های حرفه‌ای خودش را در یک بازۀ زمانی خاص متوقف کرد یک شب برای صرف شامی دلپذیر با همسرش کوک مارونی در نیویورک بار دیگر سوژۀ عکاسان و خبرنگاران شد. لباس‌های زیبای زمستانۀ او در عکس‌هایی که از او منتشر شد بسیار جالب بودند. او یکی از طرفداران این مدل کت‌های شیک برند Max Mara است و معمولاً آنها را با شلوارهای گشاد و بوت‌های چرمی ست می‌کند.

رد پای محصولات دیور در لباس های جنیفر لارنس

همسر جنیفر لارنس

همان‌طور که گفتیم J-Law سفیر برند دیور است و از سال 2012 به‌عنوان مدل DIOR فعالیت می‌کند. حتی زمانی که او محصولات بدون لوگو به تن می‌کند باز هم نشانی از این کمپانی در بین لباس‌هایش می‌توان پیدا کرد. در این عکس بیش از همه، بوت‌های مشکی رنگ جنیفر لارنس است که جلب توجه می‌کند. او این استایل را برای فشن شو پاییز/زمستان 2020 انتخاب کرد. این تیپ او با پیام‌های فمینیستی که می‌خواست در این مراسم منتقل کند کاملاً همخوانی داشت. J-Law یکی از طرفداران سرسخت برابری جنسیتی است. او در سال 2018 هم به همراه ادل و کامرون دیاز در راهپیمایی زنان شرکت کرد.

لباس های جنیفر لارنس مدتی بعد از دوران بارداری

عکس جدید جنیفر لارنس

حدود چهار ماه پس از تولد اولین فرزندش، J-Law پس از یک وقفۀ کوتاه در انظار عموم ظاهر شد. او لباس کرمی رنگش را با صندل‌های چرمی قهوه‌ای ست کرد و یک کیف دستی مارک دیور نیز بر روی شانه‌اش خودنمایی می‌کرد.

استایل جنیفر لارنس در مراسم ها و رویدادهای رسمی

استایل جنیفر لارنس مراسم

یک چهرۀ متفاوت از J-Law

صحبت از بارداری جنیفر لارنس شد؛ این بازیگر محبوب در دوران بارداری هم با پوشیدن لباس‌های شیک و جذاب همچنان جذابیت خودش را حفظ کرد. درست مثل تصویری که در بالا می‌بینید. او در فرش قرمز فیلم "Don’t Look Up" یک لباس مجلسی پر زرق و برق پوشید که طبق معمول کار خانۀ مد دیور بود. با این لباس او نشان داد که یک مادر شیک‌پوش است و حتی تغییرات در فرم بدنش هم نمی‌تواند مانع از این شود که یک استایل بی‌نقص را به نمایش بگذارد.

اسکار 2018

اسکار 2018

مراسم اسکار برای ستارگان هالیوودی شاید مهم‌ترین رویداد دنیای سینما باشد. همۀ بازیگران و سلبریتی‌ها سعی می‌کنند در این مراسم بهترین‌های خود را عرضه کنند. جنیفر لارنس هم برای مراسم تمام تلاش خودش را کرد که بهترین استایلش را به نمایش بگذارد. او یک لباس طلایی را پوشید که بسیار پر زرق و برق بود. گوشواره‌های الماس او و دستبندهای ظریفش با این لباس براق کاملاً ست بودند.

مراسم بفتا 2018

استایل جنیفر لارنس در بفتا ۲۰۱۸

در مراسم BAFTA 2018 که هر سال در لندن برگزار می‌شود جنیفر لارنس بار دیگر با لباسی خیره‌کننده به صحنه آمد. این لباس مجلسی مشکی رنگ با آستین‌هایی صورتی و گل‌های ارگانزا از ستارۀ پر شور هالیوودی یک بانوی با وقار آراسته ساخت. خصلتی که چندان با روحیات جنیفر سازگاری ندارد.

بهار تابستان 2019

استایل تابستانه جنیفر لارنس

این طبیعی است که جی لاو به عنوان سفیر برند دیور در فشن شو این کمپانی در پاریس حضور داشته باشد. او برای حضور در این فشن شو یک کت چرمی مشکی را با یک دامن بلند ست کرد. با وجود این زمینۀ مشکی، اکسسوری ها و جواهرات درخشان او خیلی بیشتر به چشم می‌آمد. این مراسم در سپتامبر 2019 برگزار شد. در ژوئن همین سال او برای حضور در مراسم رونمایی از کالکشن Niwaka هم یک لباس مجلسی یقه بلند را انتخاب کرد که جواهرات این برند معروف بر روی آن بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

پاییز و زمستان دیور/اوت کوتور

استایل جنیفر لارنس سفیر دیور

مراسم دیور و اوت کوتور در پاییز و زمستان 2021-2022 رویداد دیگری بود که طرز لباس پوشیدن جنیفر لارنس در آن بی‌نظیر و فوق‌العاده بود. لباس خال‌خالی سفید او در رویداد دیور/کوتور پاریس توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد و فشن را جلب کرد.

جنیفر لارنس در مراسم Governors 2022

جنیفر این بار هم در این مراسم با لباسی از دیور به طراحی ماریا گِرازیا چیوری و گوشواره های پاندورا حاضر شد و طبق معمول نگاه همگان را برانگیخت. 

جنیفر لارنس در مراسم کن ۲۰۲۳

جنیفر لارنس ۲۰۲۳

جنیفر لارنس در ماه می ۲۰۲۳ در فستیوال فیلم کن در فرانسه مطابق معمول همیشه بسیار شیک و جذاب ظاهر شد. او با لباس قرمز رنگ زیبای خود که آستین آن از آرنج تا مچ دست بود و طراحی برند مورد علاقه‌اش دیور بود، بر روی فرش قرمز قدم گذاشت. 

لارنس در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

جنیفر لارنس در اولین حضور خود در یک مراسم رسمی در سال ۲۰۲۴ در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ شرکت کرد. استایل او همانند همیشه از برند مورد علاقه‌اش دیور بود. و جواهرات انتخابی او از برند تیفانی اند کو بودند.

حرف آخر

شما تا چه حد پیگیر کارهای این ستارۀ جوان هالیوودی هستید. کدام فیلم‌های جنیفر لارنس را تا به حال دیده‌اید؟ از کدام سبک لباس پوشیدن او بیشتر خوشتان می‌آید؟ نظرات خودتان را در بخش دیدگاه‌ها با ژومنت در میان بگذارید. اگر پیگیر موضوعات مرتبط با مد و فشن هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید.