کلکسیون های دیدنی و جذاب جواهرات هفته مد پاریس 2022

شیدا رضایی 2 سال پیش
3 دقیقه مطالعه
جواهرات هفته مد پاریس 2022
جواهرات هفته مد پاریس 2022 از جذاب ترین اکسسوری ها هستند. برای ساخت این جواهر ها، از سنگ های قیمتی بسیار زیبا استفاده می شود. به جرأت می توان گفت کیفیت در این جواهرات حرف اول را می زند و زیبایی و جذابیت را نیز خودتان مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

چشم نوازترین جواهرات هفته مد پاریس 2022

جواهرات برند Chaumet

جواهرات برند شومت در هفته مد پاریس 2022

گردنبند دفرلانته Deferlante از برند Chaumet، به شکل جزر و مد آب طراحی و به زیبایی بر روی گردن قرار می گیرد. حرکت آب به وضوح در سه ردیف الماس قابل مشاهده است. این گردنبند ناب، برگرفته از سبک جواهرات ناپلئون و ژوزفین می باشد.

Louis Vuitton

جواهرات برند لویی ویتون

این جواهر زیبا، از چهارمین مجموعه جواهرات عالی فرانچسکا آمفی‌تئاتروف از کمپانی لویی ویتون (Louis Vuitton) است. یک مجموعه ی 125 قطعه ای که شامل یاقوت، گارنت ماندارین، تسووریت و یاقوت کبود و الماس می باشد.

زیورآلات برند Gucci در هفته مد پاریس 2022

جواهرات برند گوچی در هفته مد پاریس 2022

این گردنبند که هنر دست الساندرو میکله متشکل از عناصری مانند ریز موزائیک‌های عتیقه خرابه‌های رومی، روبلیت‌های عظیم و گارنت‌ها (سنگی قیمتی) می باشد. از طرح و نقش هایی با گل های رز که در کلیساهای قرن میانی، یاد آور اروپا هستند، الگو می گیرند. در ساخت این گردنبند از برند گوچی، با یک طیف رنگ به کار برده است.

Van Cleef & Arpels

برند ون کلیف آرپلز

نقطه شروع جواهرات Van Cleef & Arpels یک الماس خشن 910 قیراطی (واحد وزن جواهرات) است. گردنبند Volute Mysterieuse از یک الماس بزرگ به شکل بیضی پیچیده شده در یک روبان از جنس یاقوت به سبک هنری طراحی شده است.

Chopard

برند شوپارد

آویز های بزرگ برند شوپارد (Chopard) در رنگ پاستلی به نماد صلح و دوستی است. این آویز متشکل از تیتانیوم، الماس و جواهرات رنگی که به مهره های روبلیت متصل هستند. از آن ها بعنوان سنجاق نیز می توان استفاده کرد.

جواهرات Tasaki در هفته مد پاریس

گردنبند Ore از برند تاساکی

گردنبند Ore از برند تاساکی برگرفته از یک پس زمینه از الماس های سفید رنگ و مروارید های آبی می باشد. در این پس زمینه از آکوامارین (زمرد کبود)، سنگ زیرکون آبی و تورمالین Paraiba در طراحی آن استفاده شده است.

Graff

جواهرات برند گراف در هفته مد پاریس 2022

در این جواهرات برند گراف از یاقوت کبود بیضی کشمیر به کارگرفته است. حلقه toi-et-moi برگرفته از الماس سفید رنگ D Flawless جزو زیباترین طرح های موجود محسوب می‌شود.

Messika

مجموعه جواهرات مسیکا

یک معدن الماس در بوتسوانا مواد اولیه مجموعه جواهرات مسیکا با نام Beyond the Light را تامین کرده است. دانش جواهرسازان پاریسی بود که یک قطعه الماس 110 قیراطی از معدن لوکارا در بوتسوانا را به چنین شاهکار شگفت انگیزی تبدیل کرد. در این طرح زیبا نمادهایی از مصر باستان را مشاهده می کنید که درخششی خیره کننده دارند. از اسکراب های بالدار افسانه ای تا نماد محافط و چشم هوروس در اساطیر مصر باستان همه در این مجموعه به چشم می خورد. این جواهرات با این جزئیات بی نظیر فقط برای مراسم های باشکوه و فرش قرمز مناسب است.

جواهرات هفته مد پاریس از زیباترین ها در دنیای اکسسوری محسوب می‌شود. البته برند هایی که معرفی کردیم نیز از برترین های روز دنیا هستند. شما با ان جواهرات چقدر آشنایی دارید؟ اگر با دیگر جواهرت این هفته مد آشنا هستید، نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. مجله اینترنتی ژومنت، ارائه دهنده به روزترین اخبار در زمینه مد و فشن به دنبال آن است تا شما را از آخرین وقایع دنیای مد آشنا کند. پس عضویت در سایت ما را فراموش نکنید.