کالکشن لباس مردانه در هفته مد میلان 2023

9 دقیقه مطالعه
هفته مد میلان
هفته مد میلان 2023 را می توان یکی از خلاقانه ترین فشن شوها دانست. برندهای معروف کالکشن لباس مردانه تابستان 2023 خود را امسال در میلان ایتالیا به نمایش گذاشتند. دراین مقاله به بررسی تمامی برند های معروف می پردازیم.

کالکشن بهار 2023 هفته مد میلان

پس از لندن، نوبت به برگزاری فشن شو در میلان رسید. در این هفته شاهد انبوهی از مدهای درجه یک از کالکشن لباس مردانه بهار و تابستان 2023 در این شهر بودیم. از تجسم مجدد کلاسیک توسط پرادا تا شور و نشاطی که در ورساچه وجود داشت؛ جناس‌های بصری کوچک در جی دبلیو اندرسون تا ظهور استعدادهای جوان جسور مانند ماگلیانو، همگی این فشن شو را جذاب کردند. در ادامه راجع به جزئیات نمایش این برندها در رویداد بزرگ میلان بیشتر صحبت می کنیم.

کالکشن بهار 2023 هفته مد میلان

برند پرادا در هفته مد میلان 2023

در مد، در مد، تعیین یک چارچوب و کادر درست همه چیز است. تغییر در زمینه ای که در آن ظاهر یا لباس خاصی را می بینید می تواند به طرز چشمگیری بر نحوه درک شما از آن تأثیر بگذارد. به همین خاطر بود که هنگام ورود مهمانان به محل نمایش کالکشن لباس مردانه تابستان 2023 برند Fondazione Prada آنها با یک اتاق بزرگ با دیوارهای کاغذی سفید، مزین به پرده های گینگهام قرمز، رو به رو شدند. این دکور، فضایی شفاف به وجود آورد تا لباس‌ها در آن بهتر به نمایش در بیایند.

برند پرادا در هفته مد میلان 2023

بازیگر و نوازنده جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) که در سال گذشته در فشن شوی پرادا کت واک کرده بود امسال به عنوان تماشاگر در نمایشگاه پرادا حضور داشت. و لباس‌ جین سفید برای پوشیدن انتخاب کرده بود.

جف گلدبلوم-prada

 پرادا مجموعه لباس مردانه هفته مد میلان 2023، خود را با عنوان "برگزیده های پرادا"، که ترکیبی از کلاسیک های پر پیچ و تاب بود را به نمایش گذاشت. کالکشن این برند شامل کت و شلوارهای مشکی پوشیده شده با چکمه های کابویی، کت های بهار چهار دکمه که با پارچه های پاستلی ساخته شده بودند و شورت های کوتاه چرمی بودند. خانم پرادا گفت: " آنها ساده به نظر می رسند، اما نتیجه یک فرآیند انتخابی هستند."

برند پرادا در هفته مد میلان 2023

 برند دولچه گابانا (Dolce & Gabbana) 

تصاویری از خانواده ی معروف کارداشیان که در آرشیوهای مختلف دولچه و گابانا برای عروسی کورتنی کارداشیان با تراویس بارکر ژست گرفته اند، بدون شک برای خریداران Y2K لیبل ایتالیایی جذاب است. نقطه عطف برای علاقه مندان به TikTok برچسبی بود که بر روی مجموعه مردانه بهار و تابستان 2023 این برند وجود داشت. این کالکشن شامل قطعات Re-Edition و برگرفته از دهه 90 و 00 بود. جین زاپ دار، خیاطی سفید مایل به نوری و ژاکت های شب با تزئینات زیاد و براق از جمله طرح های موجود در این کالکشن بودند.

برند دولچه گابانا (Dolce & Gabbana) در هفته مد میلان2023

برند فندی درهفته مد میلان2023

"تعطیلات" این موضوعی است که احتمالاً در طول مجموعه لباس مردانه هفته مد میلان 2023درباره آن زیاد بشنوید. به همین دلیل برندهای مختلف انبوهی از لباس های تعطیلات را به این فشن شو ارائه کردند. در این بین مجموعه لباس‌های مردانه ای که سیلویا ونتورینی فندی در میلان ارائه کرد حال و هوای یک تابستان سوزان را داشت. در این مجموعه شادابی و طراوت به خوبی حس می شد؛ به قدری که مخاطب را به یاد مناطق استوایی می انداخت. طبق اظهارات مسئولین برگزاری نمایش فندی: "این لباس های تابستانی حکم یک بلیط دور دنیا به مقصدهای دور و نزدیک را داشتند."

برند فندی درهفته مد میلان2023

همه نوع اکسسوری‌ها در کالکشن لباس مردانه تابستان 2023 فندی می خورد. جایی که ده‌ها استایل با انواع کلاه های مردانه مانند کلاه‌های سطلی و بیسبال با جین های لبه دور دوزی نشده و برخی با عینک های آفتابی کم رنگ Mad Max، ، در این رویداد به نمایش در آمدند. این کالکشن مردانه با الهام از کالیفرنیا حال و هوایی آرام را ایجاد می کرد. حال و هوایی که مطمئناً برای طرفداران فندی به اندازه اسکیت بورد ایوان موک جذاب خواهد بود.

برند فندی درهفته مد میلان2023

برند جِی دبلیو اندرسون (JW Anderson)

جاناتان اندرسون کسی است که برای مجموعه های خود از فرهنگ پاپ کمک می گیرد تا تعداد بازدیدکننده ها را بالا ببرد. دسته‌های BMX بر روی شانه‌ مدل‌ها، ژاکت‌های اسکیت اسپلیت و هودی‌های تزئین شده با سی‌دی. بسیار جالب، بحث برانگیز و سرگرم کننده بوند. تنها یک چیز می توان از جی دبلیو اندرسون انتظار داشت، آن هم غیرمنتظره بودن این برند است.

برند جی دبلیو اندرسون (JW Anderson)در هفته مد میلان 2023

در مجموعه مردانه بهار و تابستان 2023میلان، دامنه رویکرد شی‌ محور جاناتان به سویشرت‌هایی متصل به اسکیت‌برد گسترش یافت. در جای دیگر پیراهن کش راه راهی را می دیدیم که روی گردنبندی به شکل دسته دوچرخه قرار داشت.

برند جی دبلیو اندرسون (JW Anderson)در هفته مد میلان 2023

علت خط تولید این کالکشن مبهم باقی مانده است. برخی می گویند: "فقط بینندگان هستند که می توانند به این سوال پاسخ بدهند؛ شاید هیچ دلیلی برای آن وجود نداشته باشد."

برند جی دبلیو اندرسون (JW Anderson)در هفته مد میلان 2023

اما کالکشن بهار 2023 هفته مد میلان با تعداد قابل توجهی از لباس ها که کاملاً منطقی بودند ادامه پیدا کرد. به عنوان مثال یک ژاکت جذاب اینترسیا که دارای نقوش کد QR بود. یا ژاکت‌ها و کفش‌هایی که تصویر رامبراند، استاد نقاش قدیمی هلندی را نشان می‌داد. لباس‌های اسلیپ trompe l'oeil jersey با شلوار جین زاپ دار نیز جزو این مجموعه بودند. و در نهایت مواردی که مطمئناً پرفروش‌ خواهند بود، ریف‌های پر زرق و برق بر روی کیف‌های جی دبلیو اندرسون که در پشت کیف‌های بامپر غوغا می‌کنند.

برند جی دبلیو اندرسون (JW Anderson)در هفته مد میلان 2023

امپوریو آرمانی (Emporio Armani) درهفته مد میلان 2023

مجموعه مردانه بهار و تابستان 2023 Emporio Armani گواهی بر طیف گسترده ای از مشتریان آرمانی بود. در این کالکشن یک روند ثابت وجود نداشت؛ آقای آرمانی بهترین کارهایش را به مخاطبان ارائه داد. او علاوه بر حفظ اساس آرمانی، طرح های تاثیرگذار را به کالکشن خود اضافه کرد.

امپوریو آرمانی (Emporio Armani) درهفته مد میلان 2023

لباس های کتانی الهام گرفته از لباس های ملوانی، بافتنی های بریده بریده، کت و شلوار و لباس های ورزشی از جمله لباس های این مجموعه بودند.

امپوریو آرمانی (Emporio Armani) درهفته مد میلان 2023

برند Etro درهفته مد میلان2023

زیورآلات نگین دار نمادی درخشان از کلکسیون بی‌نظیر کین اترو بود. مجموعه مردانه بهار و تابستان 2023 برند ETRO یک چمدان با پیشنهادی متنوع از کافتان‌های گل‌دار، خیاطی استوایی، پیراهن‌های غروب آفتاب و شلوار پالاسو راه راه، آماده برای شب‌های آرام بود.

برندEtro درهفته مد میلان2023

این مجموعه آخرین مجموعه Etro برای خانه مد ایتالیایی بود، که به طرز عالی از جزئیات نرم، صنایع دستی و تزئینات غنی بهره می برد. همان چیزی که طرفداران برچسب ایتالیایی به دنبال آن هستند.

برندEtro درهفته مد میلان2023

قبل از اینکه مدیر خلاق جدید Etro، مارکو د ویچنزو، سکان خلاقیت مراسم را به دست بگیرد برای مهمانان یک قطعه شعر از طریق تلفن خوانده شد که جایگزینی جذاب به جای یک دعوت فیزیکی بود.

مارکو د ویچنزو، در هفته مد میلان2023

برند چارلز جفری لاوربوی (Charles Jeffrey Loverboy)

دیدگاه جامعه همیشه در کارهای چارلز جفری لاوربوی نقش مهمی داشته است. و در هفته ی مد میلان این نقش را می توان به وضوح دید. طراح با نمایش دو فیلم کوتاه (که ریمیکس دومی توسط گروه موسیقی دوتایی Nimmo انجام شد.) از دوستان و همکاران خود برای رونمایی از مجموعه مردانه بهار و تابستان 2023 دعوت کرد، که شخصیت های عجیب و غریب را از طریق طراحی های ورزشی به نمایش گذاشت. تأثیرات یونان باستان را در این کالکشن یه طور واضح می توان مشاهده کرد. تمام لباس‌های بافتنی استفاده شده نیز از نخ‌های دارای گواهی استاندارد پشم دوخته شده بودند.

برند چارلز جفری لاوربوی (Charles Jeffrey Loverboy) در هفته مد میلان 2023

برند ولز بونر (Wales Bonner) درهفته مد میلان 2023

گریس ولز بونر، طراح آکادمیک، به دلیل بهره گیری از تاریخ و فرهنگ برای پیشبرد مأموریت خود یعنی آوردن «روح آفریقایی-آتلانتیکی به تجملات اروپا» شهرت دارد. کالکشن لباس مردانه تابستان 2023 او در کاخ رنسانس در فلورانس ایتالیا (Florence’s Palazzo Medici Riccardi)  با همین هدف صحنه رفت. او از نماد پرنده سانکوفا که در فرهنگ مردم آکان غنا معنی بازگشت و رفتن به جلو را می دهد کمک گرفت تا نشان بدهد همه چیز در مورد حس نوستالژیک نیست. او در یکی از مصاحبه هایش اینگونه گفت که: "با این نماد چیزی را از گذشته می گیریم و آن را برای آیندگان استفاده می کنیم."برند ولز بونر (Wales Bonner) درهفته مد میلان 2023

برند ورساچه (Versace) در هفته مد میلان2023

رنگ در مجموعه مردانه بهار و تابستان2023 ورساچه حاکم بود. این مجموعه شامل بلیزرهای سبز لیمویی روی شلوارهای ابریشمی و صورتی و جلیقه‌های تنگ آبی روشن و زرد نئون که کناره‌های بالاتنه را آشکار می‌کردند، بود.

برند ورساچه (Versace) در هفته مد میلان2023

اجرای این فشن شو توسط مدل‌های قدیمی از جمله مینگوس ریدوس و اورلین انتوون، پسران موزه‌های خانه هلنا کریستنسن و کارلا برونی انجام شد.

برند ورساچه (Versace) در هفته مد میلان2023

بیایید یک چیز را روشن کنیم ورساچه فقط یک برند نیست، بلکه یک سبک زندگی است! این واقعیت در کالکشن بهار 2023 هفته مد میلان در کاخ palazzo کاملا مشخص بود.

برند ورساچه (Versace) در هفته مد میلان2023

برند موسکینو (Moschino) 

در دومین روز از کالکشن بهار، جرمی اسکات به احیای تصویرسازی مد که اخیراً بیشتر آن را درفشن شو ها می بینیم پرداخت. او در ارائه ای که به زندگی و کار هنرمند و عکاس تونی ویرامونتس ادای احترام می کرد، ادامه داد. او به خاطر کارهای جسورانه و درخشانش در اوایل دهه 80 و همچنین مشارکتش در جنبش استایل بوفالو ری پتری، یک لحظه مهم در تاریخ مد، و یک عامل راهنما در شکل دادن به آنچه که امروز تصاویر مد به نظر می رسد، معروف است.

برند موسکینو (Moschino)در هفته مد میلان2023

به طور کلی مجموعه لباس‌های مردانه موسکینو جرمی تلاشی بود برای اهدای گل‌ پس از مرگ تونی و معرفی آثارش به چشم‌های تازه و کسانی که او را نمی شناختند. کت و شلوار ها نیز با الهام از پالت های جسورانه آثار او، در طیفی از رنگ های رنگین کمانی به نمایش گذاشته شد، که شامل قیچی های تکنیکالر و گلدوزی های پر زرق و برق تصاویر تونی بود.

برند موسکینو (Moschino)در هفته مد میلان2023

این فشن شو شبیه پرتره های انتزاعی قلم و جوهر ترسیم شد. این حس به دلیل کلاه‌های چرمی پسرانه، دامن‌های روکش دار و چکمه‌های چرم شکل گرفت.

برند موسکینو (Moschino)در هفته مد میلان2023

برند میسونی (Missoni) 

فیلیپو گرازیولی (Filippo Grazioli) به بررسی سایه‌های لباس درمجموعه مردانه بهار و تابستان 2023 پرداخت. او با شلوارهای گشاد با جیب‌هایی برای قرار دادن دست‌ها در آن‌ها از مجموعه ی خود رونمایی کرد. او همچنین به طرفداران سرسخت خود وعده داد اگر با این کالکشن مردانه راضی نشدند، در فصل آینده منتظر الگوهای زیگ زاگ و راه راه با ظاهری آرام اما رسمی باشند.

برند میسونی (Missoni) درهفته مد میلان2023

برند DSquared2 

طبق حرف های دین و دن کاتن کالکشن بهار 2023 مد میلان با الهام از سواحل جامائیکا در دهه 70 با همکاری بنیاد باب مارلی است، که آن را گشت و گذار نامگذاری کردند. بطور کلی این کالکشن سبکی مواج داشت. برخی دیگر شامل رنگ هایی رویایی بودند که حس خوبی را به مخاطب القا می کردند.

برند DSquared2 در هفته مد میلان 2023

برند DSquared2 در هفته مد میلان 2023

نظر شما در مورد کالکشن بهار 2023 هفته مد میلان چیست ؟ آیا به این سبک استایل ها علاقه ایی دارید ؟ اگر پیگیر اخبار مد و فشن هستید حتما در مجله ی آنلاین مد و فشن ژومنت عضو شوید تا همیشه به روز باشید.