ترند ناخن بهار و تابستان 2022

5 دقیقه مطالعه
ترند ناخن بهار و تابستان 2022
آراستگی و همیشه به روز بودن رنگ و طرح های ناخن یکی از مهم ترین مسائلی است که همیشه مورد توجه بانوان است. برای خانم ها و با تغییر هر فصل رنگ ها و طرح های ناخن هم تغییر می کند. که با این تغییرات ترند های جدیدی هم وارد عرصه مد می شود. با ژومنت همراه باشید تا چند تا از بهرین ترند های ناخن بهار و تابستان 2022 را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین ترند ناخن بهار و تابستان 2022

با گرم و بهاری شدن هوا و با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان بالاخره زمان آن رسید که از تم پاییز زمستان و سرما بیرون بیایید و یک تغیر اساسی به ناخن های خود بدهید. پالت رنگ مانیکور خود را با تغییر فصل تازه کنید. تابستان یکی از بهترین زمان هاست برای شروع یک الهام و ایده جدید برای نشان دادن این فصل پر از رنگ و شادی که این روز های گرم را برای شما بسیار هیجان انگیزتر کند. آراستگی ناخن یک امر بسیار مهم برای خانم ها است. زیرا ناخن های یک فرد یا یک دیزاین خاص می تواند شما را از دنیا متمایز کند.

داشتن ناخن های سالم و آراسته در ظاهر و استایل شما بسیار تاثیر می گذارد و ابراز وجود از طریق ناخن تاثیرگذار و ماندگارتر از آرایش است. هیچ محدودیتی در مورد الهام گرفتن برای دیزاین ناخن وجود ندارد. علاوه بر این هر ساله رنگ ها و مدل هایی برای طراحی ناخن به دنیای مد معرفی می شود. تابستان امسال، در حال و هوای همه سبک و استایلی هست و ترند های زیبایی برای طرح ناخن بهار و تابستان 2022 وجود دارد. از رنگ های ساده و شفاف گرفته تا طراحی های متنوع و فرنچ های نامنظم با طیف های رنگی زیبا.

به هر سبکی و سمتی که بروید یک دیزاین ناخن یا یک طرح خاص برای شما وجود دارد. پس با خیال راحت رنگ های آبی و سرمه ای و طرح های زمستانی را از پالت مانیکور خود کنار بگذارید و رنگ های سبز،، بنفش،بنفش، نارنجی، زرد، صورتی و رنگ های پاستلی و هر طرح و رنگ و دیزاینی که حس تابستانی به شما می دهد را وارد پالت ناخن خود کنید.

انواع دیزاین ناخن 2022

طرح های مینیمالیستی یکی از از ترند های 2022 است که هیچ گاه از مد نمی افتد و مورد علاقه بسیاری از افراد است. این طرح ها از یک طیف رنگ گرفته تا طرح های بسیار ساده و زیبا مثل یک گل کوچک در طرح ناخن شما یا یک نقطه یا خط و حتی از برچسب های ساده ای که شما می توانید استفاده کنید تشکیل می شود. زیرا نیاز به طراحی دقیق یا استعداد خاصی ندارد و خیلی راحت می توانید خودتان ناخن هایتان را دیزاین کنید.

چند نمونه از دیزاین های برتر ناخن


طرح-ناخن-مینیمال-ترند-بهار-و-تابستان-2022

طرح های امواج و فرنچ های نامنظم از منتخب طرح ناخن بهار تابستان 2022 است که با رنگ مختلف طرح های دلخواه خود را میتوانید بزنید.

طرح-ناخن-فرنچ-نامنظم-ترند-تابستان-2022

طرح های گرافیکی یا برچسب هایی مثل قلب یا علامت دلار، شکل چشم زخم، از طرح های محبوب ترند امسال است.

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022

رنگ های پاستلی چند سال است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و محبوبیت زیادی دارد و امسال هم جزو ترند طرح بهار و تابستان 2022 قرار دارد. این رنگ های پاستلی بسیار برای تابستان مناسب است زیرا شاد و پر انرژی هستند. یکی از محبوب ترین رنگ های پاستلی، رنگ یاسی با رنگدانه های ابی یا (very peri) است که جزو این ترند رنگ های پاستلی است که رنگ سال 2022 هم بود.

طرح-ناخن-پاستلی-ترند-بهار-تابستان-2022

دیزاین ناخن طلا همیشه مورد استقبال افراد بوده و هست. این رنگ با زیبایی منحصر به فردش ظاهر ناخن های شما را بسیار شیک و خاص می کند؛ حالا چه به صورت طراحی یا کروم های طلایی یا به صورت فرنچ و تکه های طلا بر رویه ناخن های شما. این یک ترند طرح بهار و تابستان 2022 خاص هست این رنگ می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

طرح-ناخن-طلایی-ترند-بهار-تابستان-2022

دیزاین های میوه ای و شکوفه های زیبا بر رویه ناخن های شما یکی از طرح های زیبای بهار و تابستان 2022 است که این طرح ها را بر روی بیس های شفاف انجام می دهند و معمولا از یک یا چند رنگ برای ناخن استفاده می کنند و این دیزاین حس شادابی به دستان شما می دهد.

طرح-ناخن-میوه ای-ترند-تابستان-2022

یکی از زیباترین و پرکار ترین طرح بهار و تابستان 2022 طرح چهارخانه است که مخاطبان خاص خودش را دارد و ناخن های شما با این طرح بسیار زیبا می شود.

طرح-ناخن-چهارخانه-ترند-تابستان-2022

سخن آخر

زیبایی دستان خانم ها بسیار مهم است دست های شما خانم های زیبا به هر شکل و اندازه و با هر رنگ پوستی، زیباست. به ناخن های خود رسیدگی کنید، داشتن ناخن های زیبا به اعتماد بنفس شما کمک بسیاری می کند. از مانیکور کردن ناخن های خود غافل نشوید! زیرا به سلامت ناخن های شما کمک می کند. به طور کلی مراقب ناخن و دست های خود باشید زیرا برای خلق بهترین ها نیاز به این دست های زیبا دارید.

با مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت همراه باشید تا در ادامه چند نمونه از بهترین طرح ناخن بهار و تابستان 2022 را مشاهده می کنید.

طرح-ناخن-انتزاعی-ترند-بهار-تابستان-2022

طرح های ناخن انتزاعی ترند تابستان 2022

طرح-ناخن-آووکادو-ترند-بهار-تابستان-2022

طرح ناخن آوودکادو ترند بهار و تابستان 2022

طرح-ناخن-آمبره-ترند-بهار-تابستان-2022

دیزاین ناخن آمبره بهار 2022

طراحی-ناخن-به-شکل-پوست-گاوی-بهار-2022

طراحی ناخن به شکل پوست گاوی بهار 2022

طرح-ناخن-چشم-ترند- تابستان-200

طرح ناخن چشم ترند تابستان 2022

طرح-ناخن-چشم-زخم-ترند-بهار-تابستان

دیزاین ناخن به شکل چشم زخم بهار و تابستان 2022

طرح-ناخن-گل-ترند-بهار-تابستان-2022

طرح ناخن گل ترند بهار و تابستان 2022

طرح-ناخن-چهارخانه-ترند-تابستان

طرح ناخن چهارخانه ترند تابستان 2022

طرح-ناخن-میوه ای-ترند-تابستان-2022

طراحی ناخن با تصویر میوه تابستان 2022

دیزاین-ناخن-به-شکل-قلب-ترند-تابستان-2022

دیزاین ناخن به شکل قلب ترند تابستان 2022

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-1

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-2

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-3

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-4

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-5

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-6

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-7

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-8

طرح-ناخن-ترند-بهار-تابستان-2022-18