8 ست لباس مردانه شیک و ایده آل

5 دقیقه مطالعه
8 ست لباس مردانه شیک و ایده آل
ست لباس مردانه و داشتن یک ترکیب ایده‌آل به‌خصوص برای آقایان شیک‌پوش یک موضوع بسیار مهم تلقی می‌شود. در این مطلب چند ترکیب جالب را به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای موقعیت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی می‌توانید بپوشید. با ما همراه باشید تا بهترین راه برای داشتن تیپ و ظاهر ایده‌آل را کشف کنید!


استایل کژوال مونوکروم؛ یک ست لباس مردانه ایده آل

ست لباس مردانه مونوکروم

انتخاب استایل مونوکروم برای ست‌کردن لباس‌های کژوال و غیر رسمی یک حرکت بسیار هوشمندانه است. اگر به دنبال یک ست لباس مردانه شیک هستید از استایل کژوال غافل نشوید. اگر یک رنگ ثابت را انتخاب کنید بدن شما لاغرتر و بلندتر دیده می‌شود. همچنین به‌خاطر اینکه شکست رنگ اتفاق نمی‌افتد خیلی راحت می‌توانید اکسسوری‌های مورد علاقه‌تان مثل کمربند یا کفش‌ها را برجسته‌تر نشان بدهید. برای این استایل باید یک نکته را هم مد نظر قرار دهید و آن این است که رنگ‌های خنثی انتخاب اولتان باشد. رنگ‌های خنثی علاوه بر اینکه تطبیق‌پذیری بالایی دارند اعتماد به نفس شما را هم بالا می‌برند. ترکیب یک پیراهن سورمه‌ای با شلوار جین به همان رنگ و یک جفت کفش چرمی و کمربند قهوه‌ای یک ست لباس مردانه ایده‌آل است.

ست کردن لباس مردانه رنگی با شلوار

ست کردن لباس مردانه

اگر طرفدار تنوع رنگی هستید و نمی‌خواهید به یک رنگ ثابت محدود شوید می‌توانید دو رنگ متفاوت برای لباس و شلوار در نظر بگیرید. همین اختلاف رنگ بین بالاتنه و پایین تنه می‌تواند حس متفاوتی را در شما ایجاد کند. شلوار سرمه‌ای و پیراهن آبی یک نمونه رایج و کلاسیک برای ست مردانه است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. با این وجود شما گزینه‌های متعددی در اختیار دارید و می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان با رنگ‌ها بازی کنید. مهم‌ترین مسئله در انتخاب ترکیب رنگ مناسب این است که هر دو رنگ با هم انطباق داشته باشند. به‌عنوان مثال همه رنگ‌ها یا باید گرم یا سرد باشند. ایجاد یک ترکیب از رنگ‌های سرد و گرم چندان جذابیتی ندارد.

ست کردن لباس مردانه رنگی با شلوار خنثی

ست لباس مردانه رنگی

یک پیشنهاد خیلی خوب برای داشتن یک ظاهر کژوال منحصر به فرد انتخاب شلوارهای رنگ خنثی و ست‌کردن آنها با پیراهن‌های رنگی است. برای این ترکیب بهتر است پیراهن‌های رنگ تیره را انتخاب کنید چون پرستیژ شما را بالا می‌برند.

لباس رنگ خنثی و شلوار رنگی

لباس خنثی شلوار رنگی

دقیقاً برعکس حالت قبلی است. برای این ترکیب بهتر است شلوار جین را انتخاب کنید و آن را با رنگ‌های کلاسیک ست کنید. به این ترتیب یک ست مردانه جذاب و فوق‌العاده خواهید داشت. در بین رنگ‌های مختلف، زیتونی یک رنگ ایده‌آل برای ست شدن با پیراهن‌های دارای رنگ خنثی محسوب می‌شود.

ترکیب تماما خنثی

ترکیب تماما خنثی

لباس‌های به رنگ خنثی همان‌طور که گفتیم یک نوع حس اعتماد به نفس را به شما القا می‌کنند در این بین سایه‌های رنگ خاکستری در طیف رنگ خنثی یک ظاهر و استایل مدرن را به شما می‌دهد. جین خاکستری امروزه دیگر به پای ثابت استایل های مردانه تبدیل شده است. رنگ‌های خنثی این مزیت را دارند که یک حالت کلاسیک را ایجاد می‌کنند. پس اگر می‌خواهید یک ظاهر نیمه‌رسمی پیدا کنید از ترکیب یکپارچه خنثی غافل نشوید.

رنگ سفید

ست لباس مردانه سفید

سفید آن‌قدر با اهمیت و کلاسیک است که می‌توانیم راجع به آن جداگانه صحبت کنیم و یک دسته‌بندی جداگانه به آن اختصاص بدهیم. رنگ سفید به‌خصوص برای فصل‌های گرم سال بسیار مناسب است. لباس‌های رنگ سفید به شما احساس شادابی و راحتی را القا می‌کنند. اگر پیراهن سفید را با شلوارهای جین روشن ست کنید یک ترکیب فوق‌العاده جذاب و مدرن را به وجود می‌آورید.

رنگ سیاه

لباس رنگ سیاه

سیاه هم درست مثل سفید با همۀ رنگ‌ها ست می‌شود. فرقی نمی‌کند که رنگ پوست شما تیره یا روشن باشد شما همیشه می‌توانید از رنگ مشکی کمک بگیرید. ترکیب یک پیراهن مشکی با شلوار جین روشن یک گزینۀ مناسب دیگر است که می‌توانید به آن فکر کنید.

ست لباس مردانه رسمی

در نهایت یک ست رسمی را پیشنهاد می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید برای موقعیت‌های رسمی آماده شوید. بهترین پیشنهاد برای شرایط رسمی یک دست کت و شلوار به رنگ فیروزه‌ای تیره است. رنگ فیروزه ای تیره که در زبان انگلیسی به آن naval یا رنگ نیروی دریایی هم می‌گویند یک رنگ خاص است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. این رنگ را چه برای مجالس و جشن‌های عروسی و چه برای محل کار می‌توانید در نظر داشته باشید. همراه این کت و شلوار یک پیراهن سفید با کفش‌های چرمی قهوه‌ای بپوشید تا حسابی شیک و جذاب به نظر برسید.

ست لباس مردانه رسمی

اگر می‌خواهید یک حالت متعادل ایجاد کنید و لباس مردانه اسپرت را می‌پسندید می‌توانید به جای کت و شلوار یک کت تک را همراه با شلوار جین بپوشید. این ترکیب به همراه پیراهن سفید و نیم بوت‌های چرمی یک ظاهر متفاوت به شما می‌دهد که برای موقعیت‌های رسمی، محل کار یا یک پیاده‌روی روزانه بسیار ایده‌آل است. اگر در فصل سرد سال هستید یک گزینۀ جایگزین دیگر استفاده از کت‌های بلند همراه با لباس یقه اسکی است که همراه با شلوار پارچه‌ای یک استایل رسمی را تشکیل می‌دهد.

جمع بندی

در این مطلب چند پیشنهاد برای ست کردن لباس های مردانه به شما ارائه کردیم تا با کمک آنها بتوانید یک ظاهر و استایل ایده‌آل را به وجود بیاورید. کدام یک از این پیشنهادها با سلیقۀ شما همخوانی داشت؟ شما برای مجالس و موقعیت‌های رسمی چه لباس‌هایی را ترجیح می‌دهید؟ نظرات و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید و اگر به مطالب مرتبط با دنیای مد علاقه‌مند هستید مجله ژومنت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!