فرش قرمز 2020

5 دقیقه مطالعه
فرش قرمز 2020
فرش قرمز 2020 و به طور کلی مراسم اهدای جوایز اسکار رویدادی است که هر سال مورد توجه رسانه های دنیا و عموم مردم قرار می گیرد. این مراسم علاوه بر جنبه های فرهنگی که دارد، از نظر مد و فشن هم یک مراسم مهم تلقی می شود. بازیگران هالیوودی، هنرمندان و سلبریتی ها با بهترین لباس ها در این رویداد حاضر می شوند و نوعی نمایش مد خاص را رقم می زنند. در این مقاله نگاهی کوتاه داریم به اخبار و حواشی مربوط به فرش قرمز اسکار 2020 و بهترین استایل بازیگرانی که در این مراسم حضور داشتند. اگر پیگیر اخبار بازیگران هالیوودی هستید و به مسائل مرتبط با دنیای مد علاقه مندید با ما همراه شوید!

نگاهی کوتاه به آنچه از مراسم فرش قرمز 2020 انتظار داریم

سال 2020 با اکران فیلم های جنجالی و فوق العاده ای که داشت نوید یک رقابت سخت را می داد. ستاره های هالیوودی از ماه ها پیش انتظار شروع این مراسم را می کشیدند و حالا در فرش قرمز 2020 بهترین ظاهر خود را به نمایش گذاشتند. به هر حال علاوه بر جوایز مربوط به فیلم ها، این رویداد یک نوع رقابت برای بهترین لباس نیز محسوب می شود. در این بین از نامزدهای جایزه اسکار مثل مارگو رابی، شارلیز ترون و اسکارلت جوهانسون انتظار می رفت که در این رقابت نفس گیر بیش از بقیه تلاش کنند.

در بخش بازیگران مرد هم نباید از چهره های مطرح غافل شویم. لئوناردو دیکاپریو، برد پیت، کوئنتین تارانتینو و همچنین بیلی پورتر (که میزبان نمایش فرش قرمز نیز هست.) از جمله افرادی هستند که حرفی برای گفتن دارند. بیایید نگاهی به استایل چهره های فرش قرمز بیندازیم و به بهانه آن اشاره ای هم به فیلم های نامزد جشنواره داشته باشیم.

پنه لوپه کروز در مراسم فرش قرمز 2020

پنه لوپه کروز اسکار 2020

پوشیدن لباس پفی آن هم برای مراسم آکادمی اسکار کار سختی است؛ اما پنه لوپه کروز توانست از پس آن بر بیاید. این لباس از برند شنل در قسمت بالاتنه جذب بدن می شود و همین باعث شد تا زیبایی ظاهری این بازیگر اسپانیایی معروف دوچندان شود. کارل لاگرفلد کار طراحی این لباس را انجام داد و رنگ مشکی آن باعث می شود تا کمربند مروارید آن بیشتر به چشم بیاید.

اولیویا کولمن

فرش قرمز اسکار 2020

اولیویا کولمن که در سال گذشته به خاطر فیلم The Favourite برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار شده بود بنا بر رسم هر سال باید مجسمه اسکار را به بازیگر نقش اول مرد اهدا می کرد. به همین خاطر خانم کولمن برای فرش قرمز 2020 کاملا خودش را آماده کرده بود. او یک لباس زیبا کار طراح مشهور بریتانیایی، استلا مک کارتنی را برای مراسم انتخاب کرد که رنگ مشکی آن با موهای بلوندش تضاد جالبی را به وجود می آورد.

استایل شارلیز ترون در فرش قرمز اسکار 2020

شارلیز ترون فرش قرمز 2020

شارلیز ترون برای شرکت در مراسم اسکار طرح های برند Dior را انتخاب کرد. یک لباس فوق العاده زیبای مشکی که با جواهرات تیفانی تکمیل می شد. او برای بازی در فیلم Bombshell نامزد جایزه بهترین بازیگر زن شد. شارلیز ترون در مصاحبه ای که با مجله PEOPLE داشت اظهار کرد که برای چنین مراسمی باید لباسی را انتخاب کرد که هم جالب باشد و هم خلاقانه طراحی شده باشد. همچنین یک نوع تعادل باید در طرح لباس وجود داشته باشد تا مردم بتوانند طراحی خلاقانه آن را کاملا درک کنند.

ژانل مونا در مراسم اسکار 2020

ژانل مونا فرش قرمز 2020

ژانل مونا، خواننده، ترانه سرا و رپر آمریکایی همیشه با سلیقه خاص خود لباس هایی غیر منتظره را ارائه می دهد. برای مراسم اسکار هم استثنائی وجود نداشت. او با یک لباس کریستالی پشت باز درخشان و کلاهی زیبا به همان شکل در این جشنواره شرکت کرد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن مراسم اسکار

ناتالی پورتمن هم یکی از بهترین لباس های اسکار 2020 را داشت. او طرح های برند دیور را انتخاب کرده بود. لباس مشکی طلایی او با یک شنل زیبا تکمیل می شد. نکته جالب این است که بر روی لبه بیرونی لباس او نام تمام کارگردانان زن که نامزد جایزه بهترین کارگردانی نشده بودند، گلدوزی شده بود. اقدامی که در نوع خود جای تحسین داشت و عنصر خلاقیت را در آن به وضوح می شد دید.

رنه زلوگر

رنه زلوگر

رنه زلوگر برای مراسم اسکار یک لباس آرمانی تک شانه ساده را انتخاب کرد که در عین حال بسیار خیره کننده بود. مهره های روی این لباس سفید در هنگام حرکت با انعکاس نور توجه همه را به خود جلب می کرد. در طول مراسم مشخص شد که این انتخاب تا چه اندازه مناسب بوده است چرا که او برنده جایزه بهترین بازیگر شد. این جایزه برای بازی در فیلم Judy به او تعلق گرفت.

مارگو رابی

مارگو رابی

در نهایت می رسیم به گل سرسبد لباس های اسکار 2020 که به مارگو رابی تعلق داشت! او یک لباس زیبا از خانه مد فرانسوی شنل را برای این رویداد انتخاب کرد. نکته خاصی که در مورد این لباس سورمه ای رنگ وجود داشت طرح های خاص آن بود. این طرح در حقیقت از یک لباس قدیمی شنل در سال 2994 الهام گرفته شده بود. با این وجود طرح قدیمی آن باعث نشد که زیبایی آن زیر سوال برود. مارگو رابی برای بازی در فیلم Bombshell نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن بود. همچنین فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته کوئنتین تارانتینو که مارگو در آن نقش آفرینی کرده بود یکی از نامزدهای بهترین فیلم سال است. برد پیت و لئوناردو دیکاپروی از دیگر ستارگانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود به دلیل نشان دادن چهره ای متفاوت از بروس لی و دیدگاه خاص تارانتینو جزو یکی از فیلم های جنجالی این مراسم بود که حواشی زیادی را به وجود آورد.

شما در مورد مراسم اسکار 2020 چه فکری می کنید؟ به نظر شما جای کدامیک از لباس ها در این لیست خالی بود؟ نظرات خودتان را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید. مجله اینترنتی ژومنت سعی دارد محفلی دوستانه برای دنبال کنندگان موضوعات مد و فشن ایجاد کند. اگر پیگیر اخبار و حواشی دنیای مد هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید.