راهنمای ست شلوار طوسی

6 دقیقه مطالعه
راهنمای ست شلوار طوسی
رنگ طوسی را به دلیل حالت خاصی که دارد همه جا می توانید استفاده کنید. اما با این وجود گزینه های متعدد و گسترده ای که وجود دارد می تواند گیج کننده باشد. در راهنمای ست شلوار طوسی می خواهیم به سوالاتی از قبیل "شلوار طوسی مردانه با چه پیراهنی ست می شود؟" و "با شلوار طوسی چه مانتویی بپوشیم؟" پاسخ بدهیم. با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانید!

طوسی یک رنگ همه کاره و شیک است که از ترکیب مشکی و سفید پدید می آید. این طیف رنگی را در گروه خنثی طبقه بندی می کنند و صدها استایل و ترکیب مختلف را می توان با آن ایجاد کرد. فرقی نمی کند که برای چه موقعیتی بخواهید لباس بپوشید. چه بخواهید برای یک مهمانی آماده شوید و یا بخواهید در یک جلسه کاری شرکت کنید در هر حالت داشتن ظاهر آراسته و موجه است که اهمیت دارد.

راهنمای ست شلوار طوسی با رنگ های دیگر

راهنمای ست شلوار طوسی با پیراهن

همانطور که گفتیم شلوار رنگ طوسی را می توانید با اکثر رنگ ها ست کنید و چندان محدودیتی در این مورد وجود ندارد. برخی افراد رنگ های مشکی و سرمه ای را بهترین گزینه برای ست کردن با رنگ طوسی می دانند. این دیدگاه از یک نظر درست است و در واقع بهترین گزینه ها برای ست کردن شلوار طوسی پیراهن هایی به رنگ مشکی و سرمه ای هستند. ولی تصور نکنید که فقط همین دو گزینه را برای انتخاب دارید. هیچ قانون کلی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید از سلیقه و خلاقیت خودتان در این زمینه کمک بگیرید و ترکیب های مختلفی را خلق کنید.

یک نکته که باید در راهنمای ست شلوار طوسی به آن اشاره کنیم توجه به سایه و تن خاکستری است. اگر شلوار خاکستری شما رنگ سردی دارد برای ایجاد یک ترکیب سازگار، آن را با سایر رنگ های سرد مثل آبی ست کنید. در عوض اگر سایه های گرم را انتخاب کرده اید آنها را با دیگر رنگ های گرم مثل قهوه ای همراه کنید. توجه به همین نکته ساده به شما در کسب نتیجه بهتر کمک می کند. حالا بیایید چند پیشنهاد مناسب برای ست کردن شلوار خاکستری را با هم بررسی کنیم.

پیراهن مشکی و شلوار طوسی

پیراهن مشکی و شلوار طوسی

با گزینه های راحت تر شروع کنیم. رنگ مشکی یکی از اولین مواردی است که در راهنمای ست شلوار طوسی باید به آن اشاره کنیم چرا که بهتر از سایر ترکیب ها عمل می کند. شلوار خاکستری با پیراهن مشکی یک حالت کلاسیک را به وجود می آورد. اگر به این لباس ها کفش های آکسفورد مشکی و کمربند چرمی را اضافه کنید یک استایل عالی را به وجود می آورید. اگر بخواهید ظاهر شما حالت رسمی تری داشته باشد می توانید یک کت طوسی رنگ هم به آن اضافه کنید.

پیراهن سرمه ای با شلوار طوسی

پیراهن سرمه ای با شلوار طوسی

یک انتخاب ایده آل و هوشمندانه برای ست کردن با شلوار خاکستری پیراهن سرمه ای است. این ترکیب به اندازه طوسی و سفید جذابیت دارد. برای تکمیل این ترکیب می توانید یک جفت بوت قهوه ای را هم به آن اضافه کنید و ترکیبی متفاوت و شیک به وجود بیاورید. اگر بخواهید حالتی رسمی به این استایل بدهید می توانید کراوات را نیز همراه آن استفاده کنید. رنگ قهوه ای به عنوان سومین رنگ به خوبی با این ترکیب ست می شود پس سعی کنید اکسسوری های چرمی مثل کمربند و دستبند را هم با آن همراه کنید تا یک حالت تماشایی و جذاب ایجاد شود.

ست شلوار طوسی مردانه با پیراهن سفید

راهنمای ست شلوار طوسی مردانه

پیراهن سفید با شلوار طوسی یکی از ساده ترین ست هایی است که می توانید به آن فکر کنید. مهم نیست چه سایه ای از خاکستری را انتخاب می کنید؛ در هر صورت ترکیب این دو رنگ خنثی همیشه عالی خواهد بود. شما می توانید ست خاکستری و سفید را برای هر موقعیتی بپوشید. یک شلوار طوسی به همراه لباس تابستانه و کفش کتانی برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه بسیار مناسب است. اگر می خواهید یک تیپ اسپورت و مناسب برای تمام فصول را انتخاب کنید یک پیراهن سفید را همراه با شلوار خاکستری و کت مشکی بپوشید. این ترکیب را برای هر موقعیتی می توانید مد نظر داشته باشید. برای محیط های اداری و کاری یک دست کت و شلوار خاکستری به همراه پیراهن سفید گزینه ای کاملا ایده آل خواهد بود.

راهنمای ست شلوار طوسی با کفش مناسب

ست شلوار طوسی با کفش

دومین موردی که برای ست کردن شلوار خاکستری باید به آن توجه کنید کفش های شماست. از آنجایی که کفش و شلوار شما دقیقا در کنار یکدیگر قرار می گیرند پس انتخاب یک جفت کفش مناسب بسیار مهم است و در بهبود ظاهر شما تاثیر مستقیمی خواهد داشت. پس بیایید یک نگاه کلی به گزینه های مناسبی که می توانید مد نظر قرار بدهید داشته باشیم.

ست شلوار خاکستری و کفش قهوه ای

شلوار خاکستری کفش قهوه ای

کفش های قهوه ای در کنار شلوار خاکستری بسیار شیک به نظر می رسند. برای اینکه حالتی شاد و نیمه رسمی داشته باشید کفش های قهوه ای روشن را با شلوار طوسی ست کنید. اگر به دنبال ظاهر رسمی و جدی هستید رنگ های شکلاتی و به طور کلی قهوه ای تیره گزینه های مناسب تری هستند.

کفش مشکی

ست شلوار خاکستری کفش مشکی

ساده ترین انتخاب برای کفش رنگ مشکی است که انعطاف پذیری بالای آن باعث می شود با هر رنگی ست شود. نکته ای که نباید فراموش کنید این است که به طور کلی کفش مشکی حالت رسمی دارد (به خصوص نوع چرمی و آکسفورد آن). پس در انتخابتان دقت کنید! اگر قصد دارید برای یک گردهمایی دوستانه و محیط خودمانی حاضر شوید سعی کنید با پوشیدن کفش های کتانی کمی از حالت رسمی فاصله بگیرید.

کفش شرابی

کفش شرابی

در نهایت می رسیم یه یک رنگ متفاوت و خاص یعنی شرابی. کفش هایی که رنگ شرابی دارند تضاد جالبی با شلوارهای طوسی ایجاد می کنند. اگر می خواهید این ترکیب را بهتر کنید پیشنهاد ما این است که پیراهن صورتی رنگ برای همراهی با آن انتخاب کنید. برای تاکید روی این رنگ می توانید اکسسوری هایی به رنگ قرمز و کمربندهایی به همین رنگ را با کفشتان ست کنید. برای موقعیت های رسمی پوشیدن یک کت شرابی همراه با این کفش ها نیز توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای استفاده از اکسسوری

مواردی که تا اینجا ذکر شد بیشتر با مثال هایی از لباس هاس مردانه همراه بود اما قواعد کلی در مورد رنگ ها برای مانتوهای زنانه هم صدق می کند. نکته پایانی که باید به آن اشاره کنیم این است که شلوارهای خاکستری روشن برای فصل تابستان مناسب هستند. از طرف دیگر شلوارهای خاکستری تیره را بهتر است در فصل زمستان بپوشید. امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. فراموش نکنید که نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید و اگر پیگیر موضوعات مرتبط با دنیای مد هستید در سایت ما ثبت نام کنید.