رژه عشق بهار و تابستان 2022 گوچی

7 دقیقه مطالعه
کالکشن 2022گوچی
و بالاخره زمان بازگشت به نمایش و کت واک حضوری پس از دو سال تجربه مجازی که قرنطینه ها هم مستلزم آن بود رسید. گوچی با یک بازگشت شکوهمندانه آن هم در مرکز صنعت هنر و فیلم هالیوود اسم خود را دوباره و دوباره بر سر زبان ها انداخت. و لس آنجلس بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب برای ارائه کالکشن SS22 گوچی بود.

کالکشن بهار و تابستان 2022 گوچی در هالیوود

گوچی برای جشن 100 سالگی به لس انجلس رفت و تمام بلوار هالیوود را مسدود کرد تا نمایش مورد انتظار رژه عشق خود ارائه دهد. نام گوچی مدت هاست که با هالیوود پیوند خورده است، و ارتباط آن با فیلم ها و بازیگران این صنعت بسیار زیاد بوده است.

دوربین، صدا, حرکت، سه کلمه که هر ساعت در هالیوود تکرار می شود، اما در آن زمان تنها کلمه ای که در لس انجلس بر سر زبان ها افتاده بود گوچی بود. در ساعت 7:30 بعداز ظهر, بلوار هالیوود بسته شد زیرا الساندرو میکله المپوس این خالق ایتالیایی زادگاه و صنعت فیلم سازی را به عنوان لوکیشن مجموعه رژه عشق بهار و تابستان خود انتخاب کرد.

هالیوود از دیر باز مورد توجه میکله بوده است. مادرش به عنوان دستیار یک مدیر اجرایی فیلم کار می کرد و این مدیر خلاق با الهام از تجربه های مادرش در این صنعت و صحنه فیلم برداری رویای زرق برق هالیوود را با عنوان the Spring/Summer 2022 Love Parade که مقصد نهایی این طراح بود، کالکشن خود را ارائه داد. مادرش معتقد بود که لس انجلس در جادوی خود می درخشد و همین است که هالیوود جاودانه است. این مکانی است که خدایان را در هم می کشد و به اسطوره های ممکن تبدیل می کند. الساندرو میکله با اذعان به قدرت و هنر درونی خود, بازیگران را به موجوداتی ترکیبی با حفظ قدرت الهی تشبیه کرد.

طبق یادداشت های این نمایش، کالکشن جدید به دوران کودکی میکله برمی گردد. زمانی که او رویای (هاله اسطوره ای سینما) را در سر می پروراند (رنگ پریدگی مرلین مونرو، دستکش های ساتن مشکی او، موهای مخملی ریتا هیورث و همچنین جذابیت شگفت انگیز کیم نواک، همه چیز برای میکله شبیه یک افسانه بود). او همچنین گفت که این پرده نقره ای با الوهیت های اساطیری یونانی آمیخته می شود تا ( نیمه خدایان) لس انجلس را خلق کند. درست مانند آن میکله هالیوود را (اسطوره ممکن) نامیده است. با توجه به این که لس انجلس به شهر فرشتگان مشهور می باشد، اما این خالق نیمه خدایان با ارائه کالکشن ۲۰22 گوچی شهرت این شهر را به نام خود کرد.















و بالاخره زمان بازگشت به فشن شو ها پس از ۲ فصل تجربه مجازی فرا رسید آن هم در قلب لس انجلس هالیوود که یک انتخاب شگفت انگیز برای Runway بود. گوچی بهترین فشن شو های خود را در نیویورک، پاریس، رم و اغلب میلان ارئه داده است. اما از تمام کالکشن های میکله هرگز به اندازه این کالکشن رژه عشق بهار و تابستان 2022 در این شب زیبای هالیوود با چراغ های نئونی در پیاده رو ستاره ها معنا پیدا نکرد و زیبا نبود. و این نمایش صد ساله به عنوان یک درس بزرگ در امضای فوق العاده میکله بود.

با اماده شدن صحنه Runway روشن شدن چراغ ها و اماده شدن دوربین ها زمان نمایش فرا رسیده بود. او طبق معمول، ترکیبی از استایل ها، پارچه ها، بافت ها، رنگ ها و طرح های خود را ارائه داده بود.

انعکاس درخشنده پولک لباس ها، کلاسیک بودن کلاه های کابوی و لطیف بودن کت و شلوار های تیز و بی نقص ساتن با رنگ های پاستلی زیبا، لباس های قدیمی هالیوود، تاج ها و دور گردنی های پَر و عینک های خلبانی و اکسسوری های غربی، همه این ترکیب های بی نظیر این طیف های رنگی زیبا مثل یک صورت فلکی از ستارگان در قلب هالیوود در مرکز Runway و در پیاده رو مشاهیر، خیره کننده بود.

مدل ها با موسیقی متن Bjork در بلوار هالیوود رژه میرفتند. لباس های مجلل این برند برای فرش قرمز، کت و شلوار های شیک برای یک نمایش عالیِ یک مجموعه ی کامل برای رویا پردازی ایجاد کرده بودنند.

این نمایش فوق العاده الساندرو میکله در بهار 2022 یک اتفاق بی نظیر در هالیوود ایجاد کرده است.

پیاده-رو-مشاهیر-در-لس-آنجلس




















در کنفرانس مطبوعاتی پس از نمایش میکله گفت در ابتدا که می خواسته طراح شود این رویای پر زرق برق هالیوود را همیشه در سر داشته است.

اولین بار این نیمه خدای گوچی در سن 27 سالگی لس انجلس را بازدید کرده بود و از همان زمان تا به الان علاقه زیادی به این شهر زیبا داشته است و عشق مادرش به سینما و عشق خودش به هالیوود قدیمی، میکله را بیشتر تشویق میکرد. او قبل از Runway گفت: لس انجلس یک شهر مد نیست اما بسیار به مد روز پیش می رود.

میکله در لس انجلس به بازدید موزه تازه افتتحاح شده رفت. جایی که لباس پاپیونی شرلی تمپل در کنار سایر اکسسوری ها در این موزه بود و او بسیار این اثر هنری را تحسین کرد. او معتقد است که اگر لباس هایش به موزه راه پیدا نکند قطعا با حرکت های سینمایش در این Runway SS22 مطمئنا به زودی آن ها را در فرش قرمز و جشنواره های فیلم خواهد دید.

میکله در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد روزی فیلم نامه خود را بنویسد یا کارگردانی کند گفت: بله این چیزی است که به آن فکر کرده ام و پیشنهاد زیادی به من شده است. البته اکنون نه. زیرا که در حال حاضر تمرکز من بر روی چنین برند بزرگی است. شاید یک روزی انجامش دادم چون این صنعت زیباست و عاشقش هستم.

اجرای رژه عشق بهار و تابستان۲۰۲۲ گوچی با حضور هنرمندان

عصر روز سه شنبه، 2 نوامبر، جمعیتی از سرتاسر دنیا از جمله استایلیست ها، بازیگران، طراحان لباس هالیوود، تولیدکنندگان موسیقی و بسیاری از افردا مهم و... در هالیوود برای رویداد مد فصل بهار و تابستان گوچی در لس آنجلس حضور داشتند. الساندرو میکله، مدیر خلاق گوچی، جدیترین ( رژه عشق )، مجموعه مد بهار و تابستان 2022 گوچی را در نمایشی  ارائه داد، که در آن بیش از 100 کاراکتر در یک باند و در پیاده رو ستاره ها در امتداد بلوار هالیوود قدم زدند. این یک مناسبت تاریخی بود، زیرا امسال صدمین سالگرد کمپانی گوچی است. 

میکله در طول حرفه کاری خود در رأس خلاقیت، فراگیری را در برند ایتالیایی قرار داده است و طرح های جنسیتی این کالکشن روی مجموعه ای از مدل ها در هر شکل و اندازه نشان داده شده است.

در این نمایش خیلی از هنرمندان شرکت کردند و حضور داشتند. مثل سلما هایک پینو، در کنار همسرش فرانسوا هنری پینو مدیرعامل و رئیس گروه مد لوکس Kerring.

جمیز کوردن به همراه همسرش جولیا کری در این نمایش مد شرکت کرد، که در کنفرانس مطبوعاتی گفت (من الساندرو را دوست دارم و من فکر می کنم او یک نابغه است و اگر بتوانید در مدار او باشید شگفت انگیز است).

مایلی سایرس، ستاره عطر فانتزی 2021 گوچی، همچنین بیلی آیلیش، گابریل یونیون به همراه دواین وید و دخترشان زایا نیز در میان جمعیت حضور داشتند.

جرد لتو، سفیر  برند MGM House of Gucci. جودی ترنر اسمیت بازیگر سریال The Witcher با لباسی خز از این برند با ترکیب رنگ های سبز و قرمز و اکسسوری های مثل عینک از این برند، مکالی کالین بازیگر فیلم (تنها در خانه) و کودی اسمیت مک فی بازیگر فیلم Alpha با کت شلواری از این برند در کالکشن ۲۰۲۲ گوچی شرکت کردند. 

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-1























کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-2

جودی-ترنر-اسمیت-در-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی

جودی ترنر اسمیت در پیاده رو ستارگان برای رژه عشق بهار و تابستان 2022 گوچی با لباسی خز با ترکیب رنگ های قرمز و سبز از این برند و اکسسوری هایی مثل عینک از این برند

مکالی-کالین-در-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی

مکالی کالین در پیاده رو مشاهیر برای رژه عشق بهار و تابستان 2022 گوچی 

جرد-لتو-در-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی

جرد لتو در پیاده رو مشاهیر در رژه عشق بهار و تابستان 2022 گوچی

کودی-اسمیت-مک-فی-در-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022 گوچی

کودی اسمیت مک فی در پیاده رو ستارگان در رژه عشق بهار و تابستان 2022 گوچی

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-3

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-4

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-5

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-6

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-7

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-8

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-9


کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-10

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-11

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-12

کالکشن-رژه-عشق-بهار-و-تابستان-2022-گوچی-14


این مقداری از طرح ها و استایل های کالکشن ۲۰۲۲ گوچی بود که دوست داریم نظرتان را راجع به این کالکشن با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

کالکشن گوچی 2020 (نقد و بررسی جدید ترین کت واک بهار تابستان برند گوچی)