16 استایل تابستانی دخترانه 1402

8 دقیقه مطالعه
استایل تابستانه دخترانه 1402

با شروع دوباره‌ی رویدادهای اجتماعی، تابستان 1402 مطمئناً تابستانی شلوغ، پر از سفرهای ساحلی، دورهمی و عروسی هایی است که قبلاً به تعویق افتاده بودند. بهتر است کمد لباستان برای هرگونه مراسم آماده باشد و بتوانید برای هر موقعیتی لباس مناسب داشته باشید. اما می‌دانیم که هر لباس تابستانه ای را نمی‌توانیم بپوشیم. استفاده از برخی جدیدترین استایل تابستان جذابیت بیشتری به استایل تابستانه دخترانه شما اضافه می‌کند. در این مقاله با هم بهترین ترندهای مد تابستان 2023را می‌بینیم.


 شلوار بگ

یکی از جذاب ترین استایل تابستانی دخترانه 1402، شلوار جین بگ و یا شلوار لینن بگ است. پارچه لینن یکی از محبوب ترین پارچه ها در فصل گرماست و پارچه های لینن طرح دار حسابی در مانتوهای 1402 ترند شدند. شلوار بگ در دهه 90 بسیار پرطرفدار بود و بازگشت به دهه‌ی 90 همچنان ادامه دارد. شلوار جین فوق العاده گشاد در هفته‌ی مد پاریس به خصوص در کالکشن بهار 2022 میسونی (missoni) به نمایش گذاشته شد. شلوارلینن یا شلوار جین بگ را می‌توانید با کراپ تاپ و هر نوع مانتویی مخصوصا مانتو شومیزی ست کنید و یک استایل تابستانی دخترانه خنک داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 10 مدل از پرطرفدارترین انواع شلوار جین زنانه در دنیای مد

 استایل تابستانه دخترانه شلوار بگ

کت

یکی دیگر از استایل های جذاب تابستانی جدید دخترانه 1402، کت تک و یا مانتو کتی است. البته ست کت و شلوار اسپرت نیز گزینه خوبی برای تابستان است. اما کت تک را می‌توانید به راحتی با هر نوع شلوار و استایلی ست کنید. فراموش نکنید مانتو کتی ها به دلیل تفاوت در نوع پارچه ایستایی کمتری نسبت به کت تک و یا همان کت بلیزر دارند. رنگ کرم یا بژ روشن یکی از ضروریات این فصل هستند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک استایل اداری زنانه شیک و جذاب داشته باشیم؟

 استایل تابستانه دخترانه 1402 کت - ست کت و شلوار

مانتو شومیزی

بهترین گزینه استایل تابستانی دخترانه در دوسال اخیر موج جدیدی از استایل پرپی و یا استایل آماده در دنیای مد و فشن بوجود آمده است. مانتو شومیزی و یا همان پیراهن مردانه که به گونه ای استایل یونیسکس محسوب می شود. مانتو شومیزی یک استایل خنک و عالی را برای شما می سازد که می توانید با شلوار جین زنانه و یا شلوارهای لینن آن را ست کنید. یکی دیگر از جذابیت های مانتو شومیزی تنوع زیاد در رنگ بندی آن است که به راحتی می‌توانید استایل شاد و تابستانی داشته باشید.

مانتو شومیزی - استایل تابستانی دخترانه 1402 2023

شلوار کارگو جدیدترین استایل تابستانی دخترانه 

یکی دیگر از ترندهای 2023 و 1402، شلوار کارگو است. این مدل شلوار نیز یونیسکس است و برای هر دو جنس مناسب است. شلوار کارگو را می توانید با لباس های مختلفی ست کنید. به عنوان مثال کراپ تاپ، کت بلیزر اسپرت و مانتو شومیزی.

شلوار کارگو یک استایل هیپ هاپ را بیشتر برای شما ایجاد می کند. اگر طرفدار این استایل هستید حتما این شلوار را در کمد خود داشته باشید.

شلوار کارگو جدیدترین استایل تابستانی دخترانه 1402

استایل تابستانی دخترانه با دامن

دامن یکی از استایل هایی است که در سال 1402 به شدت ترند و محبوب شده است. دامن جین و یا دامن لینن با رنگ بندی متفاوت، یکی از گزینه های مناسب برای استایل تابستان زنانه است.

استایل تابستانی دخترانه با دامن - دامن جین - دامن لینن

درخشش در استایل تابستانه دخترانه

شی داسپین (Shea Daspin)، استایلیست مد مستقر در نیویورک،  درباره‌ی جدید ترین استایل تابستانه دخترانه این‌گونه می‌گوید: "همه چیز درباره استایل تابستان 2023در تزئینات خلاصه می‌شود." او همچنین در ادامه می‌گوید: "برای داشتن به روز ترین و جدید ترین ظاهر تابستانه، هر چیز درخشانی مانند بدلیجات، پولک و یا پارچه های هولوگرام در لیست من است."

درخشش در استایل تابستانه دخترانه

استایل تابستانه دخترانه Y2K

چه از این روند حمایت کنید یا نه، Y2K (بازگشت به دهه ی 90 و 2000 میلادی) بازگشته است. روندهای مربوط به دوران Y2K در استایل و میکاپ دوباره ترند شده است. به طور کلی هر چیزی که پاریس هیلتون و نیکول ریچی در The Simple Life پوشیدند. طرح پروانه روی همه چیز، لبه های لباس به صورت نامتقارن، و عینک آفتابی های فانتزی همگی جزو مجموعه Y2K هستند. که به معرفی بعضی از آنها در این بخش می‌پردازیم.

استایل تابستانه دخترانه Y2K

کفش پلت فرم

یکی از اکسسوری هایی که استایل تابستانه شما را جذاب‌تر می‌کند کفش پلت فرم است. این کفش ها باعث می‌شود پاهای شما کشیده و بلندتر دیده شود. اما پاشنه‌های پلتفرم فقط مناسب دختران قد کوتاه نیست بلکه برای دختران قدبلند نیز مناسب است. به عنوان مثال شما می‌توانید این استایل تابستانه دخترانه را در بازیگران قدبلند مانند آن هاتاوی (Anne Hathaway) و یا فلورانس پوگ (Florence Pugh) در فشن شوی والنتینیو در میلان ببینید.

کفش پلت فرم-استایل تابستانه 2022

مینی اسکارف

روسری یکی از پرکاربردترین اکسسوری ها محسوب می‌شود. آن‌ها را به گونه‌ای شخصی سازی کنید که برای شما مناسب‌تر است و با استایلتان هماهنگی دارد. به عنوان مثال با مدل موی دم اسبی می‌توانید این روسری ها را دور گردن ببندید و همراه کیف از آن استفاده کنید.

مینی اسکارف-استایل تابستانه دخترانه

مینی اسکارف-استایل تابستانه دخترانه

استایل تابستانه دخترانه با رنگ های شاد

اگر از رنگ‌های سرد و خنثی خسته شدید، جدیدترین استایل تابستانه دخترانه 1402 استفاده از رنگ‌های روشن این فصل است. رنگ‌هایی مانند صورتی تند، قرمز روشن، آبی کبالتی، نارنجی و زرد در تابستان امسال بسیار پرطرفدار هستند.

رنگ های شاد را به عنوان یک ظاهر تک رنگ و یا با یک رنگ خنثی در ظاهرتان به‌کار ببرید. نکته کلیدی انتخاب سایه‌هایی است که به شما احساس خوبی می‌دهند و شما را هیجان‌زده می‌کنند. ولی اگر به رنگ‌های روشن علاقه‌ای ندارید و سبک شما نیست همیشه می‌توانید از رنگ‌های پاستلی مانند صورتی و سبز مریم گلی برای استفاده در استایل تابستانه کمک بگیرید. همچنین از جواهرات مورد علاقه‌تان می‌توانید استفاده کنید تا ظاهری نرم و ظریف داشته باشید.

استایل تابستانه دخترانه با رنگ های شاد

استایل تابستانه دخترانه با کراپ

از میان جدیدترین استایل تابستانه، کراپ یکی از پرطرفدارترین استایل ها در میان طرفداران مد و سلبریتی ها است. کراپ می‌تواند یک استایل جذاب برای هر نوع بدن و سنی را ایجاد کند. البته اگر در انتخاب لباس‌ها در استایلتان دقت کافی داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید مدل لباس تابستانه خود را با یک کراپ و شلوار یا دامن به همراه یک کمربند، تکمیل کنید. این ترکیب در واقع می‌تواند ظاهر بهتری به شما بدهد و بدون نیاز به نمایش بیش از حد پوستتان، عالی به نظر برسید. اگر نمی‌دانید تاپ کوتاه را با چه مدل لباسی ست کنید می‌توانید از استایل خیابانی کندال جنر یکی از طرفداران کراپ ایده بگیرید.

استایل تابستانه دخترانه با کراپ

پیراهن ساحلی

به لطف بازگشت سریال بریجرتون (Bridgerton)، لباس Regencycore هنوز یک گرایش دوست داشتنی است که مدگراها از آن سیر نمی‌شوند. تابستان همیشه طرح‌های گل‌دار و لباس‌های زنانه را به نمایش می‌گذارد، اما امسال با شروع  فصل دوم این سریال، پیراهن ساحلی در حال ترند است. پیراهن ساحلی با تغییر در مدل آستین انواع مختلفی دارد که می‌توانید به راحتی مدل لباس 2023خود را انتخاب کنید.

استایل تابستانه دخترانه با پیراهن ساحلی

استایل بافتنی در تابستان

لباس بافتنی دقیقاً اولین چیزی نیست که با گرم شدن هوا به ذهن می‌رسد؛ شاید عجیب باشد اما در تابستان امسال لباس‌ و لوازم جانبی بافتنی ترند شده است. شرکت‌هایی مانند Chloé با در نظر گرفتن تابستان آن‌ها را برش می‌دهند. این ماکسی‌های قلاب‌بافی فقط مقدار مناسبی جریان هوا را فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید سطح برش و بافت لباس را انتخاب کنید. این استایل تابستانه دخترانه را برای روزهای آرام تا عروسی‌های غیررسمی می‌توانید بپوشید. اگر به ظاهر جسورانه علاقه دارید، لباس‌های مهمانی خودتان را تغییر بدهید. برای ظاهری شیک، از یک اکسسوری تک بافت استفاده کنید و لباس خودتان را با توجه به بخش‌های دیگر هماهنگ کنید.

استایل بافتنی در تابستان

استایل تابستانه دخترانه Cutouts

با برش های جسورانه کات اوت که مدتی است مد شدند، خنک بمانید. این برش‌ها به نظر نمی‌رسید که برای مدل لباس 14002 محبوب شوند. برش‌های پشتی در فصل گذشته ترند بودند، اما با ورود به تابستان برش‌های شانه‌ای، جذاب و نامتقارن بیشتر ترند شدند. برش‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند و با انتخاب درست کات اوت می‌توانید در استایل تابستان خود بدرخشید. ایمن‌ترین گزینه‌ها در رنگ مشکی هستند؛ اما ما به خصوص به ظاهر سفید طراح مد LaQuan Smith علاقه‌مندیم. که یک استایل ایده‌آل برای یک شب گرم تابستان است.

استایل تابستانه دخترانه Cutouts

استایل تابستانه مینی

برای کسانی که برش‌های کوتاه را ترجیح می‌دهند، به ترند دامن های مینی و میکرو مینی نگاه کنید که درست به موقع برای تابستان باب شدند. این مدل لباس 2023برای افراد قد کوتاه مناسب است تا قد بلند به نظر برسند. تا به حال، احتمالاً با دامن ترند Miu Miu مواجه شدید. این مدل لباس 2023 حسابی مورد توجه قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که در طول تابستان طرفداران بیشتری پیدا کند. ممکن است فکر کنید این استایل تابستانه دخترانه فقط برای دماهای گرم قابل استفاده است اما می توانید به راحتی با یک جفت جوراب شلواری استایل پاییزی جذابی داشته باشید.

استایل تابستانه مینی

استایل تابستانه تک رنگ سفید

استایل سفید به سبک مونو، یک روش بدون دردسر برای داشتن ظاهری ساده و شیک، به خصوص در تابستان است. اگرچه در تابستان رنگ های پاستیلی و شاد ترند شدند اما ظاهر سر تا پا سفید را همیشه می توانید بپوشید و همیشه ترند است.

بیشتر بخوانید: 13 راهنمای ست کردن لباس سفید در فصل گرما که به آن نیاز دارید

استایل تابستانه تک رنگ سفید

تنوع در استایل تابستانه زیاد است. شما می توانید ترکیبی از دو الی سه ترند را با هم در استایل خود استفاده کنید. به عنوان مثال کراپ بافت با شلوار جین بگی می‌تواند جذابیت خاصی در ترکیب استایل شما ایجاد کند. استایل شما بستگی به خلاقیت شما دارد. در مجله مد و فشن ژومنت چند مورد از جذاب ترین استایل تابستانه زنانه را برای شما لیست کردیم تا بتوانید ایده بگیرید و استایل به روزی داشته باشد. به نظر شما ترندهای امسال چطور بودند؟ نظر خودتان را در مورد مدل لباس 1402 و 2023 برای ما بنویسید.