کتانی های ترند 2020

5 دقیقه مطالعه
کتانی های ترند 2020
کفش های کتانی و ورزشی یک گروه محبوب و بسیار پرطرفدار از کفش‌ها را تشکیل می‌دهند. در این بلاگ نگاهی داریم به کتانی های ترند 2020 و می‌خواهیم ببینیم کدام اسنیکرها در این سال بیشترین میزان فروش را تجربه کردند. اگر شما هم طرفدار سبک و استایل اسپورت هستید این مطلب را از دست ندهید!


Nike Air Zoom یک کتانی ترند 2020

کتانی ترند 2020

در دهۀ جدیدی که وارد آن شدیم مصرف‌کنندگان کفش های کتانی باید آرام‌آرام با مدل‌های جدید خو بگیرند و این مدل‌ها را در کنار نمونه‌های کلاسیک قبلی قرار بدهند. در این سال هیچ‌کدام از کتانی های ترند 2020 نتوانستند با این مدل رقابت کنند. Air Zoom Alphafly Next یک کفش مخصوص دویدن است با صفحۀ فیبر کربن در زیر آن که استفاده از آن برای بازی‌های المپیک ممنوع بود. هرچند که بازی‌های المپیک بیست بیست به دلیل شیوع کرونا لغو شدند؛ اما داوران این عقیده را داشتند که استفاده از این کفش کتانی به‌نوعی دوپینگ محسوب می‌شود.

J Balvin x Air Jordan 1 از کتانی های ترند 2020

کفش ورزشی 2020

این مدل در اواخر سال وارد مغازه‌های خرده‌فروشی شد؛ اما عرضه دیرهنگام آن باعث نشد تا در لیست کتانی های ترند 2020 قرار نگیرد. پالت رنگی رنگین کمانی این کفش شاید با سلیقۀ برخی افراد جور نباشد. طراح این کفش می‌گفت ایدۀ آن حدود 3 سال زمان برده تا به ثمر بنشیند و قصد داشته تا با تولید این کتانی موسیقی، سبک و فرهنگ را هم به تصویر بکشد. محصولی که درنهایت به بازار عرضه شد چیزی بود که تمام این ویژگی‌ها را در خودش گنجانده بود.

Travis Scott x Nike SB Dunk Low

کتونی ورزشی 2020

این اسنیکر ترند 2020 هم با ظاهر متفاوتی که دارد گزینۀ اول افراد برای خرید کفش ورزشی نیست؛ ولی طراحی خاص آن را نمی‌توان نادیده گرفت. تراویس اسکات، رپر آمریکایی با معرفی این کفش‌ها به طرفدارانش باعث شد که فروش این مدل از کفش‌های نایکی بیشتر شود. در حقیقت کفش های ورزشی مدل SB مدت‌ها بود که از مد افتاده بودند؛ اما اسکات با پوشیدن آنها تبدیل به ناجی مدل SB شد.

Off-White x Air Jordan 4

کتانی زنانه 2020

این مدل اولین‌بار در سال 2019 عرضه شد و به‌سرعت توانست عنوان یکی از بهترین کتانی های زنانه را از آن خود کند. اسنیکر Air Jordan با رنگ خاصی که دارد تا حدودی پنیرهای معروف سوئیسی را تداعی می‌کند. همین رنگ‌بندی خاص در عین حال که باعث شده تا ظاهر آن تا حدی ساده به نظر برسد یکی از نقاط قوت این کفش هم محسوب می‌شود.

Yeezy Foam RNNR از کتانی های پرفروش 2020

کتانی پیاده روی 2020

یکی دیگر از کتانی های ترند 2020 که ظاهر متفاوت و خاصی دارد Yeezy Foam RUNNER است. این مدل آدیداس ساخت آدیداس کانیه وست آمریکاست بیشتر برای پیاده‌روی مناسب است. البته تبلیغات برای این مدل نسبت به بقیۀ گزینه‌هایی که معرفی کردیم کمتر بود چرا که از نظر ظاهری یک کفش مناسب برای تمامی موقعیت‌ها نیست. در عوض Yeezy Foam RNNR با استفاده از مواد کامپوزیتی مبتنی بر جلبک تولید می‌شود و این مزیت را دارد که با محیط زیست سازگاری کامل دارد.

Dior x Air Jordan 1

کتانی پرفروش 2020

برند دیور یک برند معروف و شناخته شده است که در زمینۀ تولید اکسسوری هم فعالیت دارد. برای تولید این کفش دیور و جردن با هم همکاری داشتند. کتونی دیور ایر ایکس جردن با قیمت 2200 دلار یک اکسسوری لوکس محسوب می‌شود که بیشتر به درد کلکسیونرها می‌خورد.

Union x Air Jordan 4

کتونی ترندی 2020

باز هم یک مدل دیگر از جردن که از نظر ظاهری پر زرق و برق تر از دیگر مدل‌ها به نظر می‌رسد. وقتی در تابستان دو هزار و بیست این اسنیکر معرفی شد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که در لیست کتانی های ترند 2020 قرار بگیرد. در ابتدا این شیوۀ طراحی از طرف مصرف‌کنندگان و حتی فروشندگان خرده‌فروشی‌ها مورد تمسخر قرار گرفت؛ ولی با گذشت زمان کم‌کم دیدگاه افراد نسبت به آن عوض شد.

Off-White x Air Jordan 5 اسنیکر ترند 2020

بهترین کتانی 2020

اگر برای انتخاب کفش ورزشی وسواس زیادی به خرج می‌دهید و سخت پسند هستید این مدل به‌راحتی می‌تواند شما را قانع کند. حتی از نظر میزان محبوبیت، اسنیکر Off-White x Air Jordan 5 در ابتدای لیست قرار می‌گیرد و جزو پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود. در طراحی این کفش علاوه بر رنگ تیره‌ای که باعث جذابیت، روی جزئیات نیز بسیار کار شده است. آستر نواری این اسنیکر و زیره آن با رنگ زرد، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. طرح اصلی این مدل از روی کتونی هایی سال 1990 گرفته شده است که ایده‌های خلاقانه باعث شده تا در ظاهر آن تغییرات اساسی انجام شود.

Ben & Jerry’s x Nike SB

کفش کتونی 2020

مدل چانکی دانکی این کفش ورزشی یک اسنیکر رنگارنگ و شاد است که ظاهر خاص آن دهه 2000 میلادی را به یاد ما می‌اندازد. شاید اگر سخت‌گیری زیادی در انتخاب لباس و اکسسوری به خرج می‌دهید این مدل برای شما یک نوع زیاده‌روی محسوب شود و با طراحی آن چندان موافق نباشید. اما برای افرادی که خیلی سخت‌گیر نیستند و جنبۀ مثبت قضایا را در نظر می‌گیرند این کفش هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد. چرم گاو، آسمان صاف و آبی، سرسبزی دشت‌ها و درخشش خورشید همه و همه در این کفش به تصویر کشیده می‌شود و از این جهت بیشتر به یک نوع تابلوی نقاشی شبیه است. اگر از این زاویه به این کفش نگاه کنید آن را یک اثر هنری می‌بینید.

این موارد از جمله پرفروش ترین اسنیکرهای ترند سال 2020 بودند که بیشترین میزان فروش را داشتند. شما کدام مدل از کفش های ورزشی را بیشتر می‌پسندید؟ از بین کمپانی‌های بزرگی که محصولات ورزشی را به بازار عرضه می‌کنند طرفدار کدام‌یک هستید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید و اگر مطالب مرتبط با مد و فشن را می‌پسندید مجله آنلاین ژومنت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.