18 نوع کلاه مردانه که استایل شما را جذاب می کند

16 دقیقه مطالعه
انواع کلاه مردانه

از قرن‌ها پیش برای ایجاد سایه و یا نگه ‌داشتن گرمای بدن در شرایط سرد، از کلاه استفاده می‌شد. این روزها با پیشرفت مد و استایل انواع کلاه‌های مردانه به لوازم جانبی و اکسسوری تبدیل شده‌اند. کلاه مردانه یک معمای چالش برانگیز حتی برای شیک پوش ترین افراد است. در حالی که اکسسوری هایی مانند کفش‌ و ساعت‌ گزینه‌های قابل قبولی را ارائه می‌دهند، معمولاً کلاه مناسب می‌تواند استایل شما را خاص و به روز نگه دارد. تعداد زیادی کلاه برای انتخاب وجود دارد، که این ممکن است شما را برای انتخاب نا‌امید کند. اما نکته کلیدی این است که بدانید چه نوع کلاه مردانه را می توان با چه استایلی ست کرد.


آناتومی کلاه مردانه

هر قسمت از کلاه هدف مشخصی دارد. این هدف می تواند صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، راحتی یا تنها عملکرد آن باشد. مسئله این است که خرید کلاه مردانه مانند این است که به آرایشگرتان بگویید چگونه موهایتان را کوتاه کند. این اقدام در ابتدا می تواند یک تجربه ترسناک باشد، اما وقتی ایده کلی را درک کردید، به سادگی پیاده روی در پارک می شود. درک آناتومی کلاه اولین قدم است. در این قسمت ما فهرستی از اصطلاحات کلیدی کلاه را برای درک بهتری از آن ها به همراه تصاویر رسمی سایت Stetson  جمع آوری کردیم.

تاج

در اصل بدنه کلاه، تاج گنبد مرکزی است که از لبه بیرونی به سمت بالا امتداد دارد. نوع تاج کلاه در سبک و استایل با هم متفاوت است.

تاج کلاه مردانه

لبه 

لبه به عنوان قسمت افقی بیرون زده کلاه تعریف می شود. این قسمت مسیر خود را در اطراف لبه پایینی تاج باز می کند و در یک محور افقی به سمت بیرون امتداد می یابد. به روشی مشابه با تاج، خواهید دید که سبک‌های مختلفی از لبه‌ برای انتخاب وجود دارد. لبه ترکیبی از سبک و عملکرد است و عمدتا برای محافظت در برابر آفتاب استفاده می شود.

فرورفتگی 

نقاط فرورفتگی بخشی از طراحی تاج هستند. در حالی که امروزه آن ها بر اساس استایل ها طراحی می شوند و در عملکرد متفاوت هستند. نقطه فرورفتگی گرفتن کلاه را بسیار آسان تر می کند.

فرورفتگی کلاه مردانه

 پارچه آستر

پارچه داخلی کلاه، این یکی از ویژگی های علامت تجاری بسیاری از کلاه ها است که در قسمت داخلی تاج دیده می شود و گاهی اوقات لوگوی برند یا رنگی را نشان می دهد.

 پارچه آسترکلاه مردانه

لبه دور دوزی شده 

دوخت لبه، دور تا دور کلاه را احاطه می کند. که معمولاً کیفیت مواد آن، به نوع و کاربرد آن در استایل بستگی دارد.

لبه دور دوزی شده کلاه مردانه

چین

این قسمت از آناتومی کلاه مانند یک فرورفتگی در بالای تاج است. به این ترتیب، کاربرد چین، مانند فرورفتگی در کلاه است. نوع چین در کلاه با توجه به استایل های مختلف و کاربرد آن متفاوت است.

چین کلاه مردانه

عرق گیر

دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می کنید. بسته به نوع کلاهی که به سر می‌کنید، می‌تواند از چندین ماده مختلف ساخته شود. به عنوان مثال، کلاه پدر و لبه پهن مردانه با کیفیت دارای مواد ضد تعریق مانند پنبه است.

فلنج 

آخرین بخش از آناتومی فلنج است که دقیقاً بین لبه و تاج قرار دارد؛ و نقش اساسی در تعریف استایل کلاه دارد. فلنج جلوی لبه به پشت و همچنین قسمت پهلو به پهلو کلاه را نشان می دهد. این قسمت نیز در کلاه های مختلف متفاوت است.

فلنج کلاه مردانه

کلاه مردانه تریلبی

از نظر بصری، تریلبی بسیار شبیه به فدورا است، و در فرهنگ پاپ، این دو اغلب با هم اشتباه می گیرند. تریلبی دارای لبه کوتاه‌تر و تاج بلندتری است و مانند نسخه کوچکتر فدورا است. که به طور سنتی برای آب و هوای گرم ایده آل است. مسلماً شیک‌ترین کلاه مردانه است. این کلاه به یکی از جالب‌ترین کلاه‌ها برای مردان و یکی از مقبول‌ترین پوشش های سر از نظر اجتماعی تبدیل شده است. کلاه تریلبی دارای تاج متوسط و یا حتی بلند با لبه کوتاهی است که از جلو به سمت پایین کشیده شده و کمی به عقب برگشته است که جنس آن از نمد موی توید و یا خرگوش است. است. از این کلاه می توان در مراسم‌های نیمه‌رسمی استفاده کرد. این کلاه شبیه پای گوشت انگلیسی است.

کلاه مردانه تریلبی

کلاه مردانه پورک پای (پای خوک)

یکی از مواردی که شایسته است به لیست کلاه های جذاب برای مردان اضافه شود، باید کلاه پای خوک باشد. کلاه پای خوک که در فیلم ها توسط افرادی مانند باستر کیتون و والتر وایت (معروف به هایزنبرگ) پوشیده شده بود، نام خود را با شباهت زیاد به پای گوشت خوک بریتانیایی گرفته بود. این کلاه بر روی تاج خود فرورفتگی دایره‌ای دارد که شبیه پای گوشت خوک انگلیسی است. کلاه پای خوک دارای تاجی کوتاه و گرد و لبه‌ای باریک و منحنی است. جنس آن از پشم و یا نمد است. این یکی از کلاه‌های مد است که برای محیط‌های معمولی و نیمه‌رسمی مناسب است. انتخاب یک کت بلیزر آبی سرمه‌ای، یک پیراهن دکمه‌دار، یک شلوار خاکی، یک جیب مربع شکل و یک کلاه پای خوک نمدی شما را در مسیر درستی قرار می‌دهد.

کلاه مردانه پورک پای ( پای خوک)

کلاه مردانه پانامایی

کلاه شیک پانامایی که معمولاً هم از نظر وزن و هم از نظر رنگ سبک است، بهترین دوست شما در هوای گرم است و حالتی جذاب دارد. پاناما در اصل متعلق اکوادور است، جایی که کلاه‌بازان هنوز از تکنیک‌های سنتی برای ساخت آن استفاده می‌کنند. نام پاناما در دهه 1850 ظاهر شد. پاناما اغلب با استفاده از برگ های بافته شده یک گیاه نخل توکیلا (که از نظر فنی نخل نیست، اما به اندازه کافی به آن نزدیک است) ساخته می شود.

این کلاه از نظر ساختاری مستحکم و قابلیت تنفس بالایی دارد. کلاه پاناما که یک اکسسوری تابستانی و بهاری است، به خوبی با لباس‌های فصلی مانند کتانی‌هایی مانند Uniqlo یا Polo Ralph Lauren ترکیب می‌شود. این کلاه دارای تاج بلند با لبه های کوتاه و یا متوسط است که برای استایل های معمولی از آن استفاده می شود و معمولا با پارچه های رنگی بسته می شود.

کلاه مردانه پانامایی

کلاه مردانه قدیمی هامبورگ

هامبورگ یکی از محبوب‌ترین کلاه‌های قدیمی امروزی است که مردان بر سر می‌گذارند. این مدل در ابتدا یک سرپوش شکار در باد هامبورگ بخشی از امپراتوری آلمان بود. در دهه 1890 پس از اینکه هِنری هفتم یکی از آنها را پس از بازدید از هسن به انگلستان آورد، محبوب شد. هامبورگ یک کلاه نمدی مردانه با تاج متوسط است که دارای یک چین و چروک درازا در مرکز است. لبه آن با عرض متوسط و مسطح، اما با لبه های فر است. همچنین از یک نوار کلاه بند ابریشمی پهن در اطراف تاج تشکیل شده است. کلاه سازها لبه فرفری را نیز با روبانی می‌بندند که با رنگ بند کلاه همخوانی دارد.

کلاه مردانه قدیمی هامبورگ

کلاه مردانه قایق‌سواری یا حصیری

هر شخصی که در مورد کلاه حصیری مردانه صحبت می‌کند، به‌احتمال زیاد یک قایق سوار است. این کلاه به‌خاطر بدن سفت‌تر و روبان متضاد دور تاج معروف است. در مورد کلاه حصیری چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد که قبلاً گفته نشده باشد. کلاه‌های حصیری در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. مدل های آن می‌تواند از کلاه حصیری Bunnings که در بین جمعیت در بازی کریکت محلی خود می‌بینید تا کلاه‌های حصیری سبک فدورا متغیر باشد. کلاه‌های حصیری مترادف کلاه‌های لبه پهن برای مردان و زنان هستند که می‌توانند به‌عنوان یک زره محافظ در برابر آفتاب استفاده شوند. کلاه حصیری یکی از ارزان‌ترین کلاه‌ها برای محافظت در برابر نور خورشید است. تاج آن متوسط با لبهٔ عریض است که جنس آن از نی است و دور پایه آن نواری درشت دارد. این کلاه برای استایل غیررسمی مناسب است.

کلاه مردانه قایق‌سواری یا حصیری

کلاه مردانه روزنامه‌نگار

کلاه روزنامه‌نگار (روزنامه فروش) که در آغاز قرن بیستم بسیارمحبوب بود، مورد استقبال ‌بسیاری از زنان و مردان قرار گرفت. این کلاه لبه منحنی، هشت پانل و یک دکمه بالا دارد. به لطف استفاده از موادی مانند پشم، این کلاه پوششی کاربردی و شیک در هوای سرد محسوب می‌شود. نیازی نیست که با این اکسسوری خیلی شیک باشید، آن را با یک لباس غیررسمی یا مستقیم ست کنید. اگر برای دیوید بکهام به اندازه کافی جالب است، مطمئنا برای شما نیز به اندازه کافی خوب است. تاج این کلاه پانل کلاسیک 6 یا 8 ربع است که بدنه آن را گردتر می‌کند. لبهٔ کوتاهی دارد که مشابه کلاه تخت (فلت) است، اما تفاوت اصلی آن در دکمه بالایی است. امروزه یکی از انواع کلاه های محبوب است که برای اکسسوری کردن لباس‌های مردانه استفاده می‌شود.

کلاه مردانه روزنامه‌نگار

کلاه مردانه بولر یا دربی (شاپو)

بولر به عنوان کلاه دربی شناخته می شود. این کلاه زمانی شکل گرفت که مشتری طرح آن را به جیمز لاک و شرکا، کلاه فروشی در لندن سفارش داد. مشتری یک طرح نزدیک با تاج کم می خواست که نگهبانان بازی او بتوانند سوار بر اسب بپوشند. کلاه سازان لندنی، توماس و ویلیام بولر، این کلاه را در سال 1849 ساختند. امروزه، دربی اغلب به عنوان یک اکسسوری تا حدی طنزآلود با جذابیت قدیمی در نظر گرفته می شود.

اگر یکی از آن ها را بپوشید، باید در مورد نحوه پوشیدن کلاه کاملاً مطمئن باشید. آن را با یک کت و شلوار سه تکه کلاسیک و شاید یک عصا ست کنید. مانند تریلبی، کلاه های دربی مردانه (یا کلاه های بولر) قطعا یک سلیقه اکتسابی هستند. این کلاه رسمی مردانه که معمولاً از نمد سخت ساخته شده است دارای لبه کوتاه و تاج گرد است. جنس آن نمد پشمی است و برای مراسم رسمی استفاده می شود.

کلاه مردانه بولر یا دربی

کلاه تخت مردانه

شبیه به کلاه روزنامه‌فروشی است، کلاه تخت میزبان یک قسمت بالای گرد و یک لبه جلویی کوچک و سخت دارد. این کلاه‌ مردانه معمولاً از توید ساخته می‌شوند، اگرچه انواع پارچه‌های دیگر مثل پشم و کتان نیز برای تولید آن وجود دارد. داخل آن دارای آستری است که باعث افزایش راحتی و ایجاد گرما می شود. امروزه کلاه تخت به عنوان یک کلاه برای پیرمردها در نظر گرفته می شود که البته برای مردان در هر سنی زیبا به نظر می رسد.

به علاوه، این یکی از کلاه های مطرح مردانه است که مورد علاقه افراد مشهور است. آن را با یک ژاکت تویید، یا شاید یک بلیزر زیبا با لباس های خاکی ست کنید و به یک پیک نیک خوب در حومه شهر بروید. اگر علاقه به کت و شلوار دارید و در عین حال می خواهید کلاه را در استایلتان جا بدهید، کلاه تخت باید اولین اولویت شما باشد. تاج این کلاه پانل کلاسیک 6 یا 8 ربع است که در مراسم های نیمه رسمی و گاهی رسمی از آن استفاده می‌شود.

کلاه تخت مردانه

کلاه مردانه تاپ (کلاه سیلندر)

کلاه تاپ (بالا) در اواخر دهه 1700 و در سراسر دهه 1800، کلاهی استاندارد برای مردان طبقه بالابود. تاج بالای آن بلند و صاف است، درحالی‌که لبه آن به عرض متوسط و به سمت بالا خمیده است. کلاه‌های بالا معمولاً با ابریشم سیاه یا خاکستری تولید می‌شدند و بخش مهمی از استایل رسمی غربی بودند. کلاه بالا در قرن بیستم کاربرد خود را از دست داد و محبوبیت خود را به کلاه‌هایی با تاج کوتاه از سپرد. آنها امروزه یک منظره نادر هستند و فقط در مکان‌های رسمی مانند عروسی و اپرا ظاهر می‌شوند.

کلاه مردانه تاپ

کلاه مردانه بیسبال

وقتی صحبت از کلاه تابستانی مردانه می‌شود، کلاه بیسبال یک کلاه رایج است. گیره آن از چشم‌ها در برابر نور خورشید محافظت می‌کند و با لباس‌های غیررسمی تابستانی همخوانی دارد. این یکی از بهترین کلاه‌ها برای مردان است. تاج 6 پانلی نرم و گرد و قسمت جلویی سفت آن، به‌راحتی کلاه پدر، با سر شما مطابقت ندارد، اما برای برخی از استایل‌ها، این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواهیم. پشت این کلاه دارای بست‌هایی مانند زیپ یا نوارچسب برای تنظیم متناسب با اندازه‌های مختلف سر است. کلاه بیسبال معمولاً به‌عنوان بخشی از لباس بازیکنان بیسبال لیگ اصلی و فرعی پوشیده می‌شود. به طور سنتی پانل جلویی لوگوی تیم را در خود جای‌داده است. جنس آن به طور سنتی از پشم است که اخیراً با پلی‌استر نیز به بازار عرضه می‌شود.

کلاه مردانه پدر

این کلاه برای بسیاری از کسانی که از کلاه استفاده می‌کنند، ضروری است. به لطف تاج 6 پانلی با لبه‌های کوتاه و جنس پنبه و همچنین تناسب راحت خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از نظر فنی، طرح کلاه پدر ممکن است تماما از کلاه بیسبال کپی شده باشد، اما لبه کلاهک بسیار کوتاه‌تر است و ساختار آن نسبت به کلاه بیسبال کمتر است. به این معنی که به‌راحتی روی سر قرار می‌گیرد. کلاه‌های پدر معمولاً دارای بست‌هایی در پشت هستند که آنها را به یک کلاه یک اندازه تبدیل می‌کند. به دلیل استفاده از مواد نرم‌تر، تناسب آن راحت‌تر است. کلاه پدر دارای طناب کششی طولانی تری در پشت است. که لوگوی جلویی معمولاً به‌عنوان کنایه استفاده می‌شود. این کلاه مردانه برای استایل‌های غیررسمی مناسب است.

کلاه مردانه پدر

کلاه مردانه بونی

کلاه بانی (بونی) نسخه ای از کلاه اسلوچ سنتی است. این مدل دارای لبه ی پهن مردانه سبک وزن است. این کلاه ابتدا توسط نیروهای نظامی که در آب و هوای گرمسیری خدمت می کردند مورد استفاده قرار می گرفت. کلاه بونی و باکت ساختاری مشابه دارند. با این حال، این کلاه چند ترفند اضافی در آستین خود دارد. تاج یک پانلی با لبه ی کوتاه و با جنس پنبه و پوپلین مقاوم در برابر باد این کلاه آن را برای استایل غیررسمی مناسب کرده است. این کلاه های با دوام برای سرگرمی های فضای باز مانند پیاده روی، ماهیگیری و کمپینگ ایده آل هستند. نسخه استرالیایی Boonie گاهی اوقات به عنوان "کلاه خنده دار" نام گذاری می شود.

کلاه مردانه سطلی

اگرچه این کلاه‌ها زمانی کلاه‌های ماهیگیری عملی به دلیل شکل لبه و توانایی محکم کردن قلاب‌ها به بیرون بودند، اما این نوع کلاه مردانه از اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90، محبوبیت فرهنگ عمومی را به دست آورد. تاج تک پانل گرد با لبه ی کوتاه با جنس نایلون و یا پنبه آن را برای استایل های غیررسمی مناسب کرده است. و جزو بهترین کلاه ها برای مردانی است که به دنبال ارتقای سطح استایل غیر رسمی خود هستند. همانطور که از اسم آن مشخص است کلاهی است مانند سطل، که همین ساختار باعث محافظت 360 درجه ایی آن در برابر آفتاب شده است.

کلاه-مردانه-سطلی

کلاه مردانه فدورا

فدورا یکی از محبوب‌ترین کلاه‌های مردانه در مد امروزی است. یک فدورا با کت و شلوار زمانی یکی از پایه های اصلی دنیای تجارت بود. با این حال، کلاه فدورا در طول دوره طولانی مدت خود جذابیت بیشتری پیدا کرده است. برای تشخیص این کلاه‌های مردانه که گهگاهی محبوب هستند، به دنبال تاج فرورفته‌ای باشید که چینی درازا در نزدیکی جلو در هر دو طرف، همراه با لبه‌ای نرم حدود 2.5 اینچ یا بیشتر دارد. یکی از جنبه های جذاب فدورا، تطبیق پذیری آن به عنوان یک کلاه مد مردانه است. چند ویژگی کلیدی فدورا آن را از تریلبی متمایز می کند. تاج این کلاه متوسط و جنس آن نمدی است. بلندی لبهٔ کلاه کوتاه است و در مراسم‌های غیررسمی و یا نیمه‌رسمی از آن استفاده می‌شود.

کلاه-مردانه-فدورا

کلاه مردانه قمار

یک کلاه مرسوم تر از کلاه وسترن است. تاج کلاه قمار شبیه کلاه پورک پای است، به‌خاطر لبه‌ای با عرض متوسط تا پهن که بزرگ‌تر از سه اینچ نیست و دارای لبه‌ای کمی برگردان است، شهرت دارد. اما به پهنای کلاه گاوچران (cowboy) نیست. کلاه قمار کمی صاف و زاویه دار به نظر می رسد، اگرچه تاج، وقتی از بالا مشاهده می شود، شبیه یک بیضی است. برای تولید آن از نمد، نی و حتی چرم نیز کمک گرفته می شود.

کلاه مردانه قمار

کلاه ویزور(Visor)

امروزه،کلاه ویزور به لطف افزایش روزافزون لباس‌های ورزشی و مد روز، به جریان اصلی مد بازگشته است. ویزورها تاج ندارند و لبه ی کوتاهی دارند که جنس آن معمولا از پلاستیک و یا پنبه است. کاربرد آن نیز غیررسمی و ورزشی است. این کلاه وزن بسیار کمی دارد و کاملاً کاربردی است به خصوص زمانی که در حین تمرین احساس گرما می کنید.

کلاه-ویزرو

 کلاه لوبیا (Beanie)

 کلاه بافتنی مدل لوبیا جزو کلاه های زمستانه ی پر طرفدار است که امروزه از پشم گوسفند نیز ساخته می شود. همچنین برای ایجاد گرمای بیشتر از آستر نیز در آن استفاده می کنند. در هر صورت، ترکیب آن به منظور نزدیک نگه داشتن گرمای بدن فرد است.

کلاه-لوبیا

کلاه تله (Trapper)

این نوع کلاه های مردانه که در ابتدا با پوست گوسفند و چرم ساخته شده بودند و دارای آستر ضخیم شرپا بودند، حداکثر پوشش زمستانی را ارائه می دادند. اما امروزه از پارچه های پلی استر دارای پلاستیک برای ساخت آن استفاده می شود. با پوششی که این کلاه برای سر، گوش ها و همچنین زیر چانه ایجاد می کند بهترین کلاه برای مناظق سردسیری است.

 کلاه-تراپر

بهترین نوع کلاه مردانه

از دورانی که موقعیت اجتماعی افراد را مجبور به انتخاب کلاه می کرد، مدت‌ها گذشته است. در حالی که هیچ قانونی در مورد نوع کلاه وجود ندارد. بلکه لباس، فصل و مناسبت ها عواملی هستند که شما را در مسیر درست راهنمایی می کنند.

بهترین نوع کلاه مردانه

برای مردانی که تعداد زیادی کلاه جالب دارند، انتخاب استایل مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. اگر به سبک های کلاسیک تری تمایل دارید، فدورا و پاناما انتخاب خوبی هستند. برندهایی مانندBailey ، Goorin، Christys’ London و Barbour کلاه های با کیفیتی تولید می کنند که می توانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید.

بهترین انواع کلاه مردانه

برای یک کلاه هیپستر که حتی بین افراد مشهور نیز محبوب است، از تریلبی، پای خوک و کلاه تخت استفاده کنید. این نوع کلاه ها را می توان با لباس های غیر رسمی و حرفه ای برای جذابیت بیشتر پوشید. در نهایت، جهانی ترین و همه کاره ترین کلاه مردانه همیشه کلاه بیسبال خواهد بود. این نوع کلاه مخصوصاً زمانی مفید است که مدل موی مناسبی ندارید.

بهترین کلاه مردانه

نحوه انتخاب کلاه مردانه مناسب

کلاه یک پوشش ضروری است که استایل هر کسی را می تواند جذاب کند، اما هر مدلی از آن برای همه مناسب نیست. بسیاری از افراد از کلاه اجتناب می کنند زیرا یک بار آنها را امتحان کرده اند و از استایل خود راضی نبودند. راز استایل جذاب با کلاه، علاوه بر هماهنگی با سبک لباس هایتان، انتخاب کلاه مناسب با فرم صورت شماست. اگر صورت کوتاه و گردی دارید، کلاه هایی با تاج های بلندتر و لبه های رو به بالا برای شما مناسب است.

کلاه های مردانه با تاج های کم و لبه های بزرگ اگر صورت بلند و لاغری داشته باشید عالی به نظر می رسند. چنین کلاهی صورت شما را بدون اینکه زیاده روی باشد کوتاه می کند. اگر صورت مربعی دارید کلاه هایی با تاج گرد برای شما مناسب است. لبه های نرم، ظاهر هماهنگ تری به شما می بخشد. اگر صورت بیضی دارید، تقریباً در هر نوع چهره ای زیبا خواهید بود. و در آخر یک قانون ساده که باید به خاطر بسپارید؛ با توجه به فرم صورتتان، به سراغ انواع کلاه مردانه با ویژگی های متضاد بروید. از امتحان مدل های مختلف کلاه نترسید. این مطمئن‌ترین راه برای یافتن ظاهری مناسب برای شما است.

نحوه انتخاب کلاه مردانه مناسب

نحوه اندازه گیری انواع کلاه مردانه

برای اندازه گیری، یک متر را دور سر خود بپیچید و آن را 1.3 سانتی متر بالاتر از ابروها و گوش های خود نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که آن را کاملا در وسط سر خود گرفتید و سپس یک انگشت را زیر متر قرار دهید، و طول به دست آمده بر حسب سانتی متر را ثبت کنید. این اندازه دور سر شما است و اندازه کلاه شما را تعیین می کند.

نحوه اندازه گیری انواع کلاه مردانه

دراین مقاله از مجله مد و فشن ژومنت سعی کردیم تمام آنچه برای داشتن استایلی جذاب با کلاه نیاز دارید را جمع آوری کنیم. شما کدام یک از کلاه های مردانه بالا را دوست دارید یا امتحان کردید؟ نظرات و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید!