معرفی شیک و جذاب ترین مدل موی کوتاه زنانه 2022 و 2023

شیدا رضایی 2 سال پیش
7 دقیقه مطالعه
مدل موی کوتاه زنانه 2022 و 2023

امروزه خانم‌های زیادی علاقه دارند که موهای خود را کوتاه کنند. اما اصلی‌ترین دغدغه‌ای که موی کوتاه برای آن‌ها داشته مدل دادن به آن است. در این مطلب به بهانه فرا رسیدن سال میلادی جدید، جذاب‌ترین مدل موهای کوتاه زنانه 2022 و 2023 را برایتان ارائه کرده‌ایم. با این مدل موها دیگر نگران حضور در مهمانی‌های با شکوه و رسمی‌تان نباشید. شما می‌توانید با پیاده کردن چند ترفند ساده روی موهایتان، ظاهری جذاب به همراه استایلی شیک داشته باشید. اگر می‌خواهید با این مدل موها آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


مدل موی کوتاه زنانه 2022 و 2023

با شروع سال 2023 مدل موهای جدید زیادی جای قدیمی‌ها را گرفته‌اند و تعداد بی شماری از خانم‌ها به سمت آن‌ها رفته‌اند. در انتخاب مدل موی مناسب، به شکل کلی صورتتان توجه داشته باشید. صورت‌های گرد مدل موهای متفاوتی نسبت به صورت‌های کشیده دارند. در ادامه انواع این مدل موها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جدیدترین مدل مو های کوتاه زنانه و دخترانه 2022 و 2023 برای صورت گرد

پیکسی بلند به سبک کلاسیک؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

پیکسی بلند به سبک کلاسیک؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

حتی افراد مشهوری که می‌توانند ساعت‌ها برای مدل‌های موی مختلف جلوی آینه وقت بگذارند، نمی‌توانند در برابر جذابیت مدل‌های بلند پیکسی مقاومت کنند و به این مدل موی خود را آرایش می‌دهند. به‌عنوان مثال، جنیفر لارنس پیکسی بلند کلاسیک را مناسب‌ترین مدل برای مو و ظاهر خود می‌داند. اصلی‌ترین دلیلی که باعث انتخاب این مدل مو وجود دارد کم هزینه بودن آن و همخوانی داشتن با فرم صورت اوست. هم چنین آرایش این مدل روی مو زمان کمی می‌برد.

پیکسی با برشی ظریف؛ مدل موی کوتاه زنانه

پیکسی با برشی ظریف؛ مدل موی کوتاه زنانه

این مدل موی کوتاه یکی از ساده‌ترین سبک‌های زنانه است که نیازی به ساعت‌ها جلوی آینه نشستن هم ندارد. فقط کافی است موهای بالای سر را به سمت بالا به‌صورت ظریف و با دقت مدل دهید. دقت داشته باشید که موهای کنار و پشت سر کمی بلند باشند (از ته زده نشده باشد).

پیکسی بلند با مدل آندرکات

پیکسی بلند با مدل آندرکات

منظور از مدل آندرکات این است که موهایی که در قسمت بالای سر وجود دارد به اندازه کافی بلند باشد و موهای کنار و پشت سر نیز از ته زده شود. حال موهای بالای سر را به سمت چپ یا راست صورتتان مدل دهید.

باب براق چتری

باب براق چتری

مشاهده می‌کنید که باب چتری مختص صورت‌های گرد می‌باشد. بیایید با ایجاد تحول در مدل موهایتان، ظاهری جدید برای خود بسازید.

باب موج دار

باب موج دار

در قدم اول یک فرق کج ایجاد کنید حال به موهایتان حالت امواج ساحلی بدهید. یکی از جذاب و راحت‌ترین مدل موهای کوتاه می‌باشد.

باب فرق وسط

باب فرق وسط

در این مدل فقط یک فرق وسط بین موهایتان ایجاد کنید. یکی از آسان‌ترین مدل موها با روشی ساده می‌باشد و در مواقعی که وقت کافی برای حاضر شدن خود ندارید بسیار گزینه مناسبی است.

باب فرق وسط موج دار

باب فرق وسط موج دار

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید از فرق سر دو طرف مو را جدا کنید و به آن حالت امواج بدهید. این مدل مو زیبایی چهره شما را افزایش داده و به حالت صورتتان نیز می‌آید.

ترکیب پیکسی و باب

ترکیب پیکسی و باب

در این بخش برای جذابیت بیشتر به ترکیب مدل‌های پیکسی و باب نیاز داریم. موهای قسمت بالای سر را به حالت موجی و به سمت بالا حالت دهید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، اندازه موهای دو طرف سر نیز کمی بلند باشد.

باب بلانت با چتری

باب بلانت با چتری

باب بلانت از شیک‌ترین مدل موهای زنانه برای صورت گرد می‌باشد. اگر مشتاقید این مدل را روی موهایتان امتحان کنید، نیاز است موهایتان را با اتو مو صاف کرده و چتری‌هایتان را یک طرف صورتتان حالت دهید. چتری‌ها یکی از ابرو و چشم‌هایتان را کمی می‌پوشاند و این مورد در جذابیت شما تأثیرگذار است.

مدل موهای کوتاه زنانه و دخترانه 2023 برای صورت کشیده

باب انباشته با چتری‌های بلانت؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

باب انباشته با چتری‌های بلانت؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

به خانم‌هایی که صورت کشیده دارند پیشنهاد می‌کنیم یک بار این مدل مو را امتحان کنند تا زیبایی را به شکل واقعی تجربه کنند. یکی از ساده‌ترین مدل موهای زنانه و دخترانه می‌باشد که در فهرست شیک‌ترین مدل موها قرار دارد.

پیکسی موج دار آندرکات

پیکسی موج دار آندرکات

پیکسی موج‌دار یکی از جذاب‌ترین مدل موی کوتاه زنانه می‌باشد که در لیست انواع مدل موهای 2023 قرار گرفته است. به نظر شما این مدل تا چه میزان به چهره‌های کشیده جذابیت می‌بخشد؟ همان‌طور که در بالا اشاره شد مدل آندرکات به‌ گونه‌ای است که موهای قسمت بالای سر تا حد کافی بلند و موهای دو طرف و پشت سر خیلی کوتاه یا از ته زده شده باشند. در ادامه موهای قسمت بالای سرتان را به‌صورت موج‌دار حالت دهید و آن را به‌صورت پراکنده در دو طرف سر (سمت چپ و راست سر) پخش و پلا کنید.

مدل موی کوتاه ساده

مدل موی کوتاه ساده

یکی از ساده و شیک‌ترین مدل موی‌های کوتاه زنانه به شمار می‌رود. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید موهای قسمت بالای سر نسبت به موهای دو طرف سر کمی بلندتر هستند. حالت دادن آن نیز بسیار ساده است! موهایی که در قسمت بالای سر قرار دارد را به سمت پایین شانه کنید و در پایان چتری‌ها را به یک طرف مدل دهید. در کل مدل موهایتان یک حالت نامنظم اما جذاب پیدا می‌کند.

باب کلاسیک فرانسوی

باب کلاسیک فرانسوی

کلاسیک از محبوب‌ترین سبک‌های جهان است و سال‌های طولانی از دوره امپراتوری این سبک می‌گذرد. در این مدل مو چتری‌ها با امواج اطراف جلوه‌ای دیدنی به چهره شما می‌بخشد. با این مدل مو بیشتر شبیه زنان خوش چهره فرانسوی می‌شوید!

باب چتری تا چانه

باب چتری تا چانه

یکی از ساده‌ترین مدل موهای زنانه و دخترانه می‌باشد؛ البته سادگی سرشار از زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. پیاده سازی این مدل روی موی‌تان زیاد کار دشواری نیست. چتری‌ها را به یک طرف مرتب کنید و بلندی دو طرف مویتان نیز تا چانه باشد.

باب لایه ای

باب لایه ای

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید اندازه موهایتان باید به صورت نامنظم باشد. موهایتان را فرق وسط کنید و به آن کمی حالت امواج ساحلی بدهید.

مدل مو های کوتاه زنانه و دخترانه 2022 و 2023 برای صورت مثلثی

پیکسی حجیم؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

پیکسی حجیم؛ مدل موی کوتاه زنانه 2023

این سبک از مو مختص استایل‌های خیابانی و کژوال می‌باشد و همان‌طور که مشاهده می‌کنید مدلی ساده و شیک است.

پیکسی باب

پیکسی باب

شما می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی به سبک موی خود را حالت دهید. این بار از زیباترین سبک‌های زنانه به مدل موی پیکسی باب اشاره می‌کنیم.

مدل شیک مجلسی موج دار

مدل شیک مجلسی موج دار

خانم‌های خوش‌پوش حتماً می‌دانند که در مجالس رسمی باید بدرخشند. یکی از آیتم‌هایی که در جذابیت شما تأثیر گذار است آرایش موهای شماست! پس در انتخاب نوع مدل مو حساسیت بیشتری به خرج دهید. یکی از باب ترین مدل موهای مجلسی سبک موج دار است که شما را به ستاره‌ای درخشان تبدیل می‌کند.

شاپی باب

شاپی باب

شاپی باب از شیک‌ترین مدل موی کوتاه زنانه است که ظاهری خاص و دیدنی را به شما هدیه می‌دهد. خانم‌های خوش چهره و جذاب هیچ گاه به راحتی از کنار این سبک مو رد نمی‌شوند.

باب لایه موج دار

باب لایه موج دار

باب لایه موج‌دار مناسب دخترخانم‌های نوجوان با صورتی مثلثی شکل است. این مدل مو از ترندترین سبک‌های 2023 می‌باشد و جنبه‌ای رسمی و غیر رسمی دارد. یعنی هم می‌توان در مجالس رسمی از آن استفاده کرد و هم در دورهمی‌های دوستانه آن را به کار برد.

این یک فهرست کوتاه بود از انواع مدل موهای کوتاه زنانه و دخترانه که امروزه طرفداران زیادی دارند. شما هم اگر با دیگر مدل موهای جذاب آشنایی دارید نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید. با لایک و امتیاز دادن به این مطلب ما را حمایت کنید. اگر دنبال کننده اخبار جدید دنیای مد و فشن هستید در مجله اینترنتی ژومنت عضو شوید تا از تازه‌های صنعت مد بی خبر نمانید!