بهترین ادکلن های زنانه 2020

5 دقیقه مطالعه
بهترین ادکلن های زنانه 2020
خرید ادکلن های خوشبو با رایحه‌های دلپذیر موضوعی است که همه به آن توجه دارند. در این مطلب بهترین ادکلن های زنانه 2020 را به شما معرفی می‌کنیم که در این سال بیشترین میزان فروش را در سراسر دنیا داشتند. اگر به دنبال انتخاب عطر و ادکلنی هستید که رایحه آن با شخصیت شما همخوانی داشته باشد در این مطلب به شما کمک می کنیم تا ادکلن زنانه مد نظرتان را انتخاب کنید. پس ما همراه شوید!


معرفی بهترین ادکلن های زنانه

در مورد رایحه عطر یا اصطلاحاً نت‌های عطر در مقالۀ دیگری به شکل مفصل صحبت کردیم که می‌توانید متن کامل آن را از این لینک بخوانید. هرکس با توجه به سلیقه‌ای که دارد به دنبال یک رایحه خاص می‌گردد که با روحیات او سازگاری بیشتری دارد. گاهی افراد به دنبال یک حس نوستالژیک هستند و گاهی می‌خواهند ادکلنی که استفاده می‌کنند با ترجیحات مد و زیبایی و طرز آرایشی که دارند هماهنگ باشد. بعضی افراد هم به دنبال ادکلن‌ها و عطرهایی می‌گردند که اشخاص زیادی آنها را نمی‌شناسند. در اینجا با معرفی بهترین ادکلن های زنانه 2020 سعی می‌کنیم تمامی این سلیقه‌های مختلف را به‌نوعی پوشش بدهیم تا به‌راحتی بتوانید رایحه‌ای که به دنبالش هستید را پیدا کنید.

Glossier You از بهترین ادکلن های زنانه 2020

ادکلن زنانه 2020

رایحه‌های کلیدی: مشک، آمبرت، آمبروکس، ریشه زنبق سبز و فلفل صورتی تند.

این گزینه یکی از بهترین ادکلن هایی است که خانم‌ها می‌توانند انتخاب کنند. این ادکلن برنده جوایز متعددی شده و طرفداران بسیاری در بین دوستداران عطر دارد. فرقی نمی‌کند که چه نوع پوستی دارید، این ادکلن به لطف ترکیبات شیمیایی خاصی که دارد با هر نوع پوستی سازگاری پیدا می‌کند و از نظر حساسیت لازم نیست نگران چیزی باشید.

Diptyque Fau de Minthe یکی دیگر از بهترین ادکلن های زنانه

بهترین ادکلن زنانه

رایحه‌های اساسی: نعناع هندی، شمعدانی، نعناع و اکسید رز.

تعجبی ندارد که این ادکلن یکی از پرفروش‌ترین‌ها در جهان محسوب می‌شود. شاید رایحه نعناع خیلی با سلیقۀ برخی از خانم‌ها همسو نباشد؛ اما اگر یکبار آن را امتحان کنید رایحه شاداب و سرزنده‌ای را تجربه خواهید کرد. این رایحه به شکلی ظریف با شمعدانی و اکسید رز ترکیب شده است و همین یک نوع ملایمت خاص را در آن ایجاد کرده است.

ادکلن Byredo Gypsy Water

عطر زنانه 2020

رایحه‌های اساسی: ترنج، لیمو، فلفل، بخور، عنبر، چوب صندل و وانیل.

این محصول جزو محبوب‌ترین تولیدات شرکت Byredo است. طبق گفته‌های مدیران این کمپانی، آنها این عطر محبوب را بر اساس آداب و رسوم و باورهای مردم رومانی ساخته‌اند و به‌نوعی آن را یک ادای احترام به مردم این کشور می‌دانند.

ادکلن زنانه Le Labo Santal 33

ادکلن پرفروش زنانه 2020

رایحه‌های اصلی: هل، زنبق، چوب سدر، چرم و چوب صندل. برند Le Labo بسیاری از عطرهای پرطرفدار را به بازار عرضه کرده است اما Santal 33 یکی از بهترین‌ها در این بین محسوب می‌شود. به جرئت می‌شود گفت که شاید تا مدت‌های طولانی هیچ محصولی از این شرکت نمی‌تواند تا این اندازه فروش داشته باشد. اگر به دنبال یک ادکلن خاص و متفاوت هستید این گزینه را مد نظر قرار بدهید.

Chanel Coco Mademoiselle

Chanel Coco Mademoiselle

رایحه‌های کلیدی: پرتقال، نعناع هندی، رز ترکی، یاس گراس، ویتور.

کمپانی بزرگ شنل علاوه بر مد و فشن در زمینه ساخت عطرهای خاص هم تبحر دارد. Coco Mademoiselle یکی از محصولات پرتقاضای این خانه مد محسوب می‌شود که یک عطر کلاسیک است. رنگ نارنجی شاد این ادکلن هم نسبت به عطرهای N5 یک نوع نوآوری به شمار می‌رود.

Yves Saint Laurent Mon Paris از بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی

ادکلن زنانه فرانسوی

رایحه کلیدی: تمشک، گلابی، مشک سفید و نعناع هندی.

عطرها و ادکلن های فرانسوی همیشه در بین مردم محبوب بوده و هستند. این بار هنرمندان فرانسوی با الهام از شهر پاریس این ادکلن را تولید کرده‌اند تا به شما این امکان را بدهند که طعم سفر به پایتخت فرانسه را تجربه کنید حتی اگر مایل‌ها دورتر از این شهر باشید!

Dior Miss Dior

Dior Miss Dior

نت‌های اصلی: ترنج گابریلا، گل رز و چوب رز.

ادکلن Miss Dior یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های خوش سلیقه است. این محصول در گروه یکی از پرطرفدارترین تولیدات کمپانی دیور قرار می‌گیرد. اگر این ادکلن را یکبار امتحان کنید بدون شک به یکی از طرفداران پروپاقرص عطرهای Dior تبدیل خواهید شد.

Marc Jacobs Perfect

ادکلن مارک جیکوبز

نت‌های اصلی: نرگس، ریواس، شیر بادام، ترمه و چوب سدر.

پیش از این در مقاله: "برند مارک جیکوبز" به گروه محصولات این شرکت اشاره کردیم. یکی از حوزه‌هایی که مارک جیکوبز در آن حرفی برای گفتن دارد عطر و ادکلن است. Marc Jacobs Perfect با رایحه‌ای دوست‌داشتنی و نوستالژیک یکی از انتخاب‌های اصلی عاشقان عطر است. نام این ادکلن از روی شعار معروف جیکوبز گرفته شده است. او همواره سعی داشته تا بهترین‌ها را به بازار عرضه کند همان‌طور که روی دستش عبارت: "من همان‌طور که هستم کاملم." را خالکوبی کرده است. شما می‌توانید این ادکلن را با قیمت 128 دلار تهیه کنید.

Valentino Voce Viva

ادکلن های برتر زنانه 2020

نت‌های کلیدی: ترنج ایتالیایی، ماندارین، شکوفه پرتقال، گاردنیا طلایی، وانیل و دانه تونکا.

لیدی گاگا چهره‌ای است که این ادکلن را معرفی کرده است. همین توصیف کافی است تا بدانید با محصولی بسیار خاص و منحصربه‌فرد طرف هستید که با ادکلن‌های دیگری که معرفی کردیم فرق دارد. استقبال مردم از این عطر شگفت‌انگیز بود و همه از تفاوت آن متعجب شدند. می‌شود پیش‌بینی کرد که در آینده فروش Valentino Voce Viva بسیار بیشتر از میزان فعلی خواهد بود.

Chloé از بهترین ادکلن های زنانه 2020

ادکلن محبوب زنانه 2020

رایحه‌های اساسی: گل صدتومانی، لیچی، فریزیا، رز، عسل، ماگنولیا، عنبر و چوب سدر.

برند معروف کلوئی هم یکی دیگر از برندهایی است که بهترین ادکلن های زنانه 2020 را به بازار عرضه کرده است. Dolce & Gabbana Light Blue رایحه‌های اساسی: سدر سیسیلی، مرکبات، سیب سبز، بامبو، رز سفید و یاس. دولچه و گابانا یکی از برندهای معروف مد و فشن ایتالیاست که در حوزۀ عطر و ادکلن هم فعالیت دارد. Light Blue یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین ادکلن های دولچه و گاباناست که از حدود سال 2001 تولید می‌شود. گذشت زمان اما باعث نشده تا از میزان محبوبیت این محصول کاسته شود. اگر به دنبال رایحه‌ای هستید که جاودانه باشد این گزینه انتخاب مناسبی برای شماست.

شما چه ادکلن های محبوب دیگری را می‌شناسید که در این لیست از آنها یاد نکردیم؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و اگر این مطلب مورد پسند شما بوده است فراموش نکنید که به آن امتیاز بدهید!