مت گالا ۲۰۲۴ و استایل شرکت‌کنندگان

6 دقیقه مطالعه
مت گالا ۲۰۲۴ و استایل شرکت‌کنندگان

مت‌گالا یکی از مهمترین و پرهزینه‌ترین فرش قرمزهایی است که سالانه در ماه می میلادی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای موسسه‌های طراحی لباس است که اکثرا بازیگران، خواننده‌ها و گاهی سیاستمداران در آن شرکت می‌کنند. ما در این مقاله می‌خواهیم مت‌گالا ۲۰۲۴ و استایل شرکت‌کنندگانش را با هم بررسی کنیم.


تم مت گالا ۲۰۲۴ و استایل سلبریتی‌ها

تم مت گالا ۲۰۲۴ باغ زمان است و به میزبانی افرادی چون زندیا، جنیفر لوپز، کریس همسورث و بدبانی و ... در موزه متروپولیتن نیویورک است. مهمانان این مراسم توسط آنا وینتور سردبیر مجله ووگ انتخاب می‌شوند. در موزه متروپولیتن، امسال مجموعه‌ای از حدود ۲۵۰ قطعه‌ تاریخی و شکننده و ظریف از برندها را به نمایش درمی‌آورند. به همین دلیل تیتر زیبای خفته را برای این مراسم انتخاب کردند. در این مراسم بدلیل انتخاب تم باغ زمان، شاهد پوشیدن لباس‌های مرتبط با گل هستیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید: اولین حضور سلبریتی‌ها در مت‌گالا

استایل‌های زندایا در مراسم مت‌گالا ۲۰۲۴

زندایا در این مراسم در دو استایل ابتدا و انتهای مراسم ظاهر شد. استایل‌های او به قدری جذاب بودند و انتخاب‌های هوشمندانه و جسورانه‌ای بودند که در تیتر اکثر سایت‌های خبری اثری از آن دیده می‌شود. زندیا در ابتدای مراسم با یک لباس با الهام از پر طاووس و کالکشن ۱۹۹۹ دیور بود. این هنرنمایی از برند Maison Margeila بود که شب پر کاری را در این مراسم سپری کردند. آرایش زندایا نیز کاملا متناسب با استایلش در نظر گرفته شده بود.

در استایل دوم، زندایا بار دیگر ثابت کرد که یک انتخاب عالی از آنا وینتور بعنوان میزبان مراسم است. او که بعد از ۵ سال در مت گالا شرکت کرد، به بهترین شکل تم مراسم مت گالا را رعایت کرد. او در این استایل از لباس مشکی آرشیو شده‌ی برند جیونچی استفاده کرد. اما نقطه عطف استایل او استفاده از یک کلاه که شبیه به یک دسته گل مشکی بود از برند الکساندر مک‌کوئین بود.

استایل جنیفر لوپز در مت گالا ۲۰۲۴

جی‌لو ۵۴ ساله در این مراسم با یک استایل قدرتمند از برند اسکیاپارلی شرکت کرد. حدود ۲ میلیون و نیم کریستال در لباس جنیفر کار شده بود. استایل موهای جنیفر بهم ریخته بود که یک ترند استایل مو در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

استایل جی‌جی حدید در Metgala 2024

جی‌جی با لباسی از برند تام براون در باغ زمان قدم گذاشت. ساخت این لباس حدود ۱۳هزار و پانصد ساعت طول کشیده (تعداد افرادی که همزمان روی لباس کار کردند را با هم جمع می‌کنند).

تیلور راسل و استایل چوبی

تیلور راسل بازیگر کانادایی که پایه ثابت مراسم‌های این‌چنینی است در این مراسم با استایل جالبی از برند LOEWE حضور پیدا کرد. قسمت بالاتنه لباس او چوبی بود که این خود خیلی جالب بنظر می‌آمد. نکته جالب‌تر اینکه پشت این لباس با یک زیپ بهم وصل می‌شد. مدل موهای چتری او نیز از ترند مدل موهای ۲۰۲۴ است.

استایل کیم کارداشیان در مت گالا

کیم کارداشیان به همراه مادر و خواهرانش در این مراسم شرکت کردند و او با لباسی از برند مارجِلا (Maison Margeila) خودنمایی کرد.

کندال جنر و مت‌گالا ۲۰۲۴

کندال جنر، سوپر مدل معروف در این مراسم با یک لباس از برند Givenchy حاضر شده بود. لباس او هم به نوع خودش جالب بود و نقش و نگارهای ریز با طرح گل روی آن بود. از بالای آستین آن نیز نخ‌های بلندی آویزان بود.

کایلی جنر در یک لباس کاستوم

کایلی دیگر خواهر خانواده کارداشیان/جنر در این مراسم با یک لباس کاستوم از برند اسکار دِلا رنتا شرکت کرد. استایل او هم به خودی خود استایل جالبی بود ولی من به شخصه خیلی ارتباطی با تم مراسم پیدا نکردم.

نیکول کیدمن در مت گالا

نیکول کیدمن برای شرکت در مراسم مت گالا ۲۰۲۴، لباسی از برند بالنسیاگا را انتخاب کرد.

استایل دوآ لیپا در جشنواره مت گالا ۲۰۲۴

دوآ لیپا با استایلی از برند مارک جیکوبز در این مراسم حاضر بود. او یک پارچه پشمی را با خودش به همراه داشت. موهای دوآ لیپا شرابی بود و از یکی از رنگ‌های ترندی مو در سال ۲۰۲۴ استفاده کرده بود.

جنی کیم ستاره بلک پینک در مت گالا

جنی کیم ستاره زیبا کی‌پاپ و از اعضای گروه بلک پینک در این مراسم با یک لباس آبی رنگ کاستوم از برند Alaïa در این مراسم حضور پیدا کرد.

حضور ایرینا شایک در مت گالا ۲۰۲۴

ایرینا شایک سوپر مدل موفق هم مانند دیگر سال‌هایی که شرکت می‌کرد با یک استایل فوق‌العاده وارد مراسم شد. لباس او از برند سواروسکی بود.

آماندا سیفرد در Metgala 2024

آماندا با یک لباس نقره‌ای از برند پرادا وارد مراسم مت گالا شد. پایین لباس او پر از گل‌های کوچک صورتی بود. او در قسمت سر خود نیز از یک تاج نقره‌ای جذاب که به طرح برگ بود استفاده کرده بود.

پنه لوپه کروز اسپانیایی در مت گالا ۲۰۲۴

پنه لوپه بازیگر سرشناس اسپانیایی هم یکی دیگر از مهمانان مت گالا ۲۰۲۴ بود. او در این مراسم با لباس مشکی از برند شنل شرکت کرده بود.

استایل آریانا گرانده و آرایشش در مت‌گالا ۲۰۲۴

آریانا جدای از استایلش همیشه آرایش‌های منحصر بفردی نیز دارد (خصوصا در قسمت چشم) او در این مراسم یکی دیگر از سفیران برند Loewe بود.

جسیکا بِیل در مت‌گالا

جسیکا با چهره زیبایش و یک استایل صورتی رنگ زیباتر نیز در این مراسم شرکت کرده بود. لباس او از برند Tamara Ralph بود و کیف او نیز از برند Roger Vivier انتخاب شده بود.

تایلا و اولین حضورش در مت‌گالا ۲۰۲۴

تایلا خواننده ۲۲ ساله که اهل آفریقای جنوبی است برای بار اول بعد از درخششی که در سال گذشته داشت برای بار اول توسط وینتور به این مراسم دعوت شد. او در این مراسم با یک لباس که از خاک درست شده بود توسط برند بالمین در این مراسم حسابی سروصدا کرد. جالب است بدانید که برای بالا رفتن از پله‌ها مسئولین برگزاری مراسم او را بغل می‌کردند. کیف او یک ساعت شنی بود.

غوغای کاردی‌بی در مت‌گالا ۲۰۲۴

یکی از پر سروصداترین استایل‌های مت‌گالا ۲۰۲۴ استایل کاردی‌بی بود. یک لباس بزرگ که پروسه عبور او از بین عکاسان را بسیار سخت کرده بود. لباس مشکی او از برند Windowsen بود.

استایل عجیب لانا دل ری در مت‌گالا ۲۰۲۴

لانا دل ری با یک لباس عجیب از برند الکساندر مک‌کوئین وارد مراسم شد. استایل لانا که تابوشکنی استایل‌های ساده و شیکش بود نیز در این مراسم به خودی خود جالب بود. شاخه‌های درخت در استایلش و توری که روی شاخه‌ها و سر او قرار داشت، نشان دهنده رعایت تم مراسم بود.

ال فانینگ و لباس یخی در مت‌گالا ۲۰۲۴

ال فانینگ یک لباس یخی جالبی از برند بالمین برتن داشت که او را شبیه به فرشته‌ها کرده بود. بر روی شانه‌های او دو پروانه یخ زده نیز بود.

کلام آخر..

در مت‌گالا سال ۲۰۲۴ بیشتر لباس‌هایی که دیدیم با توجه به تم مراسم بیشتر رنگ و بوی گل و طبیعت داشت. هنر طراحان لباس و الهام گرفتن آن‌ها از طبیعت بسیار دیدنی بود. لباس‌های استفاده شده غالبا قابل استفاده نیستند و بیشتر هدف تبلیغاتی دارند برای برندها. در ادامه و در قسمت گالری تصاویر عکس دیگر سلبریتی‌ها را به نمایش می‌گذاریم. نظر شما در ارتباط با لباس‌ها چه بود؟ بهترین لباس از نظر شما کدام لباس بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

گالری تصاویر