راز استایل پنه لوپه کروز؛ بازیگر اسپانیایی

5 دقیقه مطالعه
راز استایل پنه لوپه کروز؛ بازیگر اسپانیایی

پنه لوپه کروز، بازیگر اسپانیایی همیشه با استایل‌های منحصر بفرد خود بر سر زبان‌ها قرار می‌گیرد که در این مقاله به همراه شما عزیزان به سراغ کمد لباس‌های پنه لوپه کروز خواهیم رفت. بعد از همکاری کروز با اصغر فرهادی در فیلم "همه می‌دانند" محبوبیت او بین ایرانیان بیشتر شده است. در ابتدای مقاله می‌توانید با این هنرپیشه معروف و خوش استایل اسپانیایی بیشتر آشنا شوید، پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر از طرفداران پنه لوپه کروز هستید این مقاله را از دست ندهید.


بیوگرافی پنه لوپه کروز، بازیگر اسپانیایی

پنه لوپه کروز سانچز در 28 آوریل سال 1974 میلادی به دنیا آمد، او در 15 سالگی توسط یک آژانس استعداد یابی شناخته شد و در سن 16 سالگی اولین کار بازیگری خود را با حضور در تلویزیون شروع کرد. بعد از بازی در فیلم خامون خامون در سن 16 سالگی پنه مورد توجه منتقدان قرار گرفت. جالب است بدانید که کروز در کنار حرفه بازیگری، در زمینه‌ی مدلینگ با شرکت‌هایی مثل منگو، شنل، لورئال و رالف لورن همکاری می‌کند. در واقع می‌شود گفت که او در زمینه‌ی مد و فشن هم فعال است، چون به همراه خواهر کوچکتر خود مونیکا کروز برای برند منگو طراحی نیز انجام داده است.
کروز فرد بسیار مردم دوستی هست و با موسسات خیریه‌ی بسیاری همکاری می‌کند.

بهترین استایل‌های پنه لوپه کروز

در سال 2010 میلادی او با مجله‌ی ووگ در زمینه عکسبرداری از مدل‌های سایز بزرگ در فرانسه همکاری کرد، در ادامه با هم به بررسی استایل‌های پنه لوپه کروز خواهیم پرداخت.

مراسم اهدای جوایز Goya 2024

بازیگر مطرح اسپانیایی بلافاصله پس از ورود در این مراسم توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد، او یک پیراهن گل گلی که پولک کاری شده بود را برای این مراسم انتخاب کرده بود. قسمت پایین لباس او با تور تزئین شده بود و جذابیت لباس او را چندین برابر کرده بود. به نظر می‌رسد که کروز علاقه‌ی زیادی به لباس‌های یقه خشتی یا مربعی دارد!

پنه لوپه کروز در فشن‌شوی برند شنل در هفته مد پاریس 2023

انتخاب او برای این مراسم یک کت با یقه خشتی به همراه یک دامن مینی با پارچه‌های یکسان بود، در قسمت میانی و سر آستین‌های کت کروز تزئیناتی از طرح‌های حیوانات به رنگ طلایی دیده می‌شود. رنگ کفش، درست متضاد با رنگ لباس او انتخاب شده بود. این استایل، از استایل‌های جسورانه پنه لوپه کروز در هفته مد پاریس ۲۰۲۳ بود.

استایل پنه لوپه کروز در فتوکال فیلم فراری 2023

این هنرپیشه دوست داشتنی که از سفیران برند شنل به شمار می‌آید برای این رویداد یک پیراهنی کوتاه به رنگ سفید از برند شنل به تن داشت. استفاده از صندل و کیف مشکی از برند شنل باعث شده بود استایل او بسیار کامل و شیک به چشم بیاید.

استایل پنه لوپه کروز بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

بار دیگر کروز پایبند بودن خود به برند شنل را در مراسم مت گالا ۲۰۲۳ نشان داد، اما این بار کاملا متفاوت و غیر منتظره!! او بر روی این فرش قرمز با یک لباس زیبای سفید، درست مثل لباس فرشته‌ها حضور پیدا کرد. لباس او یک لباس عروس بسیار شیک و خاص از برند شنل بود که در قسمت پایین دامن جواهردوزی‌های چشم‌گیری دیده می‌شد.

مطالب مرتبط: هفته مد و لباس عروس 2023

مراسم جوایز گویا 2023

بالاخره پنه لوپه کروز دست از پوشیدن لباس‌های برند شنل در مراسم‌اهای مهم برداشت و با یک لباس پپلیسه‌ای مجلسی بلند از برند دولچه گابانا در این رویداد حضور پیدا کرد. به نظر می‌رسد پارچه‌ی زیادی صرف طراحی و دوخت لباس او شده است، فنر دوزی های بالاتنه‌ی لباس هم به خوبی خودشان را نشان می‌دهند. استفاده از رویه‌ی گیپور، استایل او را به سبک وینتیج نزدیک کرده بود.

پنه لوپه کروز، زیباترین زن اسپانیایی بر روی فرش قرمز ونیز 2022

در هفتاد و نهمین فستیوال ونیز پنه لوپه کروز بخاطر بازی در فیلم L'immenista حضور پیدا می‌کند. انتخاب او برای این مراسم یک پیراهن با فرم ماهی با برگ‌های برجسته صورتی بود که خیلی خوب به تن او نشسته بود.

مراسم اوت کوتور پاییز زمستان برند شنل 2018-2019

کروز برای این مراسم یک لباس با دوخت سطح بالا یا همان اوت کوتور از برند شنل را بر تن داشت که به رنگ صورتی بود. استفاده از کیف همرنگ لباس نشان می‌دهد که کروز به جزئیات در استایل با توجه است. او به عنوان سفیر برند سواروسکی جواهرات خود را از این برند انتخاب کرده بود.

استایل پنه لوپه کروز در مراسم مت گالا 2011

یک لباس مشکی با فرم ماهی که در قسمت پایین لباس تزئینات تور دیده می‌شد، انتخاب او برای این مراسم بود. استایل او یک استایل الگانت به حساب می‌آید که پرستیژ پنه لوپه کروز را به نگاه مخاطبان می‌رساند.

میکاپ به سبک کروز

پنه لوپه کروز به خاطر همکاری با برند آرایشی لورئال در زمینه میکاپ به شهرت بالایی رسیده است. در سال 2006 میلادی او به عنوان مدل تبلیغاتی با برند لورئال همکاری کرد. کروز جلوی دوربین همیشه بسیار شیک و مرتب ظاهر می‌شود. خیلی او را به آرایش‌های غلیط نمی‌بینیم و او سعی دارد که همیشه خود واقعی و طبیعی‌اش را نشان طرفدارانش بدهد.

در آخر

اکنون با زندگینامه و استایل پنه لوپه کروز آشنا شدید، آیا استایل‌های او مورد توجه شما قرار گرفت؟ شما از چه سلبریتی‌هایی برای استایل‌های خود الهام می‌گیرید؟ در قسمت نظرات تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید و برای باخبر شدن از آخرین اخبار مد و فشن، ژومنت استایل را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید.