خوش استایلی به سبک بهرام رادان

4 دقیقه مطالعه
خوش استایلی به سبک بهرام رادان

در این مقاله سراغ بهترین استایل‌های بهرام رادان، هنرمند محبوب ایرانی، بازیگر خوش قیافه و خوش استایل سینما خواهیم رفت و پر تکرارترین آیتم‌های کمد لباس او را به شما معرفی خواهیم کرد. در ابتدای مقاله بیوگرافی بهرام رادان و سپس به بررسی استایل او و سبک‌های پوششی که دنبال می‌کند، می‌رویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان در 8 اردیبشهت سال 1358 در تهران متولد شد. اولین فعالیت او در سال 1379 با بازی در فیلم شور عشق اتفاق افتاد. او تا به امروز توانسته دو سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. رادان به تازگی‌ متاهل شده است و با مینا مختاری که خود در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کند، ازدواج کرده است. در سال ۱۴۰۱ شاهد عکس و فیلم‌های زیادی از این زوج خوش پوش بودیم. همسر بهرام رادان صاحب برند MiMO است. آن‌ها در 25 اسفند سال 1402 او در پست اینستاگرامی خود خبر از بدنیا آمدن فرزندشان را دادند.

در ادامه قبل از اینکه سراغ کمد لباس بهرام رادان برویم، سری بزنیم به استایل‌های بهرام رادان در برترین فیلم‌های او:

بررسی استایل بهرام رادان

به نظر می‌رسد که در تمامی فیلم‌های او، طراح لباس کاملا فکر شده برای رادان طراحی انجام داده است، در ادامه چند مورد از آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

استایل بهرام رادان در فیلم آواز قو

بهرام رادان در نقش پیمان فردی که برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش از خانواده‌ی خود سرپیچی می‌کند، در این فیلم حضور پیدا می‌کند. پیمان معادی طراح لباس این فیلم، یک بافت قهوه‌ای به همراه یک کت و عینک مشکی را برای او در نظر گرفته است که باعث شده او کاملا در نقش خود قرار بگیرد.

استایل بهرام رادان در فیلم سنتوری

رادان در این فیلم در نقش پسری که توسط خانواده علاقه‌اش به موسیقی سرکوب شده به نام علی، حضور پیدا کرد. او بعد از ترک خانواده درگیر اعتیاد می‌شود، ژیلا مهرجویی طراح لباس فیلم سنتوری قبل از اعتیاد برای علی از رنگ‌های سبز و زرشکی و بعد از اعتیاد از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی استفاده کرده بود. او در این فیلم با گلشیفته فراهانی همبازی بود که یک اثر ماندگار در سینمای ایران را ثبت کنند.

استایل بهرام رادان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

بهرام رادان یکی از بازیگران مردی که در این جشنواره حضور پیدا کرد، یک لباس متناسب با یک مراسم رسمی را به تن داشت. او در افتتاحیه با تاکسیدو و پیراهن سفید قدم بر روی فرش قرمز گذاشت و برای فضای خارجی سالن از یک پالتوی کرم از برند بربری استفاده کرده بود. او بار دیگر خوش استایلی خود را در این مراسم ثابت کرد.

کت و شلوار عروسی بهرام رادان

برند بازلی توانست به خوبی برای یکی از خاص‌ترین روزهای زندگی بهرام رادان، تصویری به یاد ماندنی ثبت کند. استایلی که برای او در نظر گرفته شده بود، یک استایل ساده، مینیمال و کاملا مناسب یک داماد خوش استایل بود. کت و شلوار بهرام رادان از مجموعه‌ی دامادی شخصی دوزی شده‌ی برند بازلی بود که تاکسیدو به حساب می‌آمد. ترکیب کت و شلوار تاکسیدو با پاپیون جلوه‌ی استایل او را چندین برابر کرده بود. در ادامه می‌توانید عکس‌های عروسی بهرام رادان را ببینید.

استایل بهرام رادان در اکران مردمی فیلم علفزار

او در این مراسم بسیار کژوال ظاهر شد، استفاده از پیراهن سفید مردانه جذابیت استایل او را تکمیل کرده بود، همچنین او از یک تنالیته رنگی هماهنگ استفاده کرده بود و همین مسئله باعث شده بود که استایل او منحصر بفرد به نظر برسد.

استایل بهرام رادان در اکران مردمی فیلم کاپیتان من

او پس از ازدواج اولین مراسم مهمی که در آن حضور پیدا کرد این مراسم بود، می‌شود گفت پرستیژ و جذابیت را با انتخاب یک کت و شلوار سرمه‌ای به مخاطبان رسانده بود. استفاده از تیشرت یقه گرد سفید باعث شده بود که استایل بهرام رادان خیلی حالت رسمیت نداشته باشد.

کمد لباس بهرام رادان

بعد از بررسی‌هایی که باهم انجام دادیم، به نظر می‌رسد که بهرام رادان فردیست علاقه‌مند به استایل‌های کژوال و رسمی و خیلی کم پیش می‌آید که او با لباس راحت و اسپرت جلوی دوربین ظاهر شود. او به شال گردن به عنوان اکسسوری نیز علاقه‌مند است. از رنگ‌های مورد استفاده بهرام رادان می‌توان به آبی، مشکی، طوسی، قهوه‌ای و سفید اشاره کرد، در واقع او بیشتر سراغ رنگ‌های خنثی و یا اصلی می‌رود تا با استایل‌های او همخوانی داشته باشد. کت و شلوار و پیراهن‌های رسمی از آیتم‌های پرتکرار بهرام رادان هستند. و همه این‌ها گواه این است که او به خوبی بلد است که لباس‌های خود را چگونه ست کند.

سخن پایانی

اکنون با کمد لباس بهرام رادان و بیوگرافی او آشنا شدید، آیا به نظر شما هم رادان فرد خوش‌ پوشی است؟ اگر شما استایلیست و یا طراح لباس رادان بودید چه آیتمی را به کمد او کم یا اضافه می‌کردید؟ در قسمت نظرات دیدگاه خود را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید و هنرمند محبوب خود را به معرفی کنید تا در مقاله‌های بعدی سراغ هنرمند محبوب شما برویم.