بررسی فستیوال کوچلا ۲۰۲۴ و استایل سلبریتی‌ها

3 دقیقه مطالعه
بررسی فستیوال کوچلا و استایل سلبریتی‌ها

جشنواره دره هنر و موسیقی کوچلا یا همان Coachella Valley هر ساله در ماه اپریل در دره کواچلا کالیفرنیا برگزار می‌شود و خوانندگان و سلبریتی‌های زیادی در این مراسم شرکت می‌کنند. در این فستیوال گروه‌های موسیقی در سبک‌های مختلف از جمله راک، هیپ‌هاپ، پاپ، رقص الکترونیک و مستقل، آثار شگفت انگیز خود را به نمایش می‌گذارند. امسال سلبریتی‌های زیادی از جمله شکیرا، بیلی ایلیش، لانا دل ری، مگان فاکس و ... در این فستیوال شرکت کردند. با ما همراه باشید تا به بررسی استایل سلبریتی‌ها بپردازیم.


تاریخچه کوچلا

فستیوال کوچلا اولین بار در سال ۱۹۹۹ بواسطه Paul Tollett برگزار شد. رفته رفته این مراسم بدلیل حضور خوانندگان با تجربه و استعدادهای جدید دنیای هنر و موسیقی به یکی از محبوب‌ترین فستیوال‌های دنیا تبدیل شد. تا جاییکه در سال ۲۰۱۴ حدود ۵۷۹۰۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند. این مراسم امسال تم پوششی خاصی نداشت و ما لباس‌های آوانگارد و در عین حال رسمی و کلاسیکی را مشاهده کردیم.

استایل بیلی ایلیش در کوچلا ۲۰۲۴

بیلی آیلیش طبق استایل‌هایی که از او دیدیم در این فستیوال هم ترک عادت نکرد و با یک لباس اورسایز پا به فستیوال گذاشت، اما با این تفاوت که این بار استایل ورزشی را برای خود انتخاب کرده بود. اگر می‌خواهید اطلاعات و تصاویر بیشتری از استایل این خواننده داشته باشید، مقاله استایل جدید بیلی ایلیش را از دست ندهید.

لانا دل ری در فستیوال کوچلا ۲۰۲۴

اتفاق جالب توجه حضور سورپرایزی لانا دی ری و اجرا در کنار بیلی بود که همه را به وجد آورد. او به صورت جداگانه اجرای فوق‌العاده دیگری داشت. او برای شرکت در این مراسم از لباس‌های برند دولچه گابانا و جواهرات سواروسکی استفاده کرد.

استایل تیلور هیل در کوچلا ۲۰۲۴

تیلور هیل هم در این مراسم با یک لباس مشکی حضور پیدا کرده بود. بالاتنه لباس تیلور گل‌های آبی رنگی کار شده بود که نقطه عطف استایل او بود. او هم همانند دیگر مهمانان سعی کرده بود که یک لباس راحت بپوشد. او برای این استایل از یک کتانی استفاده کرده بود.

شکیرا در فستیوال کوچلا ۲۰۲۴

لباس شکیرا در این مراسم از بافتنی رنگ قرمز، نارنجی و زرد بود که ما را یاد رنگبندی شعله آتش می‌انداخت. او به همراه این لباس یک بوت پوشیده بود که آن هم رگه‌های بافتنی داشت.

تیلور سویفت مهمان کوچلا ۲۰۲۴

تیلور به همراه پارتنرش که از بازیکنان مطرح فوتبال آمریکایی است هم در این مراسم شرکت کرد اما نه بعنوان خواننده بلکه بعنوان میهمان. شما می‌توانید استایل‌های تیلور سویفت را در مقاله بررسی استایل تیلور سویفت مشاهده کنید.

استایل گروه کره‌ای The Rose در کوچلا ۲۰۲۴

این گروه کره‌ای آینده‌دار که به زودی اخبار زیادی در ارتباط با آنها می‌شنویم هم در این مراسم شرکت کردند. خواننده این گروه با یک پیراهن سفید و شلوار جواهردوزی شده در این جشنواره هنرنمایی کرد.

استایل آوانگارد دوجا کت در کوچلا ۲۰۲۴

دوجا کت که از رپرهای پر سروصدای این روزهاست با یک استایل عجیب که تماما از موی بلوند اکستشن شده بود در این فستیوال اجرا کرد.


سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا برخی از استایل‌های سلبریتی‌ها را با هم بررسی کنیم. اگر شما در این مراسم شرکت می‌کردید چه لباسی می‌پوشیدید؟ نظرتان در ارتباط با استایل خواننده‌ها در این مراسم چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. برای دیدن مطالب بیشتر و بررسی استایل سلبریتی‌ها می‌توانید اخبار دنیای مد را دنبال کنید.