بهترین استایل‌های مراسم Emmy Awards ۲۰۲۴

4 دقیقه مطالعه
استایل‌های مراسم امی اواردز

مراسم امی اواردز (Emmy Awards) در سال ۲۰۲۴ در لس انجلس به میزبانی بازیگر و کمدین آنتونی اندرسون برگزار شد. در این مراسم عوامل سریال‌های پرطرفداری مثل The Crown، The Last of us، The Bear، Succession و Yellowjackets و ... در آن شرکت کردند. در این مراسم ستاره‌های بسیاری شرکت کردند. قبل از اجرای مراسم نیز بر روی صحنه سلبریتی‌ها، لباس‌های خودشان را به‌رخ کشیدند. با ما همراه باشید تا بهترین استایل‌های مراسم Emmy Awards 2024 را بررسی کنیم.


استایل سلبریتی‌های مراسم امی اواردز ۲۰۲۴

در این مراسم با استایل‌های جذابی از سلبریتی‌ها همراه بودیم. بازیگرانی چون پدرو پاسکال، الیزابت دبیکی، جسیکا چستِین و ... با لباس‌هایی از برندهای پرادا، گوچی، لویی ویتان و دیور و ... حسابی خودنمایی کردند. ادامه مقاله را با ما همراه باشید تا اوج هنر برندها را ببینید و ایده بگیرید.

جسیکا چستِین و گوچی

جسیکا چستِین یکی از بازیگران خوش استایل و زیبا است که در این مراسم با لباس سبز رنگی از برند گوچی شرکت کرد. و یکی از زیباترین لوک‌های مراسم امی اواردز ۲۰۲۴ را به خود اختصاص داد. جواهراتی که استفاده کرد نیز از برند Reza بود.

جسیکا چستین در مراسم امی اواردز

مونیکا بلوچی، اوج جذابیت

از دید من پوشاندن یک لباس تن بعضی از سلبریتی‌ها درواقع نمایش قدرت این برندهاست. YSL در این مراسم این قدرتنمایی را با مونیکا بلوچی انجام داد. مونیکا که در سن ۵۹ سالگی همچنان در دوران اوج خود قرار دارد. مونیکا با تیم برتون ۶۵ ساله در این مراسم شرکت کرد.

سلنا گومز

سلنا گومز که این روزها بخاطر پارتنر جدیدش بنی بلانکو حسابی حاشیه ساز شده است هم در این مراسم حضور داشت. او با لباسی از برند اسکار دلا رنتا شرکت کرد.

الیزابت دبیکی

الیزابت دبیکی از جمله بازیگران قد بلند محسوب می‌شود که بسیار خوش‌پوش و خوش استایل نیز است. او با لباس مشکی Dior Couture که جلوی آن بسته بود و پشت آن باز بود در این مراسم حضور داشت.

آوبرِی پلازا با لباس Loewe

خیلی خوشحال می‌شوم که وقتی یک کالکشن مهم را تحت پوشش مقاله‌هایمان قرار می‌دهیم، لباس‌های آن کالکشن را تن سلبریتی‌ها در مراسم‌های مهم می‌بینیم. کالکشن جدید برند Loewe که در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ نیز توسط یکی از سلبریتی‌ها پوشیده شد، در این مراسم توسط Aubrey Plaza پوشیده شد.

بلا رمزی

بِلا رمزی بر خلاف خیلی از بازیگران که در مراسم‌های مختلف با برندهای مختلف شرکت می‌کنند، تلاش کرد که در این مراسم با کمترین ریسک ممکن حضور پیدا کند و مانند مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ با کت و شلواری از برند پرادا شرکت کرد. البته که در مراسم امی یک یقه اسکی قرمز رنگ، پیراهن تقریبا بنفش و کت و شلوار سبز رنگ، استایل جالبی داشت.

ریس فِلدمن

از جمله سلبریتی‌های مرد حاضر در مراسم Emmy Awards 2024 می‌توان به ریس فلدمن اشاره کرد. او با لباس سن لورن در این مراسم شرکت کرد. به پاشنه کفش او و شالی که به گردنش انداخته دقت کنید!

جِنا اورتگا

جنا که بعد از بازی در سریال Wednesday حسابی وایرال شده بود. در مراسم‌های مختلف با لباس‌های زیبا شرکت می‌کند. او در این مراسم با یک لباس از دیور کوتور و کفش‌های کریستین لوبوتین حضور داشت.

آیو ادبیری

آیو بازیگر سریال خرس در مراسم اِمی اواردز ۲۰۲۴ یکی از بهترین استایل‌ها را داشت. او با لباسی از برند لویی ویتان شرکت کرد. جواهرات او از برند Brilliant Earth بود.

تام هالند بعد از مدت‌ها

یکی از سلبریتی‌های خوش قیافه و خوش استایل، قطعا تام هالند است. بعد از مدت‌ها در مراسم امی اواردز با لباسی از برند پرادا شرکت کرد. که توجه زیادی را به خودش جلب کرد. او که در اکثر مراسم‌های رسمی مانند یک جنتلمن واقعی ظاهر می‌شود در این مراسم با یک کت و شلوار قهوه‌ای و یک پیراهن صورتی و کراوات مشکی حاضر شد.

کاترین هِیل

کاترین بازیگر ۴۵ ساله که بعد از سریال Suits مشهور شد، در این مراسم بخاطر سریال Firefly Lane با لباسی از برند Reem Acra حضور یافت.

راشل بروشنان

راشل جز بهترین چهره‌های مراسم اِمی اواردز ۲۰۲۴ بود که با لباس زرشکی ورساچه حسابی جلب توجه کرد. او حتی رنگ لاک ناخن‌های دست و پایش را با لباسش ست کرده بود.

مارگو رابی و بالمین

این بار مارگو با لباس کاستومی از بالمین در این مراسم شرکت کرد. لباس قرمز رنگی که یقه‌اش با گل تزیین شده بود. یکی از بهترین لباس‌های مراسم امی ۲۰۲۴، لباس بالمین مارگو رابی بود.

امیلی بلانت

بعنوان حسن ختام این مقاله، میخواهم توجهتان را به استایل Armani Prive امیلی بلانت با گل‌های رو شانه او جلب کنم. یکی از بهترین لباس‌هایی که می‌توانست بپوشد.

سخن پایانی

جالب است بدانید این مراسم بدلیل اینکه سال گذشته برگزار نشد، مراسم امسال Emmy Awards 2023 نیز شناخته می‌شود. به نظر شما استایل کدام سلبریتی بیشتر جلب توجه می‌کرد؟ به نظر من که استایل الیزابت دبیکی و آیو ادبیری بسیار عالی بود. نظر شما چیست؟ خوشحال می‌شویم که ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.