خداحافظ سامبا

3 دقیقه مطالعه
خداحافظ سامبا

هرساله مردم و علاقه‌مندان به مد با نگاه کردن به استایل سلبریتی‌ها و کالکشن‌های جدید هر برند، به این دقت می‌کنند که چه چیزهایی درحال ترند شدن است. در سال گذشته یکی از کفش‌های کمپانی بزرگ آدیداس که سامبا نام داشت ترند شده بود. امروزه همچنان بسیاری از سلبریتی‌ها و بلاگرها از این کفش در استایل‌های خود استفاده می‌کنند. اما با نگاه ساده به استایل برخی سلبریتی‌ها می‌توان فهمید که آرام آرام باید از این کفش جذاب آدیداس خداحافظی کرد.


سلطنت سامبا

به ندرت پیش می‌آید که یک آیتم به قطعه‌ای تبدیل شود که اکثریت مردم آرزوی داشتنش را داشته باشند (درست مثل کیف Birkin) اما در سالی که گذشت یک آیتم از محصولات آدیداس این شگفتی را به ارمغان آورد و حسابی مورد توجه علاقه‌مندان به مد قرار گرفت. کفش‌های سامبا که یک آیتم کژوال محسوب می‌شوند و با استایل‌های متفاوتی برای مردان یا زنان استایل می‌شود.

سلطنت سامبا در سال گذشته به‌گونه‌ای بود که هر شخص دوست داشت تا یک جفت از این مدل کفش را در جاکفشی خود داشته باشد. و حال این بهترین زمان بود برای اینکه برخی از کمپانی‌ها از فرصت استفاده کنند و کفش‌های اسپرت خود را بر روی کار بیاورند. در ادامه مقاله ما می‌خواهیم مدل‌های دیگری از کفش‌ها را که سودای سلطنت و جایگزینی سامبا را دارند را به شما معرفی کنیم:

کفش‌های جایگزین سامبا آدیداس

در این بین نکته جالب توجه این بود که کمپانی آدیداس هم دست روی دست نگذاشت و کفش‌های دیگری را معرفی کرد و یا کفش‌های قدیمی خود را مجدد بر روی کار آورد تا از غافله عقب نیوفتد.

کفش آدیداس SPEZIAL

آدیداس SPEZIAL که شباهت زیادی به کفش سامبا دارد، از دیگر کفش‌های ترندی کمپانی آدیداس در سال جدید معرفی شده است. این کفش بدلیل رنگ‌های متفاوت و روکش جیر خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

کفش New Balance 1906

کتونی‌های نیوبالانس که در این سالیان اخیر نمایندگانی در کفش‌های ترندی داشتند هم امسال لیست ما را بی نسیب نگذاشتند. New Balance 1906 یکی از کفش‌های جایگزین سامبا محسوب می‌شود که حتی تیلور سویفت هم که از طرفداران این برند است، از این کتونی در استایل خود بهره می‌برد.

کتانی‌های نایکی Zoom Vomero 5

کفش‌های کتانی نایکی Zoom Vomero 5 که در سال ۲۰۱۰ تولید شده‌اند هم امسال مجدد برروی کار آمدند و حسابی سر و صدا کردند. برای کسانی که علاقه خاصی به استایل‌های رترو دارند این کفش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

آدیداس SL 72

کتانی‌های آدیداس طمع بیشتری دارند تا جایگزین سامبا باشند. مدل دیگری که حسابی طرفدار پیدا کرده، آدیداس SL 72 است. این کفش شباهت بسیاری به سامبا دارد اما کمی اسپرت‌تر.

کفش‌های Veja Volley

یکی از برندهایی که در سالیان اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده کتانی‌های Veja است. این کتانی که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با آدیداس سامبا دارد، در رنگبندی‌های متفاوت با بسیاری از استایل‌ها ست می‌شود.

Asics Gel-Kayano 14 به دنبال تجدید قوا

کتانی‌های اسیکس از نظر من از جمله کتانی‌هایی است که کم توجهی خاصی به آن شده است. اما امسال او با این کتانی که از نمونه‌های جدید این کمپانی هم نیست به دنبال این است که بتواند جایگزین سامبا آدیداس شود.

پوما و Speedcat

در سال ۱۹۹۸ پوما برای رانندگان فرمول وان، کفشی را طراحی کرد که در عین سادگی بسیار راحت باشد. با توجه به استایلرهای خیابانی و پیش‌بینی کنندگان مد در TikTok این کفش قوی‌ترین جایگزین برای کفش‌های سامبا آدیداس است.

سخن پایانی

هر ساله کتانی‌های زیادی ترند می‌شوند و با توجه به کالکشن‌های جدید برندها و بررسی استایل در هفته‌های مد در شهرهای مختلف جهان تعدادی از ترندها را می‌توان پیش‌بینی کرد. ما در این مقاله سعی کردیم که مطابق گذشته ترندهای روز را به شما معرفی کنیم. شما دوست دارید که در مقاله بعدی مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت ترندهای روز کدام آیتم را برای شما بررسی کنیم. نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید و ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.