بهترین ترندهای جین که باید به سراغ آن‌ها برویم

مریم موسوی 5 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
بهترین ترندهای جین

در زمستان امسال بهترین ترندهای جین چه خواهند بود؟ در دنیای پر پیج و خم مد برای بسیاری از افراد به روز بودن و لباس پوشیدن بر اساس ترندها و مد یک امر حیاتی است. یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که سالیان سال است به یک عضو جدایی ناپذیر از استایل ما تبدیل شده است شلوار و حتی کت‌های جین هستند. تقریباً همه ما تجربه پوشیدن جین‌ها را از شلوار جین اسکینی گرفته تا شلوارهای جین اسلش و کارگو را داریم و احتمالاً پس از تمامی این سال‌ها کلکسیونی از شلوارهای جین را در کمد خود جا داده‌ایم؛ اما زمستان امسال به سراغ کدام یک باید برویم؟ اگر می‌خواهید بدانید که بهترین ترندهای جین امسال کدام‌اند در ادامه همراه ما باشید.


بهترین ترندهای جین امسال کدام‌اند؟

بهترین ترندهای شلوار جین زمستان

ممکن است سن شما هم به دورانی قد دهد که تب شلوارهای اسکینی و چسبان را به یاد بیاورید. اینکه چگونه با افتخار آن‌ها را به تن می‌کردیم و از استایل خود رضایت داشتیم. در همان زمان‌ها بود که عکس‌های جوانی مادرم مرا متعجب می‌کرد. استایل‌هایی با شلوارهای گشاد که حالا نام بسیاری از آن‌ها را می‌دانم و خودم هم یکی از مشتریان پروپاقرص آن‌ها هستم.

شاید برای افرادی مثل من که سختی پوشیدن جین‌های اسکینی را چشیده‌اند و حتی برای همه این خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد که این جین‌ها دیگر جز ترندهای روز نیستند و حال مد دارد به سمت اهمیت دادن به راحتی ما پیش می‌رود!

دونا والاس، سردبیر سابق لوازم جانبی ELLE که حالا یکی از طرفداران دو آتیشه شلوار جین مردانه راسته لی است می‌گوید:

جگینگ (jegginges) باعث نابودی مد جین‌های اسکینی شد!

تنگ شدن بیش از اندازه شلوارهای جین یکی از مواردی بود که حالا کمتر کسی دوست دارد به سراغ این شلوارها برود.

حالا که با ممنوعه مهم دنیای جین آشنا شدیم سؤالی که پیش می‌آید این است که ترندهای امسال و بهار آینده شامل کدام شلوار و آیتم‌های جین است؟ پاسخ این سؤال را در ادامه به شما خواهم گفت.

یک شلوار جین برای همیشه!

شلوار جین راسته همیشگی

می‌توانیم از همین ابتدا و پیش از رفتن به سراغ جین‌های ترندی یک قدم فراتر برویم و یک جین همیشگی و بدون تاریخ انقضا را انتخاب کنیم!

بهترین شلوارهای جین که هرگز از مد نخواهند افتاد و در هر شرایطی در استایل شما مناسب و درست به نظر می‌رسند شلوار جین‌های راسته با فاق‌های متوسط هستند. این جین همان آیتمی است که شما می‌توانید نام ابدی را بر روی آن بگذارید و بهتر است بر روی آن سرمایه گذاری کنید!

این شلوار همانی است که اصلاً نیازی نیست نگران استایل کردن آن باشید. از لوفر گرفته تا کفش‌های پاشنه بلند و کتانی، جین‌های بیسیک راسته با همه چیز شیک و زیبا به نظر می‌رسند.

شلوار جین فاق کوتاه

در بیش از نیمی از هفته‌های مد و نمایشگاه‌های فشن به نمایش درآمده در ماه‌های گذشته شاهد حضور عظیم مدل‌ها بر روی صحنه با انواع جین فاق کوتاه بوده‌ایم. این موضوع خبر از آن می‌دهد که باید به زودی شاهد ترند شدن این مدل جین‌ها باشیم. شاید جین‌های فاق کوتاه انتخاب هوشمندانه‌ای برای زمستان نباشند؛ اما بدون شک نقش مهمی را در بازار لباس فصل بهار و تابستان آینده خواهند داشت.

اگر کمی در مورد این مدل شلوار جین نامطمئن به نظر می‌رسید اصلاً نگران نباشید؛ زیرا شما تنها نیستید. مجله elle در مقاله‌ای در مورد این ترند آورده است:

ما می‌دانیم که شلوار جین فاق کوتاه می‌تواند ترسناک باشد (ما خودمان هم کمی ترسیده‌ایم). اما ارتفاع پایین لزوماً به معنای خالی کردن شکم نیست. Pernille Teisbaek به خوبی شلوارهای سبک Y2K خود را با اکسسوری‌های شیک و رنگ‌آمیزی مدرن و بزرگ‌تر می‌کند!

شلوار جین‌های واید ( گشاد)

شلوار جین واید یکی از بهترین ترندهای جین

استقبال با شکوه و غیرقابل تصور افراد از شلوارهای جین واید باعث شده است تا این نوع جین به یک کاندید مناسب برای ترندهای زمستان امسال و حتی بهار و تابستان سال آینده تبدیل شود.

به گفته‌ی متخصصان مد، این سبک به عنوان یکی از محبوب‌ترین ترندها در جستجوهای اینترنتی جلب توجه بسیاری کرده است و یک آیتم همه جانبه در استایل هرکسی به شمار می‌آید. ویژگی گشاد و واید بودن این جین‌ها امکان استفاده آسان را به شما می‌دهد و راحتی در حرکت را فراهم می‌کند. همانطور که گفتم مدتی است که روند فشن به سمت اهمیت دادن به راحتی ما در حرکت است!

استایل کردن این شلوار نیز مانند پوشیدن آن بسیار راحت است! انواع متنوع این جین‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است که می‌توانند با انواع تی‌شرت‌ها، پلیورها یا حتی کفش‌های مختلف ترکیب شوند.

شلوار جین‌های کارگو

کارگو یکی از بهترین ترندهای جین

سال گذشته شاهد ترند شدن شلوارهای کارگو به ویژه کارگوهای کتان بودیم و حالا نوبت به نوع جین آن رسیده است. جین کارگو دنیم یکی از سبک‌های برجسته و پرطرفدار در دنیای مد است که به دلیل خصوصیات خاص و متفاوت از دیگر ترندهای امسال بسیار متمایز است.

این جین‌ها با طرحی که در نمایشگاه‌های مد در ماه‌های گذشته به نمایش گذاشته شده و نقل از مجله elle ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جین کارگو دنیم تاکید زیادی بر عملی بودن و ماندگاری دارد و مناسب برای افرادی است که به دنبال استایلی هماهنگ با زندگی روزمره و متفاوت هستند.

این جین‌ها معمولاً از جنس دنیم تولید می‌شوند که آن را به گزینه‌ای مقاوم و با طول عمر بالا تبدیل کرده است. بر اساس نکات ارائه شده، این جین‌ها در زمان‌هایی که که می‌خواهید علاوه بر راحتی، یک استایل متفاوت و ترندی نیز داشته باشید، گزینه‌ای هوشمندانه محسوب می‌شوند. تنوع این جین‌ها نه تنها در طرح‌ها و رنگ‌ها بلکه در امکان ترکیب با لباس‌ها و اقلام مختلف نیز قابل توجه است.

دامن های جین

دامن یکی از بهترین ترندهای جین

ترند دامن جین به عنوان یکی از جذاب‌ترین و پر جستجوترین مدل‌های دنیای جین برای فصل بهار و تابستان سال گذشته اعلام شده‌اند و این که هنوز هم در خیابان‌ها دیده می‌شوند نشان از آن دارد که این ترند همچنان ادامه دارد.

در دنیای مد فعلی، بسیاری از استایل‌های دهه ۹۰ و همچنین استایل‌های گرانژ و کمال‌گرایانه با قدرت به عرصه فشن بازگشته‌اند و جایگاه خود را در میان طرفداران پیدا کرده‌اند و حالا جالب است بدانید که دامن جین، به‌عنوان محبوب‌ترین مورد جستجو در NET-A-PORTER با استفاده از کلمه "جین"، از انواع دیگر جین پیشی گرفته است.

دامن جین باعث افزودن لمسه‌ای جدید و مدرن به استایل شما می‌شود. این ترند نه ‌تنها ترکیب جالبی از گذشته با آینده دارد بلکه می‌تواند به انتخابی بی‌زمان و پرطرفدار تبدیل شود. بنابراین، با گسترش جذابیت و محبوبیت دامن جین، می‌توانید به راحتی این ترند را به استایل خود اضافه کنید و در خلق لحظات مد روز از بقیه جلوتر باشید.

بهترین ترندهای دامن جین 1402

اگر می‌خواهید از جدیدترین اخبار و ترندهای دنیای مد و استایل باخبر شوید در مجله آنلاین ژومنت و شبکه‌های اجتماعی این رسانه با ما همراه شوید.