ست کردن شلوار با صندل‌های ترندی

3 دقیقه مطالعه
ست کردن شلوار با صندل‌های ترندی

با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان، دیگر وقت آن رسیده تا صندل‌ها را از جاکفشی‌های خود درآورید، خاکش را بگیرید و از آن‌ها استفاده کنید. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال تابستان بسیار گرمی در انتظارمان است. پس بهتر است که از الآن به فکر پاهایمان باشیم. ما در این مقاله می‌خواهیم با توجه به ترندهای سال ۲۰۲۴، روش ست کردن شلوار با صندل‌ها را با هم بررسی کنیم.


ست کردن شلوار با صندل در فصل گرما

چندسالی است که پوشیدن صندل با شلوارهای جدید عادی شده است. تقریبا می‌توان از اواسط فصل بهار تا زمانی که سرمای واقعی را حس نکردیم از این صندل‌ها استفاده کنیم. حالا که صندل‌های جذابی ترند شده است، می‌خواهیم بدانیم هر کدام از این‌ها را با چه شلوارهایی می‌توان ست کرد پس با ما همراه باشید.

شلوارهای مینیمال و صندل مشکی

صندل‌های چرمی چسبی که مچ پا را توسط قلاب می‌گیرد. این نوع صندل، یک صندل ترندی جذاب در سال ۲۰۲۴ است. شما این صندل را با توجه به رنگ آن می‌توانید با شلوار‌های مینیمال بپوشید. رنگ مشکی این مدل صندل‌ها با همه رنگ شلواری همخوانی دارد.

شلوار جین بَگ با صندل‌های رنگی پاپ

یکی دیگر از شلوارهای ترند در این سال‌ها، شلوار جین‌های بگی است. شما حتی این شلوارها را هم می‌توانید با صندل بپوشید. پیشنهاد ما صندل‌های پاشنه دار رنگی (که سعی کنید تناسب رنگ را با آیتم مشخصی در استایل خود انتخاب کنید).

شلوار لینن بهمراه صندل‌های پُفی

یکی از صندل‌هایی که بخاطر راحتی زیاد و از طرفی حس تپلی بودن مثل یکسری از محصولات زمستانه خیلی سریع محبوبیت بسیاری بدست آورد، صندل‌های ترندی پفی بود. از طرفی فصل گرما، میزان استفاده از شلوارهای لینن بدلیل جنس نرم و راحتشان و همچنین خنک بودنشان بسیار زیاد می‌شود. این دو می‌توانند مکمل خوبی برای هم باشند.

صندل‌های پلتفرم + شلوار گشاد فاق بلند

صندل‌ها و کفش‌های پلت‌فرم مخصوصا صندل‌های پلتفرمی بدلیل بامزه بودنشان خیلی مشهور شدند. این مدل صندل‌ها که به صندل‌های مارشمالو هم معروف است. را می‌توان با شلوارهای گشاد و فاق بلند بهمراه یک کمربند ترندی استایل کرد.

صندل‌های بندی با شلوار‌های طرح‌دار

شلوارهای طرح‌دار امسال حرف زیادی برای گفتن دارند. شما می‌توانید این مدل شلوار‌ها را با صندل‌های بندی یا همان Strappy که حالت مجلسی دارند و کمی پاشنه دارند بپوشید. قطعا می‌درخشید.

شلوارهای کارگو با صندل‌های بندی

صندل‌های بندی که پاشنه دارند یا حتی تخت و یا فلت هستند نیز از صندل‌های ترندی ۲۰۲۴ است. شما می‌توانید این صندل‌ها را با شلوارهای کارگو، کاربردی‌ترین شلوار دنیا که چندسالی جز ترندها مانده است، ست کنید.

صندل لحافی و شلوار پارچه‌ای

از جمله صندل‌های ترندی در ادامه مدل‌های قبلی صندل‌هایی است که به صندل‌های لحافی معروف است. آنها را می‌توان با شلوارهای دوخت پارچه‌ای پوشید.

در این مقاله از مجله اینترنتی ژومنت سعی کردیم هم صندل‌های ترندی تابستان ۲۰۲۴ را معرفی کنیم و هم بگوییم برای پوشیدن آن‌ها با چه شلوارهایی بهتر می‌توان آن‌ها را استایل کرد. شما کدام یک از این صندل‌ها را دارید؟ با کدام استایل موافق یا مخالفید؟ شما می‌توانید مقاله ست کردن کفش با شلوار را هم مطالعه کنید. نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان ژومنت استایل به اشتراک بگذارید و ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.