بهترین مدل موهای مردانه در سال ۲۰۲۴

بنیامین هژبری 2 هفته پیش
4 دقیقه مطالعه
بهترین مدل موهای مردانه در سال ۲۰۲۴

برای آقایان در کنار استایل یکی از مواردی که خیلی به چشم می‌آید، مدل موهای آن‌هاست. آقایان معمولا وقتی که یک استایل مو را امتحان می‌کنند و بنظرشان مناسب چهره و استایلشان است آن را در طولانی مدت تغییر نمی‌دهند. اما برخی هر ساله سعی می‌کنند تا یک مدل موی خاص که به چهره‌شان می‌آید را امتحان کنند و مطابق با ترندها پیش بروند. در این مقاله می‌خواهیم در ادامه مدل موهای ترندی سال ۲۰۲۳، مدل موهایی که آقایان حتما باید در سال ۲۰۲۴ امتحان کنند را بررسی کنیم.


مدل موهای ترند ۲۰۲۴ برای آقایان

دنیای مدل موی مردانه در حال تکامل است و ترندهای جالبی را پیش‌رو گرفته است. چه به دنبال مدل موهای کلاسیک باشید و چه به دنبال مدل موهای امروزی بگردید، امسال در این ترند طیف گسترده و هیجان انگیزی را برای ارائه داریم.

۱. مدل پُمپادور مدرن

یک مدل موی کلاسیک که امروزه با تغییراتی در کنار سر (سایه انداختن‌های متفاوت) آن را مقداری امروزی‌تر می‌کند.

۲. مدل موی ترندی Mullet

این مدل مو که به سرعت در حال همه گیری است یک روند ثابت در کناره‌ی مو دارد و روندهای متنوعی در بالای سر دارد. به گونه‌ای که کناره‌های سر را کاملا سفید و بالای مو را با توجه به حالت کلی مو و جنس مو به حالت‌های مختلف می‌توان تغییر داد. این مدل مو به طرز عجیبی در آسیا طرفدار پیدا کرده است.

در تصویر زیر انواع حالت Mullet را مشاهده می‌کنید.

۳. مدل موی کوتاه و ظریف بدون حالت‌دهی

این مدل مو برای افرادی که می‌خواهند در تابستان موی خود را کوتاه کنند و از گرمای هوا فراری‌اند بسیار مناسب است. در این مدل مو شما فقط از آرایشگر بخواهید تا اطراف سر را مرتب کند و بگذارید موهایتان در حالت طبیعی روی سر قرار بگیرد.

۴. موهای موج‌دار با اندازه متوسط

در این مدل که از سال ۲۰۲۳ جز موهای ترندی بود و امسال بیشتر شکوفا شد، حالت کلی مو بصورت موج‌دار است و حالت ساحلی دارد که برای کسانی که به دنبال یک استایل مو مدرن هستند مناسب است.

۵. مدل مو براق فرق از کنار

این مدل مو تقریبا چندسالی است که در مدل موهای ترندی است. باز کردن فرق از کناره مو و حالت دادن آن با براق‌کننده‌های مو بیشتر مناسب افرادی است که حالت کلاسیک و پیچیده‌ای را برای موهای خود ترجیح می‌دهند. این مدل مو تقریبا برای انواع مو و اشکال صورت مناسب است.

۶. فید کردن مخروطی مو

فید کردن مخروطی مو همان سفید کردن مو در قسمت شقیقه و به آرامی تیره تر شدن مو تا کناره‌های مو است. در این حالت ظاهری مرتب و آراسته را به همراه دارد و تقریبا با اکثر سلایق سازگاری دارد.

۷. مدل موی ترندی مردانه مناسب فرفری‌ها

کسانی که موهای مجعد و فرفری دارند، اگر بخواهند استایل موی ترندی داشته باشند می‌توانند کناره‌های موی خود را فید کنند و فقط بالای سر خود را در حالت اصلی خود رها کنند. آن‌ها با موادی که به فر کردن مو کمک می‌کند می‌توانند فر موهای خود را مرتب کنند تا حالت بامزه و شیکی داشته باشد.

۸. موی بلند مردانه؛ ترند مو در سال ۲۰۲۴

تعدادی از مردان که موی بلندی دارند نگران نباشند، زیرا یکی از ترندهای مدل موی مردانه در سال ۲۰۲۴، همین موی بلند است. آن‌ها حتی می‌توانند از این مدل مو بعنوان ترند تابستانه نیز یاد کنند. با بستن مو به صورتی که در عکس مشاهده می‌کنید، میتوان یک مدل موی ساحلی ساخت.

رنگ موهای ترندی مردانه در سال ۲۰۲۴

از رنگ موهایی که برای مردان در سال ۲۰۲۴ ترند شده است می‌توان به رنگ‌های بلوند، قهوه‌ای و قرمز (یا همان شرابی) اشاره کرد. یکی از آیتم‌هایی که می‌تواند تغییر چشمگیری در استایل آقایان داشته باشد رنگ مو است که هر کسی جسارت انجام آن را ندارد. البته نوع و مدل مویی که باید انتخاب کرد برای رنگ شدن بسیار حساس است و می‌تواند کلیات استایل را برهم زد. پس اگر تصمیم به تغییر رنگ موی خود گرفتید، در این کار بسیار محتاط باشید و هوشمندانه عمل کنید.

یکی از رنگ موهای ترندی زنانه در سال ۲۰۲۴: رنگ مو شرابی؛ یکی از ترندهای رنگ مو ۱۴۰۳

کلام آخر..

این که همیشه ترندهای مو را دنبال کنید بسیار خوب است و کمک شایانی به بهبود و تنوع در استایل شما می‌کند. پس مثل مقاله مدل موهای ترندی مردانه در سال ۲۰۲۳ که حسابی بازخورد خوبی از آن گرفتیم، با نظر دادن در قسمت دیدگاه‌ها به ما کمک کنید تا اطلاعات مفیدتر و بهتری را در آپدیت‌های این مقاله اضاف کنیم. شما از کدام مدل مو ترندی استفاده می‌کنید؟ آیا تا به حال موهای خود را رنگ کرده‌اید؟ در قسمت نظرات ما را مطلع بفرمایید.