چگونه از رنگ‌های نئونی در استایل استفاده کنیم؟

4 دقیقه مطالعه
استایل با رنگ‌های نئونی

امروزه رنگ‌های نئونی بسیار ترند شده‌اند و افراد زیادی علاقه‌مند به استایل با این طیف رنگ‌ها شدند، زیرا استفاده از رنگ‌های نئونی استایل شما را از بقیه افراد متمایز می‌کند. رنگ‌های نئونی به رنگ‌هایی گفته می‌شود که در تاریکی شب همانند چراغ عمل می‌کنند و از خود نور تولید می‌کنند، مانند صورتی نئونی، سبز نئونی، زرد نئونی، نارنجی نئونی و … . هنگام استفاده از رنگ‌های نئونی در استایل باید خیلی حواستان باشد تا زیاده روی نکنید زیرا کوچکترین زیاده‌ روی در استفاده از این رنگ‌ها شما را همانند یک چراغ راهنمایی نشان می‌دهد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم از رنگ‌های نئونی در استایل‌تان چگونه استفاده کنید.


راهنمای استایل با رنگ های نئونی

استفاده از رنگ‌های نئونی در استایل توجه افراد را به آن نقطه از بدنتان می‌کشد، همچنین استفاده از این رنگ‌ها به استایل شما شادابی را هدیه می‌دهند. برای اینکه بهترین استایل با رنگ‌های نئونی را داشته باشید ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

نکته:پوشیدن لباس‌هایی با رنگ نئونی جسارت می‌خواهد و اگر که شما این جسارت را ندارید بهتر است که از پوشیدن لباس‌های نئونی در محیط‌های کوچک و خودمانی شروع کنید.

انتخاب لباس نئونی با توجه به رنگ پوست

یکی از اصلی‌ترین مواردی که هنگام استفاده از این رنگ‌ها باید به آن توجه داشته باشید، رنگ پوستتان است. به فرض مثال اگر پوست صورتتان رو به زردی است استفاده از رنگ‌های نئونی زرد برای شما گزینه‌ی مناسبی نیست و بهتر است که سراغ رنگ‌های نئونی نارنجی و صورتی بروید.

مطالب مرتبط: انتخاب بهترین رنگ لباس مناسب پوست سبزه

پرهیز از زیاده‌روی!

از دیگر مواردی که خیلی مهم است که به آن توجه داشته باشید همانطور که اول مقاله هم گفتیم این است که دقت داشته باشید که در استایل‌تان فقط یک الی دو آیتم به رنگ نئونی باشد و مابقی آیتم‌های استایل‌تان به رنگ خنثی باشد. اگر به این شیوه رنگ‌های نئونی را ست کنید نه تنها چشم مخاطب را خسته نمی‌کنید بلکه یک استایل شیک و خاص را به خودتان هدیه می‌دهید.

فرار از کانون توجه بودن!

اگر فردی هستید که از توجه‌ی زیادی دیگران به خود معذب می‌شود بهتر است که سراغ این مدل رنگ‌ها نروید، زیرا خصوصیت اصلی رنگ‌های نئونی این است که توجه افراد را به خود جلب کند. پس اگر قصد داشتید در مراسمی توجه‌ها را به سمت خود بکشانید می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید.

ترس استفاده از رنگ‌های نئونی در استایل

شما اگر مطمئن نیستید که رنگ‌های نئونی به شما می‌آید یا نه بهتر است که اول از اکسسوری‌های نئونی شروع کنید تا متوجه شوید که آیا می‌توانید روی این رنگ‌ها در استایل حساب کنید یا خیر! اگر که جوابتان مثبت بود، دیگر می‌توانید سراغ خرید لباس با رنگ‌های نئونی بروید.

نحوه ست کردن رنگ‌های نئونی

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با رنگ‌های نئونی لباس‌های خود را ست کنید. البته قبل از هر مسئله‌ای باید به این موضوع دقت داشته باشید که لباس‌های نئونی اصلا مناسب محیط‌های کاری و قرارهای رسمی شما نیستند و بهتر است که اگر به جشن یا مهمانی دعوت شدید که دوست داشتید در آن مجلس بدرخشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ‌های نئونی است.

مطالب مرتبط: بررسی استایل بیلی آیلیش

رنگ‌های نئونی در کنار رنگ‌های خنثی

همانطور که در بالاتر گفتیم یکی از اصلی‌ترین موردی که به شما کمک می‌کند تا بهترین استایل را با این مدل رنگ‌ها داشته باشید، استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار رنگ‌های نئونی است. شما با این ترکیب توجه‌ها را به سمت استایل خود می‌کشانید و باعث می‌شوید که تناسب در استایل‌تان به خوبی رعایت شود.

پیراهن‌های نئونی

از دیگر آیتم‌هایی که می‌تواند باعث یک استایل ترندی و خاص برای شما شود، استفاده از پیراهن‌های نئونی به همراه یک جوراب شلواری مشکی است. استفاده از این دو آیتم باعث می‌شود که استایل شما بالانس و هارمونی داشته باشد و می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای مجالس شما باشد.

ترکیب برنده جین و رنگ‌های نئونی

امروزه رنگ‌های نئونی جای خودشان را در اکثر کمد لباس‌ها باز کرده‌اند، خیلی از برندهای معروف و مشهور لباس‌هایی با رنگ نئونی طراحی و تولید کرده‌اند که از آن‌ها استقبال بالایی شده است. به فرض مثال برند Boss, Jacquemus, Valentino و … پیراهن‌های بلند به رنگ نئونی تولید و طراحی کرده‌اند که سلبریتی‌های زیادی آن‌ها را می‌پوشند. که البته پوشیدن آن‌ها واقعا جسارت می‌خواهد.

استایل مونوکروم نئونی

اگر از تجربه کردن استایل‌های جدید هراس دارید بهتر است که سراغ این مدل استایل نروید. در خارج از کشور ایران خیلی از برندهای مشهور و سلبریتی‌ها از استایل مونوکروم نئونی استفاده کرده‌اند، مانند: بیلی آیلیش، کیم کارداشیان، کیت هادسون، ریحانا، بلیک لایولی، هیلی بیبر، مالوما و … .

مطالب مرتبط: همه چیز در مورد استایل مونوکروم

سخن پایانی

اکنون شما رنگ‌های نئونی را شناختید و با راهنمای استایل این مدل رنگ‌ها آشنا شدید. آیا شما فردی هستید که از این رنگ‌ها در استایل‌های خود استفاده کند؟ دوست دارید در مقاله‌های بعدی راهنمای ست کردن کدام رنگ را به شما بگوییم؟ ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و ما را به دوستان خود و علاقه‌مندان به مد و فشن معرفی می‌کنید. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین مطالب مرتبط با اخبار مد و فشن باخبر باشید.