بررسی استایل سارا پالسن

5 دقیقه مطالعه
بررسی استایل سارا پالسن

در این مقاله می‌خواهیم زندگینامه سارا کاترین پالسن را معرفی کنیم و در ادامه باهم به معروف‌ترین استایل‌های سارا پالسن را زیر ذره‌بین مدنویسان خود آوردیم. پیشنهاد می‌کنم اگر علاقه‌مند به این بازیگر خوش‌چهره و خوش استایل آمریکایی هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.


سارا کاترین پالسن کیست؟

سارا کاترین پالسن (Sarah Catharine Paulson) متولد سال 1974 میلادی است. او یکی از پرمخاطب‌ترین بازیگران آمریکایی محسوب می‌شود. پالسن صاحب یک خواهر به نام لیز است که تمامی هماهنگی‌ها در عوامل سینمایی و تلویزیونی او بر عهده لیز است. سارا پالسن سختی زیاد کشیده است و بعد از کلی سختی در سنین بزرگسالی توانست به آکادمی هنرهای نمایشی آمریکا برود و از آنجا زندگی بازیگری او شروع شد. از اولین فیلم‌های سارا می‌توان به Talking pictures the sisters rosensweig اشاره کرد. سارا تا به امروز در حرفه‌ی بازیگری توانسته جوایز زیادی را کسب کند.
او در 25 سالگی متوجه غده سرطانی در قسمت پشتش شد اما خوشبختانه توانست خیلی به موقع جلوی رشد آن را بگیرد. امروزه این سلبریتی محبوب از بیماری ترایپوفوبیا (خوشه‌ای از سوراخ‌های کوچک و حفره‌ها) رنج می‌برد.

10تا از بهترین فیلم‌های سارا پالسن

امروزه این بازیگر محبوب در فیلم‌های بسیاری درخشیده است اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین‌ آن‌ها را به شما معرفی کنیم می‌توانید ادامه‌ی مقاله را بخوانید.

1-فیلم Ratched

۲-فیلم Run

3-فیلم Goldfinch     

4-انیمیشن Abominable (به عنوان صداپیشه)

5-فیلم Glass

6-فیلم Bird Box

7-فیلم Ocean's 8

8-فیلم Rebel in the rye

9-فیلم The post

10-فیلم 12Years a slave

میکاپ به سبک سارا پالسن

سارا پالسن جزٔ محدود هنرپیشه‌هایی است که جلوی دوربین بدون آرایش ظاهر می‌شود، معمولا اگر خیلی بخواهد آرایش کند یک رژلب پررنگ را انتخاب می‌کند و بی‌خیال مابقی لوازم‌های آرایشی می‌شود. موهای سارا معمولا کوتاه هستند و در کمتر عکسی او را با موهای بلند مشاهده خواهید کرد. او نماد یک بازیگر آمریکایی واقعی است.

خوش استایلی به سبک سارا پالسن

در ادامه با هم برخی از ماندگارترین استایل‌های سارا کاترین پالسون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سارا پالسون در لباسی شبیه به یک آبنبات

سارا در این مراسم اسکار 2019 با انتخاب یک لباس از برند Moschino بیش از حد درخشید، لباس انتخابی او به سبک مد بالا یا High Fashion بود و نکته‌ی جالب استایل او کیف سارا بود که به شکل یک بطری شیشه‌ای بود. او به خوبی سبک High fashion را در انتخاب لباس و اکسسوری رعایت کرده بود.

نمایش فیلم Game Of Thrones

انتخاب سارا پلسون برای این نمایش یک لباس خیره کننده از برند گوچی بود. تضاد رنگی در لباس او به شدت حس می‌شد و همین مسئله لباس او را خیلی خاص به نظر می‌رساند. انتخاب او به شدت مناسب یک نمایش باشکوه بود.

نمایش فیلم Glass

لباس سارا در نمایش فیلم Glass توسط برند پرادا طراحی شده بود. طراحی پرادا کاملا خاص و متناسب با سلیقه‌ی سارا انجام شده بود؛ یک پیراهن ماکسی صورتی که در قسمت دامن شعله آتش‌هایی به رنگ سبز داشت. نکته‌ی خاص طراحی لباس پالسن در این نمایش این است که در قسمت پایین دامن جواهرات دستی دوخته شده بود و درخشش لباس را چندین برابر کرده بود.

مطالب مرتبط: استایل جنیفر انیستون و رازهای خوش‌تیپی اودر 53 سالگی

نمایش فیلم Ocean's 8

پلسون در این نمایش با لباسی از برند پرادا ظاهر شد. او یک استایل مونوکروم فسفری داشت که در طراحی آن از بالا تا پایین حالت ریش ریش وجود داشت. رنگ لباس انتخابی او به رنگ پوستش به شدت آمده بود.

استایل سارا پلسون در مراسم مت گالا 2018

لباس پلسون در این مراسم تماما جواهردوزی شده بود و می‌شد آن را به عنوان یک لباس اوت کوتور به حساب آورد. در شب، درخشش لباس او چندین برابر بود و همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشید.

مراسم دریافت جایزه امی 2017

او در این مراسم همانند یک ماهی نقره‌ای می‌درخشید. لباس انتخابی او تماما پولک دوزی شده بود و او کیف و کفش خود را نیز با لباسش ست کرده بود.

مراسم وینتی‌فر سال 2017

در کل بخواهیم بگوییم سارا پلسون علاقه‌ی زیادی به لباس‌های سبک مد بالا (High Fashion) و یا لباس‌های نامتقارن دارد. در این مراسم نیز انتخاب او یک لباس با طراحی خاص و بی‌نظیر بود؛ یک لباس ماکسی که یک طرف آن به رنگ خردلی و طرف دیگر آن به رنگ مشکی بود. او معمولا کیف و کفش‌های خود را با پررنگ‌ترین رنگ استایلش ست می‌کند.

استایل سارا پالسن در مراسم مت گالا 2017

استایل سارا پلسون در این مراسم درست مانند جادوگر در کارتون‌ها شده بود (البته از نوع مهربانش)؛ پوشیدن یک لباس سورمه‌ای که در قسمت پایین دامن و سر آستین ریش‌ریش‌های قرمز داشت که لباس او را از سادگی خارج کرده بود.

مراسم جایزه امی سال 2016

انتخاب او برای این مراسم یک لباس اوت کوتور از برند پرادا بود، او به خوبی می‌داند که در کدام مراسم چه سبک لباسی بپوشد تا بسیار بدرخشد. کار دست لباس او به شدت خاص و متفاوت بود.

مراسم جایزه امی سال 2014

یک لباس تماما تور با خال‌خال‌های قرمز می‌تواند بهترین گزینه برای درخشش در شب باشد. سارا پلسون در این لباس شبیه به یک عروسک شده بود، لباس انتخابی او به سبک فانتزی طراحی شده بود.

مطالب مرتبط: استایل امیلیا کلارک ستاره بازی تاج و تخت

سخن پایانی

اکنون با زندگینامه، سبک میکاپ و سبک استایل سارا پالسن آشنا شدید. سارا، فرد خوش‌پوش آمریکایی امروزه مورد الهام خیلی از افراد علاقه‌مند به مد و فشن است. شما کدام یک از استایل‌های او را بیشتر پسندیدید؟ در قسمت نظرات، با ما نظر خود را به اشتراک بگذارید.