بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

7 دقیقه مطالعه
بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

با آغاز سال ۲۰۲۴ حالا وقت آن رسیده تا دوباره مراسم‌های مختلف را با حضور سلبریتی‌ها دنبال کنیم. گلدن گلوب ۲۰۲۴ اولین جشنواره سینمایی سال ۲۰۲۴ است که در آن بازیگران با استایل‌های خیره کننده حضور پیدا می‌کنند و نامزدهای این جشنواره جوایز خود را دریافت می‌کنند. در این مراسم که افرادی چون تیموتی شالامی، جنیفر لارنس، جنیفر لوپز، کیلیان مورفی و ... در آن حضور داشتند و برندهایی مثل پرادا، بوتگا ونتا، لویی ویتان و ... لباس‌های خود را بر تن این سلبریتی‌ها به رخ کشیدند. با ما همراه باشید تا بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ را بررسی کنیم.


استایل‌ سلبریتی‌ها در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

بعد از اینکه سال ۲۰۲۲ یک سال کم‌کار برای بازیگران بود و جشنواره‌ها در سال ۲۰۲۳ با کیفیت نامناسبی برگزار شد، در سال ۲۰۲۳ و با اکران فیلم‌های درخشانی مثل باربی، اوپنهایمر، موجودات بیچاره، قاتلین ماه گل و ... و همچنین بازی بازیگران خوش‌استایل، ما خودمان را آماده کردیم تا امسال یک سال پرکار و استایل‌های جذابی را پیش‌رو داشته باشیم. با ما برای اولین مراسم رسمی سینمایی و استایل‌های جذاب سلبریتی‌ها در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ که یکشنبه شب در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد، همراه باشید.

فلورنس پیو

فلورنس پیو که مطابق انتظار حضورش در مراسم‌های گذشته حالت جدیدی به موهای خود داده بود، با لباس قرمز رنگ گل‌دوزی شده از ولنتینو در این مراسم حضور پیدا کرد.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس، یکی از همراهان همیشگی برند دیور در این مراسم هم ترک عادت نکرد و با لباس مشکی بلند و یک کیف دستی کوچک و جواهرات تیفانی یکی از بهترین استایل‌های جشنواره گلدن گلوب ۲۰۲۴ را نمایش داد. او موهای خود را از یک طرف بر روی شانه خود ریخته بود، که جذابیت استایلش را چندبرابر کرده بود.

اما استون برنده بازیگر زن کمدی

اما استون که برنده جایزه نقش اول زن برای بازی در فیلم‌ کمدی Poor Things بود، در این مراسم با یک لباس زیبا Louis Vuitton که طرح برجسته گل روی آن خودنمایی می‌کرد، حضور پیدا کرد.

تیموتی شالامی

تیموتی در این مراسم نیز ترک عادت نکرد و همانطور که در مقاله استایل‌های جذاب تیموتی شالامی گفته بودیم، با یک کت و شلوار که ایندفعه از برند سلین بود پا به مراسم گذاشت. کت او مثل همیشه درخشان بود و خب این تفاوت استایل‌های شالامی با دیگر مردان در این مراسم است.

تیلور سوییفت

به نظر من تیلور سوییفت هیچوقت حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. چرا که استایل‌هایش همیشه جز بهترین استایل‌هاست. او در این مراسم مانند خیلی‌های دیگر یک لباس مجلسی بلند را انتخاب کرد. لباس سبز رنگ از برند پرآوازه گوچی.

ماگو رابی یا باربی

فکر می‌کنم الآن دیگر لباس صورتی رنگی نباشد که مارگو رابی آن‌ را در مراسمی نپوشیده باشد. او مطابق سال گذشته و شرکت در مراسم‌های مختلف لباس شبیه سازی شده‌ای با عروسک باربی پوشید. اما این‌بار این لباس از برند Armani Prive بود. اگر بخواهیم به حق بگوییم، بهترین شخصی که می‌توانست این نقش را بازی کند خود مارگو رابی بود.

ناتالی پورتمن

امیدوارم که خوب توجه کنید، این بار Dior Haute Couture از نقش و نگار گل روی لباس ناتالی پورتمن استفاده کرده. به نظر شما ترند لباس‌های مجلسی نیست؟

دوآ لیپا همانند ماهی

اسکیاپارلی لباسی را برای دوآ لیپا در نظر گرفت که کانسپتی شبیه به ماهی داشت. لباسی که بصورت چسبان تا زیر باسن بود و از آنجا همانند دم ماهی شکل جذابی به خود می‌گرفت. روی لباس هم اشکال زیبای طلایی رنگی بود که لباس را بیشتر جذاب کرده بود. دوآ از جواهرات تیفانی استفاده کرده بود.

جنیفر انیستون

در ادامه کانسپت های دریایی، دولچه گابانا برای جنیفر انیستون لباس مشکی طراحی کرده بود که قسمت پایین تنه آن شبیه پولک بود و حس پری دریایی را به مخاطب القا می‌کرد. شما می‌توانید مقاله استایل جنیفر انیستون و رازهای خوشتیپی او را بخوانید و اطلاعات زیادی در ارتباط با استایل‌های این بازیگر بدست آورید.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز هم مثل دیگر جنیفرها که در مراسم حضور پیدا کردند، با یک استایل صورتی بسیار شیک از برند Nicole + Felicia در این مراسم بود. آستین‌های لباس او کامل شبیه به یک گل صورتی خیلی زیبا بود که بسیار جلب توجه می‌کرد.

مریل استریپ سالخورده اما جذاب

مثال دود از کنده بلند می‌شود را دقیق می‌توان برای این بازیگر توانمند به‌کار برد. مریل استریپ از نظر من شاهکار سینمایی دنیاست. او در این مراسم با یک لباس از ولنتینو روی فرش قرمز قدم گذاشت.

لیلی گلدستون

همبازی لئوناردو دیکاپریو، Lily Gladstone که برنده جایزه زن در فیلم درام نیز دریافت کرد در این مراسم در لباس کاستومی از ولنتینو خیلی زیبا به نظر می‌رسید.

سلنا گومز

سلنا گومز خالق برند لوازم آرایشی رر بیوتی، در این مراسم با لباسی از برند آرمانی حضور پیدا کرد. لباس قرمز رنگ او بسیار جذاب بود. اما در قسمت بالا تنه بنظر این لباس برای سلنا خیلی تنگ بود که اتفاقا خیلی‌ها نیز به این مورد واکنش نشان داده بودند. سلنا از یک کفش قرمز رنگ پاشنه بلند نیز استفاده کرده بود که یکی از ترندهای کفش در سال ۲۰۲۴ است.

جرمی آلن وایت

جرمی که بخاطر نقش آفرینی در The Bear حسابی مورد توجه قرار گرفته بود و به تازگی سفیر و مدل برند Calvin Klein نیز شده بود، در این مراسم هم با کت شلوار بسیار شیکی از همین برند پا به فرش قرمز گذاشت.

جولیان مور با لباس قرمز

جولیان مور زیبا با لباسی از برند بوتگا ونتا بسیار خوش درخشید و یکی از بهترین استایل های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ بود. لباسی که یک جیب هم برایش در نظر گرفته بودند. این همان لباس کاربردی است که می‌توان از آن ایده گرفت.

بیلی آیلیش و مثل همیشه جایزه

بیلی این بار سنت شکنی کرد، البته نه در پوشیدن لباس‌های اورسایز بلکه در برندی که انتخاب کرد. او این بار برند Willy Chavaria را انتخاب کرد. پوشش او نیز به نوبه خود جالب توجه بود. از مدل موهای او که رگه‌هایی از رنگ قرمز در آن بود تا پوشیدن یک جوراب کالباسی رنگ. او برای موزیکش در فیلم باربی برنده جایزه بهترین ترانه فیلم شد.

آماندا سایفرد

اگر بخواهیم یک استایل را بعنوان یکی از بهترین استایل‌های گلدن گلوب ۲۰۲۴ انتخاب کنیم قطعا استایل ساده و شیک آماندا که یک لباس مشکی ساده که یک پاپیون براق و خوش رنگ در قسمت بالای آن داشت از Armani Prive جز آنهاست.

پدرو پاسکال با بوتگا ونتا

پدرو پاسکال بین مردان حاضر در مراسم‌های مختلف، همیشه جز نفرات خوش‌استایل و خوش پوش آن مراسم شمرده می‌شود. در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴، پدرو در حالی که با دست شکسته و آسیب دیده خود در مراسم حاضر شد. اما استایل او همچنان قدرتمند و عالی به‌نظر می‌رسید. او با لباسی از برند بوتگا ونتا در این مراسم شرکت کرد.

بِلا رمزی

بازیگر جوان و فوق‌العاده سریال The last of us و هم بازی پدرو پاسکال، با لباسی از برند پرادا در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ شرکت کرد.

ال فانینگ با لباس وینتیج

ال فانینگ این‌بار در این مراسم با لباس وینتیج Pierre Balmain در گلدن گلوب ۲۰۲۴ شرکت کرد. لباس او در عین سادگی خیلی شیک و جذاب بود. او در این مراسم با جواهرات کارتیه خودنمایی کرد.

هانتر شافر

بدون شک یکی از بهترین بازیگران سریال Euphoria، هانتر شافر بود. او در این مراسم با لباسی از برند دوست داشتنی پرادا شرکت کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو با تاکسیدو آرمانی

حتما نیازی نیست که استایل منحصر بفرد یا خاصی داشته باشید. فقط کافی است لئوناردو دی‌کاپریو باشید. دی‌کاپریو با تاکسیدو جورجیو آرمانی در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ شرکت کرد. 

سلین سانگ

یکی از لباس‌هایی که قبلا در کالکشن برند Loewe در موردش صحبت کردیم، دقیقا همین لباسی است که سلین سانگ در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ به تن کرد.

هایلی استینفلد

هایلی هم در این مراسم لباس زیبایی از برند Prada را انتخاب کرد. لباس صورتی که دنباله زیبایی را پشت لباس داشت.

کیلیان مورفی

کیلیان مورفی که یکی از برندگان جایزه گلدن گلوب ۲۰۲۴ بخاطر بازی در فیلم اوپنهایمر بود، با لباسی از برند Saint Laurent در این مراسم حضور پیدا کرد. تا استایل جذاب یک برنده را داشته باشد.

امیلی بلانت

امیلی بلانت، بازیگر خوش پوش با لباسی از برند الکساندر مک‌کوئین که طلا کاری‌های زیبایی در قسمت بالاتنه آن بود، شرکت کرد.

هایدی کلوم

هایدی کلوم بهترین انتخاب برای صحبت کردن در مورد بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ است. لباس قرمز رنگ از برند Sophie Couture . یکی از بهترین لباس‌هایی که می‌توانست بپوشد بدون شک همین لباس بود.

نظر شما در مورد استایل سلبریتی‌ها در این مراسم چیست؟ اگر بخواهید ۵ استایل را بین استایل‌ها انتخاب کنید انتخاب شما کدام است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که چه مطالبی را برای خواندن در مجله اینترنتی مد و استایل ژومنت بیشتر ترجیح میدهید.