راز پوشیدن دامن‌های بالونی یا پف‌دار؛ استایل جذاب و متفاوت

2 دقیقه مطالعه
راز پوشیدن دامن‌های بالونی یا پف‌دار

با دقت که به باند فشن‌شوها دقت می‌کنیم، یک آیتم عجیب را چندین بار می‌بینیم، اگر بیشتر دقت کنیم انگار خیلی بد هم نیست!! نه این یک چیز فوق‌العاده است. دامن‌های پف‌دار یا بالونی آرام آرام به صفحه‌های اینستاگرام می‌آیند و جز کالکشن جدید برندها می‌شود. این آیتم می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. این مقاله جذاب را از دست ندهید تا دامن ترندی این روزها را با هم بررسی کنیم.


دامن‌های پف‌دار و بالونی

ترند دامن پفی با ظاهری حجیم در اندازه‌های کوتاه و یا بلند جذابیت زیادی دارد. این سبک دامن که در دهه‌های قدیم نیز خیلی استفاده می‌شد دوباره به صحنه مد بازگشته است. این دامن‌ها را قبل از تا زدن، زیر لبه‌هایش را بیرون می‌آورند و تا ظاهر پفکی خود را حفظ کنند. البته این دامن شباهت بسیار زیادی به دامن‌های حبابی نیز دارد ولی معمولا دامن‌های حبابی در اندازه‌های کوتاه است درحالیکه دامن‌های بالونی در هر دو اندازه کوتاه و بلند طراحی می‌شود.

پارچه دامن‌های پفکی

جنس پارچه این دامن‌ها اغلب نایلونی و ساتن است. نکته‌ای که ممکنه کمی ما را سرد کند نسبت به این مدل دامن میزان پارچه‌ای که استفاده می‌شود است، چرا که حجم زیادی پارچه باید استفاده کرد برای تولید دامن‌های بالونی.

درحالیکه در نگاه اول ممکن است تصور کنید که حالت دادن به دامن کار بسیار دشواری است اما با توجه به استفاده زیاد برندها از این مدل دامن در طرح‌ها و شکل‌های متفاوت، به تفکر اشتباهمان پی می‌بریم. تنوع در دامن‌های پف‌دار به قدری بالاست که کافی است شما مقصد خود را مشخص کنید و سپس می‌توانید یک انتخاب هوشمندانه برای استایل خود داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بصورت خلاصه یکی از ترندهای جدید بهار ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم مقاله‌های ترندهای روز را به هیچ‌عنوان از دست ندهید. نظر شما در ارتباط با این دامن‌ها چیست؟ آیا در ایران هم این مدل ترندی می‌شود؟ کدام از برندهای ایرانی این مدل را تولید می‌کنند؟ در قسمت دیدگاه‌ها نظرات خود را به ما و دیگران خوانندگان مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت بنویسید.