انواع ناخن‌های ترندی بهار ۲۰۲۴

4 دقیقه مطالعه
ناخن‌های ترندی بهار ۲۰۲۴

ناخن‌ها یکی از اصول آرایشی زنان محسوب می‌شود. خانم‌های خوش استایل و آن‌هایی که همیشه به ظاهر و آراستگی خود اهمیت می‌دهند، همیشه در تلاشند تا با توجه به ترندهای هر فصل از رنگ گرفته تا مدل و طرح ناخن، همیشه به روز باشند. ما در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از مدل‌های ترندی ناخن در بهار ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم. البته که تعدادی از این مدل‌ها ترند بوده‌اند و دوباره به روی‌کار آمدند و تعدادی دیگر هم ترند‌های شیک و ماندگاری خواهند بود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


ترندهای ناخن بهار ۲۰۲۴

به عنوان کسی که همیشه به‌دنبال ترندهای زیبایی بوده‌ام و با علاقه این مقاله را برای شما می‌نویسم. باید بگویم که با توجه به رشد بی‌سابقه زیبایی شناس‌ها در اینستاگرام و تیک تاک، به‌نظر می‌رسد حداقل در ارتباط با ناخن‌ها، ما بیشتر به سمت رنگ‌های جاودانه جذب می‌شویم. البته که علاقه هر شخص در ارتباط با انتخاب طرح، مدل و رنگ ناخن زیبا و قابل احترام است، اما باید بگوییم که اکثرا از سلبریتی‌ها گرفته تا علاقه‌مندان به مد و افراد عادی، بیشتر به سمت سادگی روی آوردند و دیگر خبری از آن طرح‌های شلوغ نیست.

1. فرنچ مانیکور یکی از ترندهای همیشه در بهار

ناخن ترندی بهار ۲۰۲۴ - فرنچ

محبوبیت مانیکور فرنچ در این سال‌ها باعث شده تا در این چند سال گذشته یکی از ترندهای همیشگی ناخن برای خانم‌ها فرنچ باشد. در این مدل، ناخن‌ها کوتاه، مربع و یا گرد هستند و همچنین شکل‌های بادامی شکل و بلندتر نیز قرار دارد. برای اینکه ناخن‌های مدرن‌تری داشته باشید نیز می‌توانید رنگ مایل به سفید، وانیلی و یا حتی بژ را برای قسمت نوک آن انتخاب کنید که نسبت به سفید روشن ملایم‌تر و کمرنگ‌تر به نظر می‌رسد. البته که با آمدن فصل بهار، بی انصافیست که از رنگ‌های پاستلی این مدل ناخن استفاده نکنید.

ترند ناخن بهاره - فرنچ مدرن

  • مطلب پیشنهادی: 

۲. ناخن‌های اسکووال (ترکیبی از مربع و بیضی)

ترند ناخن بهاری ۲۰۲۴ - اسکووال

یکی از بهترین ایده‌ها برای ناخن که همیشه شیک باشد، ناخن‌های بادامی شکل بلند یا مربعی کوتاه است. به نظر من هم این طرح یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مدل ناخن است. البته که ترجیح شخصی من ناخن‌های کوتاه است زیرا همیشه مرتب، تمیز و کاربردی‌تر است.

3. ناخن‌های بادامی

اگر از طرفداران ناخن‌های بلند هستید، ناخن‌های بادامی بلند برای شما مناسب است. (البته اگر می‌خواهید از ترند ناخن بهار ۲۰۲۴ پیروی کنید) این حالت از شکل‌های ظریف است که دست‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. ناخن‌های بادامی کروم قهوه‌ای را در عکس پایین ببینید. اصلا می‌توانید به ترکیب ناخن‌های بادامی و کروم فکر نکرد؟ من که نمی‌توانم.

4. قرمز، رنگ ترندی ناخن‌ در بهار ۲۰۲۴

در حالی که رنگ شرابی یکی از رنگ‌های تاثیرگذار زمستان بود، سایه‌های روشن‌تر آن نشان دهنده یک رنگ بی انتها برای به بغل کشیدن بهار است. یک رنگ کلاسیک که هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. از نظر من قرمز همیشه ترند است و ارتباطی با فصل ندارد.

۵. ناخن‌های خنثی

همیشه رنگ‌های خنثی حرف برای گفتن دارند. محبوبیت رنگ‌های صورتی، قهوه‌ای و سفید شیری در بهار ۲۰۲۴ بیشتر از بهارهای قبلی بوده (البته منظور من صورتی لطیف، سفید شفاف و قهوه‌ای متناسب با رنگ پوست است).

۶. طرح پوست حیوانات، ترند ناخن بهار ۲۰۲۴

در فشن‌شوهایی که در اوایل زمستان برگزار می‌شد که مربوط به بهار و تابستان ۲۰۲۴ بود، طرح‌های پوست حیوانات زیاد مشاهده شد. این نشان داد تا باید آماده قرار گرفتن این طرح‌ها بر روی نوک انگشتانمان باشیم. چه کسی از این طرح بدش می‌آید؟ هیلی بیبر هم جز نفرات اول بین سلبریتی‌ها بود که این طرح را بر روی ناخن‌هایش امتحان کرد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

7. ناخن‌های کروم و متالیک

امسال رنگ‌های کروم و متالیک بسیار ترندی است و حسابی مورد توجه قرار می‌گیرد. پس حتما این ترند ناخن بهار ۲۰۲۴ را از دست ندهید.

۸. ناخن‌های برهنه

یکی از ترندهای ناخن در بهار ۲۰۲۴ که احساس می‌کنم شاید طرفداران زیادی نداشته باشد ولی در عین حال جذاب و بزودی ترندی‌ترین خواهد شد، ناخن‌های مرتب شده اما برهنه و عاری از لاک است. فقط شاید کمی براق شده باشد و این برای سلامت ناخن‌ها هم فوق العاده است. 

سخن پایانی

ناخن‌ها بدلیل اینکه می‌توانند به تنهایی کمک بزرگی به استایل ما کنند و مرتب بودنشان گویای خیلی نکات از استایل هر شخص است، پس همیشه بحث داغ و جذابی بوده و خواهد بود. خیلی بهتر که بتوانیم مطابق ترند‌ها پیش برویم. جدای از اینکه در این مقاله سعی کردیم مقداری ایده به خانم‌هایی که هر ماه نمی‌دانند چه طرح و رنگی را برای ناخن‌هایشان انتخاب کنند داده باشیم. شما از کدام ترند بهاره ناخن در سال ۲۰۲۴ بیشتر خوشتان آمد؟ نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.