9 سبک آرایش چشم لایت برای افراد مبتدی تا حرفه ایی

5 دقیقه مطالعه
9 سبک آرایش چشم لایت
با شروع کرونا و استفاده از ماسک، آرایش چشم به یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش صورت تبدیل شد. با وجود از بین رفتن محدودیت‌ها و استفاده نکردن از ماسک آرایش چشم همچنان اهمیت زیادی دارد. با اضافه شدن آرایش لب و سایر نقاط صورت می‌توان از آرایش چشم لایت برای میکاپ استفاده کرد و همچنان درخشید. ما معمولاً می‌خواهیم از چیزهای ساده‌تر الهام بگیریم. نباید گفت فقط به این دلیل که آرایش چشم ساده است پس در نتیجه فرایند خسته‌کننده‌ای است. به هر حال، صبح‌های هفته ما آن‌قدر عجله داریم که نمی‌توانیم 15 دقیقه جلوی آینه بنشینیم و آرایش چشم‌هایمان را کامل کنیم. در واقع، اگر ظرف 15 دقیقه آماده شویم، خیلی خوش‌شانس هستیم! آرایش لایت جزو پرطرفدارترین آرایش‌های ترند 2022 است. در این مقاله چند آرایش سایه چشم لایت و راحت را با هم بررسی می‌کنیم.


1. آرایش چشم لایت، خامه‌ای

بیایید با این ظاهر فوق‌العاده جذاب لایت شروع کنیم که توسط آرایشگر مشهور توبی هنی ارائه شده است. برای تکرار این چشم‌های نارنجی زیبا، از یک سایه چشم کرمی رنگ استفاده کنید. با فرکردن مژه ها و استفاده از ریمل ضد آب کار را به پایان برسانید. در انتها با یک برق لب ساده بر روی لب‌هایتان آرایش لایت خودتان را به پایان برسانید.

آرایش چشم لایت، خامه ای

2. زرد مات 

آرایش لایت چشم به این معنا نیست که شما الزاما باید از رنگ‌های نود (nude) و پایه در آرایش خودتان استفاده کنید. برای داشتن این ظاهر جذاب که در تصویر می‌بینید کافی است که یک ضربه از سایه زرد استفاده کنید. یک برس دقیق کوچک بردارید و آن را به یک سایه چشم زرد نئون مات آغشته کنید، سپس آن را روی تمام پلک بمالید. استفاده از پالت رنگی رنگ زرد کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. شما می‌توانید از کمرنگ‌ترین تا پررنگ‌ترین سایه‌ها در آرایش سایه چشم استفاده کنید.

آرایش چشم لایت، زردمات

3. آرایش لایت چشم با خط چشم رنگی

خط چشم رنگی جزو پرطرفدارترین ترندهای آرایشی 2022 است که پیشنهاد می‌شود قبل از به پایان رسیدن سال حتما این ترند فشن را تست کنید. کیتی جین هیوز (Katie Jane Hughes)، میکاپ آرتیست مشهور، ترکیب خط چشم رنگی و آرایش ملایم را به خوبی انجام می‌دهد. برای شروع یک خط ظریف آبی را روی مژه‌های بالایی خودتان بکشید. بعد از اینکه سایه چشم خنثی را روی پلکتان زدید، خط مژه بالایی را با یک خط چشم رنگی جذاب تکمیل کنید.

این احتمالاً سریع‌ترین روش برای دستیابی به رنگی ظریف است. ما عاشق رنگ بنفش او هستیم که جسورانه و جذاب است.

آرایش لایت چشم با خط چشم رنگی

4. خطوط منحنی

برای آرایش چشم لایت جذاب و به‌روز کافی است از ترندهای روز کمک بگیرید تا علاوه بر داشتن آرایش ساده، به روز هم باشید. آن دسته از افرادی که آرایش چشم مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند، بهتر است از آرایشگر سلین برنارتز الهام بگیرند. او در سبک خود از سایه چشم طلایی با خط چشم گرافیکی قهوه‌ای و بالدار استفاده کرد. تمام چیزی که این ظاهر نیاز دارد یک خط رنگ منحنی منفرد در سراسر چشم است.

در گام بعدی شما به کمی سایه طلایی برای سایه چشم لایت خودتان نیاز دارید. اگر چند دقیقه بیشتر وقت دارید، می‌توانید کمی خط چشم بالدار نیز اضافه کنید. اگر مبتدی هستید، یکسان و قرینه کشیدن خط چشم در قسمت بالایی پلکتان کمی سخت است. با این وجود از امتحان کردن نترسید! با استفاده از پنبه و پاک‌کننده‌های آرایش می‌توانید به خط چشم قرینه دست پیدا کنید.

آرایش چشم لایت

5. آرایش لایت با خط چشم گربه‌ای

این مدل خط چشم بسیار پرطرفدار است و حتما باید در این لیست به آن اشاره کنیم. اما چگونه می‌شود به‌سادگی یک خط چشم گربه‌ای ایجاد کرد؟ اگر به آرایش به سبک آریانا گرانده و خط چشم گربه‌ایی علاقه دارید و همچنین می‌خواهید آرایش ساده و در عین حال جذابی داشته باشید؛ نگران نباشید! ثبل از هر چیز خط چشم خودتان را با سایه‌ی چشم بکشید. اگر شابلون دارید می‌توانید به‌راحتی شابلون را روی چشم خودتان قرار بدهید و با سایه آن را پر کنید. پس از برداشتن آن، آرایش چشم، تمیز و حرفه‌ای به نظر می‌رسد. اگر حرفه‌ایی هستید بدون شابلون هم می‌توانید سایه چشم لایت به‌صورت خط چشم گربه‌ایی برای خودتان بکشید.

آرایش لایت با خط چشم گربه ای

6. سایه چشم لایت اسموکی

اگر رنگ‌های خنثی نرم و دودی بیشتر مورد توجه شماست، از این شاهکار ترکیبی زیبا غاقل نشوید. یک خط سایه سرمه‌ای رنگ را در امتداد خط مژه بالایی بکشید. سپس با یک برس آن را پخش کنید.

آرایش سایه چشم لایت اسموکی

7. خط چشم سفید

اگر از سایه چشم خسته شدید و یا وقت کافی برای آرایش چشمتان ندارید؛ این آرایش مخصوص شماست. این آرایش ساده از خط چشم انتزاعی سفید و آرایش مینیمال الهام گرفته است. گاهی اوقات آرایش چشم بی‌نقص فقط به یک محصول نیاز دارد و مطمئناً برای این ظاهر درست است. به سادگی یک خط آستر سفید را به‌سمت گوشه داخلی چشمتان و یکی دیگر را در امتداد لبه بیرونی چشم اضافه کنید تا حالتی موازی پیدا کنند.

ارایش لایت؛ خط چشم سفید

8. سایه چشم لایت هلو

تنها کلمه "رویایی" برای توصیف این ظاهر تک رنگ ملایم مناسب است. سایه چشم هلویی را روی پلک بالایی و گوشه بیرونی چشم بزنید و آن را با برس محو کنید. این سبک آرایش، یکی از ترفندهای آرایش چشم ساده و جذاب است که می‌توانید در مدت زمان کوتاه آن را اجرا کنید.

آرایش سایه چشم لایت هلو

9. اسطوخودوس پاستلی

همۀ ما علاقه‌مند به آرایش چشم‌های تک رنگ هستیم، به‌خصوص زمانی که این آرایش چشم اسطوخودوس چشم‌نواز باشد. اگر به رنگ بنفش علاقه دارید و همچنین می‌خواهید آرایش لایت جذابی داشته باشید این آرایش را از دست ندهید! این ظاهر را با ضربه‌زدن به اسطوخودوس پاستلی رنگدانه‌دار و ترکیب آن در یک حرکت دایره‌ای تکرار کنید. سپس با استفاده از انگشت، یک بخش درخشان در مرکز اعمال کنید. کندال جنر، گران‌ترین سوپرمدل، هم این رنگ جذاب را برای آرایش خودش انتخاب کرده است.

آرایش لایت چشم، اسطوخودوس پاستلی

آرایش لایت یکی از پرکاربردترین سبک‌های آرایش چشم است که با آن در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به جذابیت بی‌نظیری برسید. شما کدام آرایش چشم را می‌پسندید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید! اگر سبک آرایشی مورد علاقه‌تان را در این مطلب پیدا نکردید پیشنهاد می‌کنیم سبک‌های دیگر آرایش را در مجله اینترنتی ژومنت در بخش زیبایی بخوانید تا سبک آرایش متناسب با استایلتان را پیدا کنید.