هفته مد پاریس 2023 بهاره

شیدا رضایی 2 سال پیش
2 دقیقه مطالعه
هفته مد پاریس 2023 بهاره
هفته مد پاریس (Paris Fashion Week) یکی از چهار وقایع اصلی و مهم دنیای مد است. که در سال دو بار در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. این هفته مد در دو مرحله پاییز و زمستان، بهار و تابستان از به‌روزترین و مدرن‌ترین مدها رونمایی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با هفته مد پاریس 2023 بهاره، در این مقاله با ما همراه باشید!


هفته مد پاریس

در این هفته مد شما با دنیای جدیدی از لباس های زیبا و خوش رنگ رو به رو خواهید شد. روی کار آوردن کالکشنی مدرن و به روز از لباس های متنوع دخترانه و زنانه با مدل های جذاب و چشمگیر، هنر دست طراحان هفته مد پاریس است.

تمام ترندهای روز که در هفته مد پاریس بهار و تابستان 2023 از آنها رونمایی شد در این گالری از هفته مد پاریس مشاهده می‌کنید. این مجموعه بیشتر شامل لباس های با طرح گل‌های زیبا و برجسته و کلاه‌های جذاب و خاص می‌باشد.

گالری هفته مد پاریس 2023 بهاره و تابستان

لباس های زنانه زیبا در هفته مد پاریس 

هفته مد پاریس 2023 بهاره

رنگ‌های سبز نعنایی و یاسی یکی از انتخاب‌های دخترانه است که در این هفته مد، زنانگی را روی کار آورده است. لباس‌هایی که استایلی فوق‌العاده شیک را به شما می‌بخشد. طراحی این لباس‌ها کاملا هوشمندانه انجام شده و در عین سادگی، زیبایی را به رخ می‌کشند.

جزئیات بزرگ لباس های هفته مد پاریس

هفته مد پاریس 2023 بهاره

دکمه‌های لباس در پاریس به شکل اغراق‌آمیزی بزرگ و به اندازۀ نعلبکی بودند. زیپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده بود که کاملا تن را می‌پوشاند. دامن‌های کوتاه نیز با جیب‌های پف کرده، ظاهری بازیگوش را ایجاد می‌کرد.

لباس هایی با گل های پیشگامانه در هفته مد پاریس

هفته مد پاریس 2023 بهاره

استایلی با لباس‌هایی از طرح گل یکی از مدل های خاص این مراسم بود که با بازخورد خوبی از سمت تماشاچیان مواجه شد. 

لباس های کلاه دار هفته مد پاریس 2023

هفته مد پاریس 2023 بهاره

سنت لوران یکی از طراحانی است که چندین دهه مشغول تولید لباس‌های کلاه‌دار است. از این لباس ها بالاخره در هفته مد پاریس 2023 رونمایی شد.

لباس های کوتاه عروسکی دخترانه

هفته مد پاریس 2023 بهاره

نمونه‌ای دیگر از لباس های دخترانه کوتاه و در عین حال زیبا در این هفته مد رونمایی شد که از نظر روش طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بودند.

در این مطلب با جدیدترین مدل های لباس در این هفته مد آشنا شدیم. شما تا چه میزان از این لباس‌‌ها و طرح‌های آن‌ها لذت بردید؟ اگر پیگیر و دنبال‌کنندۀ اخبار دنیای مد هستید با عضویت در سایت ژومنت از جدیدترین اخبار دنیای مد و فشن با خبر شوید. با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید!