فشن شو مردانه ژیوانشی 2023 در هفته مد پاریس

4 دقیقه مطالعه
فشن شو مردانه ژیوانشی 2023 در هفته مد پاریس
در دومین روز از هفته مد پاریس، متیو ویلیامز (Matthew Williams) مدیر خلاق این برند، اولین فشن شو مردانه ژیوانشی 2023 مستقل خود را به‌عنوان دنیای مدرن لباس‌های مردانه و میراث صنایع دستی Givenchy در پاریس برگزار کرد.

فشن شو مردانه ژیوانشی Givenchy 2023

متیو ام ویلیامز به عنوان مدیر خلاق در طول کرونا به ژیوانشی (Givenchy) پیوست. او سرانجام اولین برنامه خود را در سال گذشته اجرا کرد و ترکیبی از لباس های زنانه و مردانه را در استادیوم به صورت زنده به نمایش گذاشت. هفته مد پاریس 2022 اولین نمایش مردانه مستقل او را رقم زد. فشن شو مردانه ژیوانشی 2023 نشان داد که لباس هایی مانند شلوار جین، چرم، ژاکت و هودی برای یک کمد لباس به روز ضروری است. و همه جنسیت ها نیز به آن علاقه دارند.

فشن شو مردانه ژیوانشی 2023Givenchy

سبک لباس ها در کالکشن بهار تابستان ژیوانشی 2023

این نمایشگاه با یک سری ژاکت چرمی با نقش‌های گلدوزی آغاز شد. که این طراحی کپی تتوی کارت تاروتی بود که ویلیامز روی پای خود دارد. ژاکت‌های صدفی که شبیه نایلون بودند از چرم سبک وزن ساخته شدند. یکی از زیبایی‌هایی این مجموعه طرح های روی ژاکت ها بود. که با برش لیزری ایجاد شدند و طی چند ساعت به صورت دست ساز، با سمباده به دقت درست شدند. در سرتاسر مجموعه، ایده فرسودگی مطرح است. برخی از آیتم‌ها هم از یک کاموی سفید پوشیده با نایلون ripstop ساخته شدند.

ویلیامز در این خصوص گفت: "این گفتگو با زمان و فرهنگ است که طرز لباس پوشیدن مردان امروز و فردا را شکل می‌دهد. و شیوه‌ای که نسل‌های جدید الگوها و سبک لباس گذشته را از طریق دیدگاه خود می‌پذیرند و تکامل می‌دهند."

سبک لباس ها در کالکشن بهار تابستان ژیوانشی 2023

اکسسوری در فشن شو مردانه ژیوانشی بهار تابستان 2023

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مجموعه مردانه ژیوانشی، کفش‌ها بودند. از جمله کفش ورزشی TK-MX که اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است. این کفش ها با رویه مشبک و چرم مصنوعی تولید و طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند مشکی یا سفید، نقره‌ای و زرد پررنگ، نقره‌ای و سبز و طرح‌های سیاه و زرد را شامل می‌شوند. این مجموعه همچنین از کفش TK-360 با مدل جدید TK-360-MID و ساختار بهتر و رنگ های تک رنگ در کالکشن مردانه ژیوانشی 2023 رونمایی کرد.

اکسسوری در فشن شو مردانه ژیوانشی بهار-تابستان 2023

همچنین یک چکمه بارانی لاستیکی ولکانیزه جدید در رنگ های مختلف از جمله کرم، مرجانی عرضه شد. از دیگر اکسسوری های کالکشن جدید ژیوانشی می توان به کوله پشتی های بزرگش و یک عینک آفتابی زاویه دار جدید به نام G-Cut اشاره کرد.

ویلیامز در مورد سبک‌ها گفت: "این گفتگو با زمان و فرهنگ است که طرز لباس پوشیدن مردان امروز و فردا را شکل می‌دهد. و شیوه‌ای که نسل‌های جدید الگوها و سبک لباس گذشته را از طریق دیدگاه خود می‌پذیرند و تکامل می‌دهند."

اکسسوری در فشن شو مردانه ژیوانشی بهار-تابستان 2023

اکسسوری در فشن شو مردانه ژیوانشی بهار-تابستان 2023

موسیقی متن در مجموعه ژیوانشی 2023

کالکشن بهار تابستان 2023 ژیوانشی در محوطه مدرسه نظامی برگزار شد. ویلیامز یک جعبه بزرگ و سفید را در هوای مه آلود وسط مسیر کت واک قرار داد درحالی‌که خندقی پر از آب شیری رنگ دور آن قرار داشت. موسیقی متن کالکشن بهار تابستان ژیوانشی 2023در هفته مد پاریس توسط خواننده جامائیکایی اجرا شد. این هنرمند با استایل خاص خود با لنز مشکی و لباس زمخت توانست توجه مدیر خلاق برند ژیوانشی را به خود جلب کند.

دیدگاه ویلیامز در فشن شو مردانه ژیوانشی 2023

ویلیامز در گفتگوی پس از نمایش، در مورد اینکه چگونه ژیوانشی نمونه ای از ترکیب سبک مدرن بین لباس های لوکس و خیابانی را ایجاد کرد، گفت: "به طور طبیعی، این زمانی اتفاق می‌افتد که شما از نوآوری و موادی که امروزه برای تولید لباس استفاده می‌کنید، به خوبی آگاه باشید." ویلیامز همچنین در ادامه افزود: "این ایده‌ها در یک دهه پیش امکان‌پذیر نبودند. این ایده مدرن با استفاده از فناوری های جدید و نوآوری در پارچه‌های سنتی با صنعت فرانسوی به تحقق پیوست."

فشن شو مردانه ژیوانشی 2023

سبک کار ژیوانشی 2023

این مدیر خلاق اغلب در طبیعت، بین مردم و حتی در محیط اطراف خود به‌دنبال الهام می‌گردد. او همچنین در مصاحبه‌ای بیان کرد: "مجموعه بهار-تابستان مردانه ژیوانشی ۲۰۲۳ بازتابی از من و مردانی است که مرا احاطه کردند. این شامل دوستان نزدیکم و همچنین هنرمندانی که الهام بخش کار من هستند هم می‌شود." ویلیامز در حال ایجاد کمد لباس مردانه ای است که به آن اعتقاد دارد، زیرا دقیقاً سبک لباس ها همان مدلی است که او زندگی خود را صرف خرید آن می‌کند.

فشن شو مردانه ژیوانشی تلفیقی از تمام تجربیات اوست. این موضوع را می‌توان در استایلش در پایان مراسم به وضوح دید. او با یک تی شرت، شلوار مشکی و کفش های درشت به صحنه آمد.

دیدگاه ویلیامز در فشن شو مردانه ژیوانشی 2023

علاوه بر رقابت در طراحی سبک لباس ها، رقابت بین دیدگاه و سبک گارگردانان برندها نیز وجود دارد. همگی سعی می‌کنند خلاقیت زیادی در اجرا و برگزاری فشن شوها به خرج بدهند. در هفته مد پاریس 2022 شاهد رقابت بین مدیران خلاق بودیم. اگر علاقه به مطالعه و مقایسه بین سبک و فشن شوهای مختلف دارید می توانید مقاله های دیگر ما در مجله آنلاین مد و فشن ژومنت را مطالعه کنید. نظر شما راجع به دیدگاه و اولین اجرای متیو ام ویلیامز در فشن شو ژیوانشی 2023 چیست؟