استایل زنان قدرتمند

مریم موسوی 1 سال پیش
6 دقیقه مطالعه
استایل زنان قدرتمند

همان گونه که می‌دانید استایل و سبک پوشش می‌تواند یکی از راه‌های نمایش شخصیت و علایق افراد در جامعه باشد. شما با کمک استایل خود می‌توانید شغل خود، علایق و سلایق هنری خود، گرایش‌های مذهبی و حتی حالات درونی خود را به دیگران منتقل کنید. به مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی زن، این بار به سراغ این موضوع رفتیم؛ اگر دوست دارید بدانید استایل زنان قدرتمند چگونه است و این دسته از خانم‌ها چگونه از طریق سبک پوشش توانایی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند و علاقه‌مند هستید تا بتوانید همچون آنها لباس بپوشید در این مقاله همراه ما باشید!  


نمایش استایل زنان قدرتمند

یکی از مهم‌ترین موقعیت‌هایی که قدرت افراد در آن سنجیده می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد موقعیت‌های کاری و حرفه‌ای است. این موقعیت می‌تواند یک قرار ملاقات، مصاحبه کاری و یا حتی یک روز عادی در محیط کار باشد. استایل شما باید متناسب با شغل و افرادی که با آنها در ارتباط هستید انتخاب شود. مخصوصاً در مصاحبه کاری و یا ملاقاتی رسمی که شما باید یک تأثیر اولیه مهم بر روی طرف مقابل خود ایجاد کنید.

استایل زنان قدرتمند در تجارت

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که صاحب یک بیزینس و تجارت هستند و یا مسئول پرزنت کردن یکی از آن‌ها هستید احتمالاً در طول دوران کاری خود در قرار ملاقات‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات بسیاری شرکت کرده‌اید و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

استایل زنان قدرتمند در تجارت

در قرار ملاقات‌ها و  ایونت‌های با زمان کوتاه بهتر است به سراغ لباس‌های تأثیرگذار بروید. لباس‌هایی که در همان نگاه اول شخصیت و قدرت شما را به نمایش بگذارد. می‌توانید به سراغ برندهای خاص و یا مدل‌های خاص بروید و از این طریق نوع نظر و بینش خود در مسائل را به نمایش بگذارید. برای مثال می‌توانید از برندهای متحد خود استفاده کنید، به سراغ برندهای دوست دار طبیعت بروید و یا برندی را انتخاب کنید که با بیزینس شما اهداف مشترکی دارد.

در ایونت‌های طولانی مدت راحتی حرف اول را می‌زند. بعضی از مذاکرات تجاری ممکن است ساعات بسیار زیادی به طول بینجامد. در این حالت بهتر است یک لباس راحت انتخاب کنید؛ زیرا در غیر این صورت پس از گذشت مدت زمانی کوتاه احساس انزجار خواهید کرد. این قطعاً احساسی نیست که دوست داشته باشید در یک ملاقات مهم منتقل کنید. همچنین سعی کنید یک یا چند دست لباس اضافه همراه خود داشته باشید. به این ترتیب در صورت پیش آمدن یک اتفاق کوچک همچون کثیف شدن یا پاره شدن لباستان به مشکل نمی‌خورید.

استایل یک زن قدرتمند

استایل زنان قدرتمند در عرصه هنر

از آنجایی که توانایی درست استایل کردن به نوعی هنر محسوب می‌شود بهتر است در مورد مبانی ست کردن لباس ها اطلاعاتی کسب کنید و همواره از ترندهای روز استفاده کنید. به کمک این کار می‌توانید نشان دهید که همواره به‌روز هستید و از جدیدترین نکات و اتفاقات در دنیای هنر مطلع هستید. علاوه بر این نکته سعی کنید یک آیتم خاص را به عنوان امضای خود به استایلتان اضافه کنید و از این طریق خلاقیت خود را به دیگران نشان دهید.

استایل زنان سیاسی

افراد درگیر در حوزه سیاست به جهت تأثیری که بر زندگی عوام می‌گذارند همواره مورد توجه این دسته از افراد هستند. مردم معمولاً زمانی برای شناخت شخصیت این افراد و یا صحبت مستقیم با آنها ندارند درنتیجه بیشترین شناختی که از افراد سیاسی توسط عامه مردم شکل می‌گیرد توسط پوشش آنها در مراسم‌های مختلف است. لباس و استایل انتخابی این افراد باید با دقت بیشتری انتخاب شود زیرا مردم عادت دارند تا از نوع پوشش این افراد پیامی را دریافت کنند.

استایل ترزا می

ترزا می نخست وزیر سابق بریتانیا، یکی از آن دسته از سیاستمدارانی است که همیشه از علاقه خود به دنیای مد و فشن صحبت کرده و دوست دارد شیک پوش باشد. کفش و گردنبند دو آیتم مورد علاقه او در استایلش هستند. گفته می‌شود که او در زمان نخست وزیری با کمک استایل خود پیام‌های سیاسی و نظراتش را منتقل می‌کرد.استایل زنان قدرتمند - ترزا می

استایل پرنسس دایانا

پرنسس دایانا عروس سابق خانواده سلطنتی بریتانیا به دلیل سبک و استایل خود یکی از آیکان های دنیای مد و فشن به شمار می‌رود. انتخاب‌های او در زمان حیاتش آن‌قدر هوشمندانه و تأثیرگذار بود که امروزه نیز توسط افراد خانواده سلطنتی و بسیاری از افراد مشهور از او الگوبرداری می‌شود.

الگوبرداری کیت میدلتون از پرنسس دایانا

یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین لباس‌های او "پیراهن انتقام" است که پس از اعتراف پرنس چارلز به خیانت‌هایش به تن کرد.

لباس انتقام پرنسس دایانا

استایل آنگلا مرکل

آنگلا مرکل که زمانی قدرتمندترین فرد در آلمان بود به خوبی خود را می‌شناخت و امضای خود را در استایلش داشت. او معتقد بود که درهرصورت مردم استایل او را قضاوت خواهند کرد برای همین همیشه با استایلی ظاهر می‌شد که مورد پسندش بود، شلوار مشکی و کت‌های رنگی!

استایل زنان قدرتمند - آنگلا مرکل

استایل موزا بنت ناصر

موزا بنت ناصر مادر امیر فعلی قطر و یکی از زنان قدرتمند و تأثیرگذار قطر و جهان اسلام است. موزا به دلیل فعالیت‌های خود در زمینه فرهنگ، آموزش و خانواده موفق به کسب افتخارات بسیاری شده است. او علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی به دلیل استایل خود نیز مورد توجه دیگران است. او یکی از الگوهای شیک پوشی برای زنان مسلمان و با حجاب است. شیخه موزا دوست دارد همیشه همچون یک مدل در جلوی دیگران ظاهر شود.

استایل زنان قدرتمند - شیخه موزا

استایل زنان قدرتمند در زمینه‌های علمی

شاید باور عامه مردم بر این باشد که این دسته از افراد توجه خاصی به نوع پوشش خود ندارند و معمولاً وقت خود را صرف این‌گونه مسائل نمی‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که قرارگیری در محیط‌های علمی و آزمایشگاهی نیز همچون سایر محیط‌ها دِرِسکُد مخصوص به خود را دارد. پوشیدن یک روپوش آزمایشگاهی، اسکراب و یا یک بلوز و شلوار راحت دقیقاً همان استایلی است که یک نفر باید در یک محیط علمی داشته باشد. البته این سبک پوشش بهتر است در مراسم‌های رسمی به استایل مناسب آن مراسم تغییر کند تا هوشمندی خود را در همه زمینه‌ها بتوانید به نمایش بگذارید.

استایل من به داستانی تبدیل شد که توانستم بگویم.

استایل زنان قدرتمند - می بریت موزر

این جمله توسط می بریت موزر برنده جایزه نوبل فیزیولوژی در سال 2014 گفته شده است. موزر می‌گوید پیش از مراسم برای من ایمیلی از سمت عوامل برگزارکننده مراسم نوبل ارسال شد که در آن گفته شده بود باید یک لباس مهمانی بلند به تن کنم. من با خود گفتم من یک ملکه مهمانی نیستم که بخواهم لباس بلند بپوشم من لباس‌های راحت علاقه دارم. اما متیو هابل به من پیشنهاد طراحی یک لباس داد که از تحقیقات من الهام گرفته شده بود. زمانی که با آن لباس بر روی سن حاضر شدم تا جایزه خود را دریافت کنم به جای پوشیدن یک لباس خسته کننده، یک لباس زیبا داشتم که می‌توانستم در مورد آن صحبت کنم، زیرا می‌توانستم در مورد علم خود صحبت کنم. لباس من تبدیل به داستانی شد که می‌توانستم بگویم.

می بریت موزر در کنار متیو هابل

سخن آخر

همان گونه که می بریت موزر گفت شما با کمک استایل خود می‌توانید داستان و سخنی برای گفتن داشته باشید. این داستان‌ها هستند که در ذهن دیگران ماندگار می‌شوند و برای داشتن داستانی از این دست بهتر است استایل خود را همیشه هوشمندانه انتخاب کنید.

مجله آنلاین ژومنت به شما کمک می‌کند هرآنچه برای داشتن یک استایل ماندگار نیاز دارید را بیاموزید. اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید!