باکس هدیه ولنتاین 2023

5 دقیقه مطالعه
باکس هدیه ولنتاین 2023

نوبتی هم باشد دیگر نوبت روز ولنتاین یا روز عشاق است. 25 بهمن‌ماه برای ما ایرانی‌ها به‌عنوان روز ولنتاین شناخته می‌شود. اگر شما فردی عاشق و دلداده هستید باید بدانید که معشوقتان منتظر یک هدیه ولنتاین خاص از سمت شماست پس باید به فکر کادوی روز ولنتاین باشید! ممکن است شما برای اولین‌بار قصد دادن هدیه ولنتاین را به عشقتان داشته باشید؛ پس هدیهٔ شما باید خاص و جذاب باشد. سایت ژومنت با دادن ایده‌های جذاب باکس هدیه ولنتاین 2023 شما را برای این روز خاص آماده می‌کند. شاید این سؤال در ذهن شما هم باشد که در روز عشق چه هدیه‌ای تهیه کنید تا عشقتان خوشحال‌تر بشود؟ ما در این بلاگ به شما ایده‌هایی برای سورپرایز کردن عشقتان خواهیم داد.


رمانتیک‌ترین ایده‌های باکس هدیه ولنتاین 2023

باکس هدیه ولنتاین 2023

عکس باکس ولنتاین

اگر می‌خواهید هدیه‌ای بدهید ه یادآور دوران آشنایی شما با عشقتان باشد می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و لوکیشن مکانی که اولین‌بار همدیگر را دیده‌اید یا اولین عکسی که با هم گرفته‌اید را به‌صورت یک قاب عکس در بیاورید و در باکس هدیه ولنتاین قرار یدهید. آیا فرد رمانتیکی هستید و دوست دارید هدیه‌ای که می‌دهید قلب معشوقتان را به تپش بیندازد؟ پیشنهاد می‌کنم که دست به‌کار شوید و آلبومی از عکس‌های دو نفره و خاطراتتان تهیه کنید!

یادآوری خاطرات در روز ولنتاین

اگر دستی در نقاشی و هنر دارید می‌توانید تابلویی از عکس فرد موردعلاقه‌تان خلق کنید. حتی می‌توانید تعدادی از عکس‌های دونفره خودتان را در ابعاد کوچک تهیه و آن‌ها را روی تابلوی بزرگ‌تری بگذارید و در آخر آن را درون جعبه ولنتاین قرار دهید.

تهیه تابلویی از عکس های دونفره

100 دلیل دوست‌داشتن در باکس هدیه ولنتاین

اگر شما مذکر هستید بهتر است بدانید خانم‌ها دوست دارند که بدانند دلایلی که آنها را دوست دارید چیست. پس شروع به نوشتن 100 دلیل دوست‌داشتن برای عشقتان کنید!

100 دلیل دوست داشتن در باکس هدیه ولنتاین

در نظر بگیرید تمام این کارها را با خلاقیت‌های تزئینی متفاوتی انجام دهید. برای مثال شما می‌توانید شیشه‌ای دربسته تهیه کنید و دلایل دوست‌داشتن خودتان را یک‌به‌یک روی کاغذ رنگی یا کاغذهای تزئینی کوچک نوشته به‌صورت لوله شده یا تاکرده، دور آنها را روبان‌های ظریف کوچک ببندید و آن را درون شیشه قرار دهید. این شیشه را در باکس ولنتاین بگذارید و مطمئن باشید که دل معشوقتان را به دست خواهید آورد.

ایده های ولنتاین 2023

استفاده از اکسسوری‌های شخصی در باکس هدیه ولنتاین

خیلی از افراد دوست دارند هدیه‌ای منحصر به فرد داشته باشند. این ویژگی حتماً نیازمند هزینهٔ گزاف نیست شما می‌توانید از لباس یا اکسسوری شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید.

جعبه هدیه ولنتاین

این اکسسوری می‌تواند گردنبندی باشد که از وسط نصف شده و نصف آن متعلق به شما و دیگری متعلق به عشقتان باشد و برای همیشه یادآور عهد و پیمانی عاشقانه میان شما باشد یا می‌توانید از لباس‌های ست شده یا لباس‌هایی که جملات خاص رویشان نوشته شده و مکمل یکدیگر هستند برای پرکردن باکس ولنتاین استفاده کنید یا حتی می‌توانید از ماگ‌های دونفره با جملات خاص و مکمل یکدیگر استفاده کنید.

اکسسوری های دوتکه

پیغام صوتی عاشقانه و سورپرایز هدیه ولنتاین به سبک 2023

پیغام صوتی ولنتاین 2023

اگر هنوز فرصت برای آماده‌شدن برای این روز را دارید پیشنهاد می‌کنیم تابلوهایی با صدای خودتان یا آهنگ موردعلاقه عشقتان تهیه کنید که با استفاده از این تابلوها بتوانید پیغام صوتی عاشقانه‌ای را به عشقتان بدهید. همچنین می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید و عکس خودتان را روی این تابلو بگذارید. اگر که می‌خواهید هدیه شما همزمان هم رمانتیک باشد و هم نوستالژی می‌توانید یا سی دی یا فلش یا نوار قدیمی را از آهنگ‌هایی که برای شما 2 نفر خاطره است پر کنید و آن را درون جعبه هدیه عشقتان قرار بدهید.

باکس ولنتاین زنانه

باکس هدیه ولنتاین 2023 زنانه

فکر کردن به موضوع خرید کادو برای افراد گاهی به یک دغدغه تبدیل می‌شود؛ اما کادوی ولنتاین برای معشوقتان است باید یا وسایل خاص باشد یا کادویی که آن فرد را خوشحال و سورپرایز کند این دغدغه نیازمند به شناخت فرد مقابلتان دارد. برای عبور از این دغدغه ما به شما پیشنهاداتی برای خرید هدیه می‌دهیم:

این روز می‌توانید از لوازم‌آرایش، جواهرآلات، ساعت،  لباس،  محصولات الکترونیکی مانند گوشی همراه یا ساعت‌های apple watch، عطر برای هدیه‌دادن استفاده کنید یا حتی می‌توانید با گذاشتن بلیت یک کنسرت معروف یا ایونت جذاب  یا بلیت سفر یا گرفتن وقت از سالن ماساژ یا موارد مشابه درون جعبه ولنتاین که با شناخت طرف مقابلتان و این که بدانید با این موارد خوشحال می‌شود دل معشوق خود را به دست بیاورید.

باکس هدیه ولنتاین 2023 لاکچری مردانه

باکس هدیه ولنتاین 2023 مردانه

هدیه‌دادن به آقایان سخت‌تر از خانم‌هاست. شما می‌توانید از عطر و ادکلن ، ست‌های مردانه چرم برای کیف پول و کمربند، سرآستین‌ها، ساعت و لباس برای دادن هدیه به آقایان استفاده کنید.

تم رنگی باکس ولنتاین

رنگ جعبه ولنتاین

در دنیای امروز از رنگ‌ها به‌عنوان وسیله‌ای برای انتقال پیام استفاده می‌کنند. به عبارتی رنگ نوعی ارتباط غیرکلامی با دیگران است. پس اگر قصد جذب‌کردن یک نفر یا ایجاد رابطه‌ای گرم و جذاب را دارید باید از روان‌شناسی رنگ‌ها استفاده کنید. روز ولنتاین به عبارتی روز عشاق است. رنگ قرمز در دنیا به‌عنوان رنگ عشق شناخته می‌شود. از نظر روان‌شناسی رنگ قرمز یادآور جذابیت و شور و هیجان رابطهٔ شما با معشوقتان است.

تم رنگ ولنتاین

هر رنگی احساسات و تفکرات خاصی را به وجود می‌آورد پس بهتر است شما برای انتخاب رنگ جعبه یا باکس ولنتاین از رنگ‌های قرمز استفاده کنید یا حتی می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های دیگر در کنار هم قرار بدهید و باکس هدیه خود را زیباتر کنید. رنگ‌هایی که اگر در کنار رنگ قرمز بیایند زیبا جلوه می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. رنگ قرمز می‌تواند در کنار رنگ‌های صورتی، کرم و تناژ رنگی آن، نقره‌ای و خاکستری، آبی و تناژ رنگی آن، مشکی یا سفید و سبز جلوه‌ای زیبا خلق کند.

معمولاً برای این روز از گل سرخ، عروسک یا خرس‌های تدی، شکلات و آب‌نبات به‌عنوان محتویات باکس ولنتاین استفاده می‌شود. در نظر بگیرید همه این محتواها با چیدمانی زیبا و تم رنگی مناسب روز ولنتاین به همراه هدیه شما به عشقتان در باکس ولنتاین قرار می‌گیرند.

محتویات باکس هدیه ولنتاین 2023

بهتر است برای انتخاب گل یا شکلات خوش‌سلیقگی به خرج دهید و این روز را برای معشوقتان خاطره‌انگیز کنید. امیدواریم که مطالب باکس هدیه ولنتاین 2023 برای شما جذاب و کاربردی باشد و جرقهٔ ایده هدیه ولنتاین را در ذهن شما به وجود بیاورد. اگر که شما هم ایده‌های جذابی برای این روز خاص مدنظر دارید با عضویت در سایت ژومنت ایده‌های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.