هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

شیدا رضایی 1 سال پیش
3 دقیقه مطالعه
هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

تابه‌حال درباره هفته مد نیویورک چیزی شنیده‌اید؟ یا زمانی را به بررسی کالکشن‌های این هفته مد اختصاص داده‌اید؟ تا چه میزان با این هفته مد آشنایی دارید؟ در هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023 طراحان به فکر ساخت‌وساز کالکشنی از لباس‌های مردانه افتادند و پس از تکمیل در حضور تماشاگران زیادی آن را به نمایش گذاشتند. به‌منظور فرار رسیدن هفته مد نیویورک 2023 قصد داریم در این مطلب از لباس‌های مردانه جذاب و چشم نوازی رونمایی کنیم. اگر از علاقه‌مندان اخبار دنیای مد هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!


هفته مد نیویورک 2023

روند اجرای این هفته مد در یک بازه زمانی 5 روزه (از 10 فوریه تا 15 فوریه) ادامه دارد که در آن از بهترین لباس‌های مردانه پاییزی و زمستانه رونمایی می‌شود. طراحانی همچون هرون پرستون (Heron Preston)، پرابال گورونگ (Prabal Gurung)، کولینا استرادا (Collina Strada)، رول تو (Rodarte) و تام براون (Thom Browne) زحمت طراحی لباس‌ها را کشیدند و این هفته مد را در ذهن‌ها تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی کردند. در ادامه با معرفی کالکشن لباس‌های مردانه در هفته مد نیویورک 2023 قصد داریم هنر دست طراحانی نظیر هرون پرستون گرفته تا تام براون را به شما نشان بدهیم.

بررسی کالکشن های هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

رونمایی از کالکشن هرون پرستون (Heron Preston) در هفته مد نیویورک

هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

بالاخره هرون پرستون موفق شد از زمان تأسیس برند خود (در سال 2017) مجموعه لباس مردانه خود را در هفته مد نیویورک 2023 برای اولین بار به نمایش بگذارد. او قبل از این که کالکشن‌هایش راهی هفته مد نیویورک شود، حضور پروپاقرصی در هفته مد پاریس داشت. حال زمان آن بود که قدم به دنیای هفته مد نیویورک نیز بگذارد و از مجموعه لباس‌های مردانه پاییز و زمستان خودش برای سال 2023 رونمایی کند.

کالکشن دیون لی (Dion Lee) در هفته مد لباس مردانه نیویورک

هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

طراحی کالکشن دیون لی طراح استرالیایی از پوست حیوانات الهام گرفته است. در لباس‌های مردانه مانند پیراهن‌های تنگ، ژاکت‌های پف‌دار، پیراهن‌های براق، کت‌های چرمی همراه با شلوار جین و... طرح پوسته‌های حیوانی دیده می‌شود.

مجموعه لباس سلین هوم (Celine Homme) در هفته مد نیویورک

هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

سلین هوم این بار جهت رونمایی کالکشن خود، از ویترین Hedi Slimane کمک گرفت و نمایشی تحسین برانگیز را روی صحنه هفته مد نیویورک اجرا کرد. مجموعه سلین هوم با موضوع سندرم پاریس، از نکات سبک‌های Y2K و راک در اجرای طرح‌ها کمک گرفته است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کالکشن سلین هوم مجموعه‌ای از شلوار چرمی، پیراهن‌های تنگ، کت‌های دوچرخه‌سواری چرمی، کت‌های حاشیه‌دار و پیراهن‌های طرح پلنگی است. همچنین وجود اکسسوری‌هایی مانند چکمه‌های پاشنه دار، عینک آفتابی مشکی و کفش‌های ورزشی اسکیت در این کالکشن حس می‌شود.

رونمایی از کالکشن اکهاوس لاتا (Eckhaus Latta) در هفته مد لباس مردانه نیویورک

هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

مجموعه کالکشن Eckhaus Latta در هفته مد نیویورک شامل مدل‌هایی با استایل‌های گرانج است. از لباس‌های این کالکشن می‌توان به جلیقه‌های مویر، پیراهن‌های سوراخ‌سوراخ، شلوارهای رنگی با ژاکت و شلوار چرمی اشاره کرد. در این هفته مد از پالت رنگی پاییزی و زمستانه 2023 که شامل رنگ‌های تیره و قطراتی از رنگ‌های زرد لیمویی، سبز، صورتی و آبی می‌باشد، استفاده کردند. در میان این مدل‌ها، Jon Gries از White Lotus از مهمانان ویژه‌ای بود که با پوشیدن یک پلیور موهر به همراه شلوار سفید بریزی می‌درخشید.

مجموعه لباس مردانه یوجی یاماموتو (Yohji Yamamoto)

هفته مد لباس مردانه نیویورک 2023

یوجی یاماموتو این بار با برند Y's for Men در هفته مد نیویورک حضور پیدا کرد. مجموعه کالکشن او شامل کت و شلوار سنتی، شلوارهای رنگ مشکی، کت و شلوارهای دو رنگ و پیراهن‌های راه‌راه است. این مجموعه دهه‌های شیرین 70 و 80  را به یاد ما می‌آورد.

نظرتان درباره کالکشن‌های این فشن شو چیست؟ کالکشن‌های کدام طراح برای شما دلپذیرتر بود؟ کدام یک از چهار رویداد صنعت مد برایتان جالب‌تر است؟ با عضویت در مجله اینترنتی ژومنت از خواندن دیگر مطالب و وقایع دنیای مد غافل نشوید. در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه باشید!